Author Topic: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)  (Read 174284 times)

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« Reply #140 on: 03.04.2011, 00:32:14 »
Това че се тресе вагона, не означава че технически е не изправен. И не можеш ти да даваш определения, кой трамваи е за ремонт, и кои не е!

Offline rch

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 160
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« Reply #141 on: 03.04.2011, 00:36:28 »
A, викаш, като почне да се разпада в движение от тресене и вибрации, тогава може и да признаете, че е за ремонт, ама до тогава ще се репчите, че аз не мога това и онова...

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« Reply #142 on: 03.04.2011, 00:38:13 »
Ти колоездач ли си ? Просто питам.

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« Reply #143 on: 03.04.2011, 00:42:33 »
A, викаш, като почне да се разпада в движение от тресене и вибрации, тогава може и да признаете, че е за ремонт, ама до тогава ще се репчите, че аз не мога това и онова...
НЕ викам нищо, просто казвам че си има квалифициран персонал, които ще определи дали самия мотрис да бъде пуснат на линия. И ако този персонал е преценил, че трамвая може да бъде пуснат на линия, тогава няма какво повече да говорим.
 А ако ми докажеш, че трамвая е не годен за линия, и че ти си специалист, които ще открие проблема. Тогава ще бъда на твоето мнение.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« Reply #144 on: 03.04.2011, 00:43:40 »
В кое да се возя?! Това е любимият ми отговор от някой в ЦГМ! Като не ми харесвало нещо, да не съм се возел! Абе на някои хора явно не им е ясно, че АЗ СИ ПЛАЩАМ ЗА ДА СЕ ВОЗЯ, не някой да ми разтяга локуми какво да правя! Като е очевадно неизправен трамваят, да го вкарат на ремонт. Отделно от вибрациите в 4044, като се гледа отстрани при движение от друго ПС, определено се вижда как целият вагон се тресе.
А Storm, що не престанеш с глупавите подмятания?!
МГТ ползваш доброволно и не е безалтернативен. Кеф ти личен автомобил, кеф ти пеша или с колело, все още има и маршрутки, както и таксита. Явно на Общината толкова са и възможностите да предлага тази услуга.

Offline rch

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 160
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« Reply #145 on: 03.04.2011, 00:46:59 »
Ма тези специалисти, които го пускат на линия са същите, които после ще го прибират аварийно, щото са пренебрегнали някоя уж маловажна повреда, като тази причиняваща цялото това твърдо возене, комбинирано с вибрации.
А, за да дойдеш на моето мнение... нищо няма да ти доказвам, вземи се повози на 4044, не на ремаркето му и пак ще си говорим!

дифиане, на общината възможностите не са и толкова, виж в една друга тема се описва колко завишени са цените на км в София! Просто общината е тъпа, или просмукана от връзкари с фирмички, на които им е удобно да я източват, както си искат!
А, не съм Рокфелер да возя на кола, не съм и луд, да се калям с колело - и за това не са се погрижили - нито е чист градът, нито има достатъчно алеи, нито шофьорите имат културата да пазят велосипедистите. А тъпия ЦГМ докато има мислене като твоето, да гони пътниците, които го критикуват, вместо да се опита да угоди на критиката, ще отива на все по-зле!
« Last Edit: 03.04.2011, 00:55:13 by rch »

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« Reply #146 on: 03.04.2011, 00:53:26 »
Повече няма да коментирам темата, но за мен твоите твърдения са безпочвени. Вибрации може да се получават от доста външни фактори, така че това не е причина да твърдиш, че превозното средство е неизправно.
Както ги наричаш специалистите, са учили с години, за да могат да отстраняват повреди и всеки ден да излизат изправни трамваите на линия. Това че ти пренебрегваш квалификацията им си е твой проблем, но за мен тези хора са доста добри специалисти, щом с малко средства поддържат в добро и прилично състояние трамвайния ни парк.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« Reply #147 on: 03.04.2011, 00:56:31 »
Ма тези специалисти, които го пускат на линия са същите, които после ще го прибират аварийно, щото са пренебрегнали някоя уж маловажна повреда, като тази причиняваща цялото това твърдо возене, комбинирано с вибрации.
А, за да дойде на моето мнение... нищо няма да ти доказвам, вземи се повози на 4044, не на ремаркето му и пак ще си говорим!

