Author Topic: A1 Тракия  (Read 203168 times)

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #480 on: 08.06.2010, 22:53:19 »
А защо на снимката не се вижда разделителна ивица между платната на магистралата? Значи на някои места има тревна площ посредата а на други няма така ли? Сериозно питам, аз попринцип като пътувам на някъде извън София обикновено пътувам с влак и не ги знам много магистралите, в какво състояние са отделните участъци.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #481 on: 08.06.2010, 22:56:47 »
Има някои участъци (не само по АМ-ите) които са пригодени за писти за излитане и кацане на самолети военни нужди. На тези места логично няма разделителна ивица между платната за движение.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #482 on: 09.06.2010, 00:02:46 »
Такава аварийна писта е и участъкът между Слатино и Усойка, намиращ се между Дупница и Благоевград. Той е на първокласен път, като за нуждите на пистата едни два километра са във формат с две ленти в посока и без разделителна ивица, любимо място за нещастниците с радарите.

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Re: A1 Тракия
« Reply #483 on: 09.06.2010, 00:09:26 »
Също и на ІІ-17 при Ботевград, както и още на едно място на Тракия преди Чирпан. На тези "писти" има ограничение 80, дори да са част от магистрала.
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline mediar

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1011
    • View Profile
    • Mediar's Site
Re: A1 Тракия
« Reply #484 on: 09.06.2010, 11:46:27 »
Има такава и на Хемус покрай Провадия, но състоянието на асфалта е такова, че не виждам как може да се използва.

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Re: A1 Тракия
« Reply #485 on: 09.06.2010, 11:58:58 »
Много по-големи нещастници за мен са тези, които си мислят, че с джипа или Поршето могат да прекрачват разделителната ивица и като е широко да карат с 200.

Offline niki88z

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1353
  • Извън релси!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 387296800
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #486 on: 09.06.2010, 14:56:39 »
Quote from: БТА
С подписване на протокол между Агенция "Пътна инфраструктура", изпълнителя на обекта обединение "Магистрала Трейс" и строителния надзор "Пътинвестинженеринг" реално започва подготовката на строителната площадка за изграждането на Лот 2 на автомагистрала Тракия в отсечката Стара Загора - Нова Загора. Стойността на проекта е 137,868 млн. лв., а финансирането е по Оперативна програма "Транспорт". Апликационната форма е изпратена в Брюксел за одобрение, след което ще бъдат отпуснати средствата. Срокът за изпълнение е 25 месеца.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #487 on: 09.06.2010, 18:10:46 »
Много по-големи нещастници за мен са тези, които си мислят, че с джипа или Поршето могат да прекрачват разделителната ивица и като е широко да карат с 200.
Доста коли и от среден клас правят 200 безпроблемно и при добра стабилност. Само не виждам причина да прекрачват разделителната ивица.
Най-опасното нещо на пистите е, че разделителната ивица започва изведнъж. Клинът на мантинелите не се вижда добре нощем, излишно е да коментирам качеството на хоризонталната маркировка (осеви линии).
Ниското ограничение по тези участъци е заради риска от челни сблъсъци, а вечер - и от заслепявания. Макар че 90 е по-правилно от 80 км/ч - все пак не са по-опасни от обикновен двулентов път.

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #488 on: 09.06.2010, 20:07:27 »
Кофти участъкът след тунела започва около отбивката за Велинград по-скоро. Самото слизане/изкачване не е толкова неравно.

Offline Северен мраз

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 390
    • View Profile
Re: A1 Тракия
« Reply #489 on: 09.06.2010, 23:56:42 »

Най-опасното нещо на пистите е, че разделителната ивица започва изведнъж. Клинът на мантинелите не се вижда добре нощем, излишно е да коментирам качеството на хоризонталната маркировка (осеви линии).
Без да омаловажавам факта с неефективността на маркировката, Кноксвил е прав - предназначението на тези писти е коренно различно от това да дигаш 200 км/ч там. И ушатите правилно седат там (не коментирам и това, че идеята им е да тарашат, а не до спомагат за прилагането на правилника).

