Author Topic: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"  (Read 435939 times)

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #1440 on: 25.05.2011, 17:30:57 »
И като се отчете, че за тези 150 метра общинският бюджет е предвидил 2.5 млн лева, налице ще е най-скъпата улица в ЕС - 16.666 млн лева/километър!
Сложи поне 1 000 000 лв. за отчуждения.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline prof66

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 309
    • View Profile
    • Email
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #1441 on: 25.05.2011, 17:55:20 »
за 150 метра? 1 милион лева? колко парцела - дори еднодекарови - примерно 20 на 50 метра - има на 150 метра? 7? 8? 10?

майтап....

ей, ненакрали се...

Offline DaveMF

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 188
  • Фен на магистрали и детелини
    • View Profile
    • Infrastructure.bg
    • Email
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #1442 on: 25.05.2011, 17:57:48 »
prof66, наистина не помня кога последно четох нещо позитивно от теб, чудя ти се като се ядосваш толкова, какво си хабиш нервите във форума...

Offline prof66

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 309
    • View Profile
    • Email
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #1443 on: 25.05.2011, 18:16:16 »
:)

в тази нишка, няколко поста по-нагоре

а не си хабя нервите, а просто престанах да премълчавам простотиите... да се правя, че не се случват мизерии няма да ги спре да се случват, нали?

а в крайна сметка сметката я плащаме аз и ти, неспа?

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #1444 on: 25.05.2011, 19:38:05 »
Аз все си мисля, че ще реализират, освен тия 150 метра и разширение на Петър Дертлиев до Панчо Владигеров поне - както е по ОУП. А впрочем ако реализират разширението до Царица Йоана - трябва да се предвиди и кръстовището с бъдещия бул. Монтевидео, идващ от Овча Купел.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline Danchoti

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 273
    • View Profile
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #1445 on: 25.05.2011, 20:33:48 »
proff66, мрънкането ти почти винаги е с политически оттенък, като в повечето случаи пишеш за неща, които не са завършени или започнати - още по-лошо!
По-интересното обаче е това, че след успешното завършането на даден проект (по който ти си бращолевил) ти не се включваш за да направиш равносметка и да отбележиш, че си сгрешил  :bounce:

Offline prof66

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 309
    • View Profile
    • Email
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #1446 on: 25.05.2011, 22:07:35 »
данчоти

я сподели къде съм сгрешил, защото дудненето ти по мой адрес е нещо твърде... неадресирано.

всичките ми коментари са били принципни, а ако на теб не ти харесват фактите, на които се базирам - смени си действителността...

а тоя тролски маниер - като няма какво да се каже по темата да се започва с коментирането на говорещия - ми е писнал още преди 15 години, и не ме впечатлява, така че - ако искаш да кажеш нещо по същество - заповядай, повече закачки и задявки безмислени по мой адрес няма да коментирам...

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #1447 on: 25.05.2011, 23:13:05 »
за 150 метра? 1 милион лева? колко парцела - дори еднодекарови - примерно 20 на 50 метра - има на 150 метра? 7? 8? 10?

майтап....

ей, ненакрали се...
Брей, цццц, каква дискусия се разразила тук, след последното от мен  :D
Вече станаха две години, откакто не само чета, но и пиша във форума и смятам съм доказал, че не съм по празните приказки, а когато съм неуверен в нещо и правя догадки, то самият ми стил го показва и подсказва.
На въпроса на @prof66, общо засегнатите ПИ са точно 14 (четиринадесет) броя има и още 1-2, които са ми под въпрос, преди да съм видял ПУП. Досещате се, че става въпрос само за връзката с бул. Добринова скала/Д-р Петър Дертлиев. Естествено, че сервитута на пътя не засяга цялата площ на повечето имоти и те ще бъдат частично отчуждени. За целите на моята "бакалска сметка" обаче, не е интересно колко са поземлените имоти като брой, нито общата им площ. За мен е важен габарита на пътя и неговата дължина, за да изчисля колко земя ще трябва да се отчуждава. Тук е важно да споделя, че съгласно трасето в ОГП, връзката с бул. Добринова скала/Д-р Петър Дертлиев не се прави по-най-кратката мислена линия и изобщо не са 150 метра, а става въпрос за около 350 метра! Наченатия участък е с габарит 24 м. + 2 Х 3 м. сервитут прави точно 30 метра. Иначе казано, за нуждите на тези 350 метра е необходима 10 500 кв.м. земя. Ако питате мен, реалната пазарна цена точно за тези имоти е около 80 EUR/m2 +/- 10 за УПИ-та, спрямо земеделски ПИ-та, а точно на завоя на булеварда има един трапецовиден парцел с идеално местонахождение, който пазарно може да мине и над 100 EUR/m2 и точно той има най-голям дял (около 6 дка) от това, което предстои да се отчуждава. Т.е. общо за цялата процедура са необходими минимум 840 000 EUR, разбира се СО ще даде по-малко, ще има съдебни дела, някой пък ще претендира, че следва да му изкупят целия парцел, тъй като парчето, което остава за нищо не става и т.н.
Така една много груба сметка, ни дава представа какви са минимално необходимите пари, за да се извърши отчуждаване по пазарни цени - около 1 650 000 лв.
Затова написах "поне 1 000 000 лв."!

