Author Topic: A1 Тракия  (Read 203141 times)

Offline Chilio

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 550
    • View Profile
Re: A1 Тракия
« Reply #640 on: 10.07.2011, 23:27:00 »
Отбелязвано ли е, че по А1 вече липсва ограничението от 120?
Meн преди два месеца някъде ми направи впечатление, че седеше веднага зад караулката една голяма олющена табела още от соц-времената, от тези дето всъщност трябва да са на входните шосета веднага след ГКПП, на които са показани ограничението на всички видове пътища - Отгоре пише България, а отдолу едно под друго - магистрали - 120 (което е трябвало да го поправят още преди десетина години на 130), извънградско - 90, градско - 50.

Offline prof66

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 309
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #641 on: 13.07.2011, 17:18:53 »
по моя неофициална информация днес на МС е минало първото (засега) нелегално повишаване на цената на ам тракия... за сметка на резерва и без никаква надежда да бъде платено по европейските фондове.

дано е дезинформация...

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #642 on: 13.07.2011, 17:42:30 »
Вероятно става въпрос за това:

http://stroitelstvo.info/statepolicy/2011/07/13/1122870_pravitelstvoto_otpuska_13_mln_lv_za_otvodniavane_na/

Но това е обективно увеличаване на разходите. Само за лот 2 договора е направен така че всички рискове са за сметка на изпълнителя. Няма страшно!
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline Danchoti

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 273
    • View Profile
Re: A1 Тракия
« Reply #643 on: 13.07.2011, 20:04:56 »
Въпросното повишаване на цената на Тракия, която информация професора е получил по неофициални канали, всъщност е целево финансиране на Напоителни Системи! Това не е тайна и тука няма конспирация. В последствие Плевнелиев каза, че преди подписването на какъвто и да е анекс, ако се наложи, процедурата ще бъде съгласувана и ще се направи и нов конкурс за конкретната част, ако се наложи. От тук следва да попитам за какво "нелегално повишаване на цената" става въпрос, че и от резерва?

Offline prof66

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 309
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #644 on: 13.07.2011, 21:14:25 »
айде да изчакаме протоколите от заседанието на мс, и тогава да коментираме.

моята информация е, че не е платено с пари от мзх.
« Last Edit: 13.07.2011, 21:16:39 by prof66 »

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18069
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #645 on: 27.07.2011, 22:50:51 »
Quote
30-тонен стълб на АМ ”Тракия” падна и затвори жп линията за Бургас

30-тонен стълб от новостроящ се надлез на магистрала „Тракия” е паднал върху железопътната линия София-Пловдив-Бургас.
Инцидентът е станал към 9 часа в междугарието Кермен - Безмер в близост до Ямбол, съобщиха от БДЖ. Стълбът е прекъснал контактната мрежа, повредил е релсите и магистралните съобщителни кабели. Движението в района е преустановено.

На мястото на инцидента са изпратени служители на Национална компания "Железопътна инфраструктура", които да отстранят аварията, но засега няма информация кога движението ще бъде възстановено.

До момента два влака, пътуващи по линия София-Бургас и Пловдив-Бургас-Варна са блокирани. Закъснението на експреса "Слънчев бряг", който тръгва от София за Бургас в 6.30 ч., вече е 120 минути, а закъснението на експрес "Родопи" от Пловдив през Карнобат за Варна към момента е над 300 минути.

От пресцентъра на БДЖ съобщиха за Дир.бг, че пътниците от пътническите влакове в направленията Ямбол-Зимница и Ямбол-Нова Загора се превозват с автобуси. Ускорените влакове от Бургас и Варна за София пък се отклоняват през Тулово и Зимница.

Национална компания „Железопътна инфраструктура” е взела всички необходими мерки за възстановяване на влаковото движение, съобщиха от компанията. Възстановителните работи от страна на компанията ще бъдат завършени към 17 часа днес, предаде "Фокус"-

От Агенция "Пътна инфраструктура" обаче съобщиха, че вече е сформиран кризисен щаб. Щабът своевременно е информирал компетентните органи, които да извършат необходимите проверки относно инцидента и причините, довели до него. След установяване на причините, ще бъдат наложени и съответни санкции.

Днес на обяд председателят на Управителния съвет на АПИ инж. Сергей Михалев и един от членовете на съвета Николина Николова проведоха спешна среща с ръководството на фирма „Актор“, изпълнител на строителните работи на ЛОТ 3 на АМ „Тракия”, където е възникнал инцидента.

