Author Topic: A1 Тракия  (Read 203150 times)

Offline 4a4i

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 105
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #560 on: 04.11.2010, 14:33:54 »
Ще е хубаво за всеки ЛОТ да се дават % изпълнение както на АМ Люлин например. 1/5 от общия обем до края на годината ми звучат добре. Много са ми интересни извиненията от рода на "новопоявил се водопровод"!?! Да не е паднал от небето? Същата история като с кокошарника преди време.
"velbujd" in the other forum

Offline DaveMF

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 188
  • Фен на магистрали и детелини
    • View Profile
    • Infrastructure.bg
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #561 on: 04.11.2010, 14:34:38 »
И аз намирам напредъка за доволен! :)

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #562 on: 04.11.2010, 18:38:02 »
Много са ми интересни извиненията от рода на "новопоявил се водопровод"!?! Да не е паднал от небето? Същата история като с кокошарника преди време.
След като водопровод "се появи" току до София - СОП/Драгалевско шосе, защо да не се появи и насред тракийския кър? Колеги, които си строиха къща зад зала "Бонсист" в Студентски град, също се натъкнаха на канал, необозначен в никаква карта.
Това е по-скоро правило, отколкото изключение в България.

Offline Senna

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 497
    • View Profile
    • Email

Offline DaveMF

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 188
  • Фен на магистрали и детелини
    • View Profile
    • Infrastructure.bg
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #564 on: 08.11.2010, 16:21:16 »
Позволявам си да постна няколко актуални снимки от Тракия, най-долу поствам линк към цялата Галерия.
Просто адски доволно е всичко към момента.













http://foto.stroitelstvo.info/infrastructure/photos/2504_do_kraia_na_godinata_shte_budat_zavursheni_21_ot

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #565 on: 23.11.2010, 09:59:08 »
Quote from: news.dir.bg
Ново препятствие пред магистрала ”Тракия”
 07:33  |  23 ноември 2010 | Бизнес

Строителите на Лот 4 от автомагистрала Тракия - от Ямбол до Карнобат - искат повече пари за строежа, защото се натъкнали на мочурища. Изпълнителният директор на "Сдружение Тракия IV" Иван Иванов обяви, че държавата трябва да поеме разходите за преодоляване на възникнали след започване на строителството препятствия, съобщава в. "Сега". Ставало дума за участъци с черна глина, която е неподходяща основа за път, обясни инж. Иванов. В интервю за в. "Труд" шефът на строителния консорциум, който трябва да направи 49 км от магистралата (Лот 4), твърди, че 20 км трябва да бъдат прокарани именно през глинеста почва. Сега изпълнителите очаквали указания до края на годината каква технология да използват за проблемните участъци. Според инж. Иванов оскъпяване ще има, а в договора дори имало текстове за конкретния случай. Те предвиждат възложителят да поеме разходи, възникнали при несъответствие на почвите с описаните в проекта. Според него геоложките проучвания на мястото са правени преди десетина години и е напълно нормално да не са съвършени.

От пътната агенция обаче обявиха, че не са получавали от строителя искания за препроектиране и промени в проекта.

"Сдружение Тракия IV" спечели търга за изграждането на тази отсечка с оферта от 174 млн. лв. без ДДС. В началото на октомври започна производство по несъстоятелност на "Мостстрой" - ключов участник в консорциума. Тогава останалите фирми в сдружението увериха, че това няма да попречи на изпълнението на договора.

При последната проверка на строителството зам.-министърът на регионалното развитие Георги Прегьов заяви, че изпълнителите са поели ангажимент да отворят участъка за движение до юни 2012 г.

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #566 on: 23.11.2010, 12:21:15 »
Quote
Според него геоложките проучвания на мястото са правени преди десетина години и е напълно нормално да не са съвършени.

Те хубаво са стари, ама 20 км от близо 50 да са грешни навежда на други мисли!
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline DaveMF

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 188
  • Фен на магистрали и детелини
    • View Profile
    • Infrastructure.bg
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #567 on: 23.11.2010, 12:23:13 »
Проектантите на лот 4 на "Тракия": Няма да променяме трасето

http://stroitelstvo.info/infrastructure/2010/11/23/998115_proektantite_na_lot_4_na_trakiia_niama_da_promeniame/

Quote
"Трасето няма да се променя посмъртно". Това заявиха независимо един от друг представители на "Виа план" и "Бурда", които са проектирали лот 4 на магистрала "Тракия", по повод информациите, че Холдинг "Пътища" има пренетции за поскъпване на строителството на 47-километровия участък от Ямбол до Карнобат.

