Author Topic: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"  (Read 435990 times)

Offline Chilio

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 550
    • View Profile
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #1400 on: 20.05.2011, 13:03:54 »
Само дето примерно аз живея на бул.България и за да пътувам към югозапада, въобще не стъпвам нито на околовръстното, нито на ЦБ3, директно нагоре по България и ремонтирания Панорамен път слизам в Княжево, след колелото на трамваите и съответно избягвам голяма част от проблемните участъци... Докато по СОП до Люлин хем пътя, хем времето, хем лошата пътна настилка ще ми е значително повече. И това не е катилство, това е здрав разум и пазене на колата и нервите.
Пропускат факта и че повечето от жителите на Драгичево, Мърчаево, Рударци, Кладница и Владая също работят в София и за тях е безумно да пътуват в обратната посока към Перник, за да се качат на магистралата и да дойдат в София. Има части от трафика, които няма начин да се пренасочат.

Offline mita6ki

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 299
    • View Profile
    • Email
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #1401 on: 20.05.2011, 14:22:47 »
Аз до колкото разбирам това си е магистрала предназначена основно за транзитния трафик, а не специялно за Перник както трабят по медиите.

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1316
    • View Profile
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #1402 on: 20.05.2011, 15:15:25 »
Ми естествено, по нея и през Петрохан значително се съкращава придвижването до Видин, но не и удобството от пътуването, но поне се губят светофарите на Княжево и обикалянето през Ботевград.

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #1403 on: 20.05.2011, 15:24:35 »
За колите - да, на тировете им е забранено да минават през Петрохан.
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline prof66

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 309
    • View Profile
    • Email
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #1404 on: 20.05.2011, 17:07:09 »
вижте, магистралата си е много хубава и си е много на място, само дето трябваше да я построят мъъничко след (или едновременно със) магистрала калотино - софия (без значение като част от какво) и магистрала драгичево - кулата...

е тогава щеше да изпълнява достойна функция - да дели трафика според удобството на пристигащите в голямото село...

сега функцията и е някаква никаква, но това не пречи да и се радваме, че я има.
и не пречи да се ядосваме, че има неща по нея, направени не като хората...

но това е друга тема.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #1405 on: 20.05.2011, 20:39:01 »
Това с Видин при изхода е наистина подвеждащо. Толкова ли не можаха да сложат адекватна табела. А като стане цялата северна тангента поне след 5 години, ще се охарчат за нова табела.

Нещата с баланса между двата пътя за Перник ще се решат постепенно - хората ще ги научат, светофарите ще се оптимизират. Има хора, особено несофиянци, които си знаят само един маршрут и не се пускат по друг. Как искате перничанин, който знае само Красно село, Овча купел и Княжево, да се довлачи до Люлин? Ако пък всички се изсипят на АМ Люлин, пътят през Владая ще опустее и ще стане бърз.

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1316
    • View Profile
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #1406 on: 20.05.2011, 21:40:54 »
Мен ми прави впечатление че хората леки коли и автобуси придвижващи се през направлението Кулата - Видин наистина биха се объркали и биха минали през Петрохан защото и на път 81 има табели сочещи Видин. Има преди и след Костинброд. За какво да обикалят половин България (Ботевград) като могат да си спестят 60-70 километра по северната дъга на околовръстното, АМ Хемус и отсечката Ботевград-Монтана. От края на АМ Люлин до кръстовището с Ломско шосе са 5 - 10 минути път по околовръстното, ако няма големи задръствания по ПВ Филиповско шосе и на Милево Ханче, а от Долна Диканя до разклона за Годеч на път 81 пътищата са в сравнително добро състояние, околовръстното в този участък май е най зле. От Долна Диканя до жк Люлин е магистрала, после 3-4 км тясното околовръстно, после път 81 до Костинброд пак е 2х2, после нагоре до Годеч скоро го направиха(преди 5-10 години) сравнително добър пътя нагоре по Белидие хан, след това към Гинци не знам как е, единствения лош участък е между язовира на Петрохан и село Бързия. А това в момента се явява най-бързо преминаващата отсечка от транзитно преминаващи от посока Благоевград-Монтана-Видин. Все едно по АМ Тракия при Пазарджик или Пловдив транзитно преминаващите от София към Бургас или Турция. За сравнение гастърбайтерите и транзитно преминаващите по направление Калотина - Капитан Андреево/Бургас трябва да минат цялата северна дъга от Църна маца до Милево ханче или да се бутат по задръстванията по южната дъга при Суходол, Княжево и където тече в момента ремонта за разширението. Преди от Княжево дали ще минат през Петрохан или Ботевград щат не щат се забиваха на княжевските светофари, а сега поне има по голям избор.
« Last Edit: 20.05.2011, 21:45:29 by AROS »