Ръководството на Агенцията изиска от изпълнителя в координация с БДЖ да създадат необходимата организация за извозването на пътниците с автобуси, както и фирма „Актор” да поеме разходите за транспортиране на пътниците до съответните дестинации, както и разходите за възстановяване на контактната мрежа.
http://dnes.dir.bg/news/bdz-stalb-avtomagistrala-trakia-9145064?nt=9

Offline Chilio

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 550
    • View Profile
Re: A1 Тракия
« Reply #646 on: 27.07.2011, 23:30:53 »
Друг въпрос, че журналята пак са се проявили, като не правят разлика между колона (вертикален монолитен елемент, солидно фундиран в земята и обикновено отгоре обхванат с ригел) и греда (хоризонтален, преместваем елемент)... Отначало като прочетох, че е паднала колона си помислих какво ли не за качеството на строителство, за да може да падне такава... чак после си дадох сметка, че е поредната журналистическа неточност.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #647 on: 06.08.2011, 23:31:24 »
Снимки от разходката на Плевнелиев с хеликоптера по трасето на Тракия.



















Взето от другия форум

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18069
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #648 on: 08.08.2011, 14:46:11 »
Арматурата ли с щели да вадят?  :rolleyes:

Quote
Непълнолетни откраднали 140 бетонни плочи от "Тракия",08.08.2011

Непълнолетни откраднали над 140 бетонни плочи от отводнителната канавка на автомагистрала „Тракия", установиха криминалисти от Ихтиман.

Сигналът за престъплението е подаден от охранител в събота. Служителят съобщил в полицията, че от района на 39,400 км платното посока Пловдив били откраднати голям брой плочи.

След предприетите действия откраднатите плочи са открити в домовете на трима непълнолетни. Полицията издирва укриващите се извършители.

Материалите по случая били докладвани на местната районна прокуратура.

http://news.ibox.bg/news/id_966087517

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #649 on: 08.08.2011, 15:02:22 »
То голям труд ще трябва да положат за да я извадят чиста.  Освен това в тях кой знае колко армировка няма! По-вероятно ще да за друго - тротоар в двора или нещо подобно!
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #650 on: 11.08.2011, 10:22:04 »
Значи все пак до Веселиново  :)
Quote from: chambersz.com
По автомагистрала Тракия ще се пътува до Петолъчката от юни 2012 г.   
Сряда, 10 август 2011 г., 15:49 
 
Пътуващите към морето ще могат от юни следващата година да преминават по автомагистрала Тракия до Петолъчката. В това увери премиерът Бойко Борисов, който заедно с министъра на регионалното развитие и благоустройството Росен Плевнелиев направи поредната проверка на хода на строителството. Дейностите се извършват в срок.

Над 1/3 от отсечката Стара Загора - Нова Загора е асфалтирана и предстои да се добави износващия слой. На изпълнителите на обектите до момента са изплатени 135 млн. лева, като се спазват всички срокове.
До юни 2012 г.  ще бъдат изградени изцяло двата лота от Стара Загора до Ямбол и 18 км от Лот 4 (Ямбол - Карнобат).
В момента се работи по възстановяване на напоителните системи, които 22 години са били занемарени и сега създават проблем при изграждането на Лот 4. Това са хиляди декари залята земя, превърната в мочурища и тресавища, защото години наред никой не е поддържал системите, каза още Бойко Борисов.

Детелината, която ще замести кръговото движение на АМ Тракия, свързващо Лот 1 и Лот 2, ще стане готова до 30 септември

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Re: A1 Тракия
« Reply #651 on: 11.08.2011, 10:25:24 »
Това последното изречение коя година визира?

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #652 on: 11.08.2011, 10:36:38 »
Това последното изречение коя година визира?

Тази година, естествено. Иначе що за магистрала ще открият през юни 2012, ако на най-невралгичното място минава по кръгово движение?
Да видим през есента, как югоизточното листо на детелината ще поеме целия трафик София-Бургас.
« Last Edit: 12.08.2011, 14:56:40 by difian »

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Re: A1 Тракия
« Reply #653 on: 11.08.2011, 12:12:54 »
В България нищо естествено не е логично и нищо логично не е естествено !
В подкрепа на горното ще кажа , че беше логично да се оправят връзките на АМ Люлин с ж.к. Люлин преди пускането в експлоатация на първата , но естествено не се направиха !
Извинявам се за ОФФ-а.

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #654 on: 11.08.2011, 12:13:49 »
Да видим през есента, как югизточното листо на детелината ще поеме целия трафик София-Бургас

Ще го поеме, няма проблем! Няма да е по-зле от Петолъчката или връзката на път с околовръстното на Ст. Загора. Само да направят добро обозначаване, че намаляването на скороста на движението да става постепенно.

В България нищо естествено не е логично и нищо логично не е естествено !

