Author Topic: Плевен  (Read 268863 times)

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15659
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Плевен
« Reply #800 on: 02.12.2014, 09:56:14 »
Вчера имах кратка и съдържателна служебна разходка до Плевен.

Из по-централните части поне аз не видях да има монтирани табла, само стълбовете за тях. На долната снимка можете да видите безумие, може би една идея по-брутално от софийските, стълбът е монтиран в растенията ето тук....


Offline Skoda9TR

  • Писател
  • **
  • Posts: 25
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #801 on: 02.12.2014, 10:51:24 »
Вече няма пречки да започне строежа на депото. Подписват договора още тази седмица!

Quote
На 27 ноември Върховният административен съд е разгледал жалбата, която до този момент спираше работата по изграждането на така нужното депо. Забавянето се дължеше на факта, че изборът на фирма беше оспорван, което стана причина за отлагане началото на строежа. Поради това Общински съвет - Плевен гласува удължаването на срока за изпълнение на проекта, за да не бъдат наложени големи финансови санкции на Община Плевен. Решението е окончателно, така че работата вече може да започне. Веднага ще поканя класирания на първо място и може още до края на тази седмица да имаме сключен договор, каза за „Посредник” инж. Ангел Несторов.

http://www.posredniknews.com/site/top-tema/novite-trolei/52805-zamraznala-kontaktna-mrezha-obarka-grafika-na-gradskiya-transport

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6462
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Плевен
« Reply #802 on: 02.12.2014, 10:54:27 »
Надали, в Габрово искат да махнат техните, въпреки че са запазени. В Търново скоро не вярвам да видим тролейбуси в движение.

Offline Sixkiller

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2107
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #803 on: 02.12.2014, 18:19:36 »
Причината ЗиУ да са търсени повече от Икарус за мен е в липсата на пътници в повечето градове у нас - все пак на пръсти се броят градовете, които използват съчленени тролейбуси, а и почти всички от тях са си решили проблемите като закупиха нови машини. Отделно на това Икарусът е съчленен, може да е минимално, но има оскъпяване на поддръжката.

Посочената от Плевен цена е изгодна, дано се намерят купувачи и тролеите да изкарат още някоя и друга година в друг град, където да закърпят положението.

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3851
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #804 on: 02.12.2014, 19:26:13 »
Във Велико Търново почти цялата инфраструктура е непокътната, но едва ли са проявили интерес оттам. Кметът на града твърдеше, че възстановяването на тролейбусния транспорт било приоритет, но после и той започна да говори за купуване на електробуси. Би било логично да има интерес от страна на Габрово, защото с малко средства имат възможност да обновят автопарка си. Техните ЗиУта бяха в лошо състояние, а и след повече от година гниене в депото ще бъде много трудно да се пуснат отново в движение. За съжаление обаче там не се мисли за обновяване на автопарка, а за парите, които ще приберат от предаването на скрап на мрежата и тролеите. Най-вероятно интерес е проявен от страна на Враца и Перник. Няма друг град с действащ тролейбусен транспорт, който би купил ЗиУта.

Offline Hakkinen

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 762
  • The Flying Finn Is There To Win!
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #805 on: 03.12.2014, 11:32:23 »
В Търново мрежата действително се сваля. Депото също бе обявено за продан с решение на Общинския съвет. Това, което местната власт твърди, е как работи по проект за електробуси, който е в напреднала фаза.
« Last Edit: 03.12.2014, 23:12:14 by Hakkinen »

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3851
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #806 on: 03.12.2014, 20:25:05 »
Много лоши новини. :( Щеше да е хубаво някой ден отново да тръгнат тролеи във Велико Търново.

Offline Skoda9TR

  • Писател
  • **
  • Posts: 25
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #807 on: 04.12.2014, 09:19:06 »
Някой може ли да каже кои са 11-те тролеи за продажба? 112 сред тях ли е?

Offline mgk

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 778
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #808 on: 04.12.2014, 11:53:25 »
http://gradski.org/archives/47230
9 бр. за Перник?

Offline bobi124

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 199
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #809 on: 04.12.2014, 17:36:52 »
Някой може ли да каже кои са 11-те тролеи за продажба? 112 сред тях ли е?

Ако го няма на Моста значи е сред тях.

Offline svilata

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 127
    • View Profile
    • http://trolei.pleven.bg/
Re: Плевен
« Reply #810 on: 04.12.2014, 22:16:02 »
Не, 112 не е сред предложените за продажба.

Тролейбус № 118 - начална продажна цена - 6100 лв. без ДДС, Депозит- 610 лв.
Тролейбус № 129 - начална продажна цена - 6500 лв. без ДДС, Депозит- 650 лв.
Тролейбус № 130 - начална продажна цена - 6300 лв. без ДДС, Депозит- 630 лв.
Тролейбус № 148 - начална продажна цена - 6300 лв. без ДДС, Депозит- 630 лв.
Тролейбус № 150 - начална продажна цена - 6500 лв. без ДДС, Депозит- 650 лв.
Тролейбус № 162 - начална продажна цена - 6300 лв. без ДДС, Депозит- 630 лв.
Тролейбус № 164 - начална продажна цена - 6500 лв. без ДДС, Депозит- 650 лв.
Тролейбус № 171 - начална продажна цена - 6100 лв. без ДДС, Депозит- 610 лв.
Тролейбус № 172 - начална продажна цена - 6500 лв. без ДДС, Депозит- 650 лв.
Тролейбус № 174 - начална продажна цена - 6100 лв. без ДДС, Депозит- 610 лв.
Тролейбус № 179 - начална продажна цена - 6500 лв. без ДДС, Депозит- 650 лв.
« Last Edit: 05.12.2014, 09:44:32 by svilata »

