Author Topic: Новото трасе до Дървеница  (Read 421450 times)

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #120 on: 09.10.2007, 09:35:13 »
Там метрото да не е с пантограф ?
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #121 on: 09.10.2007, 18:29:11 »
Quote from: zlatin
Не верно. Трамвай 5 в гр. Амстердам върви на едни релси с метрото, и то надземно, по средата на един булевард от сорта на "Ботевградско шосе", с доста светофари, естествено синхронизирани, винаги даващи залена светлина за трамвая, респ. влака.
Точно за това съм уточнил в скобите!

Offline zlatin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 643
    • View Profile
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #122 on: 19.10.2007, 01:07:56 »
aa
« Last Edit: 13.03.2010, 13:39:59 by zlatin »

Offline Marceto

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 16
    • View Profile
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #123 on: 19.10.2007, 17:36:37 »
Преди 3-4 дена асфалтираха релсите пред една нова кооперация тачно до 7-ми блок /за паркинг/, мисля че се е падало на последната спирка на трамвая.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #124 on: 19.10.2007, 17:59:49 »
Quote from: Marceto
Преди 3-4 дена асфалтираха релсите пред една нова кооперация тачно до 7-ми блок /за паркинг/, мисля че се е падало на последната спирка на трамвая.
ETO за какво става въпрос, гаранция че това асфалтиране е незаконно и подлежи на санкция

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #125 on: 19.10.2007, 21:01:04 »
Quote from: Repcho
ETO за какво става въпрос, гаранция че това асфалтиране е незаконно и подлежи на санкция
Тонът на статията хич не ми харесва  Не са запознати изобщо със съдбата на трасето и въобще с района. Грешката е, че построиха тази кооперация там - от едната страна е ОМВ, от другата - трамвайното трасе. А не е предвиден паркинг и няма къде да се паркира....

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #126 on: 19.10.2007, 21:04:59 »
то трябва да си тъпак да платиш няколко десетки хиляди за жилище там ама явно ги има и такива

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #127 on: 19.10.2007, 21:27:32 »
Абе нали знаеш като в една песен "софиянци искам да са мойте внуци" .
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #128 on: 20.10.2007, 00:07:49 »
"Вместо релсите да се вдигнат и оползотворят за старо желязо"
А не може ли вместо релсите да се вдигнат по тях отново да тръгне трамвай...
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline Marceto

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 16
    • View Profile
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #129 on: 20.10.2007, 14:06:00 »
Много учуден останах след като видях какво става там и се питах дали това наистина е окончателния край на това трамвайно трасе /ако е законно асфалтирането/ или поредния блъф без знането или незнанието на някои хора.   Точно зад релсите според мен има и без това има достатъчно голям паркинг за кооперацията, който не съм го виждал никога претъпкан и който най вероятно няма и да асфалтират. Даже между релсите и кооперацията си има достатъчно място за уличка, която да свързва паркинга с 8-ми Декември.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #130 on: 21.10.2007, 17:17:47 »
Quote from: Repcho
то трябва да си тъпак да платиш няколко десетки хиляди за жилище там ама явно ги има и такива
Винаги им съм се чудил на тези комшии - от две страни - булеварди, от третата - бензиностанция. На всичкото отгоре строителят ги заряза с някакъв чакълест паркинг зад блока и с изровени кратери пред общежитие №7. Явно паркингът е 100% незаконен - вероятно хората са събрали по някой лев, за да задвижат нещата.
Щях да пиша за този "паркинг" във виртуалното деловодство на СО, но този път са ме изпреварили. Освен всичко друго, паркингът излиза точно на светофара, това не може да се узакони, даже и да я няма трамвайната линия.

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #131 on: 07.02.2008, 16:28:50 »
На мен не ми стана ясно тези промени от 16.01.2008 промяна на променения през декември ОУП ли са или нещо друго!

Очевидно не, защото описаното съответства на вече направените промени - както за метрото до Кремиковци, така и за Северната, Западната тангенти и др.

