Author Topic: Плевен  (Read 272005 times)

Offline svilata

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 127
    • View Profile
    • http://trolei.pleven.bg/
Re: Плевен
« Reply #300 on: 20.12.2011, 18:37:22 »
Не пуснаха ли дублиращите автобусни линии за да има нископодови возила в града? В момента няма такива тролейбуси.

Да, това беше оправданието, за да се пуснат автобусни линии дублиращи изцяло някои от тролейбусните линии. Факт е обаче, че нископодовите автобуси на "Юнион-Ивкони" бяха в Плевен само през първите месеци след конкурса. След това започнаха да пускат каквото има. Четири от тролейбусите на фирма "Тролейбусен транспорт" след извършен ремонт са с частично нисък под.

Offline koskon

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 11
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #301 on: 28.12.2011, 13:02:52 »
Какви са разписанията?

Offline bobi124

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 199
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #302 on: 30.12.2011, 14:19:07 »
..







Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1088
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #303 on: 30.12.2011, 22:48:17 »
Според проведеният през 2010 год. конкурс за обществен превоз по основните градски автобусни линии в Община Плевен автобусните линии в Плевен са:
...
Вторият пакет се състои също от 8 линии:
...№ 3А – ж.к. „Сторгозия” - Община Плевен – Моста; (7 курса дневно)...
Спечелен е от фирма "Юнион-Ивкони", която обслужва линиите в продължение на 1 година - от май 2010 г. до май 2011 г., когато официално се изтегля от Плевен. От тези линии само №№ 5, 17, 33, 77 са смислени. Останалите дублират напълно или частично съществуващи тролейбусни линии.
Добре де, горните вече ги няма, а линия 3 пак я дублират с автобус. Какво става?   

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4837
  • 5029 (1989-2016)
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #304 on: 31.12.2011, 14:58:01 »
Този Мерцедес откъде се взе? Той не е на Ивкони.

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1088
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #305 on: 02.01.2012, 17:36:16 »
Там е работата, че не е!

Offline pleven_dge

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 68
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #306 on: 02.01.2012, 20:30:57 »
Сигурно е пуснат само за летния сезон, когато много ватмани са на почивка. :)
« Last Edit: 02.01.2012, 20:34:32 by pleven_dge »
Зиу 9

Offline dj_the_bus

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1820
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
Re: Плевен
« Reply #307 on: 03.01.2012, 05:43:25 »
Да не го ползват, като резервен вариант, в случай че част от мрежата остане без ток или няма възможност тролейбус да покрие курс(ове) на друг?

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15668
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Плевен
« Reply #308 on: 03.01.2012, 05:47:54 »
И двете предположения не ми изглеждат достоверни. Отпуските е редно да ги правят така, че да не се нарушава оперативната работа, а и лятото принципно разписанията навсякъде са разредени.

С един автобус какво могата да покрият и да направят?!? А тролейбуси си имат достатъчно в града, че да се налага да излиза автобус...

Та чакаме верния отговор от някой местен! ;)

Offline eugenio

  • Ограничени права
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 453
  • DAC_1031
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #309 on: 03.01.2012, 18:21:38 »
Като гледам цвета на листата по дърветата, не ми изглежда да е летен сезонът. Така, че първото предположение май отпада.  ;)
За развитие на тролейбусния транспорт в Стара Загора!

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15668
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Плевен
« Reply #310 on: 03.01.2012, 18:34:57 »
Кестените при мен в София юли-август вече са с жълти, прогорени листа...  :( Но все тая, пак е нелепо да заместват евентуална липса на водачи с друг вид превоз.

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4837
  • 5029 (1989-2016)
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #311 on: 03.01.2012, 18:46:42 »
Една позната, която живее в Плевен е дочула разговор в тролейбус, че щели да подменят тролейбусите с автобуси... Информацията не е сигурна, но ако недай си Боже това стане ще е най-голямата простотия, правена в транспорта в цяла България.

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline pleven_dge

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 68
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #312 on: 03.01.2012, 19:23:53 »
Аз съм от Плевен и съм го виждал лятото този автобус на обръщалото Кайлъка със същата табела, но не съм го виждал повече, защото не съм ходил до Сторгозия или до Кайлъка, но ако се движи редовно, все някъде трябва да съм го видял, все пак минава през центъра, а аз често ходя там.
Една позната, която живее в Плевен е дочула разговор в тролейбус, че щели да подменят тролейбусите с автобуси... Информацията не е сигурна, но ако недай си Боже това стане ще е най-голямата простотия, правена в транспорта в цяла България.
Наистина ще е много лошо да заменят тролеите с автобуси, но всичко може да се очаква в нашата държава. Ако не се намерят пари за нови тролеи няма друг избор, тези тролеи не са вечни. Наскоро имаше новина, че нови тролеи ще има чак в периода 2014-2020г., но това е много време.. :(
Зиу 9

Offline eugenio

  • Ограничени права
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 453
  • DAC_1031
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #313 on: 03.01.2012, 20:48:39 »
Аз лично не вярвам да заменят голямата част от тролейбусния дял с автобусен такъв. На първо време може да пуснат само такива нископодови автобуси, които да имат платформи за инвалидни и детски колички. И това така до момента, в който се подмени част от тролейбусния парк, имащ същите функции.
За развитие на тролейбусния транспорт в Стара Загора!

