Author Topic: Плевен  (Read 629772 times)

Offline BOBI MW

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 206
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1980 on: 02.11.2022, 06:00:13 »
По въпроса на контактните глави лично аз на тролейбус Шкода26Тр съм експлоатирал три вида контактни глави.При натиск на токоприемниците към контактната мрежа от 11,5-12кг няма никаква разлика на поведението им при движението
Ето сайт на един от чешките производители на съвременни глави:
Според мен, натиск от 12 кг е излишно висок, особено при вас като уеднаквявате съоръженията по цялата мрежа с чешките.
Тролейбусите в Плевен идваха поетапно през 2014г.Първата пратка от около 10 тролейбуса токоприемниците бяха с натиск около 11-11,5кг и всеки тролейбус е със различен натиск.Следващите пратки токоприемниците са 11,5-12кг.Тролейбусите Соларис Тролино12 когато дойдоха през 2018г и те бяха почти със същото натягане не съм го измервал лично но правя сравнение когато хванеш токоприемника на ръка на височината на контактният проводник и там да има някаква разлика от 2 килограма.

Offline BOBI MW

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 206
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1981 on: 23.11.2022, 06:00:16 »
Ето и 8-те красавеца в депо "Център" подредени като войници и закачени на зарядните станции

Offline BulgariaBuses

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 334
  • Транспортът във Видин
    • View Profile
    • AntonioM-transportphotography
Re: Плевен
« Reply #1982 on: 28.11.2022, 15:03:20 »
Новите придобивки на Дари Комерс, днес са докарани в Плевен. 🙂

Източник: фейсбук група "Bulgarian Buses".
Транспортът във Видин

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1983 on: 29.11.2022, 09:06:53 »
Хмм, интересно, има ли пътници за тези 15-метрови автобуси от Острава!? Навсякъде масово минават на бусчета или закриват…

Offline tauri

  • Превозвач
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2190
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1984 on: 29.11.2022, 09:49:36 »
Сигурно обслужват някой завод или Долни Дъбник.
The Grand Tour

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1985 on: 29.11.2022, 10:06:52 »
Хмм, интересно, има ли пътници за тези 15-метрови автобуси от Острава!? Навсякъде масово минават на бусчета или закриват…
И аз това се зачудих като ги видях. 15-метровите автобуси са екзотика, която не успя да намери своето приложение. Струва ми се, че каквото има на пазара, това са взели...

Offline p5yo

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 122
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1986 on: 30.11.2022, 14:28:59 »
Не знам дали Дари обслужват Тръстеник, но сегашните се пълнят сутрин и вечер.
« Last Edit: 30.11.2022, 14:33:33 by p5yo »

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1987 on: 30.11.2022, 14:59:56 »
На 17 септември събота пътувах в 13:00 от автогара Плевен до Опанец с автобус до Тръстеник на Дари Комерс и седящите места бяха заети почти изцяло. В Опанец докато вървях към Япара Рок видях в обратна посока съчленен автобус със заети повечето седящи места. :rolleyes:

Offline Chezare

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1259
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1988 on: 30.11.2022, 20:41:03 »
Хмм, интересно, има ли пътници за тези 15-метрови автобуси от Острава!? Навсякъде масово минават на бусчета или закриват…
За съжаление, под предлог пандемията, дори около големите градове се разредиха селските автобуси до 3-4 пъти по-малко на ден...
В тази ситуация нищо чудно, че пътниците са за бусче.

Offline svilata

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 147
    • View Profile
    • http://trolei.pleven.bg/
Re: Плевен
« Reply #1989 on: 02.12.2022, 14:08:36 »
Издаване на електронни карти за ученици и студенти започна „Тролейбусен транспорт”

Издаването на електронни карти първоначално за ученици и студенти  започна „Тролейбусен транспорт” – Плевен. От 01.12.2022 г. всички пътници с издадени и заредени пластични електронни карти ще ги валидират при качване в тролеите и електробусите на специалните устройства – валидатори.

В градския транспорт на гр. Плевен е въведена електронна билетна система. Основата на системата е електронна пластична карта, която, издадена веднъж, може бързо и лесно да се зарежда с месечен или тримесечен период и/или с електронни еднократни билети съгласно утвърдената тарифа.

При евентуална загуба на картата заредените в нея средства са запазват.

Първоначалното издаване на електронната пластична карта е безплатно (до изчерпване на 49 000 броя, доставени по проект „Развитие на интегриран градски транспорт на гр. Плевен“). Картите се получават от билетния център на „Тролейбусен транспорт” на ул. „Дойран“ № 43.

Всички валидни  електронни карти  могат да бъдат зареждани на касите в билетния център – ул. „Дойран” № 43, както и чрез автоматите на самообслужване, разположени в билетния център и Автогара Плевен, с кредитна или дебитна карта. Издадена веднъж електронна карта, може да се зарежда многократно.