дифиане, на общината възможностите не са и толкова, виж в една друга тема се описва колко завишени са цените на км в София! Просто общината е тъпа, или просмукана от връзкари с фирмички, на които им е удобно да я източват, както си искат!
А, не съм рокфелер да возя на кола, не съм и луд, да се калям с колело - и за това не са се погрижили - нито е чист градът, нито има достатъчно алеи, нито шофьорите имат културата да пазят велосипедистите. А тъпия ЦГМ докато има мислене като твоето, да гони пътниците, които го критикуват, вместо да се опита да угоди на критиката, ще отива на все по-зле!
Ако някой после пита за определение за "хейтър", имаме готово такова. Че има какво да се подобрява в София-има, но дано има нещо и положително, което да осмисля дните ти, че така като гледам не е добре работата  :rolleyes: И пак питам за колелото ;)

Offline rch

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 160
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« Reply #148 on: 03.04.2011, 00:59:35 »
Ами субективен фактор, причиняващ тези вибрации няма. Предишния ден съм се возил на Дюваг в същия участък, по-предишния на каруца София 100, пак там - релсите очавидно са си наред. И щом българската каруца не се тресе така, чак да го избива като на стъргане на метал в метал, значи проблемът е в конкретната мотриса. И малко дете би го осъзнало!

А като сравниш возенето на 4044 с това на някои негови побратими от същия модел, не е като да няма разлика!
« Last Edit: 03.04.2011, 01:02:27 by rch »

Offline T1000

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2002
  • Ferrari S.p.A.
    • View Profile
    • www.diecast-utopia.com
Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« Reply #149 on: 03.04.2011, 08:48:25 »
Най-вероятно се е завлякъл, а това не е причина за спиране от движение. Когато 44хх бяха по 22, 4401, 4405 и 4413 бяха така здраво завлечени на 3-та талига, като че стържеха дъвки от грапав бетонен под с метално длето. Вървяха си така докато им дойде време за ГПР. Сега не ги знам вече как са след като ги направиха и пендели...
I'll be back®

Offline 701

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2996
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« Reply #150 on: 03.04.2011, 11:00:22 »
Ти колоездач ли си ? Просто питам.
Хахахахаха, аз се чудех от къде ми е познат заядливия тон. Сега като го баннете тамън другото лято/есен ще се пръкне наново.
lo chupen todos a los que no les guste 701

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« Reply #151 on: 06.04.2011, 21:19:17 »
Имам един "леко тъп" въпрос, понеже съм виждал как се зареждат трамваите в Европа с пясък. И забелязах, че нашите Т4Д-М имат капачетата отвън (боядисани в жълто), точно при пясъчниците. Въпроса ми е следния, под тези капачета какво има, и ако са отвори за зареждане на пясък използват ли се по предназначение. (Ако се използват, имаме ли въобще подобна машина за зареждане на пясъчниците?)
Ето снимка на която се виждат две от въпросните капачета.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« Reply #152 on: 07.04.2011, 11:12:36 »
Въпроса ми е следния, под тези капачета какво има, и ако са отвори за зареждане на пясък използват ли се по предназначение. (Ако се използват, имаме ли въобще подобна машина за зареждане на пясъчниците?)
Ето снимка на която се виждат две от въпросните капачета.

Съмнявам се. Българските гробници навярно ги пълнят с лопата, а тези не знам.

Аз съм много разочарован от свалените капаци на талигите на мотрисите. Поне да ги махнат и на вагоните, та да са едникви... Аман от свинщини.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4463
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« Reply #153 on: 07.04.2011, 12:15:50 »
Въпроса ми е следния, под тези капачета какво има, и ако са отвори за зареждане на пясък използват ли се по предназначение. (Ако се използват, имаме ли въобще подобна машина за зареждане на пясъчниците?)
Ето снимка на която се виждат две от въпросните капачета.

Съмнявам се. Българските гробници навярно ги пълнят с лопата, а тези не знам.
Не ги пълнят с лопата, а с кофа.  :P
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« Reply #154 on: 07.04.2011, 12:38:42 »
Аз съм много разочарован от свалените капаци на талигите на мотрисите. Поне да ги махнат и на вагоните, та да са едникви... Аман от свинщини.
То е до манталитет. Едва ли някой от механиците ще си сваля тасовете на личния Кадет или Голф. Но общинския трамвай - кучета го яли, важното е да не се зорят много на работа.

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« Reply #155 on: 07.04.2011, 14:24:07 »
Демонтирането на декоративните капаци на талигите е продиктувано от факта, че през зимата между капака и талигата се събира сняг и влияе на работата на спирачния механизъм ...
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline atzah

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 77
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« Reply #156 on: 07.04.2011, 16:36:56 »
Да разбираме ли, че сега като настъпи пролетта ще ги сложат пак тези капаци?

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« Reply #157 on: 07.04.2011, 17:05:57 »
Едва ли ще се сложат.
Предполагам , че в Германия няма такива преспи след снеговалеж , както при нас

Offline kernel32

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 421
  • Fail!
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« Reply #158 on: 07.04.2011, 17:08:01 »
Демонтирането на декоративните капаци на талигите е продиктувано от факта, че през зимата между капака и талигата се събира сняг и влияе на работата на спирачния механизъм ...
Окей, а ремаркето няма ли и то спирачки.. ;)

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« Reply #159 on: 07.04.2011, 17:10:27 »
Водещият вагон вече е разринал преспите и ремаркето си минава без проблеми.