Author Topic: Плевен  (Read 272003 times)

Offline BOBI MW

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 148
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #60 on: 26.08.2010, 14:29:20 »
А имали вина шофьора когато се движи по прав участък със скорост 40км/ч и се откачат токоприемниците и събориш две конзоли на земята.

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3458
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #61 on: 26.08.2010, 17:16:20 »
А имали вина шофьора когато се движи по прав участък със скорост 40км/ч и се откачат токоприемниците и събориш две конзоли на земята.
Да се движи с 40 на кръстовка - това си "престъпление" спрямо мрежата .Мисля си, че точно където се пресичат две линии на мрежата не тече ток и трябва да се  движи с не повече от  10км/ч
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline BOBI MW

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 148
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #62 on: 27.08.2010, 16:07:38 »
Става дума за учасък където няма съоръжения, а само права жица.Имаме кръстовки където и 5км/ч са много и за направена щета познай кой е виновен.

Offline ostin23

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 21
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #63 on: 28.08.2010, 11:13:51 »
Абе то винаги е направено така, че шофьора да го отнася..

Offline mitakis

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3149
  • 2660
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #64 on: 02.09.2010, 22:18:32 »
Кобрите на Ивкони още ли са в Плевен?

Offline plamen_yambol

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 111
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #65 on: 12.09.2010, 13:22:54 »
Кобрите на Ивкони още ли са в Плевен?
Да,все още са там и са с нови реклами.

Offline mitakis

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3149
  • 2660
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #66 on: 15.09.2010, 22:02:39 »
Да, ама не. 6137 се подвизава в София. Мерцедесът 6005 също.

Offline radkov3

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 522
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #67 on: 16.09.2010, 18:17:21 »
Да, ама не. 6137 се подвизава в София. Мерцедесът 6005 също.
Да не би да Ивкони да се оттеглят от Плевен.  :blink:

Offline Stahlgewitter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1620
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #68 on: 16.09.2010, 19:37:04 »
Не бих се изненадал,по всичко личеше, че няма да реализират печалба там.

Offline BOBI MW

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 148
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #69 on: 05.10.2010, 14:06:50 »
Вече тролейбус №119 е в историята http://www.vbox7.com/play:8bfc14e4

Offline mi6kina

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 355
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #70 on: 05.10.2010, 14:16:01 »
Вече тролейбус №119 е в историята http://www.vbox7.com/play:8bfc14e4
поне ще има части за другите тролейбуси
Градски транспорт - разписания на градския транспорт в цяла България. Търсят се гост автори за нашия блог. За контакти: на ЛС! :)

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1088
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #71 on: 18.10.2010, 16:47:11 »
Какъв парадокс се получава! От една страна има новият превозвач ''Юнион–Ивкони", на който Държавата, чрез Община Плевен плаща на изминат километър, пренебрегвайки едно от собственоте си общински дружества, криейки се зад ''Грижа за трудноподвижните хора''. Не, че са се загрижили!
 От друга страна, точно за това, за което трябва да се грижи, май... не й дреме! Това е другото общинско дружество ''Автобусни превози –Плевен"     

http://www.posredniknews.com/site/index.php?option=com_content&view=article&id=11199:--------14---&catid=96:social-problemi&Itemid=354

« Last Edit: 18.10.2010, 16:51:14 by zirka »

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4837
  • 5029 (1989-2016)
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #72 on: 13.11.2010, 22:21:10 »
Плевен е доста хубав град с хубав транспорт. :) Има останали 2-3 Икаруса.  Има някакви Исузу-та, които се пускат по линия 1 (градска линия), на които пода им е висок колкото на междуградски автобус. По междуселските линии пускат много запазени и хубави Мерцедеси О405/Н. :) ЗиУ-тата са 1000х по-хубави и запазени от варненските потрошляци. :D Напълнили са града с Кобри и Конекто-та, с цел да извадят от бизнеса тролейбусите, което според мен е пълна глупост и няма да стане. Виждам, че в автобусите им пътуват не повече 6-7 човека, защото всички са с карти (най-вече пенсионерите).

