Author Topic: ПТП и инциденти 2006-2017  (Read 1264510 times)

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #40 on: 01.11.2006, 17:15:10 »
Ми не позна.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #41 on: 01.11.2006, 18:45:14 »
Темата не е за Гошо Някой си
Лошото е, че става въпрос за сравнително нов автобус в гараж със слава за добра подръжка.Друг е въпроса за какво натоварване става въпрос и, че може в същия ден поредните тонове народ в повече да са довели до повредата.Аз се замислям какво ли е отдолу в икарусите на Дружба тогава или ако там не се случват такива неща дали подръжката не е навсякъде еднаква, но просто в някои гаражи имат просто по-нова техника.
 Важното е, че автобуса не се е движил с голяма скорост и е бил сравнително празен.Евала на шофьора, че поне се е опитал да направи нещо.
 Като гледам автобуса скоро няма да излезе на линия и ще трябва да претърпи доста здрав ремонт.

П.П. Интересното е как си личи недостига на шофьори.Два дни след катастрофата шофьора си е на работа.Има го и на снимките(възрастен човек с бяла коса).
« Last Edit: 01.11.2006, 18:49:47 by borosport »
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #42 on: 01.11.2006, 19:52:31 »
Quote
П.П. Интересното е как си личи недостига на шофьори.Два дни след катастрофата шофьора си е на работа.Има го и на снимките(възрастен човек с бяла коса).
ти чакай, все по зле става откъм водачи, след тази зима ще стане страшно

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #43 on: 01.11.2006, 19:55:01 »
Quote from: ozzy
И кой е бил виновен за катастрофата?
водача на Пежото, пътя по който минава 84 е с предимство при липса на светофар-водача на рейса не е виновен за нищо

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #44 on: 02.11.2006, 03:26:44 »
Вярно ли е, че 2131 се е приземил на покрив при катастрофата, понеже чух такава версия...

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #45 on: 02.11.2006, 03:37:34 »
Така, като гледаш снимките- как мислиш?

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #46 on: 02.11.2006, 03:51:23 »
Quote from: conecto
Така, като гледаш снимките- как мислиш?
Да, тук си е на гумите, но вече бил изправен....То и аз не съм убеден, че е било така, но един колега каза, че се бил приземил на покрив, колкото и да е невероятно, та реших да питам по-запознатите

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #47 on: 02.11.2006, 10:24:54 »
Абе момче, чуваш ли се бе? Ако падне на покрив нищо няма да остане от тоя автобус! Да не говорим че щеше да има много повече от 4-ма пострадали а дори и смъртни случаи...
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #48 on: 02.11.2006, 10:30:23 »
Аз лично допускам причина да е спукана гума или отказ на спирачките, но се съмнявам истината да излезе наяве.
Все пак ще разбера от шофьорите какво се говори.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #49 on: 02.11.2006, 10:35:13 »
Quote from: emo
Аз лично допускам причина да е спукана гума или отказ на спирачките, но се съмнявам истината да излезе наяве.
Все пак ще разбера от шофьорите какво се говори.
аз доколкото знам най инстинната версия е за скъсана кормилна щанга. Спукана гума също може да е но по снимките и репортажите не се виждаха спукани гуми. Ако спирачките са отказали щеше да е по голямо мазало - как щеше да спре тогава?  за мен е щангата

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #50 on: 02.11.2006, 10:40:06 »
Някак си не мога да повярвам, че точно МАН ще скъса щанга. Но по всички описания, които чета е точно това причината. Още на другия ден сред шофьорите се говореше именно това. А и в интервюто си, шофьорът не казва да е имал проблем със спирачките.

Преди 2 седмици се прибирах с 2154 по 94. От Семинарията надолу изключихме от скорост. Автобусът ми се носеше с 65 км - гледах километража. На Милин Камък светофара стана червен и шофьорът наби спирачка(поне така ми се стори). Тогава от средните гуми се чу зверско свистене, но автобусът не спря. После се развоня ужасно на гума. На Хемус шофьорът слезе, но не го питах какво е станало.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #51 on: 02.11.2006, 10:44:31 »
Quote from: emo
Някак си не мога да повярвам, че точно МАН ще скъса щанга. Но по всички описания, които чета е точно това причината. Още на другия ден сред шофьорите се говореше именно това. А и в интервюто си, шофьорът не казва да е имал проблем със спирачките.

Преди 2 седмици се прибирах с 2154 по 94. От Семинарията надолу изключихме от скорост. Автобусът ми се носеше с 65 км - гледах километража. На Милин Камък светофара стана червен и шофьорът наби спирачка(поне така ми се стори). Тогава от средните гуми се чу зверско свистене, но автобусът не спря. После се развоня ужасно на гума. На Хемус шофьорът слезе, но не го питах какво е станало.
както го описваш почнах да се плаша да се возя на автобус, а иначе за катастрофиралия от доста места се чува за щангата, то е и най логично да е това. Иначе сега май още е запечатан рейса и следствието го изследва, после трябва да се ремонтира и т.н.от което следва че едва ли скоро ще бъде на линия, но не това е най важното ами да се хванат и да стегнат автобусите. Преди година отново е имало инцидент с паднала щанга на автобус на Дружба но за щастие рейса се е движел с пренебрежимо малка скорост и случая не е излязъл, а може би ако беше нямаше да се стигне до инцидента с 2131

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #52 on: 02.11.2006, 16:28:11 »
Не е кормилна щанга, нито гума. Поредица от нещастни събития.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6443
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #53 on: 02.11.2006, 19:53:10 »
Вчера влязох в другия форум, където бяха отворени 3-4 теми за катастрофата, но шофьорите май криеха истинските причини. аз имам една хипотеза, че проблема не е нищо по техническата част, а по-скоро шофьорско невнимание. Възможно ли е шофьорът да е бил пиян? Това не е първият случай на тоя гараж.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #54 on: 02.11.2006, 20:31:18 »
Веднага след аварията се оповести в медиите че е направена моментална алкохолна проба и тя е отрицателна.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #55 on: 03.11.2006, 15:28:03 »
Това, че не е бил пиян, не означава, че е изключено да е шофьорска грешка- на 280 въртят без почивка, целият маршрут е в задръствания, все пак не са роботи.

Online Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5869
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #56 on: 03.11.2006, 11:18:22 »
Пътник беше казал, че шофора е карал като луд през цялото време.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #57 on: 03.11.2006, 13:28:26 »
Quote from: Dragon
Пътник беше казал, че шофора е карал като луд през цялото време.
Странно, нали имаше информация, че е карал с 50 км/ч :mellow:

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6443
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #58 on: 03.11.2006, 20:36:37 »
Quote from: ozzy
Странно, нали имаше информация, че е карал с 50 км/ч :mellow:
То и с 50 да караш, пак може да караш лудо (по-точно нервно)...

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #59 on: 06.12.2006, 09:17:56 »
вчера 2131 беше по 94 а вечерта го видях и на 280, даже май беше същия водач при когото стана инцидвента