Author Topic: ПТП и инциденти 2006-2017  (Read 1264519 times)

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6228
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6360 on: 01.10.2015, 23:25:09 »
А бе куче е пресичало линията, па трамвая завил на дясно да не го сгази обаче уцелил автобуса, който също завил пък на ляво за да избегне кучето................и така............
Спрете си просташките мнения !

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6361 on: 01.10.2015, 23:27:19 »
Нали знаете, че в тези ПТПта не съществува причина неизправна светофарна уредба, или отказ на техника. Винаги го отнася водач, защото "няма" как да откаже "преосигигурената" техника на СЕ :help:

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4182
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6362 on: 01.10.2015, 23:42:09 »
Аз лично никъде не чух и не прочетох да са отказали спирачките.
Ватманът казва, че рейсът е минал на червено, шофьорът казва, че трамваят е минал на червено.
Аз съм по-склонен да вярвам на второто, защото там фазата на трамвая е ПРЕДИ тази на автобуса. От там нататък сами можете да се сетите кой на зелено, кой на червено.

Online RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6363 on: 01.10.2015, 23:45:59 »
За да избегнем сериозен оффтопик с последващо саниране, много моля да се въздържате от крайни мнения кой кого. Нека компетентните институции да си свършат работата пък после да коментираме.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline 2657

  • Писател
  • **
  • Posts: 49
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6364 on: 02.10.2015, 09:07:17 »
MAN-а е страшен , запали си и тръгна на собствен ход и то след такъв сблъсък  8) , а дювага го бута 20-ката  :D.






Като гледам първата снимка и позицията на автобуса се чудя трамвая с каква ли скорост се е движел и е гонел да хване светофара на "тъмно червено" за да качи автобуса на островчето ? Все пак,както и Пепи написа светофара първо пуска движещите се направо и трамвая,и след това пуска завиващите наляво като автобуса.Всички знаем колко трудно се спира трамвай,но ватмана би следвало да е професионалист и да знае фазите на светофарите наизуст и като знае,че ще му светне червено да намали скоростта и да спре.Самия факт че се е ударил в средата на автобуса и силата с която се е ударил и го е преместил говори лошо за ватмана и за неоправданото му бързане!
Силно се надявам да се окаже,че е имало проблем със спирачките на трамвая,защото ако няма това ще означава,че ватмана е потенциален самоубиец  :angry:

Offline Ilian

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1023
    • View Profile
    • Сервиз за лаптопи
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6365 on: 02.10.2015, 09:54:03 »
Вероятно единият е тръгнал малко по-рано (може би от дясната лента), другият е решил да мине малко по-късно и са се цункали...

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2700
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6366 on: 02.10.2015, 10:17:48 »
Достатъчно чакахме, време е защитниците да се развихрят. :angry:
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline Neronov

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3052
  • R.I.P 1210
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6367 on: 02.10.2015, 10:55:16 »
E на тез манове хич не им върви всеки ден потрошват по един вчера май по 120 един стълб беше ударил :angry:

2007 се удря с трамвай.
3126 се удря с камион.
2030 удря 2020.
2034 се удря в стълб.
ПЕСА 2301 и 2319 ги замерят с камъни.
ПЕСА по тм 7 блъска леко дете на бул. България.

Пред последните няколко дни 7 инцидента с нови возила, а това са само документираните в темата, не се знае дали няма и още.  :stena:

Offline mitakis

  • над нещата
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4193
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6368 on: 02.10.2015, 10:56:26 »
Достатъчно чакахме, време е защитниците да се развихрят. :angry:
Това като заяждане ли да се приема?

Колежка е била на тротоара пред 31-во и каза, че учудващо по това време там не е имало задръстване и автобусът (за щастие) е бил празен.
Трудно е да направиш нещо както трябва, вместо как да е.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6369 on: 02.10.2015, 11:08:44 »
Това го каза и шофьорът. Е в поне едно съм сигурен - спирачките на дювага не са никак добри.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Neronov

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3052
  • R.I.P 1210
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6370 on: 02.10.2015, 12:03:38 »
Репортаж на Нова от сутринта и интервю с Антон Деспотов. 

 http://vbox7.com/play:3c63adf44c&start=4

Offline vasko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3381
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6371 on: 02.10.2015, 12:27:39 »
Репортаж на Нова от сутринта и интервю с Антон Деспотов. 

http://vbox7.com/play:3c63adf44c&start=4
Значи, отпадат версиите за техническа неизправност на возилата и такава на светофарната уредба.

