Author Topic: Плевен  (Read 629834 times)

Offline pleven_dge

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 73
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1180 on: 13.02.2016, 19:12:56 »
Има нещо такова, освен това трябва да плащат и Каско. Но от гледна точка на пътник стигнах до извода, че ако пътувам с още един или двама души от Стогрозия до ЖП гарата ми излиза по евтино да отида с такси, отколкото с тролей. :crazy: Знаейки, че няма да се блъскам с още 50 човека и ще стигна два пъти по-бързо се подразбира кой вид превоз ще избера. Това дава почва за развитие на т.нар. "копърки" (до болка познати във Варна), които ще обират хората от спирките и ще возят на още по-ниски цени от редовните таксита.
Винаги е било по-изгодно с такси, когато са повече хора, но сега при тази цена на газта, дори и да съм сам ми е по-изгодно с колата, отколкото с тролея.
Зиу 9

Offline p5yo

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 122
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1181 on: 14.02.2016, 06:56:04 »
Според мен ако се направи нещо подобно като новата система в Сливен - билетът да не е за еднократно пътуване, а в рамките на час примерно да сменяш различни линии, и ако по някакъв начин околните села (Гривица, Ясен, Буковлък, Опанец, Брестовец...) се интегрират с останалия градски транспорт то тази цена ще е напълно оправдана и ще успее да накара повече хора да ползват градския транспорт. И липсата на еднодневна карта също е пропуск.

Offline pleven_dge

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 73
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1182 on: 14.02.2016, 23:19:34 »
Според мен ако се направи нещо подобно като новата система в Сливен - билетът да не е за еднократно пътуване, а в рамките на час примерно да сменяш различни линии, и ако по някакъв начин околните села (Гривица, Ясен, Буковлък, Опанец, Брестовец...) се интегрират с останалия градски транспорт то тази цена ще е напълно оправдана и ще успее да накара повече хора да ползват градския транспорт. И липсата на еднодневна карта също е пропуск.
Това с едночасовия билет би било перфектно, и дневната карта може да спести посещение в бензиностанцията. Да се надяваме в новата система за таксуване да има подобни облекчения. А интегрирането на общински тролейбусен с частен автобусен транспорт, ми се струва невъзможно на този етап. Тролеите си обслужват града, автобусите - около града, и всички са доволни, едва ли някой ще има интерес да ги комбинира.
Зиу 9

Offline tabacoff

  • Писател
  • **
  • Posts: 48
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1183 on: 16.02.2016, 21:49:51 »
Според мен ако се направи нещо подобно като новата система в Сливен - билетът да не е за еднократно пътуване, а в рамките на час примерно да сменяш различни линии, и ако по някакъв начин околните села (Гривица, Ясен, Буковлък, Опанец, Брестовец...) се интегрират с останалия градски транспорт то тази цена ще е напълно оправдана и ще успее да накара повече хора да ползват градския транспорт. И липсата на еднодневна карта също е пропуск.
Това с едночасовия билет би било перфектно, и дневната карта може да спести посещение в бензиностанцията. Да се надяваме в новата система за таксуване да има подобни облекчения. А интегрирането на общински тролейбусен с частен автобусен транспорт, ми се струва невъзможно на този етап. Тролеите си обслужват града, автобусите - около града, и всички са доволни, едва ли някой ще има интерес да ги комбинира.
Навярно това комбиниране би било възможно, ако системата е както в София - общината от една страна, да издава и продава билетчетата, а от друга - пак тя да плаща на превозвачите. Тогава нищо няма да пречи картата за всички линии да е наистина една за ВСИЧКИ линии, а не както сега 53 лв. - САМО за тролеите, плюс още една - не помня колко й беше цената - само за автобусните линии. При условие, че в София за 50 лв. (поименна) ползваш всички автобусни (вкл. и частни) линии, тролейбусни, трамвайни и метро- линии.

