Author Topic: Плевен  (Read 629748 times)

Offline Bus Memories Bulgaria

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 274
  • k.panev
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1660 on: 11.07.2018, 22:11:12 »
Днес на Видин караха от новите машинки за Плевен . Вероятно ще се похвалят в понеделник

Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk


Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1661 on: 12.07.2018, 09:31:20 »
А ако знаете пък колко ток харчат тези "говенньie" тролеи...Жалко, че тогава унгарците са били с претоварена производствена програма и са отказали поръчката от Плевен....

Имало е възможност за много по-добрите Шкода 14тр с тиристорно управление и въздушно окачване, но чехите не са били в състояние да изпълнят поръчката навреме за годишнината от Октомврийската Революция. :rolleyes:

Offline Mammoth

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3529
  • ČKD
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1662 on: 12.07.2018, 09:56:56 »
Първия плевенски тролей е пристигнал тази сутрин.

Честито, Плевенчани!

Offline It_s_Real

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 714
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 344034812
    • View Profile
    • extrahost.BG
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1663 on: 12.07.2018, 14:17:55 »
БДЖ ли е ги е превозвало или частник с платформи?

Offline maisito

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 234
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1664 on: 12.07.2018, 14:46:47 »
Ремаркето е с полска регистрация.Значи с платформи.

Offline Kingpin

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1068
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1665 on: 12.07.2018, 17:48:04 »
Странно ми е защо се произвеждат още със старата визия. Но няма значение, честити да са и честито, че най-после се отървахте от руските варели !  :)
« Last Edit: 12.07.2018, 17:55:36 by Kingpin »

Offline mitakis

  • над нещата
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4193
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1666 on: 19.07.2018, 18:57:59 »
Трудно е да направиш нещо както трябва, вместо как да е.

Offline jonckheere

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 911
  • Батаклиев го заБатачи
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1667 on: 20.07.2018, 02:18:26 »
Странно ми е защо се произвеждат още със старата визия.
Може и да е скъпа новата визия, а предишната визия да я дават на по-изгодна цена, което ти дава възможност да се возиш на нещо ново за по-изгодна цена.

Offline Acrosstheocean

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 82
  • Любител на тролейбусния транспорт!
    • View Profile
    • Фейсбук профил:
Re: Плевен
« Reply #1668 on: 26.07.2018, 19:12:13 »
Quote
Тролей сменя автобуса по линия №7а в Плевен

Общинският съвет на Плевен измени свое решение от август 2016 г., касаещо Общинската транспортна схема и възлагане изпълнението на новосъздадена тролейбусна линия. Предложената промяна касае линията Баумакс – JIBT – Моста. Линията не се закрива, променя се начина й на обслужване – от автобусна тя става тролейбусна.
Решението на местния парламент от днес гласи, че се закрива автобусна линия №7а „Баумакс – JIBT – Моста“ и се открива тролейбусна линия №7а „Моста – JIBT – ХоумМакс“. Маршрутът на линията е: Моста; Печатница; Китайска стена; ВиК; Орион; Община Плевен; ПГ по Облекло и текстил; Дом на книгата; Битова техника; Пазара; ж.к. „Сторгозия 1; ШПК; JIBT; ХоумМакс; JIBT; ШПК; жк „Сторгозия 1″; Пазара; Битова техника; Дом на книгата; ПГ по облекло и текстил; Община Плевен; Орион; ВиК; Китайска стена; Печатница; Моста, съгласно маршрутно разписание №76 – делнично, което е неразделна част от настоящото Решение.
Общински съвет – Плевен прие решението с 35 гласа „за“, 2 „въздържал се“, против нямаше. Изменението влиза в сила от 1 август тази година.

Източник

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1669 on: 27.07.2018, 02:12:50 »
Закриха ли най-сетне и автобус 1, който 100% дублира тролея?
По рейс и по жена не се тича!

Online viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7048
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1670 on: 27.07.2018, 09:01:44 »
Да
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1671 on: 27.07.2018, 10:12:33 »
Значи остават само от дъжд на вятърските промишленозонски автобуси 9, 12 и 84. Тях няма как да ги направят тролеи, понеже никой няма да прави мрежа за по няколко курса на ден, когато почват и свършват смените на работниците.
« Last Edit: 27.07.2018, 10:14:33 by IKAR »
По рейс и по жена не се тича!

Offline svilata

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 147
    • View Profile
    • http://trolei.pleven.bg/
Re: Плевен
« Reply #1672 on: 27.07.2018, 15:07:05 »
Значи остават само от дъжд на вятърските промишленозонски автобуси 9, 12 и 84. Тях няма как да ги направят тролеи, понеже никой няма да прави мрежа за по няколко курса на ден, когато почват и свършват смените на работниците.

