Author Topic: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"  (Read 246495 times)

Offline rebelheartous

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 306
    • ICQ Messenger - 161516830
    • View Profile
Re: А6 Люлин
« Reply #80 on: 14.11.2008, 22:54:42 »
Намен ми е ясно но би трябвало всичко да правят наведнъж. И сега ще чакаме края на 2010 в най добрия случай за да си дойде всичко горе долу наред. Аз малко не мога да си обясня такова мотане с магистрала Люлин. Че тая турска фирма няма регистрация в България, да видим после как България ще я съди. Самата папа не знам си каква нарушава законите, а сигурно и за превод до Турция плащаме. Уникальна държава сме

В случая ти си "уникалният", защото изобщо не си разгърнал темата назад, а чакаш някой "уникално" да те светва за някои неща. Договорът с турците е с краен срок 2010. Не им е скимнало на тях да обявяват такава дата, а има писмени разчети за това! И естествено, че ще чакаш, след като след завършването й ще минеш наготово по нея ;)

Offline Vladislav

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 443
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #81 on: 15.11.2008, 07:51:00 »
Hive, това дали фирмата има или няма регистрация в България няма отношение към възможностите отношенията с нея да се решават от съд, ако е необходимо. Освен това не мога да разбера нарочно ли пишеш неправилно и аграматично, половината ти пост е направо неразбираем!

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15885
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #82 on: 15.11.2008, 11:41:07 »
Има проект и финансиране и живот и здраве догодина трябва да го почнат :)
To и изпълнител бяха избрали и вече трябваше да е почнато, но нали точно този търг беше една от причините за спиране на европарите.

hive

  • Guest
Re: А6 Люлин
« Reply #83 on: 16.11.2008, 19:53:05 »
Има голямо значение има дали е регистрирана в България, прочетете законите как може да се работи в Майка България и каква регистрация трябва да има фирмата. За две години са направили 14% как за още 2 ще направят останалите 86%. Това за писането, просто на Български на компютър ми се налага само тук да пиша. Ако е на английски няма проблем, но с българската клавиатура и т.н. не се оправям. Това че вие само забележки за правописа  може да правите е друг проблем.
« Last Edit: 16.11.2008, 20:15:56 by hive »

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 14167
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #84 on: 16.11.2008, 20:19:55 »
Има голямо значение има дали е регистрирана в България, прочетете законите как може да се работи в Майка България и каква регистрация трябва да има фирмата.
Хайде стига толкова глупости, ти откъде се извъди да ни даваш акъл за законите! Договорите с фирмите, български или чуждестранни, се сключват съгласно българското законодателство и неустойките са въпрос на самото договаряне, а не на националността на фирмата. И изобщо, ако си забелязал, този форум не е за кръчмарски изказвания и хоремагска партизанщина, а за конструктивни дискусии ПО СЪЩЕСТВО.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 14167
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #85 on: 17.11.2008, 11:15:41 »
Quote from: dir.bg, СЕГА
Български подизпълнител взема АМ “Люлин“
17 ноември 2008 / СЕГА
За да се ускори строителството на магистрала "Люлин", ще наемем български подизпълнител, съобщи за "Сега" управителят на българския офис на турската "Мапа-Ченгиз" Рюштю Динчер.
Това е една от 14-те мерки, които турският консорциум е представил на работна среща с ръководството на пътната агенция в петък. Да се вкара българска фирма в строителството на закъсалата със сроковете магистрала беше предложено още преди един месец от министъра на регионалното развитие Асен Гагаузов.
Динчер отказа да назове името на фирмата на този етап. Друга мярка предвижда да се увеличи персоналът, зает с изграждането на проблемния аутобан. Засега в тази дейност участват 530 работници, докарани от южната ни съседка, а трябва да станат поне 1000, посочи Динчер. Ще бъде наета и допълнително техника. Тези мерки са част от екшън плана, който "Мапа-Ченгиз" обеща, за да преодолее закъснението. Проектът изостава с повече от половин година и има опасност да се провали, защото се финансира от програма ИСПА, която изтича през 2010 г.
От пътната агенция са се ангажирали да разрешат проблемите с пресичанията с инженерни мрежи - газопроводи, водопроводи и електропроводи, които допълнително забавят строителството, припомни Динчер. Друг основен проблем пред изграждането на аутобана са отчуждителните процедури. Според пътната агенция най-проблемни са три незаконно построени къщи, които при започване на строителството на магистралата са били узаконени и сега не могат да се съборят, без да се плати обезщетението.
Да се надяваме, че са реални намерения, а не разтакаване.