При качване в тролейбус или електробус притежателят на електронна карта задължително я доближава  и задържа на четеца, обозначен в долната част на валидатора. При успешно валидиране екранът на устройството светва в зелено и изписва „Картата е валидна“.

При неуспешно валидиране /когато картата НЕ е заредена/ екранът на валидатора светва в жълто и изписва „Потребителят няма валидни продукти, зададени на картата“. Тогава пътникът трябва да заплати на кондуктора билет за пътуване от 1,50 лв.

От първите дни на следващата година електронни карти ще се издават и за всички останали желаещи граждани.

източник: "Плевен за Плевен"

Offline Alex1

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 88
  • Най- досадният за повечето от вас член се завърна
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1990 on: 23.12.2022, 19:58:15 »
Една снимка от посещението ми в Плевен през 2019 :rolleyes:

Offline Balkanton

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2209
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/
Re: Плевен
« Reply #1991 on: 08.01.2023, 23:12:09 »
Мисля, че това е пред хотел "Кайлъка".
Източник: delcampe

Offline Alex1

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 88
  • Най- досадният за повечето от вас член се завърна
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1992 on: 13.01.2023, 20:25:44 »
Със 112 какво се случи? Още ли чака реставрация?

Offline p5yo

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 122
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1993 on: 08.02.2023, 12:51:23 »
https://pleven.bg/bg/novini/plevenskiyat-gradski-transport-veche-e-v-google-karti

Quote
ПЛЕВЕНСКИЯТ ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ ВЕЧЕ Е В GOOGLE КАРТИ
Разписанието на градския транспорт в Плевен вече е синхронизирано с мобилното приложение Google Maps. Така в реално време може да се получи информация за това на коя спирка след колко минути ще дойде конкретен номер тролейбус или електробус. Предоставят се още контакти с превозвача /„Тролейбусен транспорт“ ЕООД Плевен/,  данни за цените на билетите, както и дали е необходимо прекачване по зададения маршрут. Плевен е петият град в България след София, Пловдив, Варна и Стара Загора, който вече разполага с разписанията на градския си транспорт в приложението Google Карти, и вторият след Стара Загора, където разписанията се актуализират в реално време.

       Навигацията с градския транспорт в Google Maps работи по същия начин, по който и другите видове - с автомобил, велосипед или пеш. При търсене на цел в основното меню потребителят трябва да посочи, че иска да му се покаже маршрут с градския транспорт.

       Целта е да се популяризира градският транспорт сред жителите и гостите на Плевен, както и сред чуждестранните студенти. Използващите тази функция на Google Карти ще могат да се запознаят с маршрутите и спирките на 22-те линии, обслужвани от екологичните превозни средства, а също така и да проследяват разписанията и движението им в реално време.


Offline p5yo

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 122
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1994 on: 03.03.2023, 21:58:43 »
https://pleven.bg/bg/novini/ofitsialna-tseremoniya-otkrivane-na-obekt-priklyuchvane-na-stroitelno-montazhni-raboti-po-proekt-utvarzhdavane-na-ekologosaobrazniya-obshtestven-elektrotransport-v-pleven
Quote
ОФИЦИАЛНА ЦЕРЕМОНИЯ ОТКРИВАНЕ НА ОБЕКТ – ПРИКЛЮЧВАНЕ НА СТРОИТЕЛНО-МОНТАЖНИ РАБОТИ ПО ПРОЕКТ „УТВЪРЖДАВАНЕ НА ЕКОЛОГОСЪОБРАЗНИЯ ОБЩЕСТВЕН ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТ В ПЛЕВЕН”
сряда, 01 март 2023  481

Официална церемония Откриване на обект – приключване на строително-монтажни работи по проект „Утвърждаване на екологосъобразния обществен електротранспорт в Плевен”
На 02.03.2023 г. /петък/, от 11:00 часа на Тролейбусно депо – гр. Плевен, ул. “Кичево“ № 4, ще се състои Официална церемония Откриване на обект – приключванена строително-монтажни работи по проект „Утвърждаване на екологосъобразния обществен електротранспорт в Плевен”, Административен договор за БФП № BG16M1OP002-5.004-0006-C01 (№Д-34-124 /19.11.2019 г.), който се осъществява с финансовата подкрепа на Процедура № BG16M1OP002-5.004 „Мерки за адресиране на транспорта като източник на замърсяване на атмосферния въздух“ по Приоритетна ос 5: „Подобряване качеството на атмосферния въздух“ на Оперативна програма „Околна среда 2014 – 2020 г.“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Кохезионния фонд и от държавния бюджет на Република България.

Общата цел на проекта е да допринесе за подобряване качеството на атмосферния въздух посредством намаляване нивата на фини прахови частици и азотни оксиди за достигане на утвърдените норми в атмосферния въздух чрез предприемането на мерки за подмяна на старите превозни средства на обществения градски транспорт с модерни екологични транспортни средства.

