Author Topic: A2 Xeмyc  (Read 135622 times)

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: A2 Xeмyc
« Reply #200 on: 11.11.2010, 23:46:50 »
Съвсем не е първият случай да спре финансирането за подобен проект. Просто строителят спира със строежа - ако се появят пари се продължава и т.н.
с АМ Марица случаят беше подобе.

Offline TheOnly1

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 5
    • View Profile
    • Email
Re: A2 Xeмyc
« Reply #201 on: 12.11.2010, 06:48:14 »
би бил 10 години, за да е всичко ОК. От друга страна изпълнителят би изревал в публичното пространство ако по средата на изпълнението му спрат плащането, би имало неустойки и т.н.

Защо? Цялата спомената отсечка е 25 км. От тях бяха направени и открити 12.5 при Станишев. Остават още толкова до Белокопитово. Само на мен ли ми е направило впечатление, че на изхода на Хемус преди Шумен знакът не е "Край на магистралата", а "Строителни дейности"  :goof:

Offline GTUser

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 526
    • View Profile
    • Email
Re: A2 Xeмyc
« Reply #202 on: 12.11.2010, 10:49:07 »
Ами явно не си забелязал изоставените знаци на други места, където строителните и ремонтни работи са приключили отдавна, но знаците си стоят като паметници.  :rolleyes:
Поради тази причина повечето хора почти не обръщат внимание на подобни знаци, особено ако са минали повече от веднъж отсечката.

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: A2 Xeмyc
« Reply #203 on: 13.11.2010, 09:03:14 »
би бил 10 години, за да е всичко ОК. От друга страна изпълнителят би изревал в публичното пространство ако по средата на изпълнението му спрат плащането, би имало неустойки и т.н.
Защо? Цялата спомената отсечка е 25 км. От тях бяха направени и открити 12.5 при Станишев. Остават още толкова до Белокопитово. Само на мен ли ми е направило впечатление, че на изхода на Хемус преди Шумен знакът не е "Край на магистралата", а "Строителни дейности"  :goof:
Имах предвид, че реално тези 25 км. ще се построят за не по-малко от 10 години. А би било нормално за 2-3 разбира се.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline PeTT

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 152
    • View Profile
    • Български железници
    • Email
Re: A2 Xeмyc
« Reply #204 on: 15.11.2010, 13:42:09 »
Догодина може да започне строителството на 7-километрова отсечка на магистрала „Хемус”

15 ноември 2010 | 13:14 | Агенция "Фокус"

София. Агенция „Пътна инфраструктура” (АПИ) преговаря с фирмата „Автомагистрали Черно море” за актуализация на сключения през 1995 г. договор за изграждане на 7-километрова отсечка на магистрала „Хемус” от Шумен. Това каза пред журналисти министърът на регионалното развитие Росен Плевнелиев, предаде репортер на Агенция „Фокус”. До няколко дни е възможно да бъде постигнат конкретен резултат по преговорите. За изграждането на отсечката ще се използват спестени средства в размер на 16 млн. лв. от бюджета на министерството за миналата година, които иначе са били за строителни проекти с надути бюджети.
„Категорично мога да обявя, че ще стартираме тази отсечка, дори да не ни стигнат тези пари, защото тя не може да бъде изпълнена и за една година. Вероятно ще отнеме поне две години, така че остатъкът ще бъде предвиден в бюджета за 2012 г.”, каза той. Сключеният договор е „както на „Марица” – по анекс и половина на километър, по лев на кг и така 30 години. Юристите в АПИ са категорични, че сключеният договор е валиден, макар че той е преди хиперинфлацията, коментира Плевнелиев и посочи, че ще се съобрази с мнението на АПИ по казуса. Очаква се проектът да започне следващата година, уточни още Плевнелиев.

