Author Topic: Еридантранс  (Read 208289 times)

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Еридантранс
« on: 23.10.2006, 20:42:06 »
Актуален подвижен състав:

5001  Mercedes-Benz O405N
5002  Tezeller Tezauto LF 280   
5003  Mercedes-Benz O530 Citaro 
5004  Mercedes-Benz O405N2
5005  Mercedes-Benz O530 Citaro
5006  Mercedes-Benz O405N
5007  Mercedes-Benz O405N
5008  Mercedes-Benz O530 Citaro
5009  Mercedes-Benz O405N2
5010  Mercedes-Benz O405N
5011  Mercedes-Benz O530 Citaro
5012  Mercedes-Benz O405N
5013  Mercedes-Benz O405N
5014  Mercedes-Benz O405N
5015  Mercedes-Benz O405N
5016  Mercedes-Benz O530 Citaro


Исторически подвижен състав:

5001  Den Oudsten B96      СО5940МА         07.08.2001г. - 2005г.
5001  DAF SB250 LPG        СА8962НХ               2009г. - 2016г.
5002  Den Oudsten B96      СО5942МА         07.08.2001г. - 2008г.
5003  Den Oudsten B96      СО5941МА         07.08.2001г. - 2006г.
5003  Den Oudsten B90      СО5941МА         15.06.2006г. - 04.2008г.
5004  Den Oudsten B96      СО5943МА         07.08.2001г. - 2003г.
5005  Den Oudsten B90                             2002г. - 2008г.
5006  Den Oudsten B90                             2002г. - 2008г.
5007  Den Oudsten B90                             2002г. - 2008г.
5008  Den Oudsten B90                             2002г. - 2008г.
5008  Mercedes-Benz O405N                      2014г. - 2020г.
5009  Den Oudsten B90                             2002г. - 2008г.
5010  Den Oudsten B90                             2002г. - 2008г.
5011  Den Oudsten B90                             2002г. - 2008г.
5011  DAF SB250 LPG        СА8960НХ               2009г. - 2016г.
5012  Den Oudsten B90                             2002г. - 2008г.
5013  Den Oudsten B90                             2002г. - 2008г.
5014  Den Oudsten B90                             2002г. - 2008г.
5015  Den Oudsten B90                             2002г. - 2008г.
5016  Den Oudsten B90                             2002г .- 2008г.
5017  Neoplan N4009        СО9942МА               2001г. - 04.2008г.
5018  Neoplan N4009        СО9941МА               2001г. - 04.2008г.
5019  Den Oudsten B90      СО4361СВ               2003г. - 04.2006г.
5019  Den Oudsten B90      СО4361СВ            06.2006г. - 08.2007г.
5019  Den Oudsten B90      СО4361СВ            08.2007г. - 02.2015г.
5020  Den Oudsten B90      СО3087СВ               2003г. - 04.2006г.
5020  Den Oudsten B90      СО3087СВ         15.06.2006г. - 07.2011г.
5021  Neoplan N4009        СО5693СВ               2003г. - 04.2008г.
5022  Neoplan N4009        СО5761СВ               2003г. - 04.2008г.
5023  BMC Belde 220-CB                      01.07.2003г. - 08.2014г.
5024  BMC Belde 220-CB                      01.07.2003г. - 09.2013г.
5024  BMC Belde 220-17C                        06.2014г. - 2016г.
5025  BMC Belde 220-CB                      01.07.2003г. - 04.2015г.
5026  BMC Belde 220-CB                      01.07.2003г. - 04.2015г.
5027  BMC Belde 220-CB                      01.07.2003г. - 09.2014г.
5028  BMC Belde 220-CB                      01.07.2003г. - 09.2013г.
5028  BMC Belde 220-17C                        10.2013г. -   2016г.
5029  Neoplan N4009       СО0762ХА                2003г. - 04.2008г.
5030  Mercedes O402       СО1704ХА             07.2005г. - 04.2008г.
5031  Den Oudsten B96     СА1942ВС          25.10.2006г. - 2017г.
5032  Laz A183            СА0577KС             07.2007г. - 22.04.2015г.
« Last Edit: 20.03.2020, 13:32:51 by Emperor »
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Еридантранс
« Reply #1 on: 23.10.2006, 21:37:22 »
Quote from: CKD
Еридантранс си имат нов ултра-модерен Den-Oudsteen.  
Еми да са живи и здрави

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Еридантранс
« Reply #2 on: 24.10.2006, 00:40:37 »
Вероятно скоро ще имаме и снимка, качена от Иво.

