Author Topic: A1 Тракия  (Read 203136 times)

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #840 on: 26.09.2018, 11:50:06 »
Произвеждането на отсечки-"хранилки" вече стана традиция. Нормално ограничение би било 90 за дясната и 120 - за лявата лента. Но явно бюджетът на старозагорските катаджии трябва да се подобри, след като отпаднаха всички хранилки по предишния главен път и през Стара Загора.
Неадекватните ограничения не подобряват безопасността. Тъкмо напротив - влошават я, защото шофьорите не могат да разберат, кои ограничения са на място и кои - чисти хранилки.
По същия начин Перник-Долна Диканя изкара доста време на 90 км/ч и още безброй примери.

Колкото до "качеството" на отсечката Чирпан-Стара Загора, изградена от "Трейс" - то просто не е за коментар. Коловозите се образуваха още първото лято на пускането и е очевидно, че палиативните мерки не вършат работа.

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #841 on: 26.09.2018, 12:28:59 »
След това го махнаха за лятото. Освен това беше 20 км, а не 40.
Хмм, след Чирпан май нямаше ограничения. Имаше ограничение от 90 между Пловдив и Чирпан, което отпадна, след като преасфалтираха участъка.

Online RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #842 on: 26.09.2018, 12:31:05 »
Със сигурност бяха 20 км и със сигурност обхващаше и участъка на Трейс. Покрай Чавдара нали ходихме няколко пъти до Сливен та добре го помня.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #843 on: 27.09.2018, 20:36:58 »
И въпреки това 90, всички си караха със 120-140.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #844 on: 27.09.2018, 20:55:29 »
90 е неадекватно голямо ограничение, дори 100 също, само че тенденциите по българските пътища в момента са когато има проблем да се налага значително ограничение само за идеята, защото „Тракия“ е порталът към морето и защото всички гастер байтъри гастарбайтери и шофьори на камиони, чуждестранни и български минават оттам и разбира се непрекъснато стават золуми. Ето ви примера с „Хемус“, който дадох малко по-рано. Това там не е магистрала, а някакъв второкласен междуселски път що се отнася до състоянието на пътната настилка, но няма ограничения 90. Дори най-гнусните участъци от „Тракия“ като този около Траянови врата не могат да се сравняват с „Хемус“. Извинявам се за офтопика, но си позволих да се отклоня леко, за да докажа, че тези ограничения по „Тракия“ са тенденциозни, къде за да има хранилки, къде за да се симулира дейност, защото някои хора смятат, че колкото по-принудително ограничение на скоростта, толкова по-безопасно, което е пълна глупост.
« Last Edit: 27.09.2018, 21:40:24 by blagun »

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #845 on: 27.09.2018, 21:42:43 »
Ограниченията са след отделянето на АМ Марица, където трафикът значително спада в сравнение със София-Пловдив. Особено след изтеклото лято.

Offline slimarkov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 416
    • View Profile
    • http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=616936
Re: A1 Тракия
« Reply #846 on: 01.02.2021, 00:12:07 »

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
Re: A1 Тракия
« Reply #847 on: 01.02.2021, 09:45:24 »
ІІ-66 между Плодовитово и надлеза над А4 е трагедия в момента, след това е сравнително по-добре, но пътя като цяло до Стара Загора изобщо не е в добро състояние.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #848 on: 02.02.2021, 11:49:55 »
но пътя като цяло до Стара Загора изобщо не е в добро състояние.
Т.е. според теб, ако си за Стара Загора, е по-добре да се качиш на неремонтирания участък на А1, отколкото да продължиш по стария път.
Едно време II-66 беше в отлично състояние, но явно през последните 14 години е бил напълно занемарен. След още толкова ще заприлича на Вакарел-Ихтиман...
« Last Edit: 02.02.2021, 11:52:41 by blagun »

Online RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #849 on: 02.02.2021, 11:58:25 »
Чак толкова не, защото между Чипрпан и Сливен си има доста локален трафик. Но със сигурност има какво да се желае откъм поддръжка.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #850 on: 02.02.2021, 12:42:48 »
Чак толкова не, защото между Чипрпан и Сливен си има доста локален трафик.
Ако не сме ние да караме автобуси, съвсем ще умре този път  :devil:

