Author Topic: Плевен  (Read 629842 times)

Offline Acrosstheocean

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 82
  • Любител на тролейбусния транспорт!
    • View Profile
    • Фейсбук профил:
Re: Плевен
« Reply #1300 on: 17.05.2016, 11:30:34 »
Нали обявиха, че чак септември... Предполагам, че август месец може би ще разглеждат схемата (ако не са във ваканция?)

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1301 on: 17.05.2016, 15:35:37 »
Август са във ваканция. Трябва да разгледат през юли или ако се мотат - да направят извънредна сесия в началото на септември.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline ZIU682

  • Писател
  • **
  • Posts: 43
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1302 on: 17.05.2016, 16:29:25 »
Не е ли ясно, че се чудят как да отложат пускането на новите линии. Очаквайте през септември да се появи нова пречка и да се отложи за следващата година. Общината няма пари да плаща всички пропуснати ползи на частния превозвач за линии 1 и 12, а тролейбусен транспорт няма никаква полза да оперира по линия 1, където ще продължат да вървят автобуси през 15 минути. За останлите нови линии по бул Европа и жк Кайлъка е ясно, че няма да има пътници и пускането на тролеи ще е само разход за дружеството.  Хубавата част от европейските пари е усвояването, а кофти момента е, че трябва да се стопанисва построеното. От целия проект „Интегриран градски транспорт” смилената част е само депото (9 милиона) и подмяната на контактната мрежа и стрелките по съществуващите рентабилни маршрути (1,5 милиона). Тези инвестиции са полезни за градския транспорт на Плевен и за хората. За останалите над 10 милиона лева просто е търсен и намерен повод да се похарчат.

Offline Acrosstheocean

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 82
  • Любител на тролейбусния транспорт!
    • View Profile
    • Фейсбук профил:
Re: Плевен
« Reply #1303 on: 17.05.2016, 19:05:58 »
Според мен ако пуснат тролеите на по-кратък интервал от автобусите по линия 1, ползата ще е за тролейбусен транспорт, тъй като за 9-ти квартал има пътници (ученици, пенсионери, военни и т.н.). Относно ж.к. "Кайлъка", по предварителни данни, от там се очаква да минава ТБ 3, който събира хора винаги. За бул. Европа съм съгласен, че пътникопотока не би бил голям, но могат да пренасочат ТБ 93 и ТБ 97 да минават от там - те и без това са на интервал от 1 час и често пътуват празни, понеже се припокриват с линиите, които са с кратък интервал на движение. По бул. Христо Ботев е добре да се пренасочи ТБ 4 двупосочно и по този начин биха се събрали достатъчно пътници.

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5513
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1304 on: 17.05.2016, 20:06:42 »
Aко има тролей на 10 мин. по маршрута на 1-цата, въпреки че е билетчето е по-скъпо, при подходящи цени на картите тролейбусната линия би била печеливша. 1-цата евентуално може да остане като допълваща.
Всъщност Импорт-експорт до кога имат договор с общината за 1 и 12?

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline BOBI MW

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 206
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1305 on: 17.05.2016, 21:24:34 »
Според мен ако пуснат тролеите на по-кратък интервал от автобусите по линия 1, ползата ще е за тролейбусен транспорт, тъй като за 9-ти квартал има пътници (ученици, пенсионери, военни и т.н.). Относно ж.к. "Кайлъка", по предварителни данни, от там се очаква да минава ТБ 3, който събира хора винаги. За бул. Европа съм съгласен, че пътникопотока не би бил голям, но могат да пренасочат ТБ 93 и ТБ 97 да минават от там - те и без това са на интервал от 1 час и често пътуват празни, понеже се припокриват с линиите, които са с кратък интервал на движение. По бул. Христо Ботев е добре да се пренасочи ТБ 4 двупосочно и по този начин биха се събрали достатъчно пътници.
Пенсионерите с нетърпение чакат да се открият новите маршрути особено бъдещата №16 която ще е за 9-ти квартал да могат да си ползват пълноценно евтините карти и да тъпчат тролейте и да се чудят на кой магазин да си купят хляб и мляко.За №31 която ще е за ж.к 'Кайлъка" там нещата ще са по спокойни и ще има доста пътници.За №71 тези от ЛВТ спокойно могат да ходят до окръжна болница и от там по бул"Хр.Ботев" до "Моста" като на връщане маршрута ще е същият.№91 пък ще се возим ЛВТ към "Практикер" и "Дружба" и пак печелим превоз до окръжна болница така този район ще стане малко повече обслужван от тролейбуси.Относно картите на пенсионерите те трябва да бъдат лимитни с ограничен брой возения примерно 150 на месец и да се продупчат от кондукторите както се процедира в Русе  нито учениците нито студенти а и работещи не злоупотребяват с картите си да тичат безцелно.

