Author Topic: А6 Люлин  (Read 229357 times)

Offline Muslon

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 533
    • View Profile
Re: А6 Люлин
« Reply #40 on: 17.04.2008, 15:28:23 »
Хммм, ако правилно го преценявам, габаритите трябва да с колкото на България + на схемата е доста право. Обаче като гледам какъв тунел са планирали, мисля че можем да оставим надеждите да се реализира в близките 20 години...

Online blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13563
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #41 on: 17.04.2008, 16:59:53 »
Quote from: LG_
Това трасе ако се изпълни живот и здраве, по скоро ще обслужва междуквартелните транспортни съобщения, отколкото да прави връзката Перник-София Център. Вси пак то ще е с малки габарити, в планински терен, много завои и наклони.
Погледна ли го на плана? Никакви завои няма! Тръгва от старото обръщало на А63 като че ли в тунел, пък и габаритът му в никакъв сулчай не е като на сегашния Панорамен път.

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #42 on: 18.04.2008, 01:37:53 »
След като се построи АМ Люлин ще има възможност и трасето през Черния Кос да се ремонтира - което в момента е невъзможно и по тая причина там е Бейрут. Особено в посока към София - към Перник е една идея по-добре, поне лявата лента става за движение.

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3505
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #43 on: 18.04.2008, 11:17:23 »
Quote from: blagun
Погледна ли го на плана? Никакви завои няма! Тръгва от старото обръщало на А63 като че ли в тунел, пък и габаритът му в никакъв сулчай не е като на сегашния Панорамен път.

Ако сравниш "дебелините" на линиите, изобразяващи булевардите К.Величков и Опълческа например и ако не си ги виждал на място, би си помислил че К.Величков е два пъти по-широк.
така че не се предоверявайте на това което се вижда на плана, колкото и да не е логично то показва по-скоро класа на улицата, а не нейната пропускателна способност. Така на пример улица от клас III може да е със габарити 2х3 ленти за движение, а улица клас II 2х2 ленти.

Относно трасето от Черния кос до бул България то минава доста високо и едва ли е предвидено за основно. Освен него от Черния кос наляво към Овча купел също е предвидено подобно вливащо се в някаква бъдеща улица в квартала, така че избор за влизане в София откъм Перник има достатъчно.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Online blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13563
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #44 on: 18.04.2008, 12:36:51 »
Quote from: etnies
След като се построи АМ Люлин ще има възможност и трасето през Черния Кос да се ремонтира - което в момента е невъзможно и по тая причина там е Бейрут. Особено в посока към София - към Перник е една идея по-добре, поне лявата лента става за движение.
От Черния кос до бензиностанцията Лукойл няма нито един сантиметър, дето да е като хората. Няма никаква извинителна причина тази отсечка да бъде в толкова опасно състояние.  

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3505
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #45 on: 18.04.2008, 12:41:49 »
Quote from: blagun
От Черния кос до бензиностанцията Лукойл няма нито един сантиметър, дето да е като хората. Няма никаква извинителна причина тази отсечка да бъде в толкова опасно състояние.

Абселютно, и това е един от трите-най-важни входа към София и коефициента на съотношението на интензивността на трафика към състоянието на настилката сигурно е най-нисък в цялата страна!
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #46 on: 19.04.2008, 03:35:39 »
Aко някой има реално решение как да се ремонтира без да се затваря за няколко месеца да сподели.

Online blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13563
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #47 on: 19.04.2008, 17:44:37 »
Quote from: etnies
Aко някой има реално решение как да се ремонтира без да се затваря за няколко месеца да сподели.
Не е задължително да се затваря. Български извор-Севлиево, Ботевград-Мездра, Калотина-София ги ремонтираха, без да затварят пътя. Само Омуртаг-Търговище го затвориха, но там става дума за корекции на трасето.
Пътят през Владая е в тежко положение и не може да дочака АМ Люлин.

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1232
    • View Profile
Re: А6 Люлин
« Reply #48 on: 19.04.2008, 18:03:30 »
Quote from: blagun
Не е задължително да се затваря. Български извор-Севлиево, Ботевград-Мездра, Калотина-София ги ремонтираха, без да затварят пътя. Само Омуртаг-Търговище го затвориха, но там става дума за корекции на трасето.
Пътят през Владая е в тежко положение и не може да дочака АМ Люлин.
Бе нали имаше някакъв път от Горна Баня през Бонсови поляни та отиваше към едно военно поделение в планина Люлин и отиваше некъде при Владая??? Да се използва от леките коли при ремонти , а бусове,камиони и тирове през Черния кос.