Холдинг "Пътища", който е част от обединението "Тракия IV", пробва дали ще може да поскъпне строителството на най-дългия участък от магистралата с предявяване на претенции, като в същото време не е внесъл никакво официално искане за това в агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ).
Консорциумът спечели търга с цена от 174.7 млн. лв. без ДДС, като спрямо другите два строителя на отсечките цената му на километър е най-висока - 2.24 млн. евро.

В интервю за в. "Труд" в понеделник ръководителят на консорциума по изграждането на отсечката Иван Иванов заяви, че е "нужно е допълнително проектиране за решаване на проблема" с 20 км мочурища и неподходящи почви, върху които магистрала не може да се прави. На въпрос това ще оскъпи ли проекта, Иванов отговаря "да".

Няма искане от обединение "Тракия ІV" с водещ партньор "Холдинг Пътища" за поскъпване на строителството на отсечката от Ямбол до Карнобат, заявиха за "Дневник" от АПИ.
Не е направено официално искане и за допълнително проектиране на трасето заради мочурища.
Единственото искане от строителя е да ползва лабораторията на пътната агенция за изпитване на почвите, но такива досега не са правени, обясни представител на АПИ.

Проектантите от "Виа план" и "Бурда" заявиха, че от "Холдинг Пътища" са имали претенции за промяна във височината на насипа, но и това им е било отказано.
Единствените официални протоколи, които са представили "Холдинг Пътища" и за които имат претенция, е дебелината на хумусния слой.
Според проекта било заложено средно 40 см пласт за изгребване, но от "Холдинг Пътища" заявили, че на места той бил 50 см и 60 см и един вид работили повече. "На други места обаче хумусът сигурно е бил 20 см, но за това нищо не казват.
По тази причина в документацията е заложена средна височина", коментира проектантът. Той е категоричен, че няма никакви мочурища по трасето.


Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: A1 Тракия
« Reply #568 on: 23.11.2010, 12:42:46 »
Тия мочурища да не са се пръкнали преди два месеца. Като са ходили да мерят да са си ги отчели в разчетите.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5869
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #569 on: 23.11.2010, 17:07:43 »
Те си действат по старата схема - дават една оферата, а после почват да искат още и още. Да видим сега управляващите дали ще удържат на заканата си да няма никакви такива анекси и да не минават подобни номера. Ще се разбере колко добре са направени договорите. Но може би наистина пробват какви ще са реакциите, щом не са пуснали нищо официално, че току виж почнали едни данъчни ревизии на фирмите иначе...
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline GTUser

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 526
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #570 on: 29.11.2010, 15:11:30 »
Quote
При строежа на магистрала "Тракия" от Стара Загора до Нова Загора има известно забавяне на внасяне на сертификат номер 1 от изпълнителя, "Обединение магистрала Трейс", затова ще му бъде наложена максималната санкция от 250 000 евро.

Това съобщи агенция "Пътна инфраструктура". Когато фирмата изпълни задължението за този сертификат, може да поиска санкцията да бъде отменена, допълниха от пътната агенция. Строежът на отсечките от Нова Загора до Ямбол, както и от Ямбол до Карнобат, е в график.

По магистрала "Марица" остават за изграждане два участъка от общо 11 километра. Очаква се единият участък, който с дължина от девет километра, да бъде довършен с икономии на агенцията, като цената му е около 9-10 млн. лева.

Другият участък ще бъде завършен с пари от Министерството на финансите, посочи Йотов. Той съобщи, че кръговото кръстовище при Даскалово по магистрала "Люлин" може да бъде открито до 8 декември.
actualno.com

Offline slimarkov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 416
    • View Profile
    • http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=616936
Re: A1 Тракия
« Reply #571 on: 07.12.2010, 20:48:59 »
Quote
Стара Загора отново иска два допълнителни подхода към автомагистрала Тракия

07 декември 2010 г.




42-ма общински съветници от всички политически партии гласуваха декларация до министър-председателя Бойко Борисов, в която апелират за втора и трета връзка на Стара Загора с автомагистрала "Тракия". Декларацията бе приета на заседанието на местния малък парламент на 2 декември.

Старейшините дадоха срок до 30 декември на кмета проф. Светлин Танчев и шефа на Общинския съвет Тенко Руканов да се срещнат с премиера и му връчат документа.

"Най-настоятелно Ви молим за Вашата лична ангажираност Министерският съвет на Република България да разгледа нашето искане за изграждане на връзка на град Стара Загора с АМ "Тракия" на мястото на пресичането на магистралата с път 57 - Стара Загора-Раднево. В момента там се изгражда надлез на път 57 над магистралата, а средствата за допълнителни съоръжения ще бъдат незначителни", пише в текста на декларацията.

С неграмотни декларации не можем да обръщаме внимание на министър-председателя; депутатите от ГЕРБ сториха повече от нужното през последната година, отбеляза скептично по време на дебатите адвокат Антоанета Масленска (ГЕРБ).

