Author Topic: Плевен  (Read 629841 times)

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1440 on: 20.10.2016, 15:52:04 »
Все пак ако се проведе обучение на водачите и се затегнат разписанията ще свикнат значително по-бързо да преминават с нормална скорост през съоръженията. :rolleyes: В противен случай ще трябва повече време. :rolleyes:

Offline ooleg

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6826
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1441 on: 20.10.2016, 16:10:15 »
Все пак ако се проведе обучение на водачите и се затегнат разписанията ще свикнат значително по-бързо да преминават с нормална скорост през съоръженията. :rolleyes: В противен случай ще трябва повече време. :rolleyes:

Ако съдя по нашите варненски кауни (превод от хасковски - пъпеши) изобщо на никой не му пука кой как кара през съоръженията. Като доказателства ще посоча, че са им сложили такива ферода на спирачките, че свирят като цигулки, а днеска даже чух за случай, че електрониката се задейства, че имаш проблем със спирачките и задействало АBS-а.... Сигурно ако имаше чалъм вместо гуми щяха да им сложат чорапи или терлици, ама добре, че няма такъв вариант. Понякога си мисля, че не могат да осъзнаят някои общински фирми, че с европейска помощ са станали едни от най-добритв в България и трябва да са за завист на останалите.
« Last Edit: 20.10.2016, 16:13:44 by ooleg »
Украйна, победа!

Offline mi4omi

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 70
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1442 on: 05.11.2016, 10:38:18 »
Някой може ли да сподели наблюдения за пътникопотока на 44 в делник,събота и днес -на задушница?
« Last Edit: 05.11.2016, 10:43:23 by mi4omi »

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5513
    • View Profile

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline ZiU-682 Forever

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 109
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1444 on: 21.12.2016, 23:46:04 »
Делничен ден в Плевен
За екологичен и надежден градски транспорт !

Offline ZiU-682 Forever

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 109
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1445 on: 21.12.2016, 23:54:25 »
16.12.2016
За екологичен и надежден градски транспорт !

Offline ZiU-682 Forever

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 109
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1446 on: 22.12.2016, 00:05:29 »
Петък следобед
За екологичен и надежден градски транспорт !

Offline ZiU-682 Forever

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 109
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1447 on: 22.12.2016, 00:26:28 »
Интериор
За екологичен и надежден градски транспорт !

Offline ZiU-682 Forever

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 109
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1448 on: 22.12.2016, 00:45:33 »
Среща
За екологичен и надежден градски транспорт !

Offline ZiU-682 Forever

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 109
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1449 on: 22.12.2016, 00:52:18 »
От Видин или Шумен?
За екологичен и надежден градски транспорт !

Offline ZiU-682 Forever

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 109
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1450 on: 23.12.2016, 01:38:14 »
Момин Геран
За екологичен и надежден градски транспорт !

Offline BOBI MW

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 206
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1451 on: 07.01.2017, 09:01:57 »
Тежката зимна обстановка постави на изпитание и градския транспорт.Вчерашните сутрешни часове бяха голяма мъка за новите модерни тролейбуси Шкода особено за маршрут №33.Множеството остри завои и стръмни изкачвания и сняг доказаха че Шкодите не могат да устискат тежката обстановка.По този маршрут вървяха и два стари тролейбуса ЗиУ който показаха че за руснака няма закъсване,а само леко буксуване.Пътниците не са капризни нов или стар тролейбус ще се движи,а просто да имат редовен превоз до там.Според мен трябва за зимните условия да има готовност за повече руски тролейбуси за да няма изненади от тежък сняг и нервни пътници поради липса на градски транспорт.

Offline svilata

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 147
    • View Profile
    • http://trolei.pleven.bg/
Re: Плевен
« Reply #1452 on: 08.01.2017, 15:32:31 »
Имайки предвид, че през последните поне 10 години снегопочистването в Плевен е кръгла нула - няма какво друго да се очаква от градския транспорт. Не знам дали в другите градове са виждали тролейбуси с вериги, но в Плевен определено могат да видят подобно нещо...

Offline mad_devil_k5

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 91
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1453 on: 19.01.2017, 13:24:08 »
То освен доказването в тежките зимни условия  , знаем че й топлят вътре в мотрисата по добре от западните си събратя. :crazy: :crazy: :crazy:

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1454 on: 19.01.2017, 17:14:15 »
Проблемът е само, че при този сняг има реален риск от токов удар - снегът влиза в оборудването под пода и се топи съответно пада изолационното съпротивление и растат утечките. :rolleyes: Дано да няма заземявания през пътник - получава се точно при силен сняг или дъжд когато човек обикновено възрастен се хване за ръкохватка до вратата и едновременно стъпи на земята. :rolleyes:

Offline ooleg

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6826
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1455 on: 19.01.2017, 17:36:47 »
Проблемът е само, че при този сняг има реален риск от токов удар - снегът влиза в оборудването под пода и се топи съответно пада изолационното съпротивление и растат утечките. :rolleyes: Дано да няма заземявания през пътник - получава се точно при силен сняг или дъжд когато човек обикновено възрастен се хване за ръкохватка до вратата и едновременно стъпи на земята. :rolleyes:

Ами то за съжаление винаги ще стъпи на земя щото иначе трябва да може да лети :) Ама аз не съм сигурен напреженията при тролейбусите спрямо земя ли са като има два проводника (за разлика от трамваите) или са спрямо двата проводника.
Щото точно това му е хубавото на трнасформаторните захранвания, че са по-безопасни порадни причината, че напрежението е спрямо двата края на намотката...
Украйна, победа!

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4572
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1456 on: 20.01.2017, 00:21:37 »
Те затова ръкохватките са изолирани от каросерията на тролейбуса.

Offline It_s_Real

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 714
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 344034812
    • View Profile
    • extrahost.BG
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1457 on: 21.01.2017, 13:41:04 »
Ама аз не съм сигурен напреженията при тролейбусите спрямо земя ли са като има два проводника (за разлика от трамваите) или са спрямо двата проводника.

Проводник спрямо проводник. Земя не участва.

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2993
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1458 on: 06.03.2017, 14:06:48 »
Имам познат шофьор на нова Шкода и от него разбрах,че въпросните в час пик губят мощност на изкачване в посока Дружба и кв.9-ти.
Има ли нещо вярно или е отново "шофьорски фолклор"?
« Last Edit: 06.03.2017, 18:31:17 by abs111 »

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1459 on: 06.03.2017, 16:30:58 »
Не е възможно. Превозното средство отговаря на определени параметри, включително и възможност за преодоляване на наклон.
храна за мозък - http://www.banitza.net/