Галина ДИМОВА

© 2010 Всички права запазени. Позоваването на Информационна агенция "Фокус" е задължително!

http://www.focus-news.net/?id=n1461236

Offline krzya

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 72
    • View Profile
    • Email
Re: A2 Xeмyc
« Reply #205 on: 24.11.2010, 14:28:59 »
Старт на автомагистрала "Хемус" в отсечката около София

Източник: News.Varna24.bg   13:13 / 24.11.2010

Изменение и допълнение на решение по ОВОС на министъра на околната среда и водите № 166-14/1996 г. , разгледа днес Висшият експертен екологичен съвет към Миниситреството на околната среда и водите, с което бе одобрена реализацията на проекта АМ "Хемус" от км 0+000 до км 8+500, включително прилежащите пътни възли и отклонения. Заседанието беше ръководено от председателя на съвета - зам.-министър Евдокия Манева, в разискванията от страна на неправителствения сектор участваха проф. д-р Мария Златева, председател на Федерация "Интереко 21" и Дончо Иванов - председател на гражданско сдружение "Хармония" и Коалиция за устойчиво развитие. Възложител на инвестиционното предложение е Агенция "Пътна инфраструктура", до момента частично са извършени строителни работи по насипите, почистване на хумуса, полагане на пътната основа и малките съоръжения.

Началото на участъка е при km 0+000, където се пресича Софийския околовръстен път и Ботевградско шосе. От km 0+000 до km 0+420 трасето се развива в участъка на пътен възел "Хемус". В тази отсечка не се предвиждат ситуационни и нивелетни промени. След km 0+371.27 с дясна крива с радиус 1500 m трасето се отделя от съществуващия път и се насочва в североизточна посока към хвостохранилището и река Лесновска. Между km 1+700 и km 1+910 трасето пресича изоставени пясъчни кариери, които в момента са запълнени с дъждовни и подпочвени води. При km 1+990.84 магистралата пресича пътя за сметището, след което от km 2+300 до km 2+450 преминава северозападно от бетоновия възел. В участъка от km 3+000 до km 3+100 трасето на магистралата пресича р. Лесновска, след което до km 4+600 се развива успоредно на дигата на хвостохранилището на около 50 m от петата на същото, през терен, който е замочурен и обрасъл с водолюбива растителност. При km 4+800 трасето пресича път Богров - Ботунец и посредством лява крива с радиус 4800 m се насочва към съществуващото трасе на АМ "Хемус" при гара Яна. В този участък се пресича пътя за Ботунец, за който има изготвен проект за реконструкция. Обектът завършва при km 8+500.

За осигуряване на връзката на АМ "Хемус" в участъка СОП - п.в. "Яна" на съществуващата пътна мрежа са проектирани два пътни възли. Пътен възел с път І-6 е решен като вливане и отливане от път І-6 с надлез над автомагистралата и с по две ленти за всяка посока. На път І-6 посока "София - Бургас" е разработено кръстовище за Института по фуражна промишленост и бензиностанция "ЕКО". Пътен възел "Яна" е решен като възел свободна планировка с максимално използване на изградените връзки, както и съществуващия надлез.
Към проекта за автомагистрала "Хемус" в този й участък са разработени и проектни решения за:
- корекция и реконструкция на водопровод при km 7+160, който е част от водоснабдителната система на село Г. Богров. Реконструкцията е съобразена както с трасето на АМ, така и с трасето на пътната връзка за селото;
- изменения на съществуващите ВиК връзки и съоръжения, собственост на комбинат "Кремиковци" в участъка на трасето на АМ между km 5+300 и km 5+450. В този район преминават 4 броя тръбопровода с начало яз. Панчарево-2 за промишлено водоснабдяване на комбината , един за питейно водоснабдяване на Ботунец и един за питейно водоснабдяване на околните села;
- реконструкция на ВЛ 110 kV "Металургия - Кривина" при km 1+638, поради това, че един стълб (№ 67) от съществуващата въздушна електропроводна линия (ВЛ) попада в трасето на АМ в разглеждания участък, а стълб № 69 ще попадне в обсега на връзката на АМ с пътя за Бургас;
- реконструкция на електропроводи 20 kV, които ще бъдат засегнати от строителството на АМ: при км 1+093 - извод "Враждебна"; при км 5+320 електропроводна линия 6 kV за трафопост на "Полицейска академия"; при км 7+296 извод "Ботунец"; при км 7+314 са електропроводите 20 kV "Кремиковци" и "Челопечене".