Offline Acrosstheocean

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 82
  • Любител на тролейбусния транспорт!
    • View Profile
    • Фейсбук профил:
Re: Плевен
« Reply #1306 on: 17.05.2016, 21:46:25 »
Значи няма да променят старите линии, а просто ще добавят нови? №16, №31, №71 и №91? Интересна информация :)

Offline pesho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1097
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1307 on: 17.05.2016, 22:21:24 »
Според мен ако пуснат тролеите на по-кратък интервал от автобусите по линия 1, ползата ще е за тролейбусен транспорт, тъй като за 9-ти квартал има пътници (ученици, пенсионери, военни и т.н.). Относно ж.к. "Кайлъка", по предварителни данни, от там се очаква да минава ТБ 3, който събира хора винаги. За бул. Европа съм съгласен, че пътникопотока не би бил голям, но могат да пренасочат ТБ 93 и ТБ 97 да минават от там - те и без това са на интервал от 1 час и често пътуват празни, понеже се припокриват с линиите, които са с кратък интервал на движение. По бул. Христо Ботев е добре да се пренасочи ТБ 4 двупосочно и по този начин биха се събрали достатъчно пътници.
Пенсионерите с нетърпение чакат да се открият новите маршрути особено бъдещата №16 която ще е за 9-ти квартал да могат да си ползват пълноценно евтините карти и да тъпчат тролейте и да се чудят на кой магазин да си купят хляб и мляко.За №31 която ще е за ж.к 'Кайлъка" там нещата ще са по спокойни и ще има доста пътници.За №71 тези от ЛВТ спокойно могат да ходят до окръжна болница и от там по бул"Хр.Ботев" до "Моста" като на връщане маршрута ще е същият.№91 пък ще се возим ЛВТ към "Практикер" и "Дружба" и пак печелим превоз до окръжна болница така този район ще стане малко повече обслужван от тролейбуси.Относно картите на пенсионерите те трябва да бъдат лимитни с ограничен брой возения примерно 150 на месец и да се продупчат от кондукторите както се процедира в Русе  нито учениците нито студенти а и работещи не злоупотребяват с картите си да тичат безцелно.
в русе картите не се дупчат а на валидатора пише че имат 30 пътувания за 3 месеца
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline p5yo

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 122
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1308 on: 18.05.2016, 03:49:15 »
Значи няма да променят старите линии, а просто ще добавят нови? №16, №31, №71 и №91? Интересна информация :)

Аз пък си мислех, че ще добавят изпуснатите номера 1 и 2, а за останалите просто ще се променят маршрутите за да покриват новите линии. Да, интересна номерация...

Offline ZIU682

  • Писател
  • **
  • Posts: 43
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1309 on: 18.05.2016, 14:29:13 »
Логиката на номерацията явно ще е като на линии 93, 57 и т.н, които са 9+3 и 5+7. Това вероятно означава, че 16-ката ще ходи от 9-ти квартал по линията на единицата до "Балканстрой" по линията на шестицата.

Offline BOBI MW

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 206
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1310 on: 18.05.2016, 15:15:16 »
Тази информация за номерата на новите линии и маршрутите през които ще минава е на 80% достоверна информация която общината ще разгледа и одобри на сесията.Надявам се че и тези 80% са достатъчни за интересуващите се,а не да гадаем от къде ще минава и как ще бъде номерирана.За броя на тролейбуси на линия и интервали на движение е само загадка.

