Author Topic: Плевен  (Read 271270 times)

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4834
  • 5029 (1989-2016)
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #640 on: 08.06.2014, 23:14:25 »
И мен това ме учуди, уж са го правили нископодов при трета врата, а сега като го гледам май е за брак. Както е изтърбушен и разграбен ме съмнява да чака за ремонт (и то след като идват нови тролейбуси). Още едно ЗИУ отива в историята... :/
« Last Edit: 08.06.2014, 23:16:07 by transtriumf »

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline bobi124

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 199
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #641 on: 09.06.2014, 06:40:18 »
http://transphoto.ru/photo/693515/
http://transphoto.ru/photo/693510/

От нископодовите ще остане само 176.

Offline ivan3275

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1064
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #642 on: 09.06.2014, 18:06:24 »
Жалко наистина още едно ЗИУ отиде в историята.Смятам,че от всички тролейбуси ЗИУ по градовете из България най-поддържани са тези в Плевен и във Враца.Затова ми става жал като видя да се бракува някой от тях.За другите ЗИУ-та из градовете не ми беше жал.А забелязвам,че в  http://transphoto.ru   са отбелязани още спрени от движение:113;139;142;159 и 161.Тях ще ги бракуват ли или още не?

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4834
  • 5029 (1989-2016)
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #643 on: 09.06.2014, 20:26:44 »
159 беше паркиран на ЛВТ-то в събота, снимка има по-долу. Видимо изглежда добре, дано да оцелее. Аз се надявам 112 да запазят, той е последното останало ЗИУ от първата доставка за Плевен през 1985г. Яд ме е, че преди две години пратиха на вторични 101, първото ЗИУ, доставено в Плевен. Иначе наистина плевенските тролейбуси са много поддържани и запазени, може би имат най-добрите ЗИУта, които са се движили в България и все още след близо 30 г. експлоатация  продължават да се движат в доста добро състояние. Жалко, че ще заминат толкова много машини, в които има още живот. И като гледам поради какви причини 125 е нарязан... Мога да се обзаложа, че Шкодите няма да изкарат половината от годините в движение на ЗИУтата.
Тук може да се видят снимки на скоро бракуваният и нарязан 122, поне той има някаква техническа причина да се бракува (въпреки че не виждам проблем да се вземе пусков резистор от бракуван тролейбус).
А нископодовите ЗИУта колко на брой са? 
Ето още малко снимки, правени преди 2-3 дни, по-късно ще кача още.
http://bg.phototrans.eu/14,694979,0,_______682__10_156.html
http://bg.phototrans.eu/14,694978,0,_______682__00_173.html
http://bg.phototrans.eu/14,694976,0,_______682__10_156.html
http://bg.phototrans.eu/14,694975,0,_______682__10_164.html
http://bg.phototrans.eu/14,694971,0,_______682__00_176.html
http://bg.phototrans.eu/14,694970,0,_______682__10_159.html
http://bg.phototrans.eu/14,694967,0,Solaris_Trollino_12_206.html
http://bg.phototrans.eu/14,694966,0,Solaris_Trollino_12_206.html
http://bg.phototrans.eu/14,694964,0,_______682__10_179.html
http://bg.phototrans.eu/14,694960,0,Solaris_Trollino_12_219.html
http://bg.phototrans.eu/14,694959,0,Solaris_Trollino_12_202.html
« Last Edit: 09.06.2014, 20:42:23 by transtriumf »

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline bobi124

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 199
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #644 on: 10.06.2014, 06:57:16 »
Ivan3275, тези които си изброил нямат шофьори и стоят "законсервирани". В Transphoto пише кои ще се бракуват - виж http://transphoto.ru/vehicle/115201/#n110999   в информацията най отдолу пише планировки списания. Ще нарежат всички ЗиУ-та от модела 682 - В00 (УП) с стария под (черен на точки).

Transtriumf: 159 ще оцелее, той е В10, само че шофьора е в отпуска. 112 също понеже е с новия под. Тролеите в момента се режат поради доставките на новите и няма значение дали са ръждилници или са здрави като 125. Следващият може би ще е 127 но може 113 да го изпревари. Нископодовите сега са два - 116 и 176, като плана е да остане само 176 понеже е с новия под.... И като снимаш на 100 метра от мястото където живея се обаждай :)

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4581
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #645 on: 10.06.2014, 09:27:34 »
Шкодите ще изкарат без проблем нормалния експлоатационен срок около 15 години. За сметка на ниските разходи за поддръжка и икономията на енергия през това време спокойно могат да се спестят пари за закупуване на нови тролеи. ЗИУ издържат дълго, но харчат много енергия и поддръжката им е трудоемка и скъпа - има голям брой контактори и други механични компоненти изискващи почистване, смазване, регулиране и т.н. Шкодите са много по-лесни за поддръжка - достатъчно е да се доставят резервни части и да се сменят повредените блокове, детайли или платки с минимален обем труд, няма нужда от чистене, смазване, регулиране и т.н.  :)