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #49 on: 20.04.2008, 20:05:17 »
Quote from: blagun
Не е задължително да се затваря. Български извор-Севлиево, Ботевград-Мездра, Калотина-София ги ремонтираха, без да затварят пътя. Само Омуртаг-Търговище го затвориха, но там става дума за корекции на трасето.
Пътят през Владая е в тежко положение и не може да дочака АМ Люлин.

Б. Извор - Севлиево го правиха на части има имаше обходи през селата. Ботевград - Мездра има алтернативен път. За Калотина - София нямам наблюдения как са го правили, въпреки че там има алтернативен път - през Годеч

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6855
    • View Profile
Re: А6 Люлин
« Reply #50 on: 20.04.2008, 22:41:38 »
Ааа не съм съгласен с Благун. Мездра-Ботевград спираха движението. Мисля че беше 2000 г. лятото. Обикаляше се през Литаково, Рашково и Люти дол.

Offline marto193

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 580
    • View Profile
Re: А6 Люлин
« Reply #51 on: 22.04.2008, 17:46:50 »
Quote from: etnies
Aко някой има реално решение как да се ремонтира без да се затваря за няколко месеца да сподели.

Може леките коли да се отклоняват през Бистрица - Железница - Дупница

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #52 on: 22.04.2008, 17:50:52 »
Quote from: marto193
Може леките коли да се отклоняват през Бистрица - Железница - Дупница

Те колите и през Бучино могат да ги прекарат, ама камионите няма как.. Е, участъка покрай Владая също има как да го ремонтират със затваряне.

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1232
    • View Profile
Re: А6 Люлин
« Reply #53 on: 22.04.2008, 21:24:12 »
Quote from: etnies
Те колите и през Бучино могат да ги прекарат, ама камионите няма как.. Е, участъка покрай Владая също има как да го ремонтират със затваряне.
Ако не работят по български(пример ремонта на Ботевградско шосе или строежа на МД1 от 80-те) строителите на АМ Люлин до 2010г. трябва поне едното платно да се пусне на АМ Люлин.Толкова години някои улици са чакали за ремонт, някои още чакат (Ломско шосе, Х.Ботев до гарата, Козлодуй, Д.Цанков между тв.кула и Е.Георгиев и др.) та за 2 години все ще се изтърпи още...

Offline rebelheartous

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 306
    • ICQ Messenger - 161516830
    • View Profile
Re: А6 Люлин
« Reply #54 on: 23.04.2008, 00:25:18 »
Няма как да работят по български, защото все пак става въпрос за турската компания Мапа Ченгиз. Срокът за завършване, доколкото знам, е края на 2009-та. Още есента обаче ще се открие 1/3 от магистралата (от началото й до едно от двете Бучина), тъй като строителството там е в доста напреднала фаза

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3505
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #55 on: 23.04.2008, 09:23:50 »
Quote from: AROS
Ако не работят по български(пример ремонта на Ботевградско шосе или строежа на МД1 от 80-те) строителите на АМ Люлин до 2010г.

Какво точно разбираш под "работят по български". И кого всъщност - инвеститора ли, изпълнителя ли, супервайзора ли?
« Last Edit: 23.04.2008, 09:24:40 by LG_ »
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #56 on: 23.04.2008, 09:57:11 »
Нека не се забравя, че в тези неща има и политика - все пак какво по-хубаво от това преди избори да откриеш магистрала  

Всъщност магистралата по съвсем ново трасе ли минава или ползва част от Бучинския проход?

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1232
    • View Profile
Re: А6 Люлин
« Reply #57 on: 23.04.2008, 10:19:40 »
Quote from: rebelheartous
Няма как да работят по български, защото все пак става въпрос за турската компания Мапа Ченгиз. Срокът за завършване, доколкото знам, е края на 2009-та. Още есента обаче ще се открие 1/3 от магистралата (от началото й до едно от двете Бучина), тъй като строителството там е в доста напреднала фаза
Предполагам Мало Бучино-Филиповци.А от Градоман и Иваняне дали се предвижда връзка към магистралата.Банкя може да стане курорт за балнолечение,минерални извори-добра реклама за Гърция и Македония и Албания.В Европа няма такъв град с подобен климат и минерални извори.

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3505
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #58 on: 23.04.2008, 10:23:18 »
Quote from: etnies
Всъщност магистралата по съвсем ново трасе ли минава или ползва част от Бучинския проход?

През прохда. Магистралата отгоре, пътя отдолу, нещо като Витиня
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1232
    • View Profile
Re: А6 Люлин
« Reply #59 on: 29.04.2008, 12:43:12 »
някой знае ли дали на пътен възел Даскалово се строи връзката с АМ Люлин и докъде е стигнал строежат там. Може и снимки да се направят от онзи участък.