hive

  • Guest
Re: А6 Люлин
« Reply #86 on: 17.11.2008, 13:07:15 »
а дано, екшън плана да работи и да не е написан просто на хартия за да успокои хората. Желая им късмет час по скоро да довършат започнатото.

hive

  • Guest
Re: А6 Люлин
« Reply #87 on: 17.11.2008, 13:19:00 »
http://news.bnt.bg/content/view/video/(showtheme)/271934
това е едно видео което се сещам. За да може да се увериш поне малко. Занимавам се с такива големи проекти и сме посредници. Знам точно нужните закони за да работи фирма от чужбина.

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3505
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #88 on: 17.11.2008, 19:27:50 »
Български подизпълнител взема АМ “Люлин“
17 ноември 2008 / СЕГА
Да се вкара българска фирма в строителството на закъсалата със сроковете магистрала беше предложено още преди един месец от министъра на регионалното развитие Асен Гагаузов.
Динчер отказа да назове името на фирмата на този етап.


Ха така, ето как ще си проличи коя е фирмата с най-дебели връзки в правителството.
От друга страна и сега има една купчина БГ фирми, участващи като подизпълнители. Очевидно става въпрос обаче не за подизпълнител а практически за съизпълнител. Като само юридически би се водел подизпълнител за пред САПАРД (ама че прозвуча :rolleyes:)

Относно стоежа на АМ Люлин. Малко снимки от вчера. В неделния ден също се наблюдаваше работа по обекта
« Last Edit: 18.11.2008, 08:50:06 by LG_ »
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3505
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #89 on: 17.11.2008, 20:12:00 »
Темата е за Околовръстното но не мога да не се включа.
Макар че това е фрапантен случай, той далеч не е изолиран. Особено при турските фирми.  :angry:
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline rebelheartous

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 306
    • ICQ Messenger - 161516830
    • View Profile
Re: А6 Люлин
« Reply #90 on: 18.11.2008, 00:02:00 »
http://news.bnt.bg/content/view/video/(showtheme)/271934
това е едно видео което се сещам. За да може да се увериш поне малко. Занимавам се с такива големи проекти и сме посредници. Знам точно нужните закони за да работи фирма от чужбина.
Това е един отговор, за който се сещам, на база видяното от смотания Частен случай с невменяемия Береану. За да се увериш поне малко Хиве (или както там се водиш на единствения български с БГ букви). Занимавам се с надигащи вой "зайци" като теб често и съм подготвен. Знам точните методи, с които да си служа!

Оставям настрана воденето на румънския българин, което е под всякаква критика и, надявам се, вече съвсем никой не се хваща да го гледа. Но той не си е направил труда да проучи и другата гледна точка, а се е хванал само за горските секачи. Като например, че магистралата ще е готова 2010 май месец, а не 2009 както твърди. Като втори пример, че от агенцията вече проведоха срещи с Мапа Ченгиз и предоговориха изпълнението на обекта. Друго: шефът на секачите обяснява в един момент как месечните им разходи са от порядъка на 25-30 000 лева и ще са им нужни година и половина за цялостно изсичане. В следващия обявява общите им разходвани пари на 300 000 лева за тази година и половина, което по проста аритметика, която всички сме учили, нещо съвсем не излиза тъй. И най-важното от цялото предаване и извод е, че Мапа Ченгиз, турският главен изпълнител, ИМА ПРАВО ДА СТРОИ в България, защото така е по европейските правила и не е нужно изпълнителят да има регистрация на българска територия!

hive

  • Guest
Re: А6 Люлин
« Reply #91 on: 26.11.2008, 11:31:41 »
честито на оптимистите едно начало след спирането на еврофондовете вчера добрата новина продължава да тече. каже как в тая държава да се надява на нещо свършено навреме.

