Author Topic: Еридантранс  (Read 104045 times)

Offline marti40

  • Писател
  • **
  • Posts: 45
  • Почитател на всичко движещо се на колела!
    • View Profile
Re: Еридантранс
« Reply #660 on: 04.05.2017, 17:08:39 »
5010 вече на линия!
« Last Edit: 04.05.2017, 21:03:15 by marti40 »
Само усмивки!☺

Offline simeonivanov01

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 115
    • View Profile
Re: Еридантранс
« Reply #661 on: 17.09.2017, 21:45:47 »
5003 с нова боя  :fan:

Offline Lepos_Grim

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 125
  • The Omsi Possessed
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Еридантранс
« Reply #662 on: 11.07.2018, 15:11:38 »
Днес около 10:30 видях 0405 на бул "св. Климент Охридски" близо до "Околомръсния път". Чудя се какво ли е правил там..

Online RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7670
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Еридантранс
« Reply #663 on: 11.07.2018, 15:27:50 »
Имат гараж в Малинова долина на Кл. Охридски.

Offline Kingpin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 739
    • View Profile
Re: Еридантранс
« Reply #664 on: 12.07.2018, 22:59:22 »
Кога им изтича договорът на тия измекяри? Изобщо изтича ли някога?! От както Ивкони се отказаха от линията сигурно минаха 10 години и тия наглеци без конкурс и без никакви условия, през всичките тези години обслужват 260 с гробници на същата цена като другите частници, които бяха инвестирали в чисто нови. Вече близо 20 години са в София, време е да си събират гробищарките и обратно на село !

Online wiNt

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 778
  • !<9060>!
    • View Profile
Re: Еридантранс
« Reply #665 on: 13.07.2018, 01:54:11 »
Никой няма интерес да им изтече договорът на Еридантранс - СА нямат капацитет да си обслужват собствените си линии, даже след съживителен транш от МТК, пак търкалят по-големи гробищарници по половината линии на София. Карат-С им висят още 10на линии следващата има-няма година. Очевидно има дупка в споразумението с Еридан, и е естествено да я експлоатират до дупка, след като нямат какво друго да предложат. И дете би се замислило защо не се подпишат адекватни договори с адекватни частници, каквато е световната практика и да се свърши мъката, но май всички знаем отговора.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12185
    • View Profile
    • Email
Re: Еридантранс
« Reply #666 on: 14.07.2018, 22:04:37 »
Кога им изтича договорът на тия измекяри? Изобщо изтича ли някога?! От както Ивкони се отказаха от линията сигурно минаха 10 години и тия наглеци без конкурс и без никакви условия, през всичките тези години обслужват 260 с гробници на същата цена като другите частници, които бяха инвестирали в чисто нови. Вече близо 20 години са в София, време е да си събират гробищарките и обратно на село !

Ами няма кой да даде заем и гаранция за нови автобуси които ще се движат по такъв разбит път и само по паваж, по път който не отговаря на нормите, нали имаше някаква такава причина? За тия нови нископодови автобуси си има някакви норми все пак. А пък и по-добре немски автобуси, макар и втора употреба, пак са в пъти по-добре от разни китайски ВМС-та и тн. Ти да не мислиш че ако някой вземе линията с нови автобуси ще купи МАН или Мерцедес? По-добре си е така, къде ти класиките Мерцедес Ситаро и О 405, къде ти някой китайски строшляк.

Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Kingpin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 739
    • View Profile
Re: Еридантранс
« Reply #667 on: 16.07.2018, 17:07:46 »
Абе то ако беше така никой нямаше да ни продава нови автобуси с оглед на това какви пътища имаме. Ивкони обслужваха линията с чисто нови автобуси, не забравяйте. Пък аз съм на мнение, че е по-добре нови БМЦ, от колкото N-та употреба гробища от запада. Особено при положение, че и за двата варианта плащаме еднакво за километър пробег. Освен това, дали ще е нов Мерцедес или БМЦ, вече е общо взето все тая.

Щеше да е резонно единствено, ако нарочно държаха Еридантранс, с цел да асфалтират изцяло Цар Борис III, и след това да пуснат нормални автобуси по линията !

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12185
    • View Profile
    • Email
Re: Еридантранс
« Reply #668 on: 17.07.2018, 20:16:26 »
Да бе, все тая дали нов Мерцедес или ВМС? хахах. В един ден ми се случи наскоро да се возя и на нов МАН и на чисто ново ВМС, ВМС-то е като сдялано с теслата на фона на МАН-а. И 10 годишно Ситаро е много по-качествено направено от чисто ново ВМС.

Виж само от каква пластмаса е сделана облицовката на ВМС-то, около прозорците всичко скърца,плоскостите на капаците на тавана как играят, дори 10-годишно Ситаро не хлопа и не дрънчи така. На теория може да е едно и също, напрактика разликата е от земята до небето. Тоако беше едно и също нямаше едното да е почти два пъти по-скъпо.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Kingpin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 739
    • View Profile
Re: Еридантранс
« Reply #669 on: 17.07.2018, 21:32:53 »
Абе от Мановете по-хубаво си няма, така е. Но мисля, че малко преувеличаваш за БМЦ-тата. А и все пак Мановете не движат само по разбити селски пътища, може би И на това се дължи скърцането и хлопането. То и от Мановете не е като да не се чува и гък. Просто всички автобуси се правят за нормални пътища. Иначе и Мановете, и БМЦ-тата до 10 години според мен така или иначе ще са тотал щета.

Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1866
    • View Profile
Re: Еридантранс
« Reply #670 on: 17.07.2018, 22:11:11 »
Както съм казвал - в Германия и Ситаро, и БМЦ, и Ютонг ще са идеални и след 10 години и обратното. Това ясно си личи и по колите втора употреба, които и на 15 години идват тук като нови, а само една година в нашите условия ги превръща в абсолютни таралясници.