Author Topic: Плевен  (Read 268982 times)

Offline maisito

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 227
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1660 on: 12.07.2018, 14:46:47 »
Ремаркето е с полска регистрация.Значи с платформи.

Offline Kingpin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 707
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1661 on: 12.07.2018, 17:48:04 »
Странно ми е защо се произвеждат още със старата визия. Но няма значение, честити да са и честито, че най-после се отървахте от руските варели !  :)
« Last Edit: 12.07.2018, 17:55:36 by Kingpin »

Offline mitakis

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3121
  • 2660
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1662 on: 19.07.2018, 18:57:59 »

Offline jonckheere

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 896
  • Батаклиев го заБатачи
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1663 on: 20.07.2018, 02:18:26 »
Странно ми е защо се произвеждат още със старата визия.
Може и да е скъпа новата визия, а предишната визия да я дават на по-изгодна цена, което ти дава възможност да се возиш на нещо ново за по-изгодна цена.

Offline Acrosstheocean

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 80
  • Любител на тролейбусния транспорт!
    • View Profile
    • Фейсбук профил:
Re: Плевен
« Reply #1664 on: 26.07.2018, 19:12:13 »
Quote
Тролей сменя автобуса по линия №7а в Плевен

Общинският съвет на Плевен измени свое решение от август 2016 г., касаещо Общинската транспортна схема и възлагане изпълнението на новосъздадена тролейбусна линия. Предложената промяна касае линията Баумакс – JIBT – Моста. Линията не се закрива, променя се начина й на обслужване – от автобусна тя става тролейбусна.
Решението на местния парламент от днес гласи, че се закрива автобусна линия №7а „Баумакс – JIBT – Моста“ и се открива тролейбусна линия №7а „Моста – JIBT – ХоумМакс“. Маршрутът на линията е: Моста; Печатница; Китайска стена; ВиК; Орион; Община Плевен; ПГ по Облекло и текстил; Дом на книгата; Битова техника; Пазара; ж.к. „Сторгозия 1; ШПК; JIBT; ХоумМакс; JIBT; ШПК; жк „Сторгозия 1″; Пазара; Битова техника; Дом на книгата; ПГ по облекло и текстил; Община Плевен; Орион; ВиК; Китайска стена; Печатница; Моста, съгласно маршрутно разписание №76 – делнично, което е неразделна част от настоящото Решение.
Общински съвет – Плевен прие решението с 35 гласа „за“, 2 „въздържал се“, против нямаше. Изменението влиза в сила от 1 август тази година.

Източник

Offline IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2014
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1665 on: 27.07.2018, 02:12:50 »
Закриха ли най-сетне и автобус 1, който 100% дублира тролея?
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5336
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1666 on: 27.07.2018, 09:01:44 »
Да
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2014
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1667 on: 27.07.2018, 10:12:33 »
Значи остават само от дъжд на вятърските промишленозонски автобуси 9, 12 и 84. Тях няма как да ги направят тролеи, понеже никой няма да прави мрежа за по няколко курса на ден, когато почват и свършват смените на работниците.
« Last Edit: 27.07.2018, 10:14:33 by IKAR »
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline svilata

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 127
    • View Profile
    • http://trolei.pleven.bg/
Re: Плевен
« Reply #1668 on: 27.07.2018, 15:07:05 »
Значи остават само от дъжд на вятърските промишленозонски автобуси 9, 12 и 84. Тях няма как да ги направят тролеи, понеже никой няма да прави мрежа за по няколко курса на ден, когато почват и свършват смените на работниците.

По тази нова тролейбусна линия 7А в участъка от Лозаро-винарския Техникум (Л.В.Т.) до Хоум макс също няма изградена тролейбусна контактна мрежа. Явно в споменатия участък тролейбусите ще се движат на дизел или батерия.

Теоретично всички споменати автобусни линии (9, 12, 84) могат да се обслужват с тролейбуси. Най-голям участък без контактна мрежа има линия 12 - 2,5-3 км по ул. "София". По автобусна линия 9 липсва контактна мрежа по улица "Неофит Рилски" в участъка между булевардите "Русе" и "Георки Кочев" - дължината на отсечката е около 1 км. Маршрута на автобусна линия 84 се покрива изцяло от съществуващата в момента тролейбусна контактна мрежа.

По общинската транспортна схема съществуват още няколко градски автобусни линии: 5, 10, 11, 13, 17, 20, 33, 77, 99. От тях със сигурност се обслужва линия 11, 33 и 77 не се изпълняват, а за останалите - 5, 10, 13, 17 и 99 - нямам представа, но по-скоро също не се обслужват. Теоретично линии 11 и 17 също могат да се  обслужват с тролейбуси, като в малка част от маршрута придвижването е на дизел/батерия. Автобусна линия 13 може да стане изцяло тролейбусна при поставяне на стрелка на кръстовището на ул. "Стоян Заимов" и ул. "Сан Стефано". Тук не съм сигурен точно по кои улици е настоящия маршрут и дали не е необходима частична промяна на действащия маршрут. Със сигурност двете крайни точки на маршрута могат да се свържат тролейбусно.

