Author Topic: А6 Люлин  (Read 228432 times)

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13527
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #20 on: 12.04.2008, 22:29:20 »
Quote from: borosport
Значи нямат наш подизпълнител така ли?
 Засега май работят стабилно.
При всички случаи имат. Просто системата на търговете е такава, че могат да се печелят само от големи чужди компании (коя българска фирма отговаря на изискване да е построила 300 км магистрала или 100 км метро?), а те си наемат български подизпълнители.

При всички случаи АМ Люлин ще е най-скъпата българска магистрала, но няма как - през Владая даже и магистрален тунел да направят, пак транзитният трафик се забива в жилищни зони.

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1232
    • View Profile
Re: А6 Люлин
« Reply #21 on: 12.04.2008, 23:15:30 »
гадното е че ако до две години не разширят околовръстното от бул Европа до отклонениуто на АМ Люлин или не удържат естакадата от Орион до това отклонение на АМ Люлин всичко идващо от пернишкото направление (E 79 и E871) по АМ Люлин ще забиват в тесното околовръстно или по Добринова Скала в Люлин и не ми се мисли какви задръствания... За щастие сигурно тогава метрото ще сига до Младост и 111 ще е по-довозваща линия, но ще попада в страшни задръствания...



гадното е че ако до две години не разширят околовръстното от бул Европа до отклонението на АМ Люлин или не удължат естакадата на Добринова скала,която почва от Орион до Люлин 7 - да я продължат до това отклонение на АМ Люлин, всичко идващо от пернишкото направление (E 79 и E871) по АМ Люлин ще забиват в тесното околовръстно или по Добринова Скала в Люлин и не ми се мисли какви задръствания... За щастие сигурно тогава метрото ще стига до Младост и 111 ще е по-довозваща линия, но ще попада в страшни задръствания...

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #22 on: 13.04.2008, 01:52:01 »
Quote from: AROS
гадното е че ако до две години не разширят околовръстното от бул Европа до отклонениуто на АМ Люлин или не удържат естакадата от Орион до това отклонение на АМ Люлин всичко идващо от пернишкото направление (E 79 и E871) по АМ Люлин ще забиват в тесното околовръстно или по Добринова Скала в Люлин и не ми се мисли какви задръствания... За щастие сигурно тогава метрото ще сига до Младост и 111 ще е по-довозваща линия, но ще попада в страшни задръствания...



гадното е че ако до две години не разширят околовръстното от бул Европа до отклонението на АМ Люлин или не удължат естакадата на Добринова скала,която почва от Орион до Люлин 7 - да я продължат до това отклонение на АМ Люлин, всичко идващо от пернишкото направление (E 79 и E871) по АМ Люлин ще забиват в тесното околовръстно или по Добринова Скала в Люлин и не ми се мисли какви задръствания... За щастие сигурно тогава метрото ще стига до Младост и 111 ще е по-довозваща линия, но ще попада в страшни задръствания...

Къде видя естакада по Добринова скала?

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1232
    • View Profile
Re: А6 Люлин
« Reply #23 on: 13.04.2008, 13:38:52 »
Quote from: etnies
Къде видя естакада по Добринова скала?
говоря за булеварда от Орион до кръстовището с трамвая.Там върви 310 и има ккм но не върви тролей и после 310 завива към Люлин 7 и 6 в една малка улица Добринова скала.

Offline PeT

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 93
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #24 on: 13.04.2008, 16:05:47 »
Агенция "Фокус" :

Сергей Станишев: При това темпо на строителството АМ “Люлин” може да бъде приключена и предварително
 
 
 
13 април 2008 | 15:58 | Агенция "Фокус"
 
 
 
София. При поддържане на това темпо на строителството магистрала “Люлин” може да бъде приключена и предварително. Това обяви министър-председателят Сергей Станишев пред журналисти в края на обиколката си по трасето на автомагистралата, предаде репортер на Агенция “Фокус”. По думите на Станишев магистралата може да бъде завършена в средата на лятото на следващата година. “Това е една магистрала, която е много важна и за София, и за цяла Източна България, защото тези 20 км ще позволят да се пренасочи тежкотоварния трафик от пътя Владая-Княжево-Перник. Всички знаем колко е натоварен този път, какви задръствания се случват. Този път ще е важен за отпушването на София към Перник и цяла Югоизточна България. Освен това тези 20 км магистрала ще бъдат връзката ни с магистрала “Струма”. По думите на премиера АМ “Люлин” е много уникална. “След “Хемус” това е най-сложната като строителство магистрала”, отбеляза Станишев. Той обясни, че 1/3 от “Люлин” ще бъдат мостови съоръжения и два тунела. “Тази магистрала ще е в помощ и на община София, която смята, че правителството не прави достатъчно. Мисля, че това оправдава тази теза”, коментира Станишев.
Обиколката на министър-председателят по трасето на АМ “Люлин” продължи повече от час. Той бе придружаван от министъра на регионалното развитие и благоустройство Асен Гагаузов.
Цветомира ГЕОРГИЕВА
 
http://www.focus-news.net/?id=n931857

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6848
    • View Profile
Re: А6 Люлин
« Reply #25 on: 13.04.2008, 17:18:30 »
Aбе тоя абориген знае ли въобще посоките. Май не прави разлика между "югоизток" и "югозапад".

