Author Topic: ПТП и инциденти 2006-2017  (Read 1264573 times)

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6340 on: 01.10.2015, 20:52:05 »
МАНа ще го ремонтират. Мен ме притеснява да не вземе Дювагът да се спомине. Горе-долу след същата катастрофа бракуваха 717.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6341 on: 01.10.2015, 20:55:38 »
Щат не щат, ще го правят, че иначе на спиркознаците за 23 по паничка боб ще трябва да сложат, както са кът пенделите...

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6342 on: 01.10.2015, 20:55:56 »
Да се споминат всичките Дювази ,като няма и един кадърен монтьор в Искър!

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6343 on: 01.10.2015, 21:07:27 »
Дювазите са си за брак вече (с оглед на възрастта им) и ще е хубаво сега да се заглеждаме за някои КТ8Д5.

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2700
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6344 on: 01.10.2015, 21:09:22 »
Дювазите са си за брак вече (с оглед на възрастта им) и ще е хубаво сега да се заглеждаме за някои КТ8Д5.
Ние ще го загледаме само, защото засега е безплатно, е поне гледането на трамваи.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6345 on: 01.10.2015, 21:34:33 »
"Искър" не правят хубави основни ремонти. Ако правеха дювазите щяха да изглеждат видимо по-добре. От конструктивна гледна точка не вярвам щетите да са непоправими, предвид елементарната конструкция на старите машини, но вероятно ще е необходимо много време, а "Искър" са преди всичко действащо депо, а не база за основни ремонти. От гледна точка на апаратура ако предният панел е понесъл големи щети и кабината е сериозно разбита може би наистина ще е брак. Ако обаче водещият удар е нанесен от автосцепката и носещите гледи на пода е възможно апаратурата да е сравнително незасегната, но колкото и малко да е според мен пак ще е голяма хапка за "Искър" и ако го оправят вероятно ще бъде абсолютен изрод, каквито всъщност са не малка част от събратята му. Дювазите са изключителни машини, но Петко е прав.

Всъщност като гледам тази снимка огъването на рамата е значително. Пултът наистина може да не е непоправим, но рамата е в ужасен вид и може би в най-оптимистичния случай тази секция няма да я бъде и ще вземат едната страна на онзи бракуваният, който кисне откъм "Димитър пешев" преди ухото на 20.
« Last Edit: 01.10.2015, 21:45:21 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline kristian40t097

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 988
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6346 on: 01.10.2015, 21:38:18 »
Ако е много зле кабината, нека поне да се закърпи и с другата кабина да се ползва по 20 или 22.
За трамвайния транспорт!!!!!

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6347 on: 01.10.2015, 21:38:38 »
Мана си е заминал на самоход, тъй, че не е толкова страшен удара.
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline simeonivanov01

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 161
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6348 on: 01.10.2015, 21:40:38 »
Говори се, че спирачките на трамвая са отказали...

Offline ivan3275

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1246
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6349 on: 01.10.2015, 21:41:03 »
То в такъв момент не трябва много да се пита за превозните средства пострадали при инцидента,защото все пак човешкия живот е по-важен,но все пак да питам Манът има ли много поражения и дали ще го оправят,все пак тези автобуси са още в гаранция.А и друго има ли много пострадали?

Offline viktor_bdz

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1332
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6350 on: 01.10.2015, 21:43:07 »
То в такъв момент не трябва много да се пита за превозните средства пострадали при инцидента,защото все пак човешкия живот е по-важен,но все пак да питам Манът има ли много поражения и дали ще го оправят,все пак тези автобуси са още в гаранция.А и друго има ли много пострадали?
Манът си е заминал на самоход, написано е в горното мнение. Щетите не са много малки, но ще ги оправят (надявам се).  :rolleyes:

Offline mitko359

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 149
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6351 on: 01.10.2015, 21:50:13 »
MAN-а е страшен , запали си и тръгна на собствен ход и то след такъв сблъсък  8) , а дювага го бута 20-ката  :D.





Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6352 on: 01.10.2015, 22:01:30 »
Нормално, все пак всичко си му е здраво както се вижда, отзад двигател скорости, виждат се само счупени стъкла, огъната колонка и ламарини. Повече тенекиджийска работа, то даже се сменя цял панел не се изчуква. Съчленението като се огъне докрай опира просто, но може и там да има за оправяне.

На трамвая му се е изметнал коша леко отпред видимо, що да не се оправи? То цели рами се изправят.