Снимки от Плевен:
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154070.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154030.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154069.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154068.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154067.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154066.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154065.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154064.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154063.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154062.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154061.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154060.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154059.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154058.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154057.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154052.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154050.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154049.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154048.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154047.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154046.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154045.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154044.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154043.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154042.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154041.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154040.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154039.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154038.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154037.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154036.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154035.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154034.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154033.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154032.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154031.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154030.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154029.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154028.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154027.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154026.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154025.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154024.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154022.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154021.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154020.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154019.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154018.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154017.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154016.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154015.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154014.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154013.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154012.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154011.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154010.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154009.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154008.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154007.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154006.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154005.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154004.jpg
http://s958.photobucket.com/albums/ae64/bobo_91/8154002.jpg
« Last Edit: 16.11.2010, 15:34:59 by transtriumf »

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4586
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #73 on: 19.11.2010, 22:36:02 »
Колкото и да са занемарени шкодите във Варна все пак са с нормално тиристорно импулсно управление и съответно тръгват и спират плавно без присецване и без адски звуци от релета и контактори напомнящи картечни откоси, въпреки че при много звука на тиристорния регулатор не е така красив и напевен заради лоша настройка. Също така окачването е изцяло пневмо-хидравлично без ресорна част за разлика от ЗИУ и съответно друсат много по-малко независимо от поддръжката. Също в салона няма адска жега - спирачните съпротивления са на покрива и не загряват излишно салона при топло време и има принудителна вентилация макар и при много машини да е неизправна.  :)

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1088
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #74 on: 20.11.2010, 17:36:42 »
Предполагам, горното мнение по погрешка е сложено тука :( :D. И един апел: нека спазваме заглавията на темите, когато става въпрос за тролеибуси в Плевен, то има тема за тях!

Плевен е доста хубав град с хубав транспорт....
... Така си е! Струв ми се, първите 7 снимки са от Долна Митрополия. (След 7-та снимка не се отварит няколко подред.)
Преди 5 години имаше и едно Renaut, същата украска, като тези във Варна и ставаше по това направление.
Иначе сега от междуградските линии, почти нищо не е останала за ''Автобусни превози – Плевен'', а някогашният наследник на ДАП обслужваше тези линии. Сега като цяло, за всяко населено място, поотделно се обслужват от различни превозвачи.
За Долна Митрополия по едно време имаше номер, и един, два курса. Доколкото си спомням освен автобуси на ДАП-а имаше и автобуси на Захарният завод, които изпълняваха някакви курсове освен за работници и за други пътници. Те имаха два или три други автобуса, и си спомням един Чавдар Б 13-20.   
За Тръстеник имаше номер –20, за Горна Митрополия, мисля беше 17. Това време за което говоря е 1992, '94, '95 – тези година. Поради наличието на тролеи, не си спомням през тези години да имаха Чавдари Б 13-20 и особенно  Б 41-20. Имаше един Ikarus, и още един или два тъмно червени и доста раздрънкани, които ги пускаха за Тръстеник и Г. Митрополия.
Този Ikarus, мисля, още през '92 година съм го виждал в Плевен. Въпреки, че беше с плевенски ДК номер, правеше впечатление номерът отзад. Задният номер, беше с ''А'' (старите номера на София) – така както ги пишеха под задното стъко с големи букви и цифри. Червената боя беше в оригиналната си тоналност, заради което и номерът беше запазен. Въпреки, че вече беше почнала да се лющи боята с която беше писан този номер, той все пак си личеше. Не беше минавал през ОР, както правеха с повечето рейсове преди да ги дават по други градове, затова не беше и боядисван, а оттам и запазването на номерът. Това го издаваше, че беше от София, като и герба останал на кафеза. 
Една снимка на този автобус от ''Изгубената България'', като, някой далновиден гражданин е снимал. И оттам снимката става ''достояние на широката общественост'' – както беше модерно да се изразява през погавашните времена. Жалко само дето е една, и ме може да се види отзад!
 Като доказателство, ето и гербът на София  http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D0%B0%D0%B9%D0%BB:BG_Sofia_coa.svg. Може да се види при увеличение на снимката, как на кафеза – това което е в ляво и е по-ясно; от двете му страни и от долу има това мотото ''Расте, но не старее'', което присъства на гербът на София.
И за сравнение, как на плевенският герб, липсват всякакви странично разположени елементи. http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D0%B0%D0%B9%D0%BB:Pleven-coat-of-arms.svg
« Last Edit: 20.11.2010, 18:05:19 by zirka »

Online Balkanton

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1293
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/
Re: Плевен
« Reply #75 on: 20.11.2010, 18:16:32 »
Интересно е, че покривът над последните два прозореца преди съчленението е някак смачкан.