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #851 on: 02.02.2021, 13:06:39 »
Колко години от построяването попринцип има до първия ОР на нова магистрала? Струва ми се че тоя участък го правеха сравнително наскоро, някъде към 2007-2008-ма преди 13 години. Вярно че мястото там е силно инверсионно което преполага много по-бърза амортизация, но ми се струва сравнително кратък срок за основен ремонт от 13 години.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Online tauri

  • Превозвач
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2188
    • View Profile
Re: A1 Тракия
« Reply #852 on: 02.02.2021, 13:10:09 »
Трябва да издържи 25 години без кръпки и каквото и да е. С план 30 години до основен ремонт.
The Grand Tour

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #853 on: 02.02.2021, 13:21:55 »
Знаете какво се случва и с метрото, и колко булеварда пропаднаха, Графа, алуминий ръждяса и т.н. в последните десет години, какеи имагинерни неща за 25-30 год. говорите... При нас гаранционните срокове са по-кратки от тези на чифт обувки или срока на годност на бутилка мляко...

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
Re: A1 Тракия
« Reply #854 on: 02.02.2021, 13:27:28 »
Т.е. според теб, ако си за Стара Загора, е по-добре да се качиш на неремонтирания участък на А1, отколкото да продължиш по стария път.
Т.е. не. На ІІ-66 между Оризово и Стара Загора някъде през 1995-6-7 (вече не помня кога точно беше, някъде около пускането на А1 до Оризово или до разклона и началото на настоящата А4 беше) една македонска фирма направи страхотен основен ремонт. Пътят издържа без кърпене доста дълго време. След като пуснаха магистралата до Стара Загора движението доста намаля, но пътят вече беше започнал да се амортизира прилично. В момента от Поповица до Христо Милево пътят е приличен, след това до новия надлез над А4 е много зле. Габаритът на пътя е широк, асфалтът видимо е добър, но на най-неочаквани места (обикновено на завои или на края на спускания, предшестващи изкачвания) има големи пропадания и дупки. Пътната настилка лъже, че е добра и може да се кара с висока скорост, но има доста големи дупки и/или пропадания. След това пътят става по-приличен. По-добре да се ползва околовръстното на Чирпан вместо да се минава през самия град, пътят е много по-добър. Трябва да се внимава с каква скорост се кара, защото табелата за начало на Чирпан е тук, а за край е чак тук и почти сигурно ще има заложена засада някъде (тъпанарите, които залягаха по паркингите на А1 между Чирпан и Стара Загора и дебнеха за ограничението 90 сега ще се преместят тук). От Чирпан до Стара Загора пътят е в много по-добро състояние, даже миналата седмица кърпиха някакви дупки около разклона за Свобода. След пътния възел на А1 при Свобода до Стара Загора има доста по-малко дупки и сравнително малко пропадания. ІІ-66 между пътния възел при Свобода и Стара Загора се използва доста интензивно, много от живеещите в западната или централната част на Стара Загора го използват вместо да продължат по Тракия и да влизат през Кольо Ганчево.

Offline slimarkov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 416
    • View Profile
    • http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=616936
Re: A1 Тракия
« Reply #855 on: 24.03.2021, 23:58:40 »

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
Re: A1 Тракия
« Reply #856 on: 26.03.2021, 17:06:30 »
Първоначално срокът за ремонта не беше ли до 25 март? Сега са го удължили до 19 април.
« Last Edit: 26.03.2021, 17:10:38 by Metan »

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: A1 Тракия
« Reply #857 on: 26.03.2021, 17:50:02 »
Износващият слой асфалт на магистрала с интензивно движение трябва да издържи 7-10 години.  :rolleyes:

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Re: A1 Тракия
« Reply #858 on: 26.03.2021, 18:02:21 »
Била скапана основата, според човек от "другия форум".

Между другото на клипа ми се виждат някакви опити за отводняване на насипа с дренажни ребра.
« Last Edit: 26.03.2021, 18:04:45 by monte carlo »
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: A1 Тракия
« Reply #859 on: 26.03.2021, 19:36:53 »
То е ясно, че основата е некачествена, и, ако не се подмени, ще има пак ремонт на ремонта. Същото се отнася и за доста други пътища - ССТ, по-новите участъци на Тракия, западната дъга на Околовръстното...