В случая тази дата я анонсираха аще в началото на годината така че е известно от по-рано. Сега само я подтвърждават като очевидно работата по нея върви навреме!
« Last Edit: 11.08.2011, 12:15:42 by LG_ »
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #655 on: 07.09.2011, 17:06:38 »
Да депозираме и мнението на вечната черна станция Румен Йовчев:
Quote from: banks.dir.bg
Нямало да пуснат АМ ”Тракия” догодина
- 07 Септември 2011, 16:06

Магистрала „Тракия” не може да стане догодина, каза пред Агенция „Фокус” бившият председател на Българската браншова камара „Пътища” Румен Йовчев.
Срокът 2012 г. бе заложен още през 2009 г. от тогавашния министър Росен Плевнелиев, а след това той неведнъж е потвърждавал, че има готовност за това.
 „Не може през октомври миналата година колегите да подписват договор със срок 26 месеца и да говорят как магистралата ще стане юни 2012 г. И тъй като виждат, че няма да стане, почват да измислят причини. Измислиха мочурищата. Не били проучени, геологичните проучвания не били точни, излезе хумус, еди какъв си, имало блата и т.н. Извинявайте, тези блата и тези мочурища не се получиха миналата пролет. Те са много отдавна и проблемът с тях е известен. Една от рекичките, по които протича трасето на магистралата, се казва река Мочурица. Значи този проблем е толкова стар, че никой не му е обърнал внимание – нито проектантите, нито инвеститорите”, обясни Йовчев.
Трябва да се престане с практиката да се печелят търгове за магистрали и пътища с най-ниски цени. С това правителството си залага голяма бомба, каза още той. Около 2 млн. евро струва средно един километър магистрала у нас днес, според търговете, които се печелят. Тази цена е нереално ниска.
Ако се направи сравнение се оказва, че днешните участъци на магистрала „Хемус”, които сме ги строили 1984-1987 година, са по-скъпи. Тогава магистралата е струвала 6 млн. долара на километър, а днес тежките участъци „Тракия” – 4 млн. долара.
„Колегите печелят търгове с ниски цени. След това се мъчат да спечелят следващия обект, защото им трябват свежи пари, с които да финансират предишния обект, по който работят. Но идва Видовден – след като финансираш предишни обекти, най-накрая нещата вече не могат да се финансират постоянно със следващи обекти, защото това, което не можеш да плащаш, се натрупва”, обясни той.
Така заради амбицията на правителството да спестят пари от строителството на магистрали, на практика бизнесът се притиска, че дори и изнудва и това не може да продължава до безкрай. Ефектът в крайна сметка е негативен.
„Така например строителят на новата многофункционална зала „Арена Армеец” сам призна, че е успял да направи залата на такива ниски цени, защото фирмата е спечелила и спестила от предишните обекти, където е работила нормално. ", твърди Йовчев. Той твърди още, че фирмите работят с кофражи от дъски и греди, тоест върнали сме се 30 години назад. По този начин нищо ще строим качествено, нито ще увеличим производителността. На първите копки всички са облечени много хубаво, но ако отидете на обектите да видите как са облечени, ще се хванете за главата”, коментира още Йовчев.

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #656 on: 07.09.2011, 17:36:16 »
Toзи преди беше поне председател на браншова камара "Пътища"! А сега в ролята си на какъв се явява да дава оценки?  Да взема и аз да дам някоя такава!

А именно: Въпросния да взема да се спре и да вземе да се позаинтересува за верноста на твърденията си от преди една година. А най-добре да се скрие някъде, че "бомбите" които пуска са по-прозрачни и от скалъпената история на БСП за пепелта на която се строи Тракия!

„Не може през октомври миналата година колегите да подписват договор със срок 26 месеца и да говорят как магистралата ще стане юни 2012 г. И тъй като виждат, че няма да стане, почват да измислят причини. Измислиха мочурищата. Не били проучени, геологичните проучвания не били точни,
...
Мочурища има са мо на 15-20 от лот 4, от общо 115 за трите лота. Останалите лотове нямат и не се виждат обективни причини те да не се завършат. Но дори и лот 4 не е застрашен, защото по останалия участък който не е в мочурища има достатъчно работа така че работата може без проблеми да се разпредели.

Трябва да се престане с практиката да се печелят търгове за магистрали и пътища с най-ниски цени.

На практика това е станало - новите търгове се обявяват по критерия икономически най-обоснована оферта - 60% тежест има цената, 40% срока

  Около 2 млн. евро струва средно един километър магистрала у нас днес, според търговете, които се печелят. Тази цена е нереално ниска.
Ако се направи сравнение се оказва, че днешните участъци на магистрала „Хемус”, които сме ги строили 1984-1987 година, са по-скъпи. Тогава магистралата е струвала 6 млн. долара на километър, а днес тежките участъци „Тракия” – 4 млн. долара.

Трябва да си наистина много тенденциозно настроен да сравняваш цената на АМ Хемус през Витиня с цената на АМ Тракия и АМ Марица в равнинните им участъци и от това да правиш генерални изводи!
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #657 on: 07.09.2011, 18:12:19 »
Освен това никой не е казал, че ЦЯЛАТА магистрала ще е готова до юни 2012. А именно участъкът с мочурищата ще е готов в срок, а не досрочно.

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #658 on: 07.09.2011, 22:42:51 »
Този ще да е "пътното" гуро на другаря Станишев. Като гледам репертоара им е 100% идентичен  :laugh:
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5869
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #659 on: 08.09.2011, 11:38:17 »
Секна му кранчето и на тоя и трябва да се жалва как горкия бизнес не може да прибира двойно повече пари за пътища със същото, че и по-ниско качество.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София