Както каза събеседникът, вината със сигурност трябва да е в един от двамата водачи. Дано да си удържат на думата и да уволнят този, който е виновен. :devil: И това го казвам, не защото имам някаква нерационална мания за наказания, а защото смятам, че не трябва такъв човек да ни вози повече. ;)

Аз имам две хипотези за случая:
:arrow: Шофьорът на автобуса джигитства и вместо да се нареди в най-лявата лента, се реди в съседната, която е само за направо (много редовна практика от шофьорите по А120 на това кръстовище). Светва зелено за направо (в същото време и разрешителен сигнал за трамваите). Водачи на други МПС "натискат" автобуса (чрез натискане на клаксони), защото им пречи, тъй като е заел грешна лента. Все пак автобусът не е лек автомобил и не може просто да се нареди най-отпред в лявата лента и за това шофьорът решава да навлезе върху трамвайното трасе и там да чака зеления сигнал или дори да си продължи на червено, ако му се отвори тази възможност (това съм го виждал с очите си). При светването на разрешителен трамваен сигнал, трамваят е бил по-далечко и ватманът се е засилил, за да успее да мине. Ясно е, че е видял автобуса, но може би е предположил, че същият ще се изнесе навреме. Когато вече е видял, че това няма да стане - вече е било късно за спиране без удар. Знаем, че релсовите превозни средства имат далъг спирачен път.

:arrow: Трамваят е бил далече, когато е светнал разрешителен трамваен сигнал. Ватманът се е засилил, за да успее да мине. Малко преди да достигне кръстовището сигналът се сменя на забранителен, но ватманът е решил да продължи, защото се е засилил доста, а и знае, че има буферно време между светването на забранителния трамваен сигнал и светването на зелено за автомобилните направления, които пресичат релсите. Автобусният водач е бързал и е потеглил малко по-рано и готово...

Залагам основно на първата хипотеза, защото от снимките си личи, че автобусът е бил в покой в момента на удара. Ако беше в движение, то позицията му щеше да е друга. А защо е бил спрял на това място, ако е минавал на зелено?.. :rolleyes:

Ставам за следовател.  :P
vasko - оригиналът! :)

Offline CNN

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1153
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6372 on: 02.10.2015, 12:38:51 »
Снощи още едно стъкло счупено на песа 2304 на единичния коловоз.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6373 on: 02.10.2015, 12:41:53 »
Уволнение на водач е немислимо и ще падне в съда без никакви проблеми.
Васко, не вярвай, че трамваят е бил технически изправен. Те всички са технически изправни, ама я ела с мен да те повозя в някой чешки в кабината и сам да видиш как спират. По презумпция всички ръководни органи на СЕ казват, че трамваите са в пълна изправност, нали трябва да си пазят хляба.
А от психологическа гледна точка - много гузно поведение на ватмана, това бягане от камерите е признак на вина, докато автобусният шофьор, който е с голям авторитет и стаж, който е бил титуляр на 2526 - най-хубавият мерцедес от модела 19 години , сам спокойно описа, че е преминал на разрешен сигнал. Още повече, че той на 100% знае фазите на светофара, коя колко време трае и едва ли би навлязъл за червено.
А и не мисля, че ударът е бил, когато автобусът е бил в покой. Мисля, че трамваят го е ударил в стъклото преди втора врата, автобусът се е движил и затова и цялата втора врата е помляна, както и стъклото след нея.

Снощи още едно стъкло счупено на песа 2304 на единичния коловоз.
И това става в центъра на София...
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6374 on: 02.10.2015, 12:58:26 »
Снощи още едно стъкло счупено на песа 2304 на единичния коловоз.
Май са хванали стрелеца - някакъв луд от кооперацията над единичния коловоз.