Удължават с 1 година строежа на магистрала „Люлин", информира „Новинар"

Едва около 20 % от строителството на магистрала „Люлин", която ще свързва София с Перник са завършени от фирмата строител - турската „Мапа Ченгиз", съобщиха експерети. Магистралата трябваше да бъде готова в края на следващата година, но фирмата удължи срока с 1 година - до края на 2010 г.

Дължината на магистралата е около 19 км, а стойността на проекта е 148,5 млн. евро, като от тях 111,4 млн. евро са безвъзмездна помощ по европейската програма ИСПА. За да успее да построи аутобана в срок, строителната фирма ще удвои броя на работниците от около 500 на 1000 и вероятно ще вземе българска строителна фирма за подизпълнител на проекта. Българската фирма все още не е ясна.

Още през седемдесетте години на миналия век са разработвани варианти за обходни шосета на София. Основната цел на изграждането на магистрала "Люлин" е да се пренасочи тежкотоварният трафик извън столицата и да се избегне преминаването през Владая и кв. "Княжово" при влизане в София.

Проектът на новата магистрала предвижда шумозащитни стени и озеленяване по цялото трасе. Автомагистралата ще е с две платна и аварийна лента във всяка от посоките, а проектната скорост по нея ще е 100-110 км/час.

немога да разбера нали 2010 трябва да е готова, защо пишат една годна се удалжава или е трябвало по план 2009 г да е готова.

Турските тирове ще плащат по малко защо?
Турските ТИР-ове ще плащат двойно по-малко, съобщава „Сега"

Таксата за преминаване през българските пътища на най-тежките камиони от страни извън Европейския съюз неочаквано бе намалена от вчера почти наполовина - от 83 евро на 43 евро. Промяната вече е в сила, след като вчера бе публикувана в "Държавен вестник".

Така излиза, че за тирове, чието преминаване по пътищата най-много уврежда пътната настилка, ще се плаща по-малко, отколкото за автобус, чиято такса е 50 евро. Таксите за тировете бяха увеличени драстично това лято по настояване на българските превозвачи.

Те протестираха най-вече срещу колегите си от Турция, които в условията на поскъпващи горива ожесточавали конкуренцията с българските си колеги на западните пазари. Вчера браншовиците не пожелаха да коментират, докато не се запознаят подробно с промяната.
« Last Edit: 26.11.2008, 11:41:51 by hive »

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3505
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #92 on: 27.11.2008, 16:23:29 »
hive, извинявай ама не разбрах много от мнението ти. За коя турска фирма говориш че е работила в Истанбул - Мапа Ченгиз ли 


А относно АМ Тракия:
Не трябваше ли вече ценовите оферти за лотове 2 и 3 да се отварят до края на ноември, то май остана само един ден!
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline rebelheartous

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 306
    • ICQ Messenger - 161516830
    • View Profile
Re: А6 Люлин
« Reply #93 on: 02.12.2008, 10:40:35 »
Тая проста държава продължава с абсурдите и кражбите просто смешни станаха :D :Dпосле що не се гласува е как да стане за ко и да плащаме данъци като нашите пари не се харчат ползотворно. И как така 40 закона влязаха в сила след като гласуват под минимума присъстващи депотати за да приемат закон. Знам че може би тук не е мястото ама много ме подразни това когато го прочетох

Хиве, приятелю, сериозно си мисля, че си объркал форума! Тук нивото на диалог е много над махленското. Ще помоля Дифиан да ти напише няколко реда на ЛС, защото не знам кой би търпял във всеки твой пост да чете за "простата държава". И общо взето продължаваш да бълваш безсмислени постове. Прочети по-назад в темата какво и що е било и тогава давай акъл ;)

Offline slimarkov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 388
    • View Profile
    • http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=616936
Re: А6 Люлин
« Reply #94 on: 04.12.2008, 20:03:06 »
Денонощно започват да строят магистрала "Люлин"





Днес следобед новоназначеният изпълнителен директор на НАПИ инж. Янко Янков, Франк Вайндорф, съветник по проекта на АМ "Люлин", Олег Маринов, началник на отдел "Координация", извършиха инспекция по цялото трасе на новостроящата се магистрала.