Тези стълбови линии ще се реконструират в линията на съществуващите трасета. С частично изменение и по нови трасета ще се реконструират електропроводите "Роберто" и "РМЗ", съответно от km 6+700 до km 7+500 и при km 8+244 за електропровод "Роберто" и при km 8+270 за електропровод "РМЗ"; реконструкция на ТТ кабели и оптични кабели (ОК) от km 0+200 до km 0+925, при km 6+809 , при km 7+110 и при km 8+330.

Общо за разглеждания участък от автомагистралата, включително за прилежащите пътни възли и отклонения, са необходими 451,9 dka земи. Делът на земеделските земи - І категория е 75%, на ІІ категория - 3,6%, на пасища - 9,1% и на изоставени, заблатени и некатегоризирани земи - 12,3%. В осъвремененият доклад за ОВОС е направен анализ на очакваните въздействия от реализацията на обект "Автомагистрала "Хемус" от км 0+000 до км 8+500" върху околната среда и здравето на хората, като са идентифицирани и рисковите фактори. Взето е предвид и постановеното вече решение по ОВОС № 166-14/1996 г. и поставените в него условия за реализирането на магистралата по реда на действащата тогава нормативна уредба. Оценката, представена в осъвременения доклад за ОВОС, потвърждава препоръчания вариаант на трасе от експертите в предходния доклад по ОВОС.

Изграждането на магистралата по утвърденото трасе ще възпрепятства добива на полезните изкопаеми от три находища в по-малък или по-голям периметър, в зависимост от ширината на обслужващите зони съгласно чл.7 и чл.26 от Закона за пътищата, които ще бъдат утвърдени. Не е възможно изместването на трасето на АМ "Хемус" по следните причини:
- наличието на важни съоръжения в северна посока - ел. проводи, газопроводи и хвостохранилище;
- плътно застрояване на кв. "Долни Богров" в южна посока - от двете страни на съществуващия път.
- спазване на елементите в ситуация и надлъжен с цел осигуряване на проектната скорост.

Представени са и Решение на Комисията по земята № КЗ-5/19.06.1989 г., относно отчуждаване на земите, през които ще премине АМ "Хемус" - участък от км 0+000 до км 8+500 и Акт образец №10/20.08.1992г. (с който се замразява строителството на обекта). За реализирането на ИП са очуждени 451,9 dka земи в района, от които 339 dka земеделски земи І категория, 16,4 dka земи ІІ категория, 40,80 dka пасища и 55,66 dka изоставени, заблатени и некатегоризирани земи. За всички очуждени земи са разработени парцеларни планове и е променен начина им на ползване.

Допълнително е необходимо отчуждаване на земи от поземления и горски фонд в района на селата Горни Богров и Яна за реконструкция на подземни и надземни съоръжения като електропроводи НН, ВН20 kV, телефонни кабели и линии.

Изграждането на участък от АМ "Хемус" km 0+000 до km 8+500 няма да застраши известни до сега недвижими културни ценности.

През 2006 г. е изработен актуализиран проект за този участък от АМ "Хемус", който не изменя ситуацията на трасето и видовете пътни строителни работи, които са описани и са оценени в доклада за ОВОС (проведена процедура и издадено решение по ОВОС на МОСВ № 166-14/1996г.) Съгласно писмо на възложителя изх. №05-00-80/02.09.2009 г. няма изменение на инвестиционното предложение, за реализирането на което има издадено решение по ОВОС.