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5513
    • View Profile

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1329
  • www.GTBURGAS.eu
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1312 on: 27.05.2016, 21:20:44 »
^ Какво толкова има след като по време на курса е станала белята и въпреки това шофьорът е решил да си довърши курса. Но някои, тип ''Нова телевизия'', не осъзнават крайната щета по автобуса, минала на заден план, само и само пътникът да стигне докрая! Интересно е, но не в този му перверзен вид!
« Last Edit: 27.05.2016, 21:22:47 by zirka »
WWW.FORUM.GTBURGAS.EU

Offline Sixkiller

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3183
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1313 on: 27.05.2016, 21:59:12 »
"Интересно" дотолкова, че да му покажат клипчето по телевизията, да се покаже че е много "буден" гражданин и да му минат 5-те минути слава. Иначе ето и клип: http://gospodari.com/%D0%BE%D0%BF%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BD-%22%D0%BB%D0%B5%D1%82%D1%8F%D1%89-%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%B1%D1%83%D1%81%22-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B2%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B0-%D0%BF%D1%8A%D1%82%D0%BD%D0%B8%D1%86%D0%B8-%28%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BE%29-video105190.html

Интересно нещо са въпросните "Господари" - за една спукана възглавница на автобус или още по-лошо дори - за влачено куче от кола се дава широка публичност, но за наистина значими и големи проблеми - за унищожаване на цели транспортни системи в някой градове например, ги няма никакви...
В България си е най-хубаво и супер и всичко ни е страхотно. Единственото по-хубаво е България едно време, ама и сега си е най! ;)

Парно в салона само с печат в пътния лист.

Offline pleven_dge

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 73
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1314 on: 28.05.2016, 11:16:43 »
^ Какво толкова има след като по време на курса е станала белята и въпреки това шофьорът е решил да си довърши курса. Но някои, тип ''Нова телевизия'', не осъзнават крайната щета по автобуса, минала на заден план, само и само пътникът да стигне докрая! Интересно е, но не в този му перверзен вид!
В такива ситуации шофьорът е длъжен да преустанови курса и да се обади да изпратят друг автобус. Не виждам защо толкова го защитавате, при положение, че умишлено не е направил каквото трябва, а е продължил да превозва пътници в нерегламентираното ППС, вместо да вдигне един телефон и да съобщи за аварията.
Зиу 9

Offline fgm

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 388
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1315 on: 28.05.2016, 15:33:46 »
Не мога да разбера защитниците-какво толкова станало?  :eek: Вие сериозно ли?  :blink:

Offline ari_91

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2963
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1316 on: 08.06.2016, 14:05:31 »
След като шофьорът е установил проблем е длъжен да се свърже с фирмата-собственик и те да изпратят резервен автобус, който от своя страна да завърши курса. Най-важното е хората да стигнат живи и здрави до там, до където са тръгнали. Автобусът не е важен. Ако има проблем, следва той да бъде отстранен, а ако не може да се отстрани, да закупят ново возило. Абсолютно недопустимо е с проблемен автобус да се возят пътници. Вината в случая е изцяло на шофьорът, за това че не е сигнализирал своевременно за наличието на проблем, а е продължил да си кара все едно всичко е наред.

Offline Neronov

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3052
  • R.I.P 1210
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1317 on: 08.06.2016, 15:16:28 »
Вината в случая е изцяло на шофьорът, за това че не е сигнализирал своевременно за наличието на проблем, а е продължил да си кара все едно всичко е наред.

Той може и да е сигнализирал, но от диспечера да е получил нареждане да продължи курса. У нас е приета практиката след като автобусът се движи,било то и на магия, да си довърши курса,а защо не и цялата смяна.  :help:

Offline BOBI MW

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 206
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1318 on: 08.06.2016, 18:20:20 »
Малко редактирана информация по въпроса за новите маршрути.Те ще бъдат два.Последно се реши 31 да бъде Сторгозия-Втора клинична база,а 91 ЛВТ-Практикер Дружба.Има и слухове за промяна на движението на сегашната линия 4 която бях писал по горе за маршрута на  линия 71.,за ж.к Кайлъка сегашната е М1 ще бъде поета от променения маршрут на №3.но тези слухове ми се струват нереални.По въпроса за контактната мрежа тя работи безупречно с което комфорта на пътуването се е повишило

Offline Acrosstheocean

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 82
  • Любител на тролейбусния транспорт!
    • View Profile
    • Фейсбук профил:
Re: Плевен
« Reply #1319 on: 08.06.2016, 18:47:30 »
Quote
Малко редактирана информация по въпроса за новите маршрути.Те ще бъдат два.Последно се реши 31 да бъде Сторгозия-Втора клинична база,а 91 ЛВТ-Практикер Дружба.

Чудесна новина! А знае ли се откога ще почнат тест драйв-ове по новите линии?