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11952
    • View Profile
Re: А6 Люлин
« Reply #26 on: 13.04.2008, 17:26:21 »
Quote from: CKD
Aбе тоя абориген знае ли въобще посоките. Май не прави разлика между "югоизток" и "югозапад".
Явно и журналистите не правят...
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #27 on: 14.04.2008, 10:11:43 »
Quote from: AROS
говоря за булеварда от Орион до кръстовището с трамвая.Там върви 310 и има ккм но не върви тролей и после 310 завива към Люлин 7 и 6 в една малка улица Добринова скала.

Taka де, аз много добре я знам улицата - има няма 20 години пътувам по нея...  ...ама естакада не съм видял.
Иначе цялата улица от бул. Европа (Орион) и покрай 7,6,5,4,3,2,1 та чак до бул. Европа беше Добринова Скала. Напоследък часта до Люлин 4 я прекръстиха на Петър Дертлиев .... заради идоитизмите си Кмета осра хубавото име на булеварда.
« Last Edit: 14.04.2008, 10:12:12 by etnies »

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1232
    • View Profile
Re: А6 Люлин
« Reply #28 on: 14.04.2008, 11:07:44 »
А в дефилето предполагам магистралата ще минава почти изцяло в тунели като Витиня защото бучинския проход е тесен и от там минава само малкия път Факултето-Мошино.Някой ако има снимки от строежа на АМ Люлин по целия и участък ще е яко да ги качва тук, както се качват снимки от стоежа на метрото.Важи и за снимки от строежи и на другите магистрали в България-Тракия,Марица,Хемус,Струма и др.

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3505
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #29 on: 15.04.2008, 13:16:21 »
Quote from: blagun
Да, немските магистрали изнемогват, въпреки гъстата мрежа. Да не мислиш, че тях ги кефи това или че не правят разширения? Правят, но през последните 15 години доста милиарди отидоха в източните ландове, където практически инфраструктурата тръгна от каменната ера. Даже А8 от Саарбрюкен до Карлсруе има прекъсване и от 20 години има проекти за довършване, но кое по-напред?
Има една подробност - все повече от автомобилите им са с GPS-навигации и  те ги пренасочват по алтернативни отсечки при задръстване. Бях го чувал това и преди месец останах изумен, колко ефективно действа: буквално през минути се преизчислява трасето и докато се усетиш, те изкарва по друга магистрала или обикновен път, за да избягаш от щауто.

Малко офтопик но понеже Благун започна:
И аз имах възможността да използвам навигацията от новото поколение - с преизчисление на маршрута спрямо актуалните съобщения относно задръстванията. И така след немския Великден си карам по А9 към Мюнхен и по едно време без особена причина навито ме накатра да сляза от магистралата доста преди това което съм си мислил и ме прекара през някакви улички и 3-4 села, като на два пъти минах под А9, на която си личеше големия щау. В крайна сметка спестих поне 15 км от задръстването и изчаках само последните 2!

Quote from: AROS
А в дефилето предполагам магистралата ще минава почти изцяло в тунели като Витиня защото бучинския проход е тесен и от там минава само малкия път Факултето-Мошино.Някой ако има снимки от строежа на АМ Люлин по целия и участък ще е яко да ги качва тук, както се качват снимки от стоежа на метрото.Важи и за снимки от строежи и на другите магистрали в България-Тракия,Марица,Хемус,Струма и др.

Общата дължина на тунелите е малко повече от километър. Но с множеството естакади АМ Люлин наистина е скъпа но и ще е красива. А относоно сроковете смятам че ще ги спазят. Турски кинсорциум не за първи път строи пътен обект у нас така че те вече имат опит как се прави, а и този път незнам защо но неизбраха дъмпинговата цена (на друга турска фирма) така че смятам че тук ще се получи
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #30 on: 15.04.2008, 21:41:21 »
мм гледам заразата да се снима в движение намира още един последовател  

Offline naster1

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 183
    • View Profile
Re: А6 Люлин
« Reply #31 on: 15.04.2008, 21:42:14 »
Малко снимки от строежа на Люлин

















« Last Edit: 15.04.2008, 22:21:20 by naster1 »

Offline naster1

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 183
    • View Profile
Re: А6 Люлин
« Reply #32 on: 15.04.2008, 22:24:37 »


















« Last Edit: 15.04.2008, 22:29:52 by Repcho »

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13527
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #33 on: 15.04.2008, 23:20:59 »
Quote from: AROS
гадното е че ако до две години не разширят околовръстното от бул Европа до отклонениуто на АМ Люлин или не удържат естакадата от Орион до това отклонение на АМ Люлин всичко идващо от пернишкото направление (E 79 и E871) по АМ Люлин ще забиват в тесното околовръстно или по Добринова Скала в Люлин и не ми се мисли какви задръствания...
Не ми е съвсем ясна идеята ти, сигурно имаш предвид улицата по южния край на Люлин да се продължи от обръщалото на трамвая до кръстовището на АМ Люлин и Околовръстното? По принцип си прав, че ако не се направи нищо, целият входящ/изходящ трафик София/Перник ще се забие баш през центъра на Люлин по бул. Захари Стоянов.
А как ще се преминава светофарът на Милево ханче, ми е трудно да си представя. То и сега се образуват неприятни опашки там...