Offline BOBI MW

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 148
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #76 on: 20.11.2010, 20:02:34 »
На 16.11.2010г тролейбус №143 е спрян от движение и ще бъде бракуван.Подвижния състав намалява с още един тролейбус :angry: :angry: :angry:

Offline svilata

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 127
    • View Profile
    • http://trolei.pleven.bg/
Re: Плевен
« Reply #77 on: 21.11.2010, 12:08:24 »
Електронни табла на автобусните спирки в Плевен?


Фирма “Импорт експорт 2000 - Величко Великов”, която осъществява част от градския автобусен транспорт в Плевен, започна реализация на нов проект. В четвъртък на спирката до Дом на книгата беше монтирано първото електронно табло, което информира точно кога пристига даден номер автобус. Разбира се, става въпрос за градските линии, обслужвани от Величко Великов.
На “мястото на събитието” намираме г-н Великов и Тодор Тодоров, представител на фирмата, монтирала таблото. “Тенденцията е пилотният сега проект да бъде реализиран за всички автобусни линии на фирмата превозвач, за да бъдат максимално добре информирани пътниците”, научихме от Тодор Тодоров.
Разликата между информационното табло в Плевен и тези в София, например, е в начина на изпълнение, уточнява на въпрос на “Посредник” г-н Тодоров. В Плевен се използват джипиес системи, програмирани за целта, като джипиесите са в автобусите. Те са свързани със станция, която изчислява времето, което им е необходимо, за да се придвижат до спирката. Таблото е последна дума на технологията и харчи съвсем малко ток. То показва на чакащите след колко минути ще дойде техният автобус. Зависимостта от елзахранване може да бъде сведена до минимум, допълва Тодоров. И обяснява, че може в бъдеще таблата да бъдат със соларни клетки.
Все още не може да се каже колко точно като време проектът ще е пилотен. Зависи най-вече от това как плевенчани ще възприемат услугата, ще се изчака и реакцията на другите превозвачи.
Таблото е доста по-високо от това, с което са свикнали софиянци. Безопасност е едната причина, а и в тъмната част на денонощието то ще е видимо от голямо разстояние.
“Пилотното табло има за цел да покаже на плевенчани, че мислим за тяхното удобство. Инвестицията не е малка, но дори ако Общината и другите превозвачи не приемат идеята, в следващите години ние ще заделяме средства, за да изградим система в целия град. Пътниците имат нужда от точна информация, тъй като трафикът в Плевен е сериозен и има нужда от такава информация”, казва Величко Великов. И още, че е възможно по линия на европейските проекти за градски транспорт да бъде създадена в Плевен цялостна информационна система за градския транспорт.
Засега на спирката на Дом на книгата плевенчани ще могат да получават информация за движението само на автобусни линии с номера 1 и 12.


вестник Посредник

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4837
  • 5029 (1989-2016)
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #78 on: 02.12.2010, 16:58:06 »
На 16.11.2010г тролейбус №143 е спрян от движение и ще бъде бракуван.Подвижния състав намалява с още един тролейбус :angry: :angry: :angry:
Това е пълна излагация. :annoyed: Не разбирам защо трябва да изхвърлят тролейбусите, които са екологични и да сменят тролейбусния транспорт на Плевен с автобусен, защото е явно, че това е целта на новия превозвач. :angry: До година-две плевенчани ще дишат миризма на нафта по улиците, а не чист въздух както досега. :angry:
Линия 16 беше Плевен-Долна Митрополия-Горна Митрополия. До 1984г. по 16 и 17 са се движили Икарус180. :)
« Last Edit: 02.12.2010, 17:06:00 by transtriumf »

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1088
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #79 on: 15.12.2010, 22:18:29 »
Вчера докато снимах съчлененото МВ, един човек случайно, от дума на дума, ми каза:
Интересно е, че покривът над последните два прозореца преди съчленението е някак смачкан.
'' Работил е в плевенския транспорт от края на 90-те, за няколко години. Чувал е за такъв Ikarus, който – според неговите думи – е бил на някой от столичните гаражи, по онова време, преди промените. Там, е имало някакъв инцидент, някаква конструкция е била паднала върху него. Така автобусът е бил оставен, да не работи. Когато са дошли промените – в началото на 90-те – този автобус се е озовал в Плевен."
 На мене ми се струва логично това обяснение! Защо, след преминаването си от едно АП в друго, не е минал ОР и след него не е бил боядисан? При положение, че такава е била практиката!

И един дълъг рейс, пристигащ от Тръстеник и Д. Митрополия. Това направление по–което, преди години, е било обичайна гледка съчленен автобус.
« Last Edit: 15.12.2010, 22:21:55 by zirka »