Да, да, само дизеловите автобуси се чупят и ги подпира антифриз за 5 лв/килото и кюнец, който може да се парне на 2-3 точки и да изкара още 5 години. Стига несериозни твърдения, моля ви се, не сме в детската градина. Тук говорим за разход на гориво/енергия, който си е сериозно перо в разходите за всяка една фирма, разходите за периодична поддръжка са съвсем друго нещо. Още повече, че горната сметка за дизеловия автобус е груба - реално разходът може да е 30/100, а дори да падне и под този - много зависи от терена, релефа, маршрута, карача и т.н. Но дори при 35/100 пак разликата е фрапантна и винаги в полза на дизела - не се заблуждавайте, че някой миксер ще докара поне до 700 хиляди километра, а за след това не си заслужава и да говорим даже.
Благодаря на Vetra85 и Dimitar155 за уточненията, всъщност така и предположих, но исках да бъда сигурен точно в частта с реално заплатената енергия - първоначално предположих, че това е Total output energy consumption (kW·h), т.е. предпоследната колона.