Offline Danchoti

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 273
    • View Profile
Re: A1 Тракия
« Reply #490 on: 16.06.2010, 19:56:28 »
Quote
Пловдивско обединение даде най-ниска цена за надзора на отсечката от Нова Загора до Ямбол   


Цената от 897 700 лева без ДДС, дадена от консорциум Т7/СНИК, е най-ниската в търга за супервизия на магистрала Тракия.
Това стана ясно днес, при отварянето на ценовите оферти за избор на изпълнител на консултантска услуга във връзка с изпълнението на лот 3 от Нова Загора до Ямбол с дължина около 36 километра.

Обединението се състои от "Т7 консулт" ЕООД и "Сник", Шумен.
Кандидатите
- Обединение "Национални транспортни оси", Варна
- "Пътинвест инженеринг" АД, София
- "Рутекс" ООД, София
- Обединение "Инфрам – Трансгео – Гама", София
- Сдружение "Тракия", София
- "Ежис – България" ЕАД, София
- "ММЛ – ТК" ДЗЗД, гр. София
- "План инвест – Пловдивинвест – Лот 3" ДЗЗД
- ЕРTISA, гр. София
- Обединение "Проинтек – рафаилов консулт", гр. София
- Обединение "Т7/СИНК", Пловдив
- Консорциум "АДО АД – Супервайзер" ЕООД, София

Другите участници, допуснати до отваряне на ценовите оферти, от общо 12 фирми и обединения, са: "Пътинвестинженеринг" АД, "Рутекс" ООД и Сдружение "Тракия", в което влизат "Три Ес" ООД, и "Път консулт" ЕООД.

И четиримата допуснати участници имат максимален брой точки от техническите оферти – 40.

Останалите 8 кандидати са декласирани по административно-технически причини.

До 15 дни се очаква решението на тръжната комисията.

Припомняме, техническите оферти бяха отворени на 7 юни от седемчленна междуведомствена комисия.
Поръчката включва изготвяне на комплексен доклад - оценка на съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите в частта на допълнителното проектиране, строителен надзор, отчитане хода на изпълнение на договора с изпълнителя и извършените СМР, съставяне на окончателен доклад за въвеждане на строежа в експлоатация, изготвяне на технически паспорт.
Прогнозната стойност e 2.5 млн. лева при срок на изпълнение 27 месеца.  Гаранцията за участие е 20 000 лева.

Финансирането е по оперативна програма "Транспорт".

Минималните изисквания включваха приходи от договори като консултант в областта на строителството за 2007, 2008 и 2009 г. не по-малко от 3 330 000 лева без ДДС, поне един договор като консултант по Закона за устройство на територията на автомагистрали, пътища или улици с габарит не по-малък от Г 9.

Според изискванията ръководител на екипа трябва да бъде строителен инженер магистър по пътно строителство, със стаж не по-малък от 10 години. Критериите за оценка са цената с тежест 60% и санкция, предложена от участник, с тежест 40%.

http://www.stroitelstvo.info/infrastructure/2010/06/16/918049_plovdivsko_obedinenie_dade_nai-niska_cena_za_nadzora/

Offline Valdes

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 6
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #491 on: 17.06.2010, 13:56:30 »
Едно време (преди 30 год.) задължително се изпълняваха такина писти на всички пътища І клас и на АМ. Водеха си в активите на МО (Министерство на отбраната). Имаше писта и на пътя Бургас - Созопол (до скоро беше І-9, сега е ІІ-99). Спомням си когато събаряха надлезите там (при Атиа).
Има един единствен случай на ползване на такова съоръжение от швейцарски самолет. Аварийно кацане. Жертви няма, щети също няма. Станало е край Ботевград. Според мен с това са се изкупили всички подобни писти у нас за дълги години на пред.
През 90 и малките год. пистите ги отписаха от МО и ги пратиха към ГУП, за да могат да се включат в Транзитни пътища.

