Author Topic: ПТП и инциденти 2006-2017  (Read 1264601 times)

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #7800 on: 13.06.2017, 15:10:49 »
Е то на идиота каквато щеш преграда му слагай все ще я прескочи. Кой знае с каква скорост и какви маневри е извършил, за да прескочи огражденията.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline coast96

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 500
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #7801 on: 13.06.2017, 21:14:29 »
3108 по 76 с линеен на пазара Иван Вазов посока Гоце Делчев

Offline ooleg

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6826
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #7802 on: 16.06.2017, 18:23:41 »
https://petel.bg/m/index.php?action=view&id=213484&opinion=
Запалил се е трамвай по линия 22 на паметника Левски. Сайта е тъпанарски и затова статията е написана отвратително. Не разбрах какво точно и как се е случило.

Изпратено от моят XT1700 с помощта на Tapatalk
« Last Edit: 16.06.2017, 18:31:21 by ooleg »
Украйна, победа!

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #7803 on: 16.06.2017, 18:33:49 »
Горят храстите, защото 4108 е счупил пантографа при преминаване през кръга и е съборил част от мрежата(май).

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #7804 on: 16.06.2017, 18:34:28 »
Която мрежа е подпалила зеленината.
« Last Edit: 16.06.2017, 23:52:53 by Petko21 »

Offline ooleg

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6826
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #7805 on: 16.06.2017, 18:37:08 »
В пик пишеше за някакви ножици...
Как се чупи пантограф при нормална мрежа? Сигурно нещо е била уверена преди това.
А какво става с тока и 20,22 и обръщането?
Изпратено от моят XT1700 с помощта на Tapatalk
« Last Edit: 16.06.2017, 18:39:01 by ooleg »
Украйна, победа!

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #7806 on: 16.06.2017, 18:40:54 »
Quote
Временно е спряно движението на трамваи №20 и №22 в района на паметника на Васил Левски поради повреда в контактно-кабелната мрежа. До отстраняване на аварията е удължен маршрутът на автобус №20ТМ - от паметника на Васил Левски до гара "Подуяне". Аварийни екипи на Столичен електротранспорт работят на място до възстановяване на движението.
ФБ на кмета

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #7807 on: 16.06.2017, 18:44:59 »
Работата е сериозна.


Къде е emm1968 да ни обясни пак че всичко е наред с изолатора и ватманите са виновни а останалите нямаме "багаж"?
« Last Edit: 16.06.2017, 18:48:42 by fafan »

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #7808 on: 16.06.2017, 18:53:04 »
В пик пишеше за някакви ножици...
Как се чупи пантограф при нормална мрежа? Сигурно нещо е била уверена преди това.
А какво става с тока и 20,22 и обръщането?
Чупенето на пантографи в София не е нещо необичайно, случва се по няколко пъти в месеца и не е по вина на мрежата разбира се, а по вина на износени пантографи. Също така обикновено това се случва при преминаване през изолатори, вероятно поради различната степен на триене върху медния проводник и върху пластмасовата повърхнаст на изолатора.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5262
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #7809 on: 16.06.2017, 19:38:22 »
Работата е сериозна.


Къде е emm1968 да ни обясни пак че всичко е наред с изолатора и ватманите са виновни а останалите нямаме "багаж"?

Ей ме на ... Тук съм.
За съжаление не мога да ви обясня нищо - когато е станало си бях у дома. Но ми казаха по телефона, че белята е станала от пантографа на мотрисата, която е избутвана 4108 изпод изолатора. Толкова знам.
За да се каже точто какво и как е станало е трябвало да се наблюдава случката.

Колкото до това, че нямаш необходимия "багаж" да разбираш съм прав и мога да се подпиша под него. И не си само ти, има и други, но ти си най-нахален.
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #7810 on: 16.06.2017, 19:47:24 »
Аз не виждам вина на ватмана в това положение на пантографа, по-скоро обратното. Ако ватманът е искал да бъде избутан от изолатора с контактуващ пантограф при движение напред няма логика пантографът да се е наклонил напред по този начин. По-скоро ватманът е прибрал пантографа, но тогава той се е счупил и е ударил мрежата със сила, с което е прекъснал проводника. Затова въжето трябва да върви по средата на пантографа, както е при Инекон-ите, а не да дърпа най-близкият ъгъл на конструкцията като по този начин я изкривява и претоварва.
« Last Edit: 16.06.2017, 19:51:50 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline TRAMS SOFIA

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3557
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #7811 on: 16.06.2017, 20:45:43 »
От несигурен източник разбрах, че причината за плаването на тревата около паметника е в резултат от искри които излизали от трамвая.Също така,че и част от мрежата от източната страна била паднала и напрежението било спряно за дълго време.
Колкото по-малко е сърцето , толкова повече злоба носи.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #7812 on: 16.06.2017, 22:18:45 »
Колкото до това, че нямаш необходимия "багаж" да разбираш съм прав и мога да се подпиша под него. И не си само ти, има и други, но ти си най-нахален.

