1. През останалото време, първо ще е от дъжд на вятър, ако някога се направи такава линия,
2. предвид, че 7 ще дойде след 2 минути (ако чакаш по България), а те са климатизирани и нископодови си губи смисъла.
3. Ние хубаво го мислим, ама едва ли ще се изпълни
1. Маршрутът с почивките е към 30-40 минути, а пенделите са 9. Има предостатъчно ресурс за обслужване на около 10 минути интервал
2. По ЦБ3 колко пропускат ТМ4, за да се возят на по-комфортните ТМ5? Ако са много такива пътници, лично бих предпочел да си седя на седалка в българска барака, отколкото да се тъпча в климатизирана нископодова ПЕСА.
3. Да, тук си прав. Трасето най-вероятно ще си стои празно от петилетка на петилетка. Накрая вместо него ще изпълнят траншейно преминаване на автомобилите по ринга през няколко кръстовища и ще се свърши работата...
Отчитайки начина на действие на СО, ми се струва много малко вероятно да направят някъде по ринга трамвайно обръщало. И без него необходимият отчуждителен ресурс в един от най-скъпите софийски квартали е сериозен, за да заделят още една бала пари за такова. Наличното сега автобусно-тролейбусно обръщало ще бъде значително орязано след изпълнение на южното платно на Каблешков и е абсурдно освен няколкото линии да може да поеме и трамвай.