И в двата варианта ще пренасочат А88 по Драган Цанков, за да свърже Лозенец и Хладилника с метрото.
Ако ТМ трасе минава по Н.Габровски, вероятно ще ликвидират А94, така че подобряване на обслужването на Дианабад няма да се получи. Пък и бул.Габровски отесня с новото строителство край него. Не съм съгласен, че другият вариант минава през ненаселени учестъци. Да, по Симеоновско е парк, но около Зоопарка и в западния край на Г.М.Димитров съвсем не е ненаселено, а възникна квартал, съизмерим че и по-голям от блоковете около Н.Габровски. В момента той се обслужва единствено от А102, който минава далеч от централните части. Освен това по-дългото трасе би се компенсирало от по-ниската цена на километър, тъй като то ще е изцяло автономно (с изкл.пресичането на улиците), докато по ул. Габровски няма място за автономно трасе, а неавтономните трасета означават по-висока себестойност, повече ремонти и по-ниска скорост и безопасност. Затова считам, че оптимален вариант е трасе покрай Зоопарка и запазване на А94 по Н.Габровски.