Offline svilata

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 127
    • View Profile
    • http://trolei.pleven.bg/
Re: Плевен
« Reply #811 on: 06.12.2014, 11:03:59 »
Подмяната на автопарка на общинската фирма „Тролейбусен транспорт” Перник засега се отлага

Липсата на пари в хазната на общината няма да позволи да бъдат закупени осем рециклирани тролея. Мотрисите са от Плевен, където в ход е реализацията на проект за интегриран градски транспорт. Макар да са втора употреба, плевенските тролеи са в много добро състояние, твърди шефът на пернишката фирма Тодор Йончев.Заради огромните задължения от над 3.5 млн. лева, трупани през годините, „Тролейбусен транспорт” не можеше да участва в търга. Затова тролеите трябваше да бъдат закупени от общинската фирма „Жилфонд”. Положението в общината е катастрофално, докато не почна да разчиствам дълговете, в 99 процента от случаите, когато стане дума за пари, отговорът ми ще бъде не, каза кметът Иван Иванов. За всеки случай градоначалникът си остави вратичка от 2-3 % в резерв. В разговор с представителите на предприятието извън заседателната зала, той ги посъветва да говорят с колегите си от Плевен да не бързат с втория търг. Със субсидията за транспорта сега си посрещнете най- належащите разходи, изплатете заплатите на хората,се обърна кметът към тролейбусния шеф.

Източник: БНР - радио Благоевград
http://bnr.bg/blagoevgrad/post/100493825
« Last Edit: 06.12.2014, 11:11:55 by svilata »

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5250
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #812 on: 06.12.2014, 12:33:58 »
Е то това щеше да е най-голямата идиотщина на земята... да замениш ЗиУ 9 със.... ЗиУ 9.  :eek:

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3851
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #813 on: 06.12.2014, 13:45:38 »
Значи на първия търг не са се явили кандидати за ЗиУтата?

Offline Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2347
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #814 on: 06.12.2014, 13:54:18 »
Значи на първия търг не са се явили кандидати за ЗиУтата?
Говореше се и за още една община (вероятно Враца), която щеше да участва в търга - не знаем какво е станало с нея.

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4468
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Re: Плевен
« Reply #815 on: 06.12.2014, 15:02:00 »
Е то това щеше да е най-голямата идиотщина на земята... да замениш ЗиУ 9 със.... ЗиУ 9.  :eek:
С тази разлика, че плевенските ЗиУ-та са в доста по-добро състояние от пернишките.

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5250
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #816 on: 06.12.2014, 15:47:03 »
Е и какво от това ? Те по-добре да си стегнат техните до по-добро състояние от колкото да купуват други.. Мисля, че целта на закупуване на тролейбуси е ъпгрейд към по-добро, а не буксуване на едно място. Абсолютно безсмислено е хвърлянето на пари за ЗиУ 9.

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4468
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Re: Плевен
« Reply #817 on: 06.12.2014, 15:54:41 »
Ми явно ще ми излезе по-евтино да купят плевенските ЗиУ-та, отколкото да хвърлят пари по ремонти на техните. Хората е Перник са преценили кое ще им излезе по-тънко - ремонтът на старите или купуването на плевенските. Плюс това ще се вземат и пари от скрапта на старите ЗиУ-та.  По-добре плевенските да бъдат продадени в град, който има отчайваща нужда от МАЛКО по-читав подвижен състав, отколкото да ги пратят директно за старо желязо. Особено след като в Перник се провали продажбата на софийските Икаруси...

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3851
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #818 on: 06.12.2014, 16:22:21 »
И на мен ми се струва абсурдно да замениш едни ЗиУта с други, но като се има предвид какво е състоянието на пернишките, то подмяната им с плевенски ми се струва оправдана. Така нареченото "рециклиране", което направиха на няколко тролеи в Перник, вероятно струва повече от едно ЗиУ от Плевен, а резултатът от рециклирането клони към нула. За да се стегнат пернишките тролеи до състоянието на плевенските ще трябват доста повече средства. Така вместо да се дават пари за рециклиране на гробници, от което няма никакъв смисъл, ще се купят тролеи в по-добро състояние, а предаването на скрап на старите ще изплати до голяма степен новите. Резултатът е леко обновен автопарк с малко средства. Аз се надявах да вземат Икаруси, но явно няма да го бъде.

Offline vasko

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2972
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #819 on: 06.12.2014, 16:23:34 »
Наясно съм с това, че може да ме обвините в наивност, но все пак:

Защо градовете, които получаха нови тролейбуси като Плевен и София не подарят част от старите си тролейбуси на общините, които не са участвали в евро програмите и/или са закъсали от гледна точка на тролейбусния транспорт - Перник, Враца, Хасково, Сливен.

Все пак плевенските ЗИУ-та и Софийските Икаруси са в добро състояние и има още хляб в тях. А да отидат на скрап е тъжно.

А, ако бъдат подарени на други градове това може да предотврати сцериите от Добрич/Велико Търново/Габрово в тези градове.

Ако гледаме от морална гледна точка градовете като София и Плевен не са си купили новите тролейбуси - те са им докарани по евро програми, т.е. те са подарък за тези градове. Съответно те могат да върнат жеста като направят същото към по-малките общини.  ;)
СБОГОМ, GTSofia.info