Тя визираше няколкото правописни грешки, които всеки по-грамотен човек би забелязал на текста на декларацията, сканиран и качен сред материалите за сесията на сайта на Общинския съвет.
Г-жа Масленска да се извини, че току-що обиди 42-ма съветници, скочи лидерът на лявата група доц. Бойчо Биволарски. Настояването му обаче срещна хладен ответ и председателят на ОбС Руканов продължи по дневния ред.

Информация: вестник Новината

http://www.chambersz.com/%D0%A1%D1%8A%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%B8%D1%8F/4691-%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%80%D0%B0-%D0%97%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B0-%D0%BE%D1%82%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BE-%D0%B8%D1%81%D0%BA%D0%B0-%D0%B4%D0%B2%D0%B0-%D0%B4%D0%BE%D0%BF%D1%8A%D0%BB%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D1%85%D0%BE%D0%B4%D0%B0-%D0%BA%D1%8A%D0%BC-%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%B3%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BB%D0%B0-%D0%A2%D1%80%D0%B0%D0%BA%D0%B8%D1%8F

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #572 on: 08.12.2010, 10:40:45 »
Ами дано се сборят за връзка с Радневския път. Мисля, че повече шанс имат с реалистични искания, отколкото с максималистични, като връзката на Калояновец.

А има ли някакви идейни проекти за връзка на АМ Тракия със СтЗ-Раднево?

Offline Drafter

  • Писател
  • **
  • Posts: 34
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #573 on: 08.12.2010, 11:31:06 »
Според сегашния технически проект, пътят Ст.Загора-Раднево ще мине в надлез над магистралата. Не знам защо не са предвидили една полудетелина, която много ще улесни много тези от Ст.Загора пътуващи от и за Бургас, и тези от Раднево пътуващи от и за София. Предполагам, че най-скъпото в такъв възел е самия надлез, така че не вярвам много да се оскъпи. Може да се обединят двете общини и да го платят.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #574 on: 08.12.2010, 15:50:56 »
Според сегашния технически проект, пътят Ст.Загора-Раднево ще мине в надлез над магистралата. Не знам защо не са предвидили една полудетелина, която много ще улесни много тези от Ст.Загора пътуващи от и за Бургас, и тези от Раднево пътуващи от и за София. Предполагам, че най-скъпото в такъв възел е самия надлез, така че не вярвам много да се оскъпи. Може да се обединят двете общини и да го платят.
Най-скъпото в проекта е отчуждаването на терени предвид косото пресичане на двата пътя.
Полудетелина е прекалено разточителство, тъй като дъги София-Стара Загора и Бургас-Раднево не са необходими, а острите ъгли на пресичане предполагат големи пространства за завои на поче от 270 градуса. В краен случай триъгълниците на картинката могат да станат кръгови движения, но е излишно.

Offline Drafter

  • Писател
  • **
  • Posts: 34
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #575 on: 08.12.2010, 16:09:31 »
Имах предвид нещо такова:
http://wikimapia.org/#lat=42.2078228&lon=25.3017282&z=18&l=0&m=b
Ъгълът на пресичане е горе долу подобен.

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Re: A1 Тракия
« Reply #576 on: 09.12.2010, 10:13:16 »
Извинявам се за глупавото питане , но понеже не съм от този край и не знам !
Та става въпрос за връзката при сегашното кръгово на края на магистралата в момента ли ?

Offline GTUser

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 526
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #577 on: 09.12.2010, 10:26:28 »
Извинявам се за глупавото питане , но понеже не съм от този край и не знам !
Та става въпрос за връзката при сегашното кръгово на края на магистралата в момента ли ?
Малко са хората от там, но не става въпрос за сегашното кръгово (то е на пътя Е85 в участъка Стара Загора - Димитровград), а за около 10 км след това на път II-57 (погледнато от гледна точка на бъдещата отсечка на магистралата).

Най-забавното е, че всъщност Стара Загора иска 3-та и 4-та връзка, а не 2-ра и 3-та, както те твърдят. И по мое лично мнение и двете може да се пропуснат. Особено тази за Калояновец.
« Last Edit: 09.12.2010, 10:39:42 by GTUser »

Offline slimarkov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 416
    • View Profile
    • http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=616936
Re: A1 Тракия
« Reply #578 on: 09.12.2010, 12:33:08 »
Те желят 2 допълнителни връзки и няма значение дали са втора и трета или трета и четвърта.  :)

Мисля, обаче че и двете са важни.
« Last Edit: 09.12.2010, 12:35:03 by slimarkov »

Offline GTUser

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 526
    • View Profile
    • Email
Re: A1 Тракия
« Reply #579 on: 09.12.2010, 12:57:02 »
Ами като желаят, имат си общински бюджет и действат.