Шофьорите и ватманите отнасят всички негативи, всички глоби и работят под стрес, а шефовете им пълнят досиетата с всевъзможни измишльотини. Гадовете от Центъра а градска мобилност имат много голям принос в преливането на пусто в празно и отчитането на псевдо дейност. Само си спомнете колко шофьори са се оплаквали тук. Колко не са получили защита, без да са предизвикали произшествие от ония, на които това им е основното задължение. Затова мен не ме интересува какво пише в досието на този или онзи.
Мен ме интересува защо трябва да си облечен при почти четиридесет градуса (зад стъкло на неклиматизирано превозно средство) с неподходящо, неудобно и некачествено облекло - уж униформа, която ти застрашава здравето.
В случая - автобуса е спрял рязко, за да не смаже пресичащите на пешеходната пътека хора. Трябва да се установи - на спирката, имало ли е инкасо автомобил, който редовно пречи на градския транспорт по това време или не е имало. Електрониката на светофарната уредба на канали при метростанция Стадион Васил Левски не е наред - напр. пешеходния светофар на трамвайните релси свети едновременно и позволено, и разрешено. В други случаи изобщо нищо не свети; броячите, когато няма ръчно управление, не светят и в един момент започват да отброяват. Сякаш е променена първоначалната програма или някой не е изключил ръчното управление - определено е за профилактика.
За мен факта, че дългите автобуси работят само на 204 в работен ден, заедно с определен набор водачи и последните не се въртят по други линии, е неправилен. Карането по тази линия създава стрес и натоварване, спрямо някои други градски и извънградски линии, т.е. не трябва да има титуляри, заради монотонността на един и същ маршрут. Разбира се, че всяка неизправност трябва да бъде подавана за отстраняване.
При всички подобни инциденти, не се оповестяват резултатите от разследването, така както се тръби в момента на случката.