Плевен не му е мястото в „други градове” не само защото е по-голям от градове като Перник и Търново, но транспортът му е много по-развит и се случват неща, които са уникални за България. Делът на тролейбусния транспорт до няколо седмици ще е 99% (безпрецедентно в целия свят) ; най-старата действаща тролейбусна мрежа у нас след София; тролейбуси през 2-3-4 минути по основните направления (3,7 и 5,9), които доказват, че колкото повече сгъстяваш графика, толкова повече пътници привличаш. Затова от град с има-няма 100 хиляди жители имаш пълни тролеи през няколко минути, хора по спирките по всяко време. Дори в София разредените линии се движат празни, но отговорните фактори не могат да проумеят логиката на ползване на градския транспорт. По повод графика и логиката интервали-пътници сега ще имаме повод за много интересна развносметка. Тролеите за 9-ти квартал заменят автобуси 1, който е през 15 и повече минути. Ако „Тролейбусен транспорт” не изневери на себе си и сгъсти графика, ще разберем дали пътниците ще се увеличат и с колко след като хората вече имат по-редовен и удобен градски транспорт.