Как ще застане пантографът след като се счупи не може да се каже, но по позицията на трамвая и мястото където се е скъсал проводника лесно може да се установи, че проблемното място е точно на изолатора. Да беше единичен инцидент разбирам, тогава може да се каже че един ватман е виновен и не е спазил правилата за безопасно преминаване. Но тези инциденти са всяка седмица откакто е пуснато движението през кръга. На всеки инцидент emm1968 ни убеждава че с контакната мрежа всичко било наред, а защо толкова упорито се опитва да ни убеди в това всеки може да се досети.
Престани да се зацуцваш с мен.
Никъде не съм твърдял, че нашата ККМ е последен писък на техниката или, че всичко й е наред. Преди време просто описах конструкцията на този вид ТМ/ТБ кръстовки и обясних защо трябва да се сваля пантографа при движение на заден ход. И, че водачите в половината от случаите в суматохата забравят да го направят. Нищо повече.
Това, че след това в разни коментари и предположения други хора, и особено ти, преиначиха думите ми не е моя вина.
И транспортът, и инфраструктурата, и организацията на МГТ са като всичко останало в Държавата. Пълно е с недомислици, решения "на парче", и много наследени от старо време практики, които не пасват на сегашните ни изисквания. Обаче са факт, ние живеем с тези факти и трябва да се съобразяваме с тях.
За мен се знае кой съм и какво работя, а ти, някой си "fafan" си анонимен драскач, който е във форума за да излива емоциите си. Ако отидем там където работиш ще видим, че си същият мърляч както всички срещу които плюеш във форума. Просто тук анонимността ти е предимството ...
Затова престани да се зацуцваш с мен.