По проекта са  доставени и въведени в експлоатация 14 броя нови електрически автобуси "соло" и 14 броя зарядни станции за тях. Приключени са строително-монтажните работи, след което зарядните станции са монтирани и въведени в експлоатация – 6 бр. в Тролейбусно депо в жк „Дружба“ и 8 бр. в Тролейбусно депо на ул. „Кичево“ 4.

Електрическите автобуси се движат съгласно Транспортната схема на гр. Плевен.

Общата стойност на проекта е 17 951 744, 44 лв., от които:

Безвъзмездна финансова помощ от Кохезионния фонд – 12 747 404, 66 лв.;

Съфинансиране от Националния бюджет на РБ – 2 249 542, 00 лв.;

Съфинансиране от бенефициента: 2 954 797, 78 лв.;

Срокът за изпълнение на проекта продължава до 04.09.2023 г.

Offline p5yo

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 122
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1995 on: 27.03.2023, 19:16:13 »
https://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/gradove/2023/03/27/4452157_po_jicata/

Quote
Градският транспорт в Плевен: По жицата
Изцяло зелен и с традиции - общинското предприятие залага повече на тролейбуси, по-малко на електробуси, модерна тикет система и фотоволтаици   

Offline Dimitar155

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 783
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1996 on: 07.06.2023, 23:44:52 »
Google Street View е заснел три плевенски ЗИУ-та в района на жп прелеза в село Гривица.

https://www.google.com/maps/@43.408772,24.7018068,3a,41.5y,173.78h,84.38t/data=!3m6!1e1!3m4!1sAPkyN0W1ED4AhgJisUOsjQ!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu

Offline ari_91

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2963
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1997 on: 17.06.2023, 13:12:16 »
Няколко снимки от вчера  :arrow:

Offline svilata

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 147
    • View Profile
    • http://trolei.pleven.bg/
Re: Плевен
« Reply #1998 on: 10.07.2023, 17:16:20 »
В нова фотоволтаична централа инвестира плевенското дружество „Тролейбусен транспорт”

       Нова фотоволтаична централа за собствени нужди изгради плевенското общинско дружество „Тролейбусен транспорт” ЕООД, информира на среща с журналисти управителят инж. Ангел Несторов. Съоръжението е в експлоатация от пет дни, за които е произвело 10 мегаватчаса електрическа енергия и е реализирало 400 тона икономия на въглеродни емисии, с което отговаря на предварително направените изчисления. Също според разчетите инсталацията ще осигурява годишно 12-13 % от общата консумация на дружеството.  Със специално приложение се следи всяка минута от производството на енергия, която веднага се използва в контактната мрежа на тролейбусния транспорт. В почивните дни обаче добитата енергия е повече от консумацията, което налага допълнителни дейности за постигане на автоматична свързаност.
  Фотоволтаичната централа може да работи близо 25 години, за около 4 години благодарение на направените икономии инвестицията ще бъде възвърната на дружеството. Икономиите позволяват и да се повишат работните възнаграждения на тролейбусните водачи, което вече е направено, разказа още инж. Несторов.
  Плевен е единственият град в България с изцяло екологичен градски транспорт, коментира кметът Георг Спартански по време на срещата. Общинското дружество „Тролейбусен транспорт” разполага общо с 68 тролейбуса и електробуса, 14 зарядни станции, обслужващи машини, новоизградено депо и реконструирано предишно депо, което позволи и разкриването на нови линии. Реализацията на фотоволтаичната централа е една много добра реакция в условията та енергийна криза и вариращи цени на електроенергията. Тя гарантира стабилност на дружеството и запазване цените на услугата за ползване на градския транспорт, при това в комфортни условия, подчерта  Георг Спартански.

Източник - Община Плевен: https://pleven.bg/bg/novini/v-nova-fotovoltaichna-tsentrala-investira-plevenskoto-druzhestvo-troleybusen-transport
П.П. Оригиналната новина включва снимков материал.
« Last Edit: 11.07.2023, 00:10:11 by difian »

Offline тролей №164 линия 2

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2432
  • Моят любим "Snacks" - тролей №164. R.I.P.
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1999 on: 10.07.2023, 23:42:02 »
В нова фотоволтаична централа инвестира плевенското дружество „Тролейбусен транспорт”
Чудесна демонстрация как се прави! Поклон пред управителя за това, че неотлъчно следва досегашната линия на управление на дружеството! :fan: В един друг раздел за града, в който живея, ми се смееха или ме обвиняваха в спам за това как съм бил искал да оплитам града в "паяжини", а аз им разправях как електрическите превозни средства могат да бъдат подключени към всякакъв вид източник на енергия - от въглища до солар. Материализира се нагледният пример пред очите ни. Така като гледам от снимките, има още покривно пространство за усвояване, така че чакаме финансиране за още панели!
« Last Edit: 11.07.2023, 00:09:57 by difian »
Никога не шофирай по-бързо, отколкото може да лети твоят ангел-хранител!