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1316
    • View Profile
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #1407 on: 21.05.2011, 19:43:31 »
Днес минах по новата магистрала. Доста добра е. От Благоевград до София се взима точно за час и 15 минути. Интересното е че идващите и от Гърция по АМ Люлин и от Сърбия (Западна Европа) на Милево ханче какви са им първите впечатления от влизането в столицата на България: циганската махала на Филиповци и тази в кв.Република, а по Ботевградско шосе за идващите от Румъния  и от летище София към Ботевградско шосе кв.Христо Ботев. Направо невероятно!
« Last Edit: 21.05.2011, 20:42:05 by AROS »

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #1408 on: 21.05.2011, 21:45:36 »
От Филиповци се вижда по едно ъгълче и от Милево ханче, и от светофара на СОП. Христо Ботев въобще не се вижда откъм Ботевградско. Всъщност подобни подходи има и към някои гръцки градове - Лариса, Комотини, Ксанти и др.

Но по-подтискащ е преходът от СОП до Орион покрай Мизерно предградие, особено вечер: мижаво осветление с щуращи се пешеходци в мрака, никаква или неотразителна хоризонтална маркировка, паркирани коли...

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1316
    • View Profile
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #1409 on: 21.05.2011, 22:06:29 »
Като гледам за момента Владая все още води в класацията като по използвано трасе, особено от междуградските автобуси. Инак след Долна Диканя е страшно наложително да се построи магистралата поне до Дупница или Благоевград защото по обяд между Долна Диканя и Дупница имаше страшни задръствания заради търговци на череши и засиленият трафик към Гърция, Банско и околностите. По Ботевградско и по Сливница при Люлин е пълно с коптори до самите булеварди. Само Цариградско шосе  и бул. Брюксел засега около тях е европейско изглеждане с тези офиси, молове и хотели.
« Last Edit: 21.05.2011, 22:11:09 by AROS »

Offline Chilio

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 550
    • View Profile
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #1410 on: 21.05.2011, 22:06:50 »
То на Милево ханче най-фрапиращата гледка са не толкова тенекиените фургони, в които живеят циганите, ами боклука с който е зарината реката и свободно пасящите дръгливи коне на метри от платното и понякога дори в островите на кръстовището.

...защото по обяд между Долна Диканя и Дупница имаше страшни задръствания заради търговци на череши и засиленият трафик към Гърция, Банско и околностите.
Като начало трябва да се вземат крути мерки срещу този опасен и нерегламентиран вид крайпътна търговия. За мен всякакво продаване на каквото и да е директно върху пътния банкет е недопустимо.
« Last Edit: 21.05.2011, 22:08:42 by Chilio »

Online freepigeon

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2277
    • View Profile
    • Email
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #1411 on: 22.05.2011, 00:02:58 »
Според мене поне на първо време , ей така съвсем с образователна цел е необходимо по-голямата част от трафика София-Перник насила да се наблъска по магистралата.Едно затваряне при Владая или поне забрана за движение на тирове ще доведе със сигурност след повторното отваряне на Владая до изравняване на трафика през магистралата и през Владая.Което мен ме учудва обаче е пълната инертност на транспортните компании които се държат напълно инертно и за тях магистралата не съществува! И докато до Перник няма кой-знае каква разлика не знам защо автобусите за пиринско и особено международния Букурещ-Атина не мога да се начудя защо все още са по стария път!

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #1412 on: 22.05.2011, 00:11:12 »
Защото тази магистрала е пълна тъпотия по това трасе. Това се вижда вече ясно и все по-ясно става, че някой трябва да понесе отговорност за грешно похарчените пари.

