Author Topic: Плевен  (Read 629789 times)

Offline Acrosstheocean

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 82
  • Любител на тролейбусния транспорт!
    • View Profile
    • Фейсбук профил:
Re: Плевен
« Reply #1500 on: 01.08.2017, 19:26:41 »
Търсят доставчик за внедряване на електронна система за таксуване в градския транспорт на Плевен
http://infrastructure.bg/news/2017/06/12/2987323_tursiat_dostavchik_za_vnedriavane_na_elektronna/

В тази статия пише, че крайният срок за подаване на оферти по процедурата за доставка на нови 14 тролейбуса е бил до 14.06.2017:
Quote
Вече е в ход откритата процедура за доставка на 14 броя нови тролейбуси за 10 724 000.00 лв. без ДДС. Крайният срок за подаване на оферти изтича на 14 юни.

В такъв случай ми е интересно кога би трябвало да се направи избор и дали въобще има кандидати? Като цяло не виждам много информация по тази тема никъде. Някак остава на тъмно или поне аз съм с такова впечатление.

Offline ZIU682

  • Писател
  • **
  • Posts: 43
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1501 on: 02.08.2017, 09:35:58 »
Търсят доставчик за внедряване на електронна система за таксуване в градския транспорт на Плевен
http://infrastructure.bg/news/2017/06/12/2987323_tursiat_dostavchik_za_vnedriavane_na_elektronna/

В тази статия пише, че крайният срок за подаване на оферти по процедурата за доставка на нови 14 тролейбуса е бил до 14.06.2017:
Quote
Вече е в ход откритата процедура за доставка на 14 броя нови тролейбуси за 10 724 000.00 лв. без ДДС. Крайният срок за подаване на оферти изтича на 14 юни.

В такъв случай ми е интересно кога би трябвало да се направи избор и дали въобще има кандидати? Като цяло не виждам много информация по тази тема никъде. Някак остава на тъмно или поне аз съм с такова впечатление.

Разгледах сайта на агенцията за общестевени поръчки - отварянето на офертите първоначално е било определено за 31 май, след това има изменение на сроковете за приемане на офери до 14 юни и отваряне и разгеждане до 15 юни. След това нова информация няма, а поръчката вече трябва да е ясна. Дори един кандидат да е имало, вече трябвя да е спечелил. Изгежда твърде вероятно да няма кандидати. Но в Плевен няма медии и журналисти, за да вдигнат един телефон и да попитат.   

Offline BOBI MW

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 206
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1502 on: 14.08.2017, 11:00:45 »
Публичен търг с тайно наддаване чрез предварително представяне на предложения за продажба на 14 броя „ТРОЛЕЙБУСИ ЗИУ-9″
http://trolei.pleven.bg/?p=1260

Offline dobriii123

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 800
  • Фен на железопътния и градския транспорт! :)
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1503 on: 14.08.2017, 11:44:07 »
Публичен търг с тайно наддаване чрез предварително представяне на предложения за продажба на 14 броя „ТРОЛЕЙБУСИ ЗИУ-9″
http://trolei.pleven.bg/?p=1260
Интересно! Аз лично се надявам да има интерес и от страна на Враца, тъй като съм сигурен, че въпросните ЗиУ-та са доста по-добре от нашите. Само не разбрах, 32 хиляди е началната цена за всичките 14 тролея, или само за един?

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk


Offline BOBI MW

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 206
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1504 on: 14.08.2017, 12:06:43 »
Не общо за всичките 14 е тази цена.Според мен е по добре да отидат във Враца,но според мен ще отидат в някой пункт за вторични суровини.

Offline bgdimitrov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 471
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1505 on: 14.08.2017, 22:06:53 »
Сигурно е цената за всички 14 тролейбуса.

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1506 on: 15.08.2017, 03:09:54 »
Това си е топ оферта, падат се по около 2200 лв. на машина!

Offline BOBI MW

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 206
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1507 on: 26.08.2017, 09:52:43 »
Тролейбусите са продадени и ще отидат точно тук. https://www.google.bg/maps/@43.1057603,24.1493291,3a,75y,104.08h,71.93t/data=!3m6!1e1!3m4!1s2xel4hC0qWQg6d8drdO27Q!2e0!7i13312!8i6656 или да намери по близко място за рязане.

Offline svilata

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 147
    • View Profile
    • http://trolei.pleven.bg/
Re: Плевен
« Reply #1508 on: 03.09.2017, 14:59:05 »
На интернет-страницата на фирма "Тролейбусен транспорт" са публикувани новите разписания, в сила от 01.09.2017 година. След бърз преглед мога да обобщя промените по следния начин:

Линии №№ 5, 7, 9 и 33 - интервал на движение 10 минути в делнични дни и средно 15 минути в празнични дни, като за линии 5 и 9 интервала в някои часове варира между 5 и 20 минути. Тези четири линии остават най-натоварени и съответно с най-добър интервал.

Линиите обслужващи източната част на промишлената зона - 13, 14 и 15 са с непроменени или доста орязани курсове; движат се в сутрешен и/или следобеден пик, когато хората отиват и се прибират от работа. Линия 12 е с увеличен брой курсове (според мен  :blush:), като от написаното излиза, че публикуваното разписание важи за делнични и празнични дни.

Линия 31 - направено е доста по-нормално и лесно запомнящо се разписание, защото преди интервала на движение беше доста нерегулярен и варираше от 5 до 25 минути. Според настоящият график интервала на движение в делнични дни е 20 минути, а в празник - през 30 минути. Има добра синхронизация с автобусна линия 1 в почивните дни и доколкото е възможно в делнични дни.