В осъвремененият доклад за ОВОС е разгледано възможното кумулативно въздействие, като заключението на авторите на доклада е, че:
По време на строителството на магистралата е възможно кумулативно въздействие върху околната среда от неорганизирани прахови емисии при евентуално разработване на находищата за инертни материали, през които преминава трасето. Тъй като районът е водонаситен, това въздействие може да се прояви само при сухо време и в незначителна степен.
Трасето на автомагистралата пресича три находища на полезни изкопаеми (пясък и чакъл) в землището на с. Долни Богров - "Челопечене - запад и изток", "Долни Богров (Сметището)" и "Дедова ливада". Понастоящем се разработва само находище "Долни Богров (Сметището)". При едновременна експлоатация на някое от находищата със строителството на магистралата може да се очаква кумулативно въздействие върху геоложката основа, особено като се има предвид наличието на плитки подземни води. Не се очаква кумулативно въздействие върху земните недра от реализирането на магистралата и експлоатацията на тези находища без използването на взривни работи.

Не се предполага кумулативен ефект при реализиране на автомагистралата върху земите и почвите, водите, растителността, ландшафта, както и по отношение на фактор отпадъци. Не се очаква кумулативен ефект по фактор шум върху с. Горни Богров поради липса на други източници (настоящи и бъдещи) на шум в близост до селото, освен транспортния поток по АМ "Хемус" .

Проведена е процедура по реда на §12б на ЗООС, като са извършени консултации между МОСВ и възложителя за уточняване на обхвата и съдържанието на информацията, с която е необходимо да се допълни документацията по ОВОС.Съгласно дадени указания от страна на МОСВ по време на изготвяне на осъвременения доклад са проведени консултации със заинтересувани лица.Осигурен е обществен достъп до осъвременения доклад за ОВОС и са проведени осем срещи за обществено обсъждане. В резултат са представени протоколи от обществените обсъждания, писмени становища на заинтересувани лица, в т.ч. и становището на възложителя, по предложенията, препоръките, мненията и възраженията, които са съобразени по законосъобразност при постановяване на настоящето решение.

Въз основа на изводите от анализа и оценката на въздействието върху растителния и животинския свят на територията на инвестиционното предложение, заключението на колектива независими експерти, разработили доклада за ОВОС е, че не съществуват основания, на базата на които да се твърди, че при строителството и експлоатацията на обекта ще бъдат нанесени значителни отрицателни въздействия върху флората и фауната в района на магистралата, при спазване на направените препоръки и предложените мерки за минимизиране на въздействията. Предвидено е изграждане на проходни съоръжения за сигурността на хората, домашните и диви животни, като за дребните животни са предвидени специални модификации на водостоци.

Трасето на магистралния участък не засяга защитени територии по смисъла на Закона за защитените територии и защитени зони от екологичната мрежа "Натура 2000" по смисъла на Закона за биологичното разнообразие.

По-нататъшното осъществяване на обект "Автомагистрала "АМ "Хемус" от км 0+000 до км 8+500 трябва да се съобрази с всички условия в постановеното решение по ОВОС № 166-14/1996 г., относимо към участъка от Автомагистрала "Хемус", предмет на осъвременения доклад за ОВОС, както и с условията във влязлото в сила решение по оценка за съвместимостта № 02-ОС/2007 г.

Offline elbi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 975
    • View Profile
    • Email
Re: A2 Xeмyc
« Reply #206 on: 24.11.2010, 21:35:10 »
Мерси на крзия за статията от нюз.бг. Статията естествено не може да се опише всичко, но бях втрещен от следното 339 от 451,9 декара отчуждени за магистралата били първа категория земя. В Софийското поле НИКЪДЕ няма първа категория земя още по малко това е  замърсената от Кремиковци земя около Долни и Горни Богров, а на всичкото отгоре там преобладава бивше сметище и кариери.

Offline DaveMF

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 188
  • Фен на магистрали и детелини
    • View Profile
    • Infrastructure.bg
    • Email
Re: A2 Xeмyc
« Reply #207 on: 25.11.2010, 09:47:48 »
Някой разбра ли този старт, за който говорят, кога ще се състои?