Online freepigeon

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2277
    • View Profile
    • Email
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #1413 on: 22.05.2011, 00:44:46 »
Защото тази магистрала е пълна тъпотия по това трасе. Това се вижда вече ясно и все по-ясно става, че някой трябва да понесе отговорност за грешно похарчените пари.

Какво те кара да мислиш че е пълна тъпотия по това трасе?

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #1414 on: 22.05.2011, 00:49:02 »
Избраното трасе и по-точно финала му.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #1415 on: 22.05.2011, 01:48:09 »
Избраното трасе и по-точно финала му.
То кой знае колко кандидати за финал няма. Ясно е, че във Владайското дефиле и още повече в Княжево не може да влезе магистрала. Ако изходът беше нацелен към Суходол, трябваше цялото Суходолско шосе да се преустройва, вкл.жп надлез. Това би значело гигантски отчуждителен ресурс. А и да го преустроят, Стамболийски няма ресурс да е входно/изходна артерия.
Съвсем друг е въпросът, че паралелно със строителството не се направи нищо за връзката с Петър Дертлиев и/или Царица Йоанна.
А и не без значение е, че тежкотоварният транзитен трафик е отклонен максимално безконфликтно спрямо урбанизираните райони. Даже се чудя, какво още чакат, та не забранят ТИРовете по цялата южна дъга от Църна Маца до Суходол.
А и кой е казал, че изходната точка за югозапада е променена? Досега имаше една, сега са две. Построяването на АМ Люлин не отменя необходимостта от разширяване на Владайския път, че даже и в Княжево.
« Last Edit: 22.05.2011, 01:55:57 by blagun »

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #1416 on: 22.05.2011, 09:15:34 »
Даже се чудя, какво още чакат, та не забранят ТИРовете по цялата южна дъга от Църна Маца до Суходол.
Това няма как да стане! Има голям трафик и за посочения от теб район. Не всички са транзитно преминаващи.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline Chilio

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 550
    • View Profile
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #1417 on: 22.05.2011, 11:06:07 »
Превозите с този тип камиони е значително по-урегулиран с пътни листа, товарителници и прочие и е много лесно да бъдат отсяти транзитните от тези, които имат дестинации в посочения район. Просто трябва повече контрол от ДАИ-аджии, а от тях страха на професионалните шофьори е значително по-голям, отколкото от КАТ-аджиите. Просто там глобите са с по една нула повече и съответно и рушветите са в пъти по-големи.

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13998
    • View Profile
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #1418 on: 22.05.2011, 12:33:58 »
Едно затваряне при Владая или поне забрана за движение на тирове ще доведе със сигурност след повторното отваряне на Владая до изравняване на трафика през магистралата и през Владая.
Има знаци, забраняващи минаването на тирове през Владая. Вчера гледах на Горнобански път как тирове, които се бяха престроили за ляв завой, даваха десен мигач и продължиха направо, посока магистралата :)

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #1419 on: 22.05.2011, 12:46:11 »
Едно затваряне при Владая или поне забрана за движение на тирове ще доведе със сигурност след повторното отваряне на Владая до изравняване на трафика през магистралата и през Владая.
Има знаци, забраняващи минаването на тирове през Владая. Вчера гледах на Горнобански път как тирове, които се бяха престроили за ляв завой, даваха десен мигач и продължиха направо, посока магистралата :)
Което е напълно достатъчно. Няма никаква логика да се забранява движението на тежкотоварни автомобили по СОП. Забрана има само в широкия център, например по Цариградско шосе, Г.М.Димитров, Симеоновско, Яворов, Сребърна, Гоце Делчев и Житница е разрешено, като им забраниш СОП ще се наврат в града и ще стане супер.
Превозите с този тип камиони е значително по-урегулиран с пътни листа, товарителници и прочие и е много лесно да бъдат отсяти транзитните от тези, които имат дестинации в посочения район. Просто трябва повече контрол от ДАИ-аджии, а от тях страха на професионалните шофьори е значително по-голям, отколкото от КАТ-аджиите. Просто там глобите са с по една нула повече и съответно и рушветите са в пъти по-големи.
От една страна си прав, от друга, колко му е да си драсне едно фалшиво CMR, че превозва нещо до фирма в района уж, че не е транзитен.
« Last Edit: 23.05.2011, 23:11:28 by giorev »
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!