Author Topic: ПТП и инциденти 2006-2017  (Read 1264604 times)

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6440 on: 09.11.2015, 12:45:41 »
Вчера 924 и 928 са правили ПТПта, днес още трамваи... вчера на някои места нямаше спиране от листата... 925 е абсолютен брак.

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6441 on: 09.11.2015, 12:46:30 »
Как пък само българските кочини не успяват да спрат.
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6442 on: 09.11.2015, 12:47:52 »
Ами ако си спомняте преди няколко дена Георги написа, че всичкото боклук върви по линията с най-натегнати разписания. И сега, понеже е най-лесно, ватманката е виновна, допуснала е ПТП с пострадали, не е спазила дистанция и ще бъде уволнена, казал Иво Василев, който вероятно разсъждава все едно е Васко......И ако жената наистина е права и няма вина, като нищо може да осъди работодателя си, съдът хем ще я възстанови, хем ще я върне на дядо Иво с наложен платеж, който ще трябва да и плати и за периода, в който не е била на работа....

Просто трябва час по-скоро да се мисли за доставката на още нови трамваи, ако ще и чешки втора ръка за известно време, и за пращане на българските измишльотини в историята...Конкретно тези още като бяха къси не ставаха за нищо...А доставката на Базелските явно още бая ще се забави.

Имаше възможност за модернизирани хубави жълти КТ4 и Т6А2 от Берлин, дето отидоха в Пятигорск, като последните са същите като нашите, за трамваи от Цюрих, които ги взе Виница.......
« Last Edit: 09.11.2015, 12:58:56 by IKAR »
По рейс и по жена не се тича!

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4651
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6443 on: 09.11.2015, 12:54:06 »
Нека ги съди, те това заслужават.

"Видими резултати" от грижата на СО към трамваите и принадлежащата инфраструктура. И понеже е най-лесно: Несъобразена скорост (Бога ми колко несъобразена да са 15-20км/час????), забавена реакция на ватмана, уволнение, и от утре пак ще тръбим по медиите колко европейски ни е транспорта и как действаме "с грижа за гражданите".

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3952
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6444 on: 09.11.2015, 13:08:57 »
Аз също не вярвам, че ватманката (с толкова стаж) не е спазила дистанция, не е използвала всички видове спирачки. Нека разследването изясни колко е спирачният път на трамвай 925, както и кога е започнало спирането. Нови трамваи не искайте, докато трасетата не бъдат ремонтирани. Само си спомнете с колко време, ако не и година, закъснение от Столична община благоволиха да сложат криви на Алабин и Витоша, за да има въобще трамвайно движение. Спомнете си и обещанията, че Скобелев (едноколовозното трасе) ще бъдат временни, цирковете с вързаните наопаки трамваи. Сега наред е закриване на трамвайна линия 6 - вече е решено, но не го обявяват.
------------------------

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6445 on: 09.11.2015, 13:26:51 »
И ако жената наистина е права и няма вина, като нищо може да осъди работодателя си, съдът хем ще я възстанови, хем ще я върне на дядо Иво с наложен платеж, който ще трябва да и плати и за периода, в който не е била на работа....
Това всъщност не притеснява никого, защото обществото няма да го разбере и никой няма да си извади тези пари от джоба. Единствената грижа е в момента да бъде отчетено какви ефективни мерки са взети и как съгрешилият е наказан най-строго, а техниката е отлична и в пълна изправност.

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6446 on: 09.11.2015, 13:34:12 »
Мечтайте си за дело. Синдикатите са защитници на ръководството и г*золизци и в никакъв случай няма да си сложат главата в торбата за някаква си ватманка.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6447 on: 09.11.2015, 13:44:13 »
При опадали листа по трасето трябва да се ползва МРС, тъй като другите спирачки имат ниска ефективност при такива условия. За съжаление МРС на БГ таралясниците особено 9xx са само за украса на талигите.  :rolleyes: Не вярвам ватманката да е виновна инцидентът вероятно е резултата от калпавата конструкция на дараците. Наистина трябваше да се потърсят втора употреба KT4 и T6A2 от Германия за да заменят опасните таралясници.  :rolleyes:

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6448 on: 09.11.2015, 14:07:20 »
Мечтайте си за дело. Синдикатите са защитници на ръководството и г*золизци и в никакъв случай няма да си сложат главата в торбата за някаква си ватманка.
Синдикати за такова дело не са необходими. Всеки може сам да го заведе или да си наеме адвокат, а повечето такива дела се печелят от служителя.