Линии 44 и 91, които осигуряват връзка на Л.В.Техникум/ ж.к. "Сторгозия" с Първа клинична база на Университетската болница вече са синхронизирани, а не пътуват в комплект както преди. В делнични дни - на интервал от 30 минути, а в празник - на 1 час. Така в посочения по-горе участък от маршрута има превоз на всеки 15 минути в делничен и 30 минути в празничен ден. Липсва синхронизация с линия 8.

За съжаление няма желание да се пусне тролейбусна линия свързваща двете клинични бази на Университетската болница, Ортопедичната клиника на УМБАЛ и ж.п. гарата.  :(

Мисля, че настоящето разписание е доста добро!  :fan: :fan: :fan:

Offline BOBI MW

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 206
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1509 on: 15.09.2017, 18:08:56 »
От днес започна извозването на тролейбусите до вторичните в Златна Панега.Разделих ме се днес с 155,160 и 182.Усърдно ще се извозват и до няколко дни всичко ще е е закарано и нарязано.

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5513
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1510 on: 17.09.2017, 10:24:18 »
Явно са взели добри пари щом ги карат толкова надалеч. Дано поне да са заминали разкомплектовани, поне частично.

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline BOBI MW

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 206
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1511 on: 17.09.2017, 12:39:10 »
Вчера изпратихме 156,165 и 191.Даже 165 беше спрян плътно до бордюра и на самоход се изкара напред за да може влекача да го закачи.Всички продадени тролейбуси са напълно комплектни и здрави.Вече 155,160 и 182 са нарязани и сортирани на черен и цветен метал.Днес отпътуват и 147 и 192 вероятно и 139.Който има минаване днес и утре през Златна Панега може да ги види,защото момчетата са бързи и за 2-3 дена само купчина желязо ще се вижда.Така се унищожиха всички здрави тролейбуси в България Икаруси,Шкоди,Дакове,ЗиУта.
« Last Edit: 19.09.2017, 08:27:16 by BOBI MW »

Offline ZIU682

  • Писател
  • **
  • Posts: 43
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1512 on: 18.09.2017, 09:13:08 »
https://sop.bg/download/epkOeppkOT/

Чакаме новите 7 броя Solaris Skoda Blue Drive след до 280 дни и още 7 след 310 календарни дни, които течат от месец август 2017. Това означава, че новите 14 попълнения ще са на линия през пролетта.     

Offline Acrosstheocean

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 82
  • Любител на тролейбусния транспорт!
    • View Profile
    • Фейсбук профил:
Re: Плевен
« Reply #1513 on: 18.09.2017, 15:35:02 »
https://sop.bg/download/epkOeppkOT/

Чакаме новите 7 броя Solaris Skoda Blue Drive след до 280 дни и още 7 след 310 календарни дни, които течат от месец август 2017. Това означава, че новите 14 попълнения ще са на линия през пролетта.   

Благодаря за информацията! Най-после развитие по темата. Хубаво е, че ще бъдат отново Шкода Соларис. Предполагам ще са с инвентарни номера от 241 до 254 :)

Offline Balkanton

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2209
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/
Re: Плевен
« Reply #1514 on: 18.09.2017, 16:07:06 »
Всъщност никъде не видях в документа да фигурира Шкода, така че вероятно става дума за чисти Солариси, подобно на втората партида нови тролеи за Стара Загора, които също са Соларис (без да са Шкода, макар и със същия дизайн). При Шкода-Соларисите - Соларис се явява подизпълнител на каросерията и офертата би била подадена от името на Шкода, а не на Соларис.
« Last Edit: 18.09.2017, 16:11:01 by Balkanton »

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1515 on: 18.09.2017, 16:53:29 »
Дам, вероятно ще бъдат Solaris Trollino 12S (със Шкода оборудване).

Offline ZIU682

  • Писател
  • **
  • Posts: 43
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1516 on: 18.09.2017, 21:25:53 »
От офертата става ясно, че са с двигатели 160 киловата. А в сайта на Соларис е посочено, че с таква мощност са именно соларисите с оборудване Шкода Блу Драйв:

Option   -   MEDCOM ANT 175-600 (IGBT), asynchronous motor 175 kW 6-pole
Option   -   Škoda BlueDrive (IGBT), asynchronous motor 160 kW 4-pole

Това означава ли, че изобщо има някава разлика от сегашните шкоди, които са чешко оборудване върху абсолютно същия салон на Соларис?  При доставката на 40-те съществуващи шкоди чехите купуват шасито от Соларис и правят тролейбуса в Пилзен. Сега изглежда сякаш тролеите ще се правят в Полша в завода на Соларис, но поляците ще купят обурудването от шкода? Така на практика се получава един и същ тролейбус, но произведен в Чехия се казва Шкода, а произведен в Полша Соларис Тролино 12 

В уикипедия пише следното: Тролейбусът Škoda 26Tr Solaris по нищо не се различава от тролейбуса Solaris Trollino 12.
« Last Edit: 18.09.2017, 21:53:34 by ZIU682 »

Offline Balkanton

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2209
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/
Re: Плевен
« Reply #1517 on: 18.09.2017, 22:53:57 »
Значи е възможно да се очакват да имат малките разлики спрямо тези, които се водят Шкода 26Тр, както в случая на Стара Загора и както е коментирано в дискусията в темата за старозагорските Тролинота: http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=7425.msg100077861#msg100077861
... а може би тези ще са и с новия фейслифт освен всичко останало...
« Last Edit: 18.09.2017, 22:57:07 by Balkanton »

Offline Mammoth

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3529
  • ČKD
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1518 on: 19.09.2017, 13:24:47 »
Единствената разлика е, че отпред няма емблема Шкода. Абсолютно същите са.

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1519 on: 19.09.2017, 14:17:03 »
За асемблирането процедурата ще бъде същата - каросерия в Полша, електрооборудване в Чехия.