Offline wolf_rusi

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1398
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6375 on: 02.10.2015, 13:27:00 »
А от психологическа гледна точка
Не е точно така. Психологията е наука, която въобще не е проста за разбиране и не винаги решението на проблема, което ние виждаме е вярното.
Вината, от своя страна, е субективен елемент на престъплението. Тя представлява психическото отношение на дееца към собстеното му деяние, общественоопасните последици, които то причинява, изразява се чрез конкретното деяние, получава отрицателна оценка от обществото и се изразява във формата на умисъл или непредпазливост.
За да се анализира наистина подробно и обстоятелно от психологическа гледна точка трябва да се останови на какво равнище е вината: (-1)неизвършено - (0)случайно деяние - (1)несъзнателна непредпазливост - (2)съзнателна непредпазливост - (3)косвен умисъл - (4)пряк умисъл.

Quote
много гузно поведение на ватмана, това бягане от камерите е признак на вина
Тук аз не смятам, че точно това е признак за вина. Поведението е показателно за действията на човека в околоната среда. В случая, ватманът е с повишена раздразнителност. Според медицината, повишената раздразнителност често е в следствие на "внезапни и резки промени в реакциите при различни ежедневни ситуации и дейности". Взимайки на предвид шока от преживеният сблъсък смятам, че реакцията на ватмана не е оличаваща, но не е и оневиняваща.

Относно новите ни "Песи" колко към момента са в неизправност общо?
« Last Edit: 02.10.2015, 14:16:18 by wolf_rusi »

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5869
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6376 on: 02.10.2015, 16:50:03 »
Спрете с безсмислените спорове и обвиняването без доказателства. Всички спорещи сте от достатъчно дълго време във форума, за да знаете че от този спор няма да излезе нищо друго, освен много офтопик. А кой какво е чул от някого - тези неща ги пишете в клюкарника.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2700
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6377 on: 02.10.2015, 18:27:59 »
Достатъчно чакахме, време е защитниците да се развихрят. :angry:
Това като заяждане ли да се приема?
Както искаш го приwмай, но аз се оказах прав и започна голямото блъскане и скачане по клавиатурата. Всъщност да, заяждане е, към тези, които извършват физиески и умствени упражнения върху клавиатурата и се изживяват като Баба Ванга и Вера Кочовска.
« Last Edit: 02.10.2015, 20:36:26 by btr95 »
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6378 on: 02.10.2015, 20:08:54 »


Ставам за следовател.  :P
Ставаш и за свидетел и за следовател и за Министър - Председател!
Иначе лицето Деспотов естествено ,че няма да си плюе в сурата и да каже ,че мотрисът е изправен . Тя мафията това и набива в главите - виновни са водачите , всичко е изправно и е минало преглед преди три дни .
Лицето Деспотов дори не знае къде е ударът - той казва - в съчленението !!!
 https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpl1/v/t1.0-9/12115604_1634886056799469_3549734984423261372_n.jpg?oh=248f1ba1abbdaadc0ed0f36e1a447e57&oe=569BFCE0

Какво се случи с 904 ? Аз ще ви отговоря - независими експерти доказаха , че мотрисът е бил неизправен .
Същото ще се случи и със случая с 2022 , същото ще се случи и с 8020 .Просто истината е друга , но когато се разбере - никой няма интерес да се разбере каква е тя .
Случайно да знаете , че трамваи от този модел при потегляне от спирка с включен реверсор напред тръгват назад ? Знаете ли , че тези трамваи са произведени САМО за извънградско каране в обособено трасе без светофали а с ЖП прелези?
въпросите ми са към новоизлюпилите се разбирачи !
« Last Edit: 02.10.2015, 20:11:19 by София 70 »

Offline UMSofia

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1491
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6379 on: 02.10.2015, 20:33:37 »
Всички се возим по трамваите и виждаме в какво техническо състояние са и без да сме експерти. Специално в тези пенделните дювази, винаги се возя с някакъв страх, много зле изглеждат. И морално, и технически, и сякак са остарели. Не им е мястото вече по пренаселените софийски улици с този интензивен трафик. Не зная и колко бързо може да спре една такава мотриса? Сигурно спирачния път не е малък.