Offline Acrosstheocean

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 82
  • Любител на тролейбусния транспорт!
    • View Profile
    • Фейсбук профил:
Re: Плевен
« Reply #1184 on: 21.02.2016, 20:36:10 »
Поредният фоторепортаж от мен:

Завършеното депо, което мисля, че се експлоатира вече, но не съм видял все още официална информация за това. Ако някой е запознат, да каже. Видях, че вкарват тролеи ЗиУ.

















Ето и новата мрежа на кръстовищата на ул. "Трети март" с бул. "Христо Ботев" и бул. "България":




















Offline mi4omi

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 70
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1185 on: 21.02.2016, 23:32:29 »
Мерси за репортажа!

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2993
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1186 on: 22.02.2016, 12:35:28 »
В Събота след обяд всички тролейбуси в Плевен се движеха на едизел,имало ли е някаква конкретна причина за това?

Offline ivan3275

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1246
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1187 on: 22.02.2016, 19:13:33 »
Честито на Плевенчани за новото тролейбусно депо,наистина е много просторно и като гледам вече прибират някои тролейбуси там.Колеги кога ще е официалното откриване или не се знае още.И всички ли тролейбуси ще гарират там или ще има и в старото депо?Хубавото е,че вече няма да има нощуващи тролейбуси по улиците.
А относно снимките прекрасни са наистина ценна информация за бъдните дни.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1188 on: 23.02.2016, 09:25:35 »
По-скоро може и да няма официално откриване. Такова се прави или като евтин PR, или като задължение по мерките за информираност и публичност при изпълнението на европроект. В случая обектът е в закъснение и не бързат с рязането на лентичка в 23:59 на 31 декември. :)

Offline BOBI MW

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 206
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1189 on: 24.02.2016, 08:18:32 »
Тролейбусно депо №2 "Дружба" е вече готово,но все още не пуснато в експлоатация.Затова вече няма да нощуват тролейбуси по улиците и автогарата а всичко ще бъде прибрано на едно място.На първи етап вече се прибират руските тролейбуси който в момента не работят до завършване на участъка на кръстовището на хотел 'Балкан" което вероятно ще бъде завършено до 15 март.Затова тролейбусите се прибират с влекач до депото.По централната част на града вече се експлоатира новата мрежа която с нейното си качество и професионален монтаж пътуването е истинско удоволствие.За сега няма информация за новите маршрути кога ще бъдат пуснати с какви номера както и интервали.

Offline pleven_dge

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 73
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1190 on: 24.02.2016, 13:33:26 »
Очаквах на кръстовището на бул. Христо Ботев с ул. Трети март да има отклонение за Кайлъка, така хората от Дружба пак нямат директен транспорт до там.
Зиу 9

Offline p5yo

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 122
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1191 on: 26.02.2016, 03:37:04 »
Очаквах на кръстовището на бул. Христо Ботев с ул. Трети март да има отклонение за Кайлъка, така хората от Дружба пак нямат директен транспорт до там.

Да, а аз забелязах, че на изода от Депо - Дружба няма завой надясно към Момин геран. Иначе се надявам скоро да обявят новите маршрути, както и да запазят старото депо, най-малко заради автомивката (, която може да изместят на новото депо), но и за евентуално бъдещо разширение на мрежата към индустриалните зони.

Offline Acrosstheocean

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 82
  • Любител на тролейбусния транспорт!
    • View Profile
    • Фейсбук профил:
Re: Плевен
« Reply #1192 on: 26.02.2016, 15:23:51 »
Направи ми впечатление днес, че новата стрелка на кръстовището на ул. "Трети март" с бул. "България" (посока ж.к. "Дружба") стои отворена надясно и не се отваря наляво. Тролеите по линии №5 и №8 нямат проблем с преминаването, но водачите на тролеите по линия №9 се налага да спрат на кръстовището, да слязат от тролейбуса и ръчно да преместят токоснемателите в правилната посока. Интересно ми е какъв е проблемът с тази стрелка и защо не се отваря наляво? Доколкото знам би трябвало дистанционно да се управляват от водача на тролейбуса, но в този случай не е така.



