dj_the_bus,
Но честно казано предпочитам нови тролейбуси да се купят отколкото на старите баби да слагат нови рокли!!! Колкото и да съм емоционално привързан към старите тролейбуси, ако Европейският Съюз ни беше дал 70 нови тролея щях да си мълча.
И да се чудим сега как да се навиваме по детски надявайки се нещо с новите машини да се обърка че да има повече стари...Никой не се надява да има катастрофи, пожари и прочие трагични събития в Плевен, най-малкото защото аз и мойте роднини се возим повече на новите отколкото на старите. Обаче, да се отрича нещастния опит на тези около нас е грешка.
Това е все едно човек да не си слага колан като кара, защото не иска да катастрофира.
Или да не си прави медицинска застраховка когато пътува в чужбина, защото иска само да се забавлява, а не да ходи по болници.
Използвах много пъти думата Резерв и ще я повторя. Нека новите 54 тролея да поемат всички линии, но да запазим и старите за всеки случай.
Нека си пожелаем през следващите 25 години на новите 54 тролея да не се случи нищо лошо.
Всеки сам да си прецени доколко това е реалистично.
Не знам доколко може да разчитаме на Европейския Съюз да продължи да подкрепя Тролейбусния Транспорт в Плевен и другите големи градове. Възможно е, но не е сигурно.
Аз имам много нещастен опит със Съветския Съюз, който беше обещал четвърта подстанция на Плевен...
Преди това Третият Райх успял да достави само два от обещаните MANове за Горнобанската тролейбусна линия.
И Италианското Кралство не ни е доставило всичките поръчани мотриси Fiat...
В Плевен тролей не съм чакал повече от 10на минути. От години насам тролеите там са супер начесто по основните линии. Това е защото не ти се е налагало да чакаш 31 за Втора Клинична База...
Освен това в момента все още се движат 20 от старите тролейбуси.
https://plevendnes.com/oshte-14-novi-troleya-idvat-prez-lyatoto-na-2018/В момента положението е добро (освен по линия 31), и сигурно ще остане добро в близко бъдеще, но плановите ремонти са абсолютно неизбежни.
Именно тогава няколко резервни ЗиУ биха били много полезни.
За новоизградените отсечки- до колкото виждам не са променили бройката линии и бройките коли. Точно така - имаме близо 12 километра разширение на мрежата и приблизително същия номер тролейбуси както преди разширението. Какво означава това за интервалите?
Ако има някой достъп до наряда ще е от полза да пусне снимки на стар колкото да се видят бройките и разпределенията на колите. http://www.freewebs.com/pleven-trolley - източникът на прикачената снимка
След подробно разглеждане на разписанията според мен в момента тролеите са най-много 45 графика. Ако изцуцат пари за 6 броя 10-15 годишни Skoda 24Tr за оборотни ще им е достатъчно спокойно. Хората от Враца и Сливен дали използват 30 годишни тролейбуси от сантиментални причини или не могат да си позволят дори и на цената за скрап Варненски Шкоди или Софийски Икаруси?
Явно че си тролей-маниак, но не се усещаш, че множественото число на тролей е тролеИ. А тези дето ги карат- те са си шофьори.Когато се появиха тролеите в Плевен през 1985, тролейбусните шофьори се наричаха ватмани. А в по-нови времена, това е терминът използван от Дарик радио:
https://dariknews.bg/regioni/pleven/prebiha-vatman-i-konduktorka-v-plevenski-trolej-2020892https://dariknews.bg/regioni/pleven/vatman-zadyrzha-nagyl-kradec-dokato-obiral-troleq-na-kojto-raboti-1250798А също и вестник 24 Часа:
https://www.24chasa.bg/Article/524606Що се отнася до правописните грешки, виновен съм.
В Библията е казано „
...който е без грях, нека хвърли пръв камък...”
Йоан 8:7