И остава лента, лента и половина за движение. А завиващите по уличките - неведнъж е коментирано, че релсовите превозни средства са с предимство пред нерелсовите такива
Пред хотелите "Диана" паркират даже косо, така че единственото преминаване ще е по трамвайната линия.
Колчета не могат да се сложат. Почти стопроцентово убеден, че габаритът на Габровски не позволява трамвайно трасе, колчета, лента за паркиране и лента за движение, достатъчно широка за безопасно движение на автобуси. Няма как 4-лентова улица да стане 6-лентова. Знаци "Паркирането забранено" няма да сложат: те претрасираха трамвая само и само да може да се паркира. А на спирката до 11 ОУ има и такси стоянка (разрешена и регламентирана със знаци).
Михайло, аз знам, че не само трамваите, а и всички вървящи направо имат предимство пред завиващите наляво, но думата ми е за возила, престроили се за ляв завой на трамвайната линия. Няма как трамваят да им влезе в багажника.
Просто Никола Габровски има и сега практически една активна лента за движение. Единственият вариант хем да има трамвай, хем да се отпуши улицата, бяха релсите да са до тротоарите. Достатъчно беше неусвоеният още парцел между 11 ОУ и новите блокове да се направи на паркинг. Но явно Габровски са го нарочили на плътно презастрояване...