Author Topic: Еридантранс  (Read 208306 times)

Offline marti40

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 54
  • Почитател на всичко движещо се на колела!
    • View Profile
Re: Еридантранс
« Reply #660 on: 04.05.2017, 17:08:39 »
5010 вече на линия!
« Last Edit: 04.05.2017, 21:03:15 by marti40 »
Само усмивки!☺

Offline simeonivanov01

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 161
    • View Profile
Re: Еридантранс
« Reply #661 on: 17.09.2017, 21:45:47 »
5003 с нова боя  :fan:

Offline Lepos_Grim

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 221
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Еридантранс
« Reply #662 on: 11.07.2018, 15:11:38 »
Днес около 10:30 видях 0405 на бул "св. Климент Охридски" близо до "Околомръсния път". Чудя се какво ли е правил там..

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Еридантранс
« Reply #663 on: 11.07.2018, 15:27:50 »
Имат гараж в Малинова долина на Кл. Охридски.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline Kingpin

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1069
    • View Profile
Re: Еридантранс
« Reply #664 on: 12.07.2018, 22:59:22 »
Кога им изтича договорът на тия измекяри? Изобщо изтича ли някога?! От както Ивкони се отказаха от линията сигурно минаха 10 години и тия наглеци без конкурс и без никакви условия, през всичките тези години обслужват 260 с гробници на същата цена като другите частници, които бяха инвестирали в чисто нови. Вече близо 20 години са в София, време е да си събират гробищарките и обратно на село !

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1625
  • 9060
    • View Profile
Re: Еридантранс
« Reply #665 on: 13.07.2018, 01:54:11 »
Никой няма интерес да им изтече договорът на Еридантранс - СА нямат капацитет да си обслужват собствените си линии, даже след съживителен транш от МТК, пак търкалят по-големи гробищарници по половината линии на София. Карат-С им висят още 10на линии следващата има-няма година. Очевидно има дупка в споразумението с Еридан, и е естествено да я експлоатират до дупка, след като нямат какво друго да предложат. И дете би се замислило защо не се подпишат адекватни договори с адекватни частници, каквато е световната практика и да се свърши мъката, но май всички знаем отговора.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Еридантранс
« Reply #666 on: 14.07.2018, 22:04:37 »
Кога им изтича договорът на тия измекяри? Изобщо изтича ли някога?! От както Ивкони се отказаха от линията сигурно минаха 10 години и тия наглеци без конкурс и без никакви условия, през всичките тези години обслужват 260 с гробници на същата цена като другите частници, които бяха инвестирали в чисто нови. Вече близо 20 години са в София, време е да си събират гробищарките и обратно на село !

Ами няма кой да даде заем и гаранция за нови автобуси които ще се движат по такъв разбит път и само по паваж, по път който не отговаря на нормите, нали имаше някаква такава причина? За тия нови нископодови автобуси си има някакви норми все пак. А пък и по-добре немски автобуси, макар и втора употреба, пак са в пъти по-добре от разни китайски ВМС-та и тн. Ти да не мислиш че ако някой вземе линията с нови автобуси ще купи МАН или Мерцедес? По-добре си е така, къде ти класиките Мерцедес Ситаро и О 405, къде ти някой китайски строшляк.

Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Kingpin

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1069
    • View Profile
Re: Еридантранс
« Reply #667 on: 16.07.2018, 17:07:46 »
Абе то ако беше така никой нямаше да ни продава нови автобуси с оглед на това какви пътища имаме. Ивкони обслужваха линията с чисто нови автобуси, не забравяйте. Пък аз съм на мнение, че е по-добре нови БМЦ, от колкото N-та употреба гробища от запада. Особено при положение, че и за двата варианта плащаме еднакво за километър пробег. Освен това, дали ще е нов Мерцедес или БМЦ, вече е общо взето все тая.

Щеше да е резонно единствено, ако нарочно държаха Еридантранс, с цел да асфалтират изцяло Цар Борис III, и след това да пуснат нормални автобуси по линията !

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Еридантранс
« Reply #668 on: 17.07.2018, 20:16:26 »
Да бе, все тая дали нов Мерцедес или ВМС? хахах. В един ден ми се случи наскоро да се возя и на нов МАН и на чисто ново ВМС, ВМС-то е като сдялано с теслата на фона на МАН-а. И 10 годишно Ситаро е много по-качествено направено от чисто ново ВМС.