Offline x3m

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1653
    • ICQ Messenger - 319415660
    • View Profile
    • Спирка.org
    • Email
Re: Еридантранс
« Reply #3 on: 24.10.2006, 00:56:24 »
та така - ето и въпросното превозно средстов, на линия, в холандия - снимката е от миналия април

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Еридантранс
« Reply #4 on: 24.10.2006, 10:48:09 »
Quote from: x3m
та така - ето и въпросното превозно средстов, на линия, в холандия - снимката е от миналия април

Вчера не му ли видя номера(полицейския) дали е същият?
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline x3m

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1653
    • ICQ Messenger - 319415660
    • View Profile
    • Спирка.org
    • Email
Re: Еридантранс
« Reply #5 on: 24.10.2006, 13:10:24 »
същия автобус е

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Еридантранс
« Reply #6 on: 24.10.2006, 13:10:53 »
Quote from: x3m
та така - ето и въпросното превозно средстов, на линия, в холандия - снимката е от миналия април
Какъв е този ковчег отгоре? Твърде голям е за климатик, а багажник на градски автобус? Да не е с някакъв особен двигател - метан, водород или нещо такова?
« Last Edit: 24.10.2006, 13:11:31 by blagun »

Offline x3m

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1653
    • ICQ Messenger - 319415660
    • View Profile
    • Спирка.org
    • Email
Re: Еридантранс
« Reply #7 on: 24.10.2006, 16:00:34 »
точно така - това горе са му бутилките за метановата уредба

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Еридантранс
« Reply #8 on: 24.10.2006, 22:34:11 »
Автобуса е много готин,чакам с нетърпение да го пуснат на линия,и да си ходя на лекции с него.А иначе наистина това е някаква метанова уредба,може автобуса да е с някакъв CNG двигател,обаче май ще трябва да го зареждат в гараж Дружба или да го карат само на нафта.А климатика е това пред уредбата. Интересно ми е да видя какво ще кажат колежките за него като случат на него някой ден   Днеска бяха пуснали един нископодов Неоплан по А73.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Еридантранс
« Reply #9 on: 25.10.2006, 11:24:16 »
Дано новият автобус да се окаже подходящ за София и от Еридан Транс да купят още такива.

А всъчщност защо казвате четвърти нов автобус. Аз досега знам само 5003 и 5019 като нови.

И 5005 ли изчезна?
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Еридантранс
« Reply #10 on: 25.10.2006, 20:23:09 »
Новите са 5003, 5019 и 5020,и с този сега стават 4.
5005 беше зачезнал някъде за близо половин година,но преди 2-3 седмици отново се появи на линия,оня ден се возих на него по А73,а днеска май беше по А260,видях го като се прибираше за гараж.
Новият Ден Оудстен днеска очевидно вече беше на линия,защото като минах покрай Земляне го нямаше вътре.Обаче явно е бил по А59.Днеска нямах време да го намеря и да се повозя,бях първо на работа,после на лекции,но утре ми е свободен ден и ще гледам да го изчакам някъде,даже ако ми се оттдаде възможност ще го снимам.
А сега пък някъде зачезна 5013,някой знае ли нещо по въпроса?
Обаче днеска пътувах с 5015 и беше прясно измит отвътре и отвън и шофьора беше пуснал музика.
« Last Edit: 25.10.2006, 20:25:13 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Еридантранс
« Reply #11 on: 31.10.2006, 19:12:12 »
Днеска имах късмета да пътувам с новият Ден Оудстен по А73. Много е добър,има много меко окачване(знаете,че попринцип автобуси от този тип със супернисък под имат по-твърдо окачване)отвътре е много готин с ергономични тапицирани седалки,подобно като в междуградските автобуси,имат на външните седалки има дръжки,които играят ролята и на подлакатници,така са направени,седалките са тапицирани с различни цветове,така е по-оригинално отвътре,и плоскостите под прозорците са много готини,имитация на дърво двигателя вътре почти не се чува,има много добро ускорение,има бордови компютър,пневматично спускане на автобуса,климатик,абе всички екстри,които се сетите за автобус.Дори и шибидасите се отварят автоматично с натискане на бутон.Има и аудиоуредба Блаупункт,микрофон и съобщитерна уредба,както и платформа за инвалиди при 2-ра врата.
Днеска рано сутринта към 7.15-7.20ч.когато в района на Красно Село и Овча Купел прехвърчаше лек сняг примесен с дъжд и беше около 0 градуса шофьора беше пуснал климатика и вътре беше топло,чак горещо.Дори май и парното е с термостат и може да се нагласи да поддържа постоянна температура.А пък стъкллата са толкова затъмнени,че отвън навътре не се вижда нищо,но отвътре навън си се вижда нормално. За сега може би това е най-добрият автобус в София. Ето и снимки
В Гоце Делчев на спирка Гастронома