(тази стана леко дефокусирана, но тролеят е 219)


(тук водачът вече беше преместил токоснемателите; снимах след като се качи)


--------------------------------------------
Ето и малко случайни снимки на тролеи по ул. "Трети март" от днес:











Offline BOBI MW

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 206
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1193 on: 26.02.2016, 15:53:30 »
Интересно ми е какъв е проблемът с тази стрелка и защо не се отваря наляво? Доколкото знам би трябвало дистанционно да се управляват от водача на тролейбуса, но в този случай не е така.
Все още не са инсталирани софтуера на стрелките за да има връзка стрелка-тролейбус,а в някой тролейбуси не монтиран и пулт.Ето какво представлява той
http://s19.postimg.org/rts6hat0j/image.jpg

Offline тролей №164 линия 2

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2432
  • Моят любим "Snacks" - тролей №164. R.I.P.
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1194 on: 26.02.2016, 18:28:49 »
Интересно ми е какъв е проблемът с тази стрелка и защо не се отваря наляво? Доколкото знам би трябвало дистанционно да се управляват от водача на тролейбуса, но в този случай не е така.
Все още не са инсталирани софтуера на стрелките за да има връзка стрелка-тролейбус,а в някой тролейбуси не монтиран и пулт.Ето какво представлява той
http://s19.postimg.org/rts6hat0j/image.jpg
И така лъсва един проблем - ами ако софтуера откаже или се надуе някой кондензатор, влезе вода...? :rolleyes: Излиза, че няма алтернативен вариант освен ръчното местене на точилките. :crazy: Може и да е първобитна технология, но можеше да сложат една резервна бобина и да може да се превключва с тяга. Все пак, говорим за чисто нови съоръжения, които уж са подобрени с незнам си какви екстри. Но не е толкова голяма беда.
Иначе да ви е честита новата мрежа. Ако знаете как се радвам за вашия тб транспорт. :) :fan: Иска ми се и в другите градове да се случват подобни неща, но уви. :/
« Last Edit: 26.02.2016, 18:30:35 by тролей №164 линия 2 »
Никога не шофирай по-бързо, отколкото може да лети твоят ангел-хранител!

Offline It_s_Real

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 714
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 344034812
    • View Profile
    • extrahost.BG
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1195 on: 26.02.2016, 20:39:22 »
Така наречената нова мрежа, не е ли имала 72 часови проби, че да се видят тези проблеми?

Offline VETRA

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 24
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1196 on: 04.03.2016, 23:43:34 »
Явно новата мрежа позволява висока скорост на движение за тролейбусите в Плевен :P

Offline tabacoff

  • Писател
  • **
  • Posts: 48
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1197 on: 05.03.2016, 13:34:50 »
Явно новата мрежа позволява висока скорост на движение за тролейбусите в Плевен :P
Позволява, но трябва и шофьорите да го позволят. Всеки ден ги гледам как пъплят през новите стрелки. Дали е навик, или все още ги е страх да минават с нормална скорост - не знам, но досега само веднъж се возих с тролей, чийто водач наистина караше през всички стрелки и кръстовки, както е предвидено, без изобщо да намалява.

Offline VETRA

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 24
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1198 on: 05.03.2016, 20:51:22 »
Всичко ще си дойде с времето.Трябва да наберат опит.Да не забравяме ,че такава мрежа няма в България.

Offline Mammoth

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3529
  • ČKD
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1199 on: 06.03.2016, 11:23:21 »
Нормално е да ги е страх в началото, все пак ново е, не са сигурни. След време 1-2ма като пробват и другите като разберат, че няма проблеми да се минава през стрелка бързо всички ще почнат да карат нормално.