Author Topic: A2 Xeмyc  (Read 135619 times)

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Re: A2 Xeмyc
« Reply #180 on: 21.09.2010, 01:22:52 »
За първи път от доста време насам се возих по магистралата от Варна до Шумен и останах с доста добри впечатления. Мисля си, че спокойно може да се кара с 150-160 км/ч и водачът да бъде сигурен, че стигне където иска, за разлика от Тракия край Пловдив, за която бях писал преди година някъде. Надявам се обаче по-скоро да има развитие по пътя край Велико Търново, там пътуването просто беше кошмарно с 60-70 км/ч. По едно време се возихме зад един тир и ремаркето описваше някакви полукръгове с радиус 2-3 метра, не че щях да му се разсърдя ако беше изпуснал някой телевизор, който да си прибера.

Offline naster1

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 183
    • View Profile
Re: A2 Xeмyc
« Reply #181 on: 21.09.2010, 13:35:40 »
Надявам се обаче по-скоро да има развитие по пътя край Велико Търново, там пътуването просто беше кошмарно с 60-70 км/ч. По едно време се возихме зад един тир и ремаркето описваше някакви полукръгове с радиус 2-3 метра, не че щях да му се разсърдя ако беше изпуснал някой телевизор, който да си прибера.

А дано .... ама надали ...

Като гледам как отсвириха единствените малки отсечки в областта, предвидени за ремонт по Транзитни Пътища 5 -> http://www.napi.government.bg/ADOCS/doc_44.jpg и с какви кандърми и назлъндисване отпуснаха половината пари за Качица... Как общината прехвърля пари от инвестиционната програма за ремонт на селски пътища, за да оправи разбитата от временния транзитен трафик улица покрай Мегапорт и си представям колко им е голямо желанието да има развитие по пътищата около В. Търново... А отсвирените по ТП 5 отсечки Шереметя - п.в. Лясковец и отсечката от Дебелец до Хлебозавода плачат за ремонт. На едното място асфалта е накъдрен като хармоника, а на другото постоянно стават катастрофи с тирове из дефилето, моста до хлебозавода е в аварийно състояние и т.н.
« Last Edit: 21.09.2010, 14:48:10 by naster1 »

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5869
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: A2 Xeмyc
« Reply #182 on: 21.09.2010, 14:11:38 »
Шумен - Варна е добра през по-голямата част, но има един доста дълъг участък, където е кръпка до кръпка и става за каране само в лявата лента, макар и там да не е цветущо. Близко до Варна има едни доста остри завои, които с над 110 не е прпоръчително да се взимат.

Това, над което трябва да се мисли за участъка Ябланица - Шумен е да има през 5-10км. участъци с допълителна лента, за да може да се изпреварват по-бавните.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: A2 Xeмyc
« Reply #183 on: 21.09.2010, 20:56:04 »
За първи път от доста време насам се возих по магистралата от Варна до Шумен и останах с доста добри впечатления. Мисля си, че спокойно може да се кара с 150-160 км/ч и водачът да бъде сигурен, че стигне където иска, за разлика от Тракия край Пловдив, за която бях писал преди година някъде. Надявам се обаче по-скоро да има развитие по пътя край Велико Търново, там пътуването просто беше кошмарно с 60-70 км/ч. По едно време се возихме зад един тир и ремаркето описваше някакви полукръгове с радиус 2-3 метра, не че щях да му се разсърдя ако беше изпуснал някой телевизор, който да си прибера.
Някакъв ремонт ли са правили скоро? Аз до началото на 2010-та пътувах по 3-4 пъти годишно до Варна и от как се помня около Провадия си е писта за супермото и ако попаднеш на такъв лупинг с 170 км/ч най-малкото е да си счупиш врата в тавана на колата.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline Borkata

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 308
    • View Profile
    • Email
Re: A2 Xeмyc
« Reply #184 on: 21.09.2010, 22:00:55 »
Щом караш със 170км/ч, малко ти е счупен врат!!!

Offline GTUser

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 526
    • View Profile
    • Email
Re: A2 Xeмyc
« Reply #185 on: 01.11.2010, 10:05:17 »
Quote
Ще трябва да бъде преправен проектът на участък от магистрала "Хемус", там където сега влиза в с. Яна, каза министърът на регионалното развитие и благоустройството Росен Плевнелиев пред журналисти днес.

Според премиера Бойко Борисов предишното правителството е дало три концесии за кариера на същото място, където е трябвало да мине магистралата.

"Вече има 10-20 метра огромни ями от кариерите и сега трябва да проектираме мостове", посочи Борисов.

Подготвят се редица проекти, които да бъдат осъществени с пари от еврофондовете, посочи Плевнелиев. По думите му сегашното правителство за 2010 ще изразходвани около 350 милиона лева по оперативната програма за регионално развитие.

За следващата година предвиждаме да бъдат изплатени още 600 милиона лева. А предишното правителство за две години и половина е платило 27 милиона лева, каза Плевнелиев.

Проучва се вече и възможността за разширяване на северната дъга на Околовръстното. Проектът е разделен на 3 ЛОТ-а. БТА, actualno.com

Offline DaveMF

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 188
  • Фен на магистрали и детелини
    • View Profile
    • Infrastructure.bg
    • Email
Re: A2 Xeмyc
« Reply #186 on: 06.11.2010, 16:01:54 »
Дянков плаща нови 10 км от магистрала „Хемус”

Quote
Министерство на финансите отпусна 16 млн. лв. за изграждането на нови 10 км от магистрала "Хемус" от шуменския квартал "Макак" до с. Белокопитово. Това съобщи в Плиска вицепремиерът Симеон Дянков, който от вчера е на посещение в Шумен.