И тук възниква въпроса дали предвидения парк от 54 тролейбуса би бил досатъчен... по-скоро не.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4549
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1669 on: 27.07.2018, 16:32:51 »
2.5-3 km изглежда доста особено за тролейбусите с батерии. Няма ли риск при по-голям брой курсове дневно зарядът да не стигне за цяла смяна. :rolleyes:

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5336
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1670 on: 27.07.2018, 16:57:36 »
А като се движи нормално с контактна мрежа тая батерия за украса ли се вози в него или се зарежда? Хмм...
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4549
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1671 on: 27.07.2018, 18:06:53 »
Дори да се зарежда по време на движение с контактна мрежа все едно батерията е с ограничен капацитет и неизбежно има загуби при зареждането. :rolleyes:

Offline IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2014
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1672 on: 27.07.2018, 18:44:49 »
Има ли някъде някаква карта-схема на всички линии в Плевен, включително автобусните, по транспортна схема? Тролеите са лесни, тях ги знаем. 11 не е ли до гробищата?
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline Acrosstheocean

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 80
  • Любител на тролейбусния транспорт!
    • View Profile
    • Фейсбук профил:
Re: Плевен
« Reply #1673 on: 27.07.2018, 21:14:53 »
Според мен би било по-оптимално да се изгради и мрежа до Хоум Макс (ако толкова държат на тази линия) и просто да се удължи маршрутът на линия №7, вместо да има 2 линии, които се покриват на 90%. Друг е въпросът колко е рентабилна въобще тази линия до Хоум Макс. Нямам наблюдения към пътникопотока до там, но не смятам, че е толкова голям. Най-много пътуващите до там да са посетители на магазина. Обикновено хората, които пазаруват там, пътуват с кола, за да могат да превозят материалите и покупките от там. Също така, там на практика няма обособено обръщало и просто се прави ляв завой по средата на участък, в който се кара обикновено с висока скорост и често има ПТП-та (изхода/входа на Плевен, посока към/от София). Обикновено съм позитивно настроен към развитието на тролейбусния транспорт, но конкретно към тази нова линия съм скептично настроен. Ще видим как ще потръгне, може и да не съм прав.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5336
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1674 on: 27.07.2018, 21:36:36 »
Дори да се зарежда по време на движение с контактна мрежа все едно батерията е с ограничен капацитет и неизбежно има загуби при зареждането. :rolleyes:
E голям праз! Като батерията даде фира - ще я смениш. Няма да изхвърлиш тролейбуса. А докато се оборудва с нова батерия, тролейбусът ще продължи да се движи и вози хора.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12075
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1675 on: 28.07.2018, 00:10:17 »
Даже беше даден и пример някъде от Полша или Чехия по темите, как такъв тролейбус с зареждаща се батерия обслужва и крайградски маршрут, така че няма проблеми. Честити да са ви, един от градовете с най-хубав транспорт и подвижен състав.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3505
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1676 on: 28.07.2018, 14:33:08 »
Според мен би било по-оптимално да се изгради и мрежа до Хоум Макс (ако толкова държат на тази линия) и просто да се удължи маршрутът на линия №7, вместо да има 2 линии, които се покриват на 90%.
...

Ако ще се удължава линията на ТБ7 до Хоуммакс то наистина би имало някакъв смисъл да се създаден и 7а, като приемерно през един да пътуват до ЛВТ, респективно Хоуммакс.
От друга страна маршрута до Балканстрой е пример за обратното
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!


Offline pesho

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 483
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1678 on: 28.07.2018, 16:32:21 »
Много добре,че се спират автобусни линии и се разкриват тролейбусни. Със новата линия няма ли да се увеличава бройката тролеи,които ще трябва да се използват и дали няма да извадят още зиута? И друг въпрос до колкото разбрах линия 7 и 7А се припокриват. Защо не е само линия 7 като някои от курсове да ходят до хоумакс?
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline BOBI MW

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 147
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1679 on: 28.07.2018, 23:01:45 »
Няма нужда от допълнителни тролейбуси,защото 7а е линия която покрива изцяло линия 7 като се удължава маршрута.Интервалът ще бъде същият като времето за престоят на линия 7 на крайна спирка е достатъчен да стигнат до Хоумакс и обратно.За ЗиУ вече не очаквайте да се появяват по пътищата след като бъдат доставени всичките Солариси.Те все още пътуват,но не повече от 4 тролейбуса в целият град.