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15666
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Плевен
« Reply #646 on: 10.06.2014, 11:34:21 »
Но колко струват тези компоненти?! Гарантирам ти, че много повече от фонд работна заплата на техническия персонал! ;)

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4834
  • 5029 (1989-2016)
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #647 on: 10.06.2014, 23:31:31 »
« Last Edit: 10.06.2014, 23:34:16 by transtriumf »

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline Darislav

  • Писател
  • **
  • Posts: 33
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #648 on: 11.06.2014, 19:37:56 »
Ето още клипове и снимки от мен (Всички са от днес, 11.06.2014):



Тук стана някаква грешка в посоката при преминаването на тролея през стрелка.









---------------------------------------------











« Last Edit: 11.06.2014, 19:55:40 by Darislav »

Offline bobi124

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 199
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #649 on: 14.06.2014, 13:14:56 »
« Last Edit: 14.06.2014, 19:45:10 by difian »

Offline lopik

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 164
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #650 on: 14.06.2014, 16:05:58 »
Да попитам - разписанията на този сайт действителни ли са? Доста линии са на интервал от 5 минути и наистина ли се генерира толкова голям пътникопоток?

http://trolei.pleven.bg/index.php?option=com_content&task=category&sectionid=4&id=21&Itemid=561

Offline bobi124

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 199
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #651 on: 14.06.2014, 18:56:50 »
Да, действителни са. За постигането на този интервал от 5 минути се включват и тролеите които карат с прекъсване.

Offline lopik

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 164
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #652 on: 14.06.2014, 21:55:19 »
Да, действителни са. За постигането на този интервал от 5 минути се включват и тролеите които карат с прекъсване.

Мерси за инфото  :D

Offline eager

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #653 on: 17.06.2014, 22:32:00 »
А какво се счули с проблема със съобщаването и показването на спирките?

Offline Darislav

  • Писател
  • **
  • Posts: 33
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #654 on: 18.06.2014, 13:10:26 »
А какво се случи с проблема със съобщаването и показването на спирките?

Към настоящия момент нищо ново не се случва с този проблем. Звуковото оповестяване просто е изключено, а на таблата вътре в тролеите се изписва само първата спирка от съответния маршрут. Например, днес се возих в 206 по линия №5 и през цялото време изписваше просто "Следваща спирка - Дом на книгата".

Offline BB

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 736
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #655 on: 18.06.2014, 16:47:23 »
Като гледам този тест драйв по ,,Гривишко шосе '' ,забелязвам ,че в Плевен още има от най-старите кофти компенсатори ,заради които трябва да се намли скоростта при преминаването им .

Offline Darislav

  • Писател
  • **
  • Posts: 33
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #656 on: 18.06.2014, 17:28:33 »
Като гледам този тест драйв по ,,Гривишко шосе '' ,забелязвам ,че в Плевен още има от най-старите кофти компенсатори ,заради които трябва да се намaли скоростта при преминаването им .

Има още по-фрапантни участъци на ККМ, където е провиснала, има разхлабени или откачили се елементи и т.н.. За щастие другия месец се очаква да започне рехабилитацията на съществуващата мрежа и може би до края на лятото ще бъде пригодена за по-високи скорости :)

Offline BB

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 736
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #657 on: 18.06.2014, 18:03:13 »
Браво ,това е много добре . :)

Offline Darislav

  • Писател
  • **
  • Posts: 33
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #658 on: 24.06.2014, 14:30:54 »
Quote
ПРИСТИГАТ ОЩЕ НОВИ ТРОЛЕИ, 23 Юни 2014







Правейки снимки за състоянието на мостовете на река Вит, екипът на "Посредник" стана свидетел на пристигането на поредната порция нови тролеи в Плевен. На входната артерия от София два чисто ниви тролея задминаха репортажния ни автомобил. Движейки се на собствен ход, благодарение на дизеловите двигатели, с които са оборудвани, те с известна доза тържественост влязоха в града, в който ще могат в близките дни да радват с лукс, съвременен дизайн и удобства неговите граждани и гости.

Източник
« Last Edit: 24.06.2014, 17:59:23 by difian »

Offline Darislav

  • Писател
  • **
  • Posts: 33
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #659 on: 25.06.2014, 13:06:49 »
Има вече поставени информиращи табели относно проекта за интегриран градски транспорт в началото на новите участъци, в които ще се изгражда ККМ:

Участъкът от кръстовището на ул. "Сан Стафено" с бул. "Христо Ботев" към ул."3-ти Март" и отбивката за ж.к. "Кайлъка":


В началото на ул. "Стоян Заимов", откъдето ще минава новата ККМ към "9-ти квартал"



« Last Edit: 25.06.2014, 13:09:16 by Darislav »