Вече има проект за строителството на новата отсечка, а необходимите 16 млн. лв. ще бъдат включени в бюджета за следващата година, каза Дянков, цитиран от БиТиВи.

Той уточни, че е избрана фирма-изпълнител и до няколко седмици трябва да се направи точен финансов анализ, а изграждането на новата отсечка ще започне най-късно до пролетта.



Това звучи супер, някой може ли да каже къде се намира тази отсечка?

Offline mediar

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1011
    • View Profile
    • Mediar's Site
Re: A2 Xeмyc
« Reply #187 on: 06.11.2010, 17:15:00 »
От сегашния край на магистралата до разклонението за София и Русе. Виж в Google Maps.

Offline Jorr

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 776
    • View Profile
Re: A2 Xeмyc
« Reply #188 on: 06.11.2010, 17:49:40 »
Бтв само аз ли мисля, че за България бгмапс е стотици пъти по-функционален и точен от гугъл мапс, стига да не ти трябва наистина да видиш терена?

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: A2 Xeмyc
« Reply #189 on: 06.11.2010, 20:59:05 »
Това би трябвало да включва освен пътен възел с разделящите се пътища за София/Русе и пътен възел с пътя Шумен-Силистра, откъдето ще е заходът към Шумен от западна страна.
Да се надяваме, че ПВ Белокопитово ще е разчетен за подходи поне във формат 2 платна * 2 ленти и от двете посоки (София и Русе).

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: A2 Xeмyc
« Reply #190 on: 06.11.2010, 22:39:07 »
Интересно как до сега не се е чуло за търг или някаква друга процедура за избор на изпълнител! Уж щеше всичко да е прозрачно!
Другото което прави впечатление е цената на километър 1,6 млн лева срещу около 2 млн евро средно за АМ Тракия! Дали част от трасето не е вече построено, а фирмата изпълнител само да е чакала отпускане на финансиране?
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: A2 Xeмyc
« Reply #191 on: 06.11.2010, 22:57:46 »
Според мен някой журналист отново е БЛЯЛ! Как така има избран изпълнител, пък тепърва ще се прави финансов анализ, не е осигурен бюджет и защо СМР ще започнат напролет? Най-вероятно трябва да се чете така - Избран е проектанта, в бюджета за 2011-та год. са предвидени 16 млн.лв., предстои да се анализира окончетилния вид на проекта, за да се изпълни с предвиденото финансиране, до пролетта ще има търг и ще започне същинското строителство.
« Last Edit: 06.11.2010, 23:00:47 by giorev »
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: A2 Xeмyc
« Reply #192 on: 07.11.2010, 02:37:39 »
Може би утре-вдругиден ще уточнят, че има избран изпълнител НА ПРОЕКТИРАНЕТО.

Offline DaveMF

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 188
  • Фен на магистрали и детелини
    • View Profile
    • Infrastructure.bg
    • Email
Re: A2 Xeмyc
« Reply #193 on: 08.11.2010, 10:35:57 »
Някой може ли да изкаже каква е добавената стойност на този проект точно сега и на точно на това място?

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: A2 Xeмyc
« Reply #194 on: 08.11.2010, 14:44:37 »
Някой може ли да изкаже каква е добавената стойност на този проект точно сега и на точно на това място?
Какво значи добавена стойност? Добавена спрямо коя стойност?

Offline DaveMF

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 188
  • Фен на магистрали и детелини
    • View Profile
    • Infrastructure.bg
    • Email
Re: A2 Xeмyc
« Reply #195 on: 08.11.2010, 15:04:52 »
Това е един израз, който често се използва, за да се каже - каква е скритата полза освен очевидната.
Че е хубаво да има магистрала където и да е, няма спор.

Просто се чудя - защо точно там, точно сега, точно толкова км, на точно такава цена. И каква е цялостната перспектива за тази отсечка.

Offline sencko

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 19
    • View Profile
Re: A2 Xeмyc
« Reply #196 on: 08.11.2010, 15:53:06 »
там с най-малко инвестиции ще има най-голяма полза - трафика от Румъния/Русе и София няма да се смесва и да минава през 5 ти километър пътя, където стават много катастрофи и ще се спести доста време и път. Иначе си мисля, че там до някъде е почнато строителството - поне някакво укрепване и копаене имаше ...

Offline Jimi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 601
    • View Profile
    • Email
Re: A2 Xeмyc
« Reply #197 on: 08.11.2010, 17:23:13 »
Да и аз така си спомяням още преди 2-3 години имаше някакво строителство, обаче след това сигурно са свършили парите  :(
07 септември 2009 г. - Съединението на Западна и Източна София

Offline TheOnly1

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 5
    • View Profile
    • Email
Re: A2 Xeмyc
« Reply #198 on: 11.11.2010, 19:53:53 »
Реално тази отсечка беше част от отсечката Каспичан - Шумен, от която обаче беше пусната само половината при Станишев. Затова има и изпълнител, проект, направени отчуждения и т.н. Така че сумата вероятно си е такава за строежа.

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: A2 Xeмyc
« Reply #199 on: 11.11.2010, 23:22:26 »
Реално тази отсечка беше част от отсечката Каспичан - Шумен, от която обаче беше пусната само половината при Станишев. Затова има и изпълнител, проект, направени отчуждения и т.н. Така че сумата вероятно си е такава за строежа.
Едва ли Каспичан - Шумен е в един договор, защото срокът за изпълнение би бил 10 години, за да е всичко ОК. От друга страна изпълнителят би изревал в публичното пространство ако по средата на изпълнението му спрат плащането, би имало неустойки и т.н.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!