По тази нова тролейбусна линия 7А в участъка от Лозаро-винарския Техникум (Л.В.Т.) до Хоум макс също няма изградена тролейбусна контактна мрежа. Явно в споменатия участък тролейбусите ще се движат на дизел или батерия.

Теоретично всички споменати автобусни линии (9, 12, 84) могат да се обслужват с тролейбуси. Най-голям участък без контактна мрежа има линия 12 - 2,5-3 км по ул. "София". По автобусна линия 9 липсва контактна мрежа по улица "Неофит Рилски" в участъка между булевардите "Русе" и "Георки Кочев" - дължината на отсечката е около 1 км. Маршрута на автобусна линия 84 се покрива изцяло от съществуващата в момента тролейбусна контактна мрежа.

По общинската транспортна схема съществуват още няколко градски автобусни линии: 5, 10, 11, 13, 17, 20, 33, 77, 99. От тях със сигурност се обслужва линия 11, 33 и 77 не се изпълняват, а за останалите - 5, 10, 13, 17 и 99 - нямам представа, но по-скоро също не се обслужват. Теоретично линии 11 и 17 също могат да се  обслужват с тролейбуси, като в малка част от маршрута придвижването е на дизел/батерия. Автобусна линия 13 може да стане изцяло тролейбусна при поставяне на стрелка на кръстовището на ул. "Стоян Заимов" и ул. "Сан Стефано". Тук не съм сигурен точно по кои улици е настоящия маршрут и дали не е необходима частична промяна на действащия маршрут. Със сигурност двете крайни точки на маршрута могат да се свържат тролейбусно.

И тук възниква въпроса дали предвидения парк от 54 тролейбуса би бил досатъчен... по-скоро не.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1673 on: 27.07.2018, 16:32:51 »
2.5-3 km изглежда доста особено за тролейбусите с батерии. Няма ли риск при по-голям брой курсове дневно зарядът да не стигне за цяла смяна. :rolleyes:

Online viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7048
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1674 on: 27.07.2018, 16:57:36 »
А като се движи нормално с контактна мрежа тая батерия за украса ли се вози в него или се зарежда? Хмм...
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1675 on: 27.07.2018, 18:06:53 »
Дори да се зарежда по време на движение с контактна мрежа все едно батерията е с ограничен капацитет и неизбежно има загуби при зареждането. :rolleyes:

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1676 on: 27.07.2018, 18:44:49 »
Има ли някъде някаква карта-схема на всички линии в Плевен, включително автобусните, по транспортна схема? Тролеите са лесни, тях ги знаем. 11 не е ли до гробищата?
По рейс и по жена не се тича!

Offline Acrosstheocean

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 82
  • Любител на тролейбусния транспорт!
    • View Profile
    • Фейсбук профил:
Re: Плевен
« Reply #1677 on: 27.07.2018, 21:14:53 »
Според мен би било по-оптимално да се изгради и мрежа до Хоум Макс (ако толкова държат на тази линия) и просто да се удължи маршрутът на линия №7, вместо да има 2 линии, които се покриват на 90%. Друг е въпросът колко е рентабилна въобще тази линия до Хоум Макс. Нямам наблюдения към пътникопотока до там, но не смятам, че е толкова голям. Най-много пътуващите до там да са посетители на магазина. Обикновено хората, които пазаруват там, пътуват с кола, за да могат да превозят материалите и покупките от там. Също така, там на практика няма обособено обръщало и просто се прави ляв завой по средата на участък, в който се кара обикновено с висока скорост и често има ПТП-та (изхода/входа на Плевен, посока към/от София). Обикновено съм позитивно настроен към развитието на тролейбусния транспорт, но конкретно към тази нова линия съм скептично настроен. Ще видим как ще потръгне, може и да не съм прав.

Online viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7048
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1678 on: 27.07.2018, 21:36:36 »
Дори да се зарежда по време на движение с контактна мрежа все едно батерията е с ограничен капацитет и неизбежно има загуби при зареждането. :rolleyes:
E голям праз! Като батерията даде фира - ще я смениш. Няма да изхвърлиш тролейбуса. А докато се оборудва с нова батерия, тролейбусът ще продължи да се движи и вози хора.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1679 on: 28.07.2018, 00:10:17 »
Даже беше даден и пример някъде от Полша или Чехия по темите, как такъв тролейбус с зареждаща се батерия обслужва и крайградски маршрут, така че няма проблеми. Честити да са ви, един от градовете с най-хубав транспорт и подвижен състав.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР