Ни най-малко не искам да се въртим в кръг, просто мислех че не си ме разбрал.
Значи на първо място мисля че трябва да е по средата, защото така трасето ще е наистина авотномно, понеже ще е изолирано от двете платна. Като е от едната страна ще има прекалено лесен достъп до него и няма да могат да карат така спокойно. И да е отстрани има как да се загради но не е същото.
Второ, така ще се добави 3-та лента, която може на този етап да не е чак наложителна, но някой ден (дай боже) като направят каблешков тя ще е доста необходима. Не че с трасе отстрани е невъзможно, но няма да стане скоро.
Построяването на подлез ще разкара пешеходците от кръстовището и ще подобри пропусквателната способност.
При поставяне на трсето от страни ще трябва то да е така по цялото протежение на булеварда (ако приемем че трамвая ОК - 4-ти км ще го има) за да няма пресичане на пътното едното пътно платно от трамваи.
Колкото до актуалността на тази регулация, тя е същата и в сайта на софпроект, където има целия ОУП. Демек бу трябвало да е актуално.
Защо мислиш, че така ще е чак толкова по-скъпо? Подлеза ще е скъп ок, но това е. Третата лента все ще струва пари без значение кога и при какво разположение ще се прави.