Offline UMSofia

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1491
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6449 on: 09.11.2015, 14:11:38 »
Сега наред е закриване на трамвайна линия 6 - вече е решено, но не го обявяват.
От кога Ви опявам, че ще я закрият шеста линия. Има трамвайна линия със стари трамваи - има проблем, няма трамвайна линия - няма проблем!

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6450 on: 09.11.2015, 14:14:19 »
925 конструктивно ли е предвиден да се смачка така или просто всичко му е изгнило?
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6451 on: 09.11.2015, 14:20:50 »
Не вярвам да е предвидена деформация с цел защита на пътниците и ватмана от силите при удара, вагонът просто е изгнил и има конструктивни недостатъци, които също допринасят за смачкването.  :rolleyes:
« Last Edit: 09.11.2015, 14:35:28 by V.Peichev »

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6452 on: 09.11.2015, 14:57:24 »
925 конструктивно ли е предвиден да се смачка така или просто всичко му е изгнило?

По същият начин се деформират всички БГ трамваи.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5869
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6453 on: 09.11.2015, 15:03:07 »
Към 10:30 на последнта спирка при съдебната палата трамвай беше понатиснал някаква кола и  беше спукал гумата. Като минавах от там имаше кола на ЦГМ и КАТ, но не знам кой е бил травмая и какво се е случило. Според щетата, може би шофьорът е направил някаква маневра за включване в движението, след като е бил паркирал, и не е отчел преминаващия трамвай.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline Ilian

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1023
    • View Profile
    • Сервиз за лаптопи
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6454 on: 09.11.2015, 15:07:05 »
И ако жената наистина е права и няма вина, като нищо може да осъди работодателя си, съдът хем ще я възстанови, хем ще я върне на дядо Иво с наложен платеж, който ще трябва да и плати и за периода, в който не е била на работа....
Иво няма да плати нищо. Ще го платим ние данъкоплатците.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6455 on: 09.11.2015, 15:10:57 »
ОК, ватманката не е спазвала дистанция от 50 метра. Но някой ще направили експертиза колко е качествен 925? Или ще го закарат в депото и после никой няма да знае какво ще му се случи.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6456 on: 09.11.2015, 15:20:43 »
Експертиза !!!  :D
Говориш за ритуално самоубийство от страна на ръководството ! :crazy:

Offline vasko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3381
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6457 on: 09.11.2015, 15:38:00 »
Тази сутрин се возих в 925, което би трябвало да означава, че съм се возил при същата ватманка.

Мога да кажа, че трамваят се движеше изключително несъобразително с пътните условия. Само от първа до четвърта спирка в ж.к. Обеля-2 трамваят се размина на косъм с две ПТП. На втора спирка трамваят спря поне 10-15 метра по-напред, защото преди това се движеше доста бързо по иначе сериозно разбитото трасе (което създаваше и дискомфорт на пътниците).

Не мога да знам какво се е случило при ситуацията с инцидента, но твърдя, че сутринта същият трамвай беше управляван изключително опасно!  :/
vasko - оригиналът! :)

Offline qwerty95

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1911
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6458 on: 09.11.2015, 16:25:00 »
Аз също се возя по 6 редовно и смея да твърдя, че някои ватмани карат все едно са яхнали пистови мотоциклети. Газ и спирачка се редуват до дупка, и като искат да спрат, трамваите се пързалят дълго време с блокирали колела. Въпрос на време беше нещо такова да се случи.

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6459 on: 09.11.2015, 17:10:05 »
925 конструктивно ли е предвиден да се смачка така или просто всичко му е изгнило?

По същият начин се деформират всички БГ трамваи.

Тоест конструктивно са предвидени да изгният, да се смачкат или и двете?
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.