п.п.: @prof66, имай малко повече уважение към земята ;), да ти кажа, че парцел около 10 дка за склад на що годе комуникативно място около околовръстното и селата с ГТ върви от 1 млн. до 2 млн. лв., а в близост или в жилищни квартали извън широк център пазарлъка започва на нива от 150-250 EUR/m2, а в района на Аерогарата все още се срещат оферти за над 500 EUR/m2, които преди 3 години минаваха за тънки!
« Last Edit: 25.05.2011, 23:51:32 by giorev »
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline elbi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 975
    • View Profile
    • Email
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #1448 on: 26.05.2011, 10:43:29 »
Метрите до кръстовището са 150, а не 350. Другите 200 метра вече са отчуждени при строителството на кръговото и дори асфалтирани. Но с тези 150 метри се стига до кръстовището с Добринова скала, която също трябва да бъде удължена с около 270м. Предполагам че и тези метри трябва да бъдат включени в сметката. И говорим за улица в урегулирана територия, никакви севитути няма. А габарита на пътя е 45 метра ( две платна по 10.5,разделителна ивица от 4м и тротоари по 10 метра). Възможно е обаче да изтърпи някакви изменения т.като имаме малко страннни тротоари по 10 метра не са отчуждавани и във вече построения участък.

Offline prof66

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 309
    • View Profile
    • Email
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #1449 on: 26.05.2011, 10:51:30 »
гьорев...

така малко по прилича на икономика.
14+2 парцела за 350 метра и 1,6 милиона не са неясно колко парцела за 150 метра и 1 милион, нали?

разбираш ли, аз протестирам срещу изхвърлянията по принцип, в защита на които изхвърляния след забележка от моя страна започва атакуването на моята личност, а не поясняване на тезата на изхвърлилия се...

ето сега - имаме изяснена твоята теза, имаме поправени някои стойности от твоя страна и нещата имат по-нормален изглед, нали?

ps. нарочно пропускам частта с личните задявки с мен, защото наистина е под нивото на форума (или както ни се иска да бъде нивото на форума).

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #1450 on: 26.05.2011, 11:33:40 »
Метрите до кръстовището са 150, а не 350. Другите 200 метра вече са отчуждени при строителството на кръговото и дори асфалтирани. Но с тези 150 метри се стига до кръстовището с Добринова скала, която също трябва да бъде удължена с около 270м. Предполагам че и тези метри трябва да бъдат включени в сметката. И говорим за улица в урегулирана територия, никакви севитути няма. А габарита на пътя е 45 метра ( две платна по 10.5,разделителна ивица от 4м и тротоари по 10 метра). Възможно е обаче да изтърпи някакви изменения т.като имаме малко страннни тротоари по 10 метра не са отчуждавани и във вече построения участък.
Чудех се, дали да ти отговарям, тъй като в последно време виждам, че си много нервен и общо взето по всички теми постовете са ти доста заядливи. Но понеже казах, че празни приказки не говоря, прилагам файлове, от които е видно какво съм мерил, а ти как мери 150 метра не ми е ясно. Къде видя разделителна ивица също не ми е ясно, пак повтарям и някой 8 годишен може да го потвърди, построеното е с габарит 24 м. от банкет до банкет (вкл.)

prof66, то и първата ми сметка не е далеч от истината, въпреки че не се бях задълбочил, тя беше 150 Х 30 = 4500 Х 100 EUR = 900 000 лв.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline prof66

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 309
    • View Profile
    • Email
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #1451 on: 26.05.2011, 11:46:50 »
гьорев :)

именно срещу мятането на стойности и оценки `въпреки че не се бях задълбочил` протестирам, не разбра ли :)

аз стъпвам на твоите стойности от твоите постове, а защо ти сам спориш със себе си не ме интересува и не ме вълнува...

ps. нарочно пропускам частта с личните задявки с мен, защото наистина е под нивото на форума (или както ни се иска да бъде нивото на форума).

