Poll

Колко метростанции ще имаме в експлоатация през 2012 г. ?

27 ( 14+11+2)
31 (53.4%)
26 ( без Св.Неделя )
6 (10.3%)
25  (14+11)
1 (1.7%)
23  (14+7+2)
3 (5.2%)
16 (14+2)
7 (12.1%)
колкото сега
10 (17.2%)

Total Members Voted: 58

Author Topic: Колко метростанции ще имаме през 2012 г.  (Read 4404 times)

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13527
    • View Profile
    • Email
Затова пък парламентарните избори са в първата половина на 2013, а метрото е коз на национално, не само на градско ниво.

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4097
    • View Profile
    • Email
Така е - парламентарните избори ще играят важна роля в метрото, а като знаем колко сегашното правителство обича медиите, аз лично предполагам, че на следващите избори ще им а още по-големи бомбастични обещания, а метрото ще бъде коза им за София, а може и да се изхвърлят и да обещаят метро и за други градове...

Offline Borkata

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 308
    • View Profile
    • Email
В Лондон съм виждал станции строени по закрит способ със странични перони.

Изглеждат пос следния начин - трасето стои под купол със същата форма на тунела, пероните изглежда, че са направени с по-малки къртици паралелно до основния тунел - сводести тавани с по-малък радиус, входовете са наклонени тунели със сводест таван.

Звучи логично, а?

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4097
    • View Profile
    • Email
Да, в Москва също има такива станции, приличащи на три успоредни тунела, като перонната зала е визуално разделена от коловозните ниши от огромни и дебели колонади...

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2016
    • View Profile
Да, в Москва също има такива станции, приличащи на три успоредни тунела, като перонната зала е визуално разделена от коловозните ниши от огромни и дебели колонади...
Само че тези станции са с островен перон. Тези станции за които говориш ти са строени по закрит способ и обикновено са два вида - едните се водят пилонни, а другите колонно-стенови. По принцип са модификация на Лондонските, само че е прибавена и зала между двата перона.