Аз не мисля,че ремонтната бригада в Плевен е способна да направи такъв професионален ремонт.Но ако се постараят е възможно да има приличен ремонт.Тези табели много професионално са направени и няма да се учудя и да са идея и на любителя-шофьор,който направи и реставрацията на кабината.Както пишете че има регистрация и чете тук бих му задал въпроса ,защо не попита шефа си кога ще започне ремонта на тролейбуса.Електронното таксуване би трябвало да се финансира по европроект и не би трябвали точно на музейния експонат да се монтирват такива грозилища.Така,че финанси има.И съм сигурен,че отделна фирма извършва монтажа и си представям как са ги монтирали.Защо да правят мирен протест за да се откаже Плевен от експоната,защото ламарините са изгнили и шасито е корозирало или спокойствието им ще се наруши.Да не би да има слухове,че са промили мозъка на шефа си че много финанси ще се вложат.Щом са се хванали на хорото ще го играят докрай.Аз по празниците се очаква да пътувам до Плевен,но ще бъдат почивни дни и едва ли ще видя някой майстор там освен същите хора,който дръпнато се държаха с мен.Ако наистина ще им се затрудни ремонта,защо не го разглобят да свалят всички стъкла,да махнат седалки,декоративните плоскости,всички ламарини да е подготвен за ремонт.Пък ако им е трудно с финансите ще работят с леко темпо,но пак ще има развитие.Ами едно време като правиха капитални ремонти финанси от къде имаше?Значи пак стигаме до извода работим или не надницата върви и що да се блъскам с на някой си идеята да прави някаква атракция.Моля Ви в другите градове където е останал тролейбусният транспорт и там ли е такава какафония?Дали и там има хора да си уплътняват работното време шляеики се и шефовете нищо да не им казват? Пиша тези редове за хората които се интересуват за този проект да си зададат и те въпросите които аз си задавам.