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: A2 Xeмyc
« Reply #208 on: 25.11.2010, 11:01:06 »
Мерси на крзия за статията от нюз.бг. Статията естествено не може да се опише всичко, но бях втрещен от следното 339 от 451,9 декара отчуждени за магистралата били първа категория земя. В Софийското поле НИКЪДЕ няма първа категория земя още по малко това е  замърсената от Кремиковци земя около Долни и Горни Богров, а на всичкото отгоре там преобладава бивше сметище и кариери.

Все пак трябва да се вземе под внимание, че става въпрос за отчуждаване, което е извършено през 1992 година и най-вероятно категоризацията е била различна тогава, както и цените на имотите!
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline GTUser

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 526
    • View Profile
    • Email
Re: A2 Xeмyc
« Reply #209 on: 25.11.2010, 20:54:57 »
Което открива въпросът как не могат за 19 години да построят 10 км отсечка на отчуждена територия. Евала.  :fan: :angry:

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: A2 Xeмyc
« Reply #210 on: 25.11.2010, 21:11:55 »
Което открива въпросът как не могат за 19 години да построят 10 км отсечка на отчуждена територия. Евала.  :fan: :angry:
Затова пък успяха да я отдадат на концеися за добив на инертни материали  :angry:

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: A2 Xeмyc
« Reply #211 on: 11.01.2011, 11:00:20 »
Малко инфо за АМ Хемус от вчерашния брой на вестник Строителство градът

Quote
Магистрала „Хемус“ от Ботевград до Шумен

До края на 2010 г. Европейската комисия събра предложенията за промените в насоките за развитие на Трансевропейска та транспортна мрежа (TEN-T), като се предвижда разделянето й на централна и широкообхватна (разширена). България предлага непостроената част от магистрала „Хемус“ да попадне в трасето на ТЕN-T, защото осигурява достъп до територията на страната, попадаща в Дунавската стратегия, осигурява връзка между коридор 7, 4, 8 и 9 и спомага за развитието на регионите. През март се очаква решението на Европей-
ската комисия за включването на магистрала „Хемус“ в ТЕN-T.
« Last Edit: 11.01.2011, 15:23:48 by LG_ »
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline naster1

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 183
    • View Profile
Re: A2 Xeмyc
« Reply #212 on: 12.01.2011, 10:42:26 »
Малко инфо от един приятел, който има къща за гости в село Горско Сливово, община Летница. Това лято(юли-август) за почти месец като клиенти е имал екип от няколко геолози(предполагам), които са правили проучвания за бъдещото трасе на Хемус. По негови думи, задачата им е била да вървят по трасето и да търсят подходящи места за кариери за камъни. Не съм специалист и не мога да коментирам за какво точно иде реч.

Споделям го като един вид податък, че все пак нещо се работи по тази магистрала в момента.


Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: A2 Xeмyc
« Reply #214 on: 26.03.2011, 13:57:38 »
Quote
Борисов: Ако до 10 г. АМ "Хемус" не бъде довършена, Варна остава откъсната

26.03.2011 12:03

БГНЕС

До няколко месеца правителството ще убеди ЕК да включи магистрала "Хемус" в оперативните програми за финансиране. Това заяви премиерът Бойко Борисов във Варна, предаде кореспондентът на БГНЕС в морския град. Борисов каза, че ако до 10 години АМ "Хемус" не бъде довършена, Варна ще остане откъсната от света. Той е разговарял вчера в Брюксел с председателя на ЕК Жозе Барозу по този повод, защото "Хемус" е стратегическа магистрала за България и трябва да бъде включена в оперативните програми. Има възможност, каза той, това да стане и през 2014 година магистралата да бъде довършена. Премиерът поздрави варненци с новите 20 автобуса, които са доставени от фирма, обслужваща линиите на градския транспорт и каза също, че правителството ще изпълни своите ангажименти, защото е осигурило 7 млн. лева за пречиствателната станция в Златни пясъци, удължаване на магистралата от Варна до Шумен, финансиране за проекта "Девня", чиито трети етап вече трябва да приключи за празника на Варна и за свлачището на спирка "Трифон Зарезан", заради което пътят към "Златни пясъци" дълго време е блокиран. Вече са осигурени пари за проекта. Ще бъдат осигурени и пари за укрепване на свлачището.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: A2 Xeмyc
« Reply #215 on: 31.03.2011, 13:15:05 »
Quote
Стартира тръжната процедура за избор на строител на отсечката Околовръстен път - гара Яна