Те се срещнаха с Угор Тангач, резидент-инженер на АМ "Люлин".
На работна среща беше обсъдено до какъв етап са достигнали строителните дейности.

С цел наваксване на изоставането на АМ "Люлин" вече е въведен денонощен режим на работа.
На срещата беше докладвано, че са извършени 20 на сто от строителните работи на магистралата.

Угор Тангач увери, че проектът ще бъде приключен в рамките на утвърдения график - през 2010 година.

Offline rebelheartous

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 306
    • ICQ Messenger - 161516830
    • View Profile
Re: А6 Люлин
« Reply #95 on: 04.12.2008, 21:24:32 »
Имам 2 въпроса. Понеже не исках да спамя в темата за магистралите, ще ви питам директно тук:

1.А6 Люлин не започва ли от бъдещата Северната тангента, а не от пътен възел Люлин? Знам, че по медиите говорят за началото й до Люлин, но защо ми се струва, че по план тя трябва да стартира малко по-нагоре по Околовръстното?

2.Колко тунела са предвидени по нея и къде точно ще се намира всеки от тях?

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7103
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #96 on: 05.12.2008, 01:09:37 »
Имам 2 въпроса. Понеже не исках да спамя в темата за магистралите, ще ви питам директно тук:

1.А6 Люлин не започва ли от бъдещата Северната тангента, а не от пътен възел Люлин? Знам, че по медиите говорят за началото й до Люлин, но защо ми се струва, че по план тя трябва да стартира малко по-нагоре по Околовръстното?

2.Колко тунела са предвидени по нея и къде точно ще се намира всеки от тях?

1. Не от пътния възел е. Това е проект на 30 години между другото. Всички магистрали свършват на Околовръстното. Както и Тракия не е до Яворов, такак и Люлин няма да е до Северната Тангента.

2. Три тунела, 26 моста и виадукти, 3 пътни възела и укрепителни стени.

п.п. ама все пак са си е за магистралите мненията

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1235
    • View Profile
Re: А6 Люлин
« Reply #97 on: 17.12.2008, 23:38:48 »
АМ Люлин започва от филиповското шосе пътният възел.Там трябва да е първи километър.Последнияте на пътен възел Даскалово.

Offline zlatin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 646
    • View Profile
Re: А6 Люлин
« Reply #98 on: 06.02.2009, 14:53:36 »
До юли ще бъдат открити пет километра от магистрала „Люлин“06.02.2009 10:10

До края на юни ще бъдат открити пет километра от автомагистрала „Люлин“, съобщи областният управител на Перник Иван Димитров. Трасето е на територията на Софийска област.

И през зимния сезон работата продължава, твърди представителят на ръководството на фирмата изпълнител „Мапа-Дженгиз“ Ялчън Скикурт, цитиран от БТА. По думите му в момента работят около 500 души по цялото трасе на магистралата. Възложени са и се изпълняват строително-ремонтни дейности от три български подизпълнители.

Предстои навлизането на пътя на територията на пернишкото село Големо Бучино. Заради това ще бъде изместен резервоарът за питейно-битово водоснабдяване на населеното място, намиращ се в непосредствена близост до магистралата. Ще бъде изграден временен път за махала „Бачова“, тъй като съществуващият попада в трасето на новото строителство. Търсят се варианти за движение на тежкотоварните автомобили по обходни пътища, за да се избегне преминаването им през центъра на селото.

От „Мапа-Дженгиз“ изразяват готовност да помогнат в дейностите по подобряване на инфраструктурата в селото - изграждане на тротоар, почистване на речното корито и др.

Дирекция „Бюро по труда“ в Перник продължава да насочва строителни специалисти за работа на обекта, увери началникът на бюрото Екатерина Маркова.



Offline Drafter

  • Писател
  • **
  • Posts: 34
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #99 on: 06.02.2009, 15:30:35 »
Много ми интересно кои ще бъдат тия 5 километра. От Люлин до Мало Бучино? Каква работа ще върши тая отсечка, че да я откриват? Ама нали трябва преди изборите да се открие нещо..