Offline elbi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 975
    • View Profile
    • Email
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #1452 on: 26.05.2011, 11:49:23 »
Giorev меря по регулационния план с който разполагам. 150 метра са на така наречената южна тангента, писах че освен тях имаш 270 метра по продължение на Добринова скала. Ти просто сумираш нещата, а аз говоря за две части. Габарита наистина е 45м по действащия регулационнен план. И нито съм нервен, нито се заяждам с теб. Не знам защо си останал с такива впечатления. Не оспорвам изчисленията ти и не съм задълбавал колко са точни, просто внасям някои уточнения.

Offline Chilio

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 550
    • View Profile
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #1453 on: 26.05.2011, 19:07:31 »
Искам да споделя, че положението по Западна дъга е нетърпимо. Днес около 11:30-12ч. направих стратегическата грешка да мина оттам - от светофара на Филиповци до Милево ханче беше почти плътна опашка за светофара... Сигурно съм го пътувал поне 20-25 минути. Явно доста от транзитния трафик, слизащ от магистралата, задръства там, а в същото време на караулката няма възможност светофара да пуска по-дълги цикли, защото и напречния трафик бул.Сливница-Божурище е много натоварен...

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #1454 on: 26.05.2011, 20:15:25 »
Има един back up: на кръговото към Банкя, после на полудетелината към Филиповци, от центъра на който се хваща един път, който стига до пътя за Банкя от към Сливница, от там е ясно. Като разстояние е 4,7 км. срещу 3,5 км. по СОП. Ако някой го пробва, да пише как е.
« Last Edit: 26.05.2011, 20:18:00 by giorev »
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline Chilio

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 550
    • View Profile
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #1455 on: 26.05.2011, 21:09:42 »
Има някои немного приятни места, освен че голяма част е по паваж, но като цяло става. Само дето най-често излизайки там където пътя от Банкя се събира с пътя от Божурище, се попада в другото голямо задръстване за светофара на Милево ханче...

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #1456 on: 06.06.2011, 03:58:09 »
Quote
Риск от редовни заледяване на АМ "Люлин" през зимата

04.06.201115:46 -
Шофьори, работили на строежа на автомагисталата, предупреждават за усойния терен, по който минава трасето

Шофьори, работили на строежа на автомагистала "Люлин", предупреждават, че заради усойния терен, по който минава трасето, има опасност от редовни заледявания през зимата.

В по-голямата си част то се вие през дефилето между селата Мало и Големо Бучино.

Местността се характеризира с постоянно въздушно студено течение, което достига дори до пернишките кварталите "Изток" и "Мошино".

По разкази на местните жители именно от бученето на вятъра произлизали и имената на двете села.

Освен навявания от сняг, в района има предпоставки и за образуването на ледена покривка по мостовете и по-ниските части.

Ние едва излизахме с камионите и тежката техника, твърдят работниците.

Наскоро открития път "отпуши" трафика към София и намали времето за пътуване от Перник до столицата на 10 минути.

На някои от високите мостове и на пътния възел "Даскалово" има поставени знаци за скорост 70 км/ч. при зимни условия по иначе скоростната отсечка.
http://sinoptik.bg/?tid=40&oid=2551230

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #1457 on: 06.06.2011, 09:37:21 »
Колкото и да се заледява, не ми се вярва да е по-зле от Витиня да речем. Пък и има снегопочистваща техника, не би трябвало да е проблем да я поддържат.

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #1458 on: 06.06.2011, 11:36:18 »
Това го четох преди няколко дни в dir.bg и преглеждайки коментарите под новината за това как Бойко Борисов "властелинът на магистралите" пак я е свършил като кучето на нивата ме навя известна доза песимизъм. Най-малкото за това, че много хора бъркат/мешат техническите и политическите страни на въпроса и затова как общественото мнение толкова лесно може да се подвежда.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline Senna

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 497
    • View Profile
    • Email
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #1459 on: 19.06.2011, 14:57:42 »


Ето и в двете посоки как е положението от днес. :)