Offline bobi124

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 199
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #314 on: 03.01.2012, 21:19:51 »
АвтобусЪТ почти всеки ден се движи по линия 7, първияТ му курс е някъде към 7:30 сутринта от ЛВТ.
« Last Edit: 04.01.2012, 02:18:52 by difian »

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4837
  • 5029 (1989-2016)
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #315 on: 04.01.2012, 12:35:05 »
Нали трябва до 2013 някъде да получите европари? Тролеите, че не са вечни, не са, но има още доста живот в тях.

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15668
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Плевен
« Reply #316 on: 04.01.2012, 13:32:45 »
Да се оточним, пари биха дошли по ОП "Регионално развитие" и ако подобен проект бъде одобрен, процедурите по доставка могат да започнат през 2014, а доставките според зависи някъде след това...  ;)

Offline Borkata

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 308
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #317 on: 04.01.2012, 16:24:08 »
В момента се прави някакъв проект за градски транспорт в Плевен, но не зная какво точно включва. На един купон срещнах една жена, която нещо правеше по този проект... Някой няма ли повече инфо?

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1088
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #318 on: 04.01.2012, 17:11:51 »
По тази програма, ''Регионално развитие - техническа помощ''  2007-2013, с консустанската помощ на ''Джаспърс'', най-вероятно нищо няма да излезе. Самият факт, че пилотният проект закъснява, – той би трябвало да е важен, за да даде някакви цялостна конюктурна насока, – все пак наливат се много средства, и ако целта е усвояването на средствата по най-добрия начин, то напрактика няма никакво време.
В оставащото време, дори и да не се вземат под внимание евентуалните плюсове и минуси на пилотния проект, се предполага, че технически няма да е възможно да стигне до практическо усвояване. Излиза реално, че от 2014, по нови програми, може да се търси нещо, но ако сложим година-година и нещо процедури още, става доста отдалечено.
От позиция на времето, може да се каже, че беше пропусната добрата възможността от преди четири-пет години, да се доставят новите тролеи РТК. Като добавим и това, че бяха нископодови, някои последвали събития можеше и да ги няма! Като и това, че евентулалната покупка от това време се припокрива с началото на тази тази Оперативна Програма, е можело да се търси още тогава вариант.
Ние тука си разглеждаме различни възможности, но не ни е ясно до там, само можем да съдим, – какви са намеренията на съответните лица за развитието на тролейбусния транспорт.
 
П.С. а сега разбирам, че се търсят варианти.     

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5358
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Плевен
« Reply #319 on: 04.01.2012, 17:25:52 »
Проектът на Плевен е направен изключително далновидно от страна на вече бившето ръководство. То залага в частта за тролейбусите на рехабилитация, модернизация и разширение на ККМ, както и в построяването на ново депо. В едно интервю - директорът на "Тролейбусен транспорт" уверяваше, че тролеите се подържат в отлично техническо състояние, прави се всичко възможно те да са чисти и приветливи, а зимата и топли и че спокойно биха издържали още дори десетилетие работа! Затова сега се залага (и правилно!) на подобряване на пропускливостта на ККМ, както и на ново депо, а след 2014 ще се заложи пък на изцяло нов и модерен подвижен състав, който да не нощува по улиците, а в модерно и най-вече адекватно оборудвано за подръжка на новия състав, депо. По този начин, пък и ръководството може да си позволи да не прави компромиси с руски, украински или белоруски возила, а да закупи средноевропейски или дори западноевропейски, тъй като по последна информация, екологичния градски транспорт, както и жп транспорта и връзката между тях ще са приоритетни през следващия програмен период, като ще имат възможност и по-малките градове да участват с проекти.

EDIT: А все пак г-н Зеленогорски явно не се е отказал! Браво!
http://www.dnevnik.bg/izbori2011/2012/01/04/1738632_naiden_zelenogorski_objalva_pred_vas_kmetskite_izbori/?ref=rss
« Last Edit: 04.01.2012, 19:00:35 by viktorlc »
храна за мозък - http://www.banitza.net/