от 31.03.2011, ИЗТОЧНИК

На 30 март в Държавен вестник беше обнародвано обявлението на обществената поръчка за избор на изпълнител за допълнително проектиране и строителство на обект: "Автомагистрала /А2/ "Хемус" "СОП – Пътен възел Яна".

Изграждането на учаскъта от км 0+000 до км 8+460, се финансира чрез Оперативна програма "Транспорт". Възлагащ орган на обществената поръчка е агенция "Пътна инфраструктура".

Самата поръчка, подобно на тези за магистрала "Тракия", освен строителните и монтажни работи на автомагистралния път, включва и проектиране.

Началото на обекта започва на км 0+000 – където се пресичат Софийски околовръстен път и Ботевградско шосе и се включва във вече изградената част на автомагистрала "Хемус" чрез пътен възел "Яна" на км 8+500. Общата дължина на трасето е 8,460 км.
Габаритът на автомагистралата е А-29, а в конструкцията на пътната настилка отново е заложено използването на полимермодифициран битум за асфалтовите пластове.

Проектът включва изграждане на директно трасе от км 0+000 до 8+500; пътни възли и големи съоръжения; изработване на техническо решение, проектиране и изграждане на подземна връзка под магистралата при км 0+833; южен локал на АМ "Хемус"; кръгово кръстовище, пътна връзка на север под магистралата и северен локал; мероприятия залегнали в ОВОС; реконструкция на инженерната инфраструктура; Вертикална сигнализация, хоризонтална маркировка и ландшафтно оформяне.

Прогнозната стойност на обекта на обществената поръчка е 68 000 000 лв. без ДДС

Документацията за участие може да се закупи в административната сграда на АПИ партер, от 14.00 до 16.00 часа всеки работен ден, в срок до 6 юни. Цената на документи е 60 лв.
Срокът за получаване на оферти или на искания за участие е до 15.00 часа на 16 юни, като самото отваряне ще се проведе на следващия ден 17 юни в сградата на АПИ.

Държавен вестник

Тръгва и толкова коментираната в последните години част от АМ "Хемус". Да си припомним че и за тази отсечка правителството на Тройната коалиция беше обявило тр=ърг за строителство, който се провали!
Приветствам новината за полимермодифициран асфалт. Най-накрай започнахме да го прилагаме сериозно!
Интересно, след като сега съществуващият участък започва от км 0+000 , то ще бъдат ли сменени номерацията на целия изграден участък!
« Last Edit: 31.03.2011, 18:49:23 by difian »
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: A2 Xeмyc
« Reply #216 on: 01.04.2011, 01:01:38 »
Че защо да я сменят, при Яна не е км 0

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: A2 Xeмyc
« Reply #217 on: 01.04.2011, 07:56:56 »
Ми аз мисля че е!
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline GTUser

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 526
    • View Profile
    • Email
Re: A2 Xeмyc
« Reply #218 on: 01.04.2011, 22:00:57 »
Ами в началото си сегашната отсечка има табелка с единичка, така че... :)
Освен ако няма някой коварен план за отсечка с магистрален габарит, но не и с магистрална скорост.

Offline elbi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 975
    • View Profile
    • Email
Re: A2 Xeмyc
« Reply #219 on: 02.04.2011, 11:30:47 »
Че защо да я сменят, при Яна не е км 0
Точно там е нулевия километър. Хубаво е че пише че реконструкцията е от околовръстния път и ще има локални платна. Това ми дава оптимизъм че идиотския светофар при Джъмбо ще бъде премахнат, не зависимо дали новия участък ще е удължение на АМ"Хемус" или градска магистрала.