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3505
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #34 on: 16.04.2008, 10:38:51 »
Quote from: etnies
мм гледам заразата да се снима в движение намира още един последовател  

О, и още как!

Quote from: blagun
Не ми е съвсем ясна идеята ти, сигурно имаш предвид улицата по южния край на Люлин да се продължи от обръщалото на трамвая до кръстовището на АМ Люлин и Околовръстното? По принцип си прав, че ако не се направи нищо, целият входящ/изходящ трафик София/Перник ще се забие баш през центъра на Люлин по бул. Захари Стоянов.
А как ще се преминава светофарът на Милево ханче, ми е трудно да си представя. То и сега се образуват неприятни опашки там...

Всъщност ако погледнем програмата за развитие на инфраструктурата на София, за 2008 под позиция 3.12 (с розов цвят) е залегнала реконструкцията на бул. Добринова скала от околомръсното до Панчо Владигеров . А за 2009 под позиция 3.13 с жълто реконструкцията му от Владигеров до Царица Йоана. Така че ако програмата се изпълни Люлин няма да е сериозно засегнат от трафика от Перник.
« Last Edit: 16.04.2008, 10:39:40 by LG_ »
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #35 on: 17.04.2008, 13:09:46 »
Quote from: LG_
О, и още как!



Всъщност ако погледнем програмата за развитие на инфраструктурата на София, за 2008 под позиция 3.12 (с розов цвят) е залегнала реконструкцията на бул. Добринова скала от околомръсното до Панчо Владигеров . А за 2009 под позиция 3.13 с жълто реконструкцията му от Владигеров до Царица Йоана. Така че ако програмата се изпълни Люлин няма да е сериозно засегнат от трафика от Перник.

За съжаление ще е засегнат - независимо дали направят или не разширение на платното. Въпреки че всъщност там ТИР-ове работа нямат, част от пернишкия трафик ще запушва допълнително тунела. Те ще са готови 15 мин по магистрала път и 60 мин чакане в задръствания  

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3505
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #36 on: 17.04.2008, 13:21:06 »
Quote from: etnies
За съжаление ще е засегнат - независимо дали направят или не разширение на платното. Въпреки че всъщност там ТИР-ове работа нямат, част от пернишкия трафик ще запушва допълнително тунела. Те ще са готови 15 мин по магистрала път и 60 мин чакане в задръствания  

За съжаление си прав. И въпреки че по Добринова скала може да се стигне и до Сливница и да се избегне тунела посока центъра, положението с трафика в Люлин ще се утежни. Но все пак като цяло за трафика в София с два входа откъм Перник - АМ Люлин и Владая ще е по-добре.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1232
    • View Profile
Re: А6 Люлин
« Reply #37 on: 17.04.2008, 14:47:37 »
Quote from: LG_
За съжаление си прав. И въпреки че по Добринова скала може да се стигне и до Сливница и да се избегне тунела посока центъра, положението с трафика в Люлин ще се утежни. Но все пак като цяло за трафика в София с два входа откъм Перник - АМ Люлин и Владая ще е по-добре.
ако се разшири пътя през факултето и тамощните жители не са толкова опасни ще е добре за трафика до магистралата, но това никога няма да стане

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13527
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #38 on: 17.04.2008, 14:53:46 »
Quote from: LG_
Но все пак като цяло за трафика в София с два входа откъм Перник - АМ Люлин и Владая ще е по-добре.
Не знам, дали сте обърнали внимание, но в ОУП между Черният кос и Бялата вода е предвиден още един панорамен път, който води директно над бул. България. Ако това нещо стане, основна входяща артерия от Перник за Южна и Централна София ще стане бул.България, а Цар Борис ІІІ ще е обикновена квартална улица и проблемите на княжевци ще се решат веднъж завинаги. Боя се обаче от апетитите в зоната на витошкото подножие.

Предвидена е също и идеята на ББ за алтернативна връзка през горнобанската танкова бригада в посока НБУ (за това май президентът-главнокомандващ го беше отрязал).

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3505
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: А6 Люлин
« Reply #39 on: 17.04.2008, 15:04:30 »
Quote from: blagun
Не знам, дали сте обърнали внимание, но в ОУП между Черният кос и Бялата вода е предвиден още един панорамен път, който води директно над бул. България. Ако това нещо стане, основна входяща артерия от Перник за Южна и Централна София ще стане бул.Българияа, а Цар Борис ІІІ ще е обикновена квартална улица .

Това трасе ако се изпълни живот и здраве, по скоро ще обслужва междуквартелните транспортни съобщения, отколкото да прави връзката Перник-София Център. Вси пак то ще е с малки габарити, в планински терен, много завои и наклони.

Освен това се говори за за реконструкцията на няколко кръстовища  по Цар Борис на възли на две нива, така че булеварда няма как да стане вътрешноквартална улица.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!