Пак там

и отново там

Пред НБУ

Малко след НБУ посока Овча Купел
« Last Edit: 31.10.2006, 19:36:28 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6443
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Еридантранс
« Reply #12 on: 31.10.2006, 19:49:32 »
Иво, това ли правиш по време на лекции - снимаш автобуси?  Иначе много ми харесва, с тия кутии отгоре прилича на междуградски Неоплан, наистина ли това са му само климатиците? Предполагам, че вредните емисии са с пъти по-малко от по-старите му събратя, както и вътре нищо не влиза от тях. Ха да ни е честит
« Last Edit: 31.10.2006, 19:50:36 by tiristor »

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Еридантранс
« Reply #13 on: 01.11.2006, 11:29:39 »
Quote from: tiristor
Иво, това ли правиш по време на лекции - снимаш автобуси?  Иначе много ми харесва, с тия кутии отгоре прилича на междуградски Неоплан, наистина ли това са му само климатиците? Предполагам, че вредните емисии са с пъти по-малко от по-старите му събратя, както и вътре нищо не влиза от тях. Ха да ни е честит
АААА аз го снимах след лекции от една от интернет залите на университета ми. Имах някакъв невероятен късмет,че точно когато отидох до прозореца мина новият Ден Оудстен. А тези двете работи отгоре май са за метан,рейса може да работи и смесено метан-нафта ама още не съм го разучил подробно и не съм сигурен.За климатика май са тези двете неща пред тези за метановата уредба.Сигурно оттам всмуква въздух за климатика.
Иначе вчера като пътувах с него три пъти,имам чувството че се изредиха всички шофьори на Еридантранс да го карат,видях 4 различни шофьора да карат.А като се разминавахме с друг автобус и се поздравяваха и си светкаха с фаровете.На Земляне пък отпред се качиха 3-ма шофьора от гаража.А пък после посока НБУ на Красно Село се качиха 2 мои колежки и викат "Ейййй тц тц тц,къв е тоя рейс бе"или нещо такова.А освен климатик има и вентилация вижда се най-отзад на покрива.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Еридантранс
« Reply #14 on: 01.11.2006, 19:39:42 »
Чакаме и снимки от интериора на автобуса.Иначе признавам, че това в момента е най-добрия автобус в София и след него веднага са 345Г
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Еридантранс
« Reply #15 on: 02.11.2006, 03:29:40 »
Quote from: borosport
Чакаме и снимки от интериора на автобуса.Иначе признавам, че това в момента е най-добрия автобус в София и след него веднага са 345Г
О, още утре ще гледам да се повозя, такова возило не се изпуска

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Еридантранс
« Reply #16 on: 14.11.2006, 18:39:47 »
Ето и снимки на интериора и още снимки на новият Ден Оудстен. Изпрати ми ги мой познат.Значи автобуса работи на пропан-бутан шофьора си го зарежда в една метан-газ станция близо до гараж Земляне.






Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6443
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Еридантранс
« Reply #17 on: 14.11.2006, 19:15:53 »
Много  ехубав, жалко само, че вече има драсканици по седалките

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Еридантранс
« Reply #18 on: 14.11.2006, 19:48:53 »
Малии, то направо туристически автобус отвътре  

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Еридантранс
« Reply #19 on: 14.11.2006, 20:45:52 »
май до сега не е ходил на българска автомивка. нищо, поне няма да му поиздерат боята