Toзи преди беше поне председател на браншова камара "Пътища"! А сега в ролята си на какъв се явява да дава оценки? Да взема и аз да дам някоя такава!
А именно: Въпросния да взема да се спре и да вземе да се позаинтересува за верноста на твърденията си от преди една година. А най-добре да се скрие някъде, че "бомбите" които пуска са по-прозрачни и от скалъпената история на БСП за пепелта на която се строи Тракия!
„Не може през октомври миналата година колегите да подписват договор със срок 26 месеца и да говорят как магистралата ще стане юни 2012 г. И тъй като виждат, че няма да стане, почват да измислят причини. Измислиха мочурищата. Не били проучени, геологичните проучвания не били точни,
...
Мочурища има са мо на 15-20 от лот 4, от общо 115 за трите лота. Останалите лотове нямат и не се виждат обективни причини те да не се завършат. Но дори и лот 4 не е застрашен, защото по останалия участък който не е в мочурища има достатъчно работа така че работата може без проблеми да се разпредели.
Трябва да се престане с практиката да се печелят търгове за магистрали и пътища с най-ниски цени.
На практика това е станало - новите търгове се обявяват по критерия икономически най-обоснована оферта - 60% тежест има цената, 40% срока
Около 2 млн. евро струва средно един километър магистрала у нас днес, според търговете, които се печелят. Тази цена е нереално ниска.
Ако се направи сравнение се оказва, че днешните участъци на магистрала „Хемус”, които сме ги строили 1984-1987 година, са по-скъпи. Тогава магистралата е струвала 6 млн. долара на километър, а днес тежките участъци „Тракия” – 4 млн. долара.
Трябва да си наистина много тенденциозно настроен да сравняваш цената на АМ Хемус през Витиня с цената на АМ Тракия и АМ Марица в равнинните им участъци и от това да правиш генерални изводи!