Offline Dikovec

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 175
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #492 on: 19.06.2010, 19:41:37 »
Искам да ви зарадвам с една новина... вече са отнели хумусния пласт в полето от кръгговото при Ст. Загора в посока Нова Загора. Надявам се да мога скоро да ви зарадвам със снимки, но зависи как ми дойдат командировките ;)

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #493 on: 21.06.2010, 14:26:30 »
Потвърждавам, изкопани са около 200м. с широчината на магистралата, техниката домува до самото кръгово.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline DaveMF

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 188
  • Фен на магистрали и детелини
    • View Profile
    • Infrastructure.bg
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #494 on: 21.06.2010, 18:45:30 »
Искам да ви зарадвам с една новина... вече са отнели хумусния пласт в полето от кръгговото при Ст. Загора в посока Нова Загора. Надявам се да мога скоро да ви зарадвам със снимки, но зависи как ми дойдат командировките ;)

Ще е страхотно, ако можем да проследяваме и строежите по Тракия благодарение на феновете от форума :)

Offline DaveMF

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 188
  • Фен на магистрали и детелини
    • View Profile
    • Infrastructure.bg
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #495 on: 29.06.2010, 14:33:41 »
http://www.investor.bg/news/article/101899/339.html
Quote
Холдинг Пътища с най-ниска подадена оферта за Лот 4 на "Тракия"

От допуснатите оферти в конкурса за изграждане на Лот 4 на магистрала „Тракия“ най-ниска е тази на Сдружение Тракия ІV ДЗЗД, София.

Сдружението включва Холдинг Пътища АД, Галчев инженеринг АД, Пътностроителна техника, Пътинженеринг М, АБ, Бургаспътстрой, Пътинженерингстрой Т, Мостстрой и Видапътстрой.

Исканата цена е 174 705 600 лв. без ДДС, стана ясно преди минути.

Цената на км на Лот 4, според предложението на Холдинг Пътища, е 1,87 млн. евро. За сравнение, цената на км за Лот 2 (с изпълнител Трейс) е 2,2 млн. евро, а за Лот 3 (с изпълнител Актор) – 1,6 млн. евро.

„През август подписваме договор и правим първа копка за Лот 3, а през септември подписваме договор и правим първа копка за Лот 4, като вече се работи по Лот 2“, уточниха от Агенция „Пътна инфраструктура“ преди отварянето на офертите.

„От 13 оферти бяха отворени шест. За Лот 4, виждаме, че те са конкурентни, събрани в малък диапазон“, коментира след отварянето на предложенията министърът на регионалното развитие и благоустройството Росен Плевнелиев.

По думите му изграждането на магистрала Тракия е финансово двойно осигурено - заради еврофондовете и заради решението на Министерски съвет. „Лот 2 вече се строи с европейски пари. Апликационната форма е в Брюксел отпреди 2 седмици“, каза Росен Плевнелиев.

„Можем да работим с аванса до 20% от парите, въпреки че одобрението на апликационната форма е до 6 месеца“, допълни Плевнелиев за Лот 2 на АМ Тракия.


:):)

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #496 on: 29.06.2010, 14:36:50 »
Прекалено хубаво не е на хубаво. Дано не съм лош пророк, но накрая или ще има анекси, или ще има магистрала тип Цариградско море

Offline andrez

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 164
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #497 on: 29.06.2010, 15:01:14 »
Всяка седмица ще минавам оттам до септември, вече имам и апарат, така че ще ъпдейтвам редовно!

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #498 on: 29.06.2010, 17:08:43 »
Интересно е, че "дъмпинговата" цена на Трейс за Лот2 се оказва всъщност и най-високата на километър от трите лота! А там теренът е най-равен! 
Разбира се трябва да се добави и факта че за лот 2 допълнителните разходи от геоложки и археологически изненади, които ще се поемат от държавата при другите два лота, ще са за сметка на изпълнителя.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline Dikovec

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 175
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #499 on: 01.07.2010, 13:00:03 »
Една снимка от вторник... за съжаление шофирах, а колегата не беше много концентриран, когато му додох фотоапарата... иначе това което ми направи впечатление е че техниката си седеше струпана в началото на и не изглеждаше, че се работи.