И аз се подписвам под твърдението че някой от вашето предприятие си е оставил ръцете на тоя изолатор. Но ти отричай до последно, и на черното викай бяло, няма проблем. Само да не стане по-голяма беля докато не оправите ККМ по целия площад, че тогава не знам как ще се оправяте, накрая няма да има ватман който да изиграе ролята на бушон.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #7813 on: 16.06.2017, 22:26:58 »
Значи не че защитавам някого, но мисля, че този изолатор няма никаква роля в случая със скъсването на мрежата и пожара. Коментирах няколко пъти, че такъв тип кръстовка там не трябва да има, но скъсването на проводника и възникването на пожара не се отнасят до това. Вече написах по-горе каква е моята версия за случилото се. Е може би има пръст на съдбата срещу СЕ и версията на Емм, че всичко е наред, но това ние не го знаем.
« Last Edit: 16.06.2017, 22:37:30 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2700
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #7814 on: 16.06.2017, 22:57:35 »
Ако ватманът е искал да бъде избутан от изолатора с контактуващ пантограф при движение напред няма логика пантографът да се е наклонил напред по този начин.
Агенте, погледни по-внимателно снимката, пантографа е наклонено назад и наляво, както би трябва да е, ако е счупен заради изолатора. Друг е въпроса, че там въобще не трябва да има подобен тип изолатори. Не може да пратиш трамвайна линия, ковто е редовна, даже са две линии, да върти насред кръгово и да очакваш, че всеки път трамвая ще минава като на парад. Затова беше редно да закупят изолатори, по които си тече ток, СО и ЦГМ няма да фалират от едно подобно простичко действие, което си представлява само по себе си и културен шок.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline pesho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1097
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #7815 on: 17.06.2017, 01:14:45 »
https://www.facebook.com/BNT.Two/videos/988955434540997/ Репортаж на БНТ2 по случея с трамвая.
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #7816 on: 17.06.2017, 08:58:42 »
Агенте, погледни по-внимателно снимката, пантографа е наклонено назад и наляво...
Не виждам нищо назад и наляво. Виждам как предната част на конструкцията е в положение, в което трябва да бъде при прибран докрай пантограф, а задната не е. Така би се случило при счупване след като ватманът е направил опит да смъкне пантографа с въжето, защото въжето дърпа предната част на пантографа. Ако изолаторът е счупил пантографа би трябвало той да се повлече назад и задната част да стои в прибрано положение, а не предната.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #7817 on: 17.06.2017, 10:21:36 »
Как ще застане пантографът след като се счупи не може да се каже, но по позицията на трамвая и мястото където се е скъсал проводника лесно може да се установи, че проблемното място е точно на изолатора. Да беше единичен инцидент разбирам, тогава може да се каже че един ватман е виновен и не е спазил правилата за безопасно преминаване. Но тези инциденти са всяка седмица откакто е пуснато движението през кръга. На всеки инцидент emm1968 ни убеждава че с контакната мрежа всичко било наред, а защо толкова упорито се опитва да ни убеди в това всеки може да се досети.

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5262
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #7818 on: 17.06.2017, 12:26:10 »
Как ще застане пантографът след като се счупи не може да се каже, но по позицията на трамвая и мястото където се е скъсал проводника лесно може да се установи, че проблемното място е точно на изолатора. Да беше единичен инцидент разбирам, тогава може да се каже че един ватман е виновен и не е спазил правилата за безопасно преминаване. Но тези инциденти са всяка седмица откакто е пуснато движението през кръга. На всеки инцидент emm1968 ни убеждава че с контакната мрежа всичко било наред, а защо толкова упорито се опитва да ни убеди в това всеки може да се досети.

Престани да се зацуцваш с мен.
Никъде не съм твърдял, че нашата ККМ е последен писък на техниката или, че всичко й е наред. Преди време просто описах конструкцията на този вид ТМ/ТБ кръстовки и обясних защо трябва да се сваля пантографа при движение на заден ход. И, че водачите в половината от случаите в суматохата забравят да го направят. Нищо повече.
Това, че след това в разни коментари и предположения други хора, и особено ти, преиначиха думите ми не е моя вина.
И транспортът, и инфраструктурата, и организацията на МГТ са като всичко останало в Държавата. Пълно е с недомислици, решения "на парче", и много наследени от старо време практики, които не пасват на сегашните ни изисквания. Обаче са факт, ние живеем с тези факти и трябва да се съобразяваме с тях.
За мен се знае кой съм и какво работя, а ти, някой си "fafan" си анонимен драскач, който е във форума за да излива емоциите си. Ако отидем там където работиш ще видим, че си същият мърляч както всички срещу които плюеш във форума. Просто тук анонимността ти е предимството ...
Затова престани да се зацуцваш с мен.
« Last Edit: 17.06.2017, 13:59:59 by emm_1968 »
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2700
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #7819 on: 17.06.2017, 13:40:56 »
Не виждам нищо назад и наляво. Виждам как предната част на конструкцията е в положение, в което трябва да бъде при прибран докрай пантограф, а задната не е. Така би се случило при счупване след като ватманът е направил опит да смъкне пантографа с въжето, защото въжето дърпа предната част на пантографа. Ако изолаторът е счупил пантографа би трябвало той да се повлече назад и задната част да стои в прибрано положение, а не предната.
Прав си, във Фейсбук циркулират снимки от друг ъгъл и се вижда ясно, че е напред наклонен. Моя грешка от недоглеждане.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4