Виж само от каква пластмаса е сделана облицовката на ВМС-то, около прозорците всичко скърца,плоскостите на капаците на тавана как играят, дори 10-годишно Ситаро не хлопа и не дрънчи така. На теория може да е едно и също, напрактика разликата е от земята до небето. Тоако беше едно и също нямаше едното да е почти два пъти по-скъпо.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Kingpin

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1069
    • View Profile
Re: Еридантранс
« Reply #669 on: 17.07.2018, 21:32:53 »
Абе от Мановете по-хубаво си няма, така е. Но мисля, че малко преувеличаваш за БМЦ-тата. А и все пак Мановете не движат само по разбити селски пътища, може би И на това се дължи скърцането и хлопането. То и от Мановете не е като да не се чува и гък. Просто всички автобуси се правят за нормални пътища. Иначе и Мановете, и БМЦ-тата до 10 години според мен така или иначе ще са тотал щета.

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
Re: Еридантранс
« Reply #670 on: 17.07.2018, 22:11:11 »
Както съм казвал - в Германия и Ситаро, и БМЦ, и Ютонг ще са идеални и след 10 години и обратното. Това ясно си личи и по колите втора употреба, които и на 15 години идват тук като нови, а само една година в нашите условия ги превръща в абсолютни таралясници.

Offline marti40

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 54
  • Почитател на всичко движещо се на колела!
    • View Profile
Re: Еридантранс
« Reply #671 on: 01.03.2019, 20:12:16 »
Еридан Транс са се сдобили с нов автобус,  като се очаква да пристигнат още 3!

Снимка: Фейсбук
Само усмивки!☺

Offline davidcho10

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1355
  • 2914 (1987-2021) ♥
    • View Profile
Re: Еридантранс
« Reply #672 on: 01.03.2019, 23:41:57 »
Другите 3 и те ли ще бъдат ситаро и те ли ще са толкова стари.
Нямам против ситаротата особено старите, но не е ли странно да се купува автобус на тези години, който тепърва ще вижда какво е зор по хубавите трасета на линията...
« Last Edit: 02.03.2019, 19:54:54 by davidcho10 »
Никога няма да се измисли по - добро превозно средство от Ikarus 280.92T Ganz. Място за спор няма!

Offline kom6ito

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 873
  • Citaro
    • View Profile
Re: Еридантранс
« Reply #673 on: 02.03.2019, 11:19:50 »
Значи ще продължат да обслужват линията. Би било хубаво да се попита кметицата, само че публично до кога...

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
Re: Еридантранс
« Reply #674 on: 02.03.2019, 12:06:58 »
Другите 3 и те ли ще бъдат ситаро и другите и те ли ще са толкова стари.
Нямам против ситаротата особено старите, но не е ли странно да се купува автобус на тези години, който тепърва ще вижда какво е зор по хубавите трасета на линията...
Сам си си отговорил - защо да се купува нов автобус, който да вижда зор по хубавите трасета на линията? С едната им кьорава линия се съмнявам Еридантранс да са на достатъчна печалба, че да могат да си позволят изцяло нови автобуси. Пък и не се знае до кога ще им продължи концесията. Може още 10 години, може и утре да я прекратят...

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Еридантранс
« Reply #675 on: 02.03.2019, 12:15:55 »
Докато се съгласяват да возят на значително по-ниска цена от тази на Автото по тази тежка, откъм качество на инфраструктурата, линия, няма интерес никой да ги сменя.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Еридантранс
« Reply #676 on: 02.03.2019, 15:16:49 »
Да бе, да връщат 260 в Автото, вие чувате ли се какво говорите?  :D
Аз по-скоро бих предложил всички линии със стари ВМС-та да се отдадат на концесия и въпросните да се бракуват незабавно. Като искат да си махат 405-тиците ето им 314, 26, 150, 23, 28 и т.н., нека им се даде избор.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline TheBulgarianRail

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1033
  • 👍👍👍
    • View Profile
    • Email
Re: Еридантранс
« Reply #677 on: 25.03.2019, 17:09:59 »
Новото Цитаро вече е на линия с номер 5011, ще го издебна и може да кача снимки.
Sa6o babeka
YouTube канал:
https://www.youtube.com/c/TheBulgarianRail

Offline Krokit

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 70
    • View Profile
Re: Еридантранс
« Reply #678 on: 21.04.2019, 21:44:42 »
Ето снимки, няма да го дебнеш вече :D

Offline mgt

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 562
    • View Profile
Re: Еридантранс
« Reply #679 on: 22.04.2019, 13:08:33 »
Продължава работата по въвеждане в експлоатация на електронните табели на автобусите О405. С работещи табели са: 5007, 5009, 5011 и новото Цитаро от снимките.