Важно е хората да са живи и здрави, МАН винаги можеш да го оправиш, че и нов да купиш. Дано всички са живи и здрави!
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline georgi64

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1641
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6353 on: 01.10.2015, 22:03:00 »
E на тез манове хич не им върви всеки ден потрошват по един вчера май по 120 един стълб беше ударил :angry:

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4182
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6354 on: 01.10.2015, 22:04:09 »
 :arrow:

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6355 on: 01.10.2015, 22:07:40 »
"Искър" не правят хубави основни ремонти. Ако правеха дювазите щяха да изглеждат видимо по-добре. От конструктивна гледна точка не вярвам щетите да са непоправими, предвид елементарната конструкция на старите машини, но вероятно ще е необходимо много време, а "Искър" са преди всичко действащо депо, а не база за основни ремонти. От гледна точка на апаратура ако предният панел е понесъл големи щети и кабината е сериозно разбита може би наистина ще е брак. Ако обаче водещият удар е нанесен от автосцепката и носещите гледи на пода е възможно апаратурата да е сравнително незасегната, но колкото и малко да е според мен пак ще е голяма хапка за "Искър" и ако го оправят вероятно ще бъде абсолютен изрод, каквито всъщност са не малка част от събратята му. Дювазите са изключителни машини, но Петко е прав.

Всъщност като гледам тази снимка огъването на рамата е значително. Пултът наистина може да не е непоправим, но рамата е в ужасен вид и може би в най-оптимистичния случай тази секция няма да я бъде и ще вземат едната страна на онзи бракуваният, който кисне откъм "Димитър пешев" преди ухото на 20.
Всичко зависи от състоянието на фермите. Останалото е поправимо по един или друг начин, но коша деформиран ли е тежко, просто забравяме за него. Дори и ударът да е поет първо с автосцепката, поглъщащият апарат е твърде немощен, че да поеме такова натоварване и да предотврати каквито и да е било щети по коша.


*Поглъщащия апарат представлява цилиндрична кутия с гумен тампон в нея, който поема ударите при потегляне и спиране, за да не бъдат натоварвани рамите на трамваите и прикачните съоръжения, част от стеблото на автосцепката е. Но все пак едно е удар от потегляне, друго от забиване в автобус....

Offline ilia.ivanov

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 74
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6356 on: 01.10.2015, 22:21:07 »
Съсипаха новите рейсове  :angry:

Offline vasko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3381
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6357 on: 01.10.2015, 23:00:11 »
Според мен, ако някой от двамата водачи е минал на забранителен сигнал на светофара, което е довело до инцидента, то трябва да бъде уволнен веднага и да му бъде отнета съответната категория (D или Ттм) за 5-10 години. Евентуално и категория В за 1-2 години. ;)

Все пак говорим за човек, който отговоря за живота на много хора и съзнателно приманава на забранителен сигнал на светофар, което води до щети и ранени пътници...  :angry:

Ако е имало преминаване на забранителен сигнал, аз залагам на автобуса. Това е любим номер на водачите по А120 на това кръстовище...  :/

vasko - оригиналът! :)

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2700
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6358 on: 01.10.2015, 23:04:04 »
Според мен, ако някой от двамата водачи е минал на забранителен сигнал на светофара, което е довело до инцидента, то трябва да бъде уволнен веднага и да му бъде отнета съответната категория (D или Ттм) за 5-10 години. Евентуално и категория В за 1-2 години. ;)

Все пак говорим за човек, който отговоря за живота на много хора и съзнателно приманава на забранителен сигнал на светофар, което води до щети и ранени пътници...  :angry:

Ако е имало преминаване на забранителен сигнал, аз залагам на автобуса. Това е любим номер на водачите по А120 на това кръстовище...  :/
Васко не се притеснявай, който е виновен, ще си понесе последствията, освен ако се окаже, че на Дюваг са му изчезнали спирачките, аз си мисля, че друго е станало, но няма да го спооделям, защото Пепи може, не, със сигурност ще се разгорещи.

ПП:Да му се отнемат всички граждански права и свободи и да се заточи в Бачковския манастир до края на живота.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline Neronov

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3052
  • R.I.P 1210
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6359 on: 01.10.2015, 23:14:37 »
Който ще виновен ще отнесе акт и няколко точки,най-много да бъде обвинен. А на Дювага ако са му отказали спирачките пак ватманът ще го отнесе.