Интересно ми е развитието на трамвайното трасе след Семинарията.
Става ясно че вече няма да завива наляво ами ще цепи направо до бул.Симеоновско шосе, по всяка вероятност в самостоятелно трасе. Така до кръстовището на бул Симеоновско шосе с Проф Иван Странски. Там завива наляво и продължава по Иван странски между блоковете 57, 60 в Студентски град, зад Зимния дворец и след това направо през полето, вероятно заедно с пробив на ул. Проф Иван Странски до бул. Климент Охридски, където както разбирам завива надясно до кв. Малинов долина.

Дотук добре, остават обаче отворени няколко въпроса.
 1. От бул Вапцаров до Зоологическата градина трасето не би трябвало да има проблем. Ще се сече от гората от лявата страна на булеварда. (тук е редно настоящето трасе от Семинарията до руското посолство да се залеси!)
 2. От зоологическата градина до "Проф Иван Странски" невиждам никаква възможност за обособено трасе. Всичко от двете страни е застроено. Това означава да се стесни Симеоновско шосе до 2 активни ленти за автомобили или споделяне на общо пътно платно между трамвай и автомобилен поток.
 3. Още по тежко е положението в самия Студентски град. Там улицата е двулентова с едноредови паркинги от двете страни, които са перманентно препълнени. Вярно че има достатъчно разтояние до блокове 59,60 и 61 от южната страна, но там построиха завидно количество заведения, повечето от които не изглеждат временни.
« Last Edit: 07.02.2008, 19:03:56 by LG_ »
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #132 on: 08.02.2008, 22:04:08 »
Quote from: LG_
Така до кръстовището на бул Симеоновско шосе с Проф Иван Странски. Там завива наляво и продължава по Иван странски между блоковете 57, 60 в Студентски град, зад Зимния дворец и след това направо през полето, вероятно заедно с пробив на ул. Проф Иван Странски до бул. Климент Охридски, където както разбирам завива надясно до кв. Малинов долина.

Не, по друг начин е записано - от Симеоновско по Г.М.Димитров до Гражданска защита, после вдясно по Габровски (или от Пионер по Габровски, ама там не ми е ясно, къде ще върви трамвай, то и без трамвай едвам се минава) и на юг покрай УНСС до Малинова долина. Иван Странски по проект продължава на изток южно от района на НСА до Кл.Охридски. Оттам пък ще го докарат до старото колело на ТМ2 и надолу вероятно ще направят нво колело около Онкологията, така че новият трамвай да се довозващ до метрото за Дървеница, Малинова долина и Студентски град.
За мен е много екстравагантно и скъпо това решение. Далеч по-малко ТМ трасе би се строило, ако от Симеоновско по Г.М.Димитров (или Габровски-Г.М.) се стигне до Раковата, после - по старото трасе до края и в бъдеще - по Иван Странски на запад към Малинова долина и Зимния дворец.
« Last Edit: 08.02.2008, 22:10:51 by blagun »

Offline greg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1187
    • View Profile
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #133 on: 10.02.2008, 15:34:22 »
Quote from: blagun
...........За мен е много екстравагантно и скъпо това решение. Далеч по-малко ТМ трасе би се строило, ако от Симеоновско по Г.М.Димитров (или Габровски-Г.М.) се стигне до Раковата, после - по старото трасе до края и в бъдеще - по Иван Странски на запад към Малинова долина и Зимния дворец.
Спокойно, скоро няма да се строи никакво трасе. Фактът, че се подмятат различни "екстравагантни" варианти за строителството на това трасе, само може да ни подскаже, че въобще не е на дневен ред строителството на трамвайно трасе в югоизточна София.

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #134 on: 11.02.2008, 12:01:28 »
Quote from: blagun
За мен е много екстравагантно и скъпо това решение. Далеч по-малко ТМ трасе би се строило, ако от Симеоновско по Г.М.Димитров (или Габровски-Г.М.) се стигне до Раковата, после - по старото трасе до края и в бъдеще - по Иван Странски на запад към Малинова долина и Зимния дворец.

Дам. И със спрягания трамвай по Каблешков - Г.М.Димитров застъпването на бъдещите трасета на трамваи-метро в тази част на София се получава добре.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #135 on: 11.02.2008, 23:32:33 »
Quote from: LG_
Дам. И със спрягания трамвай по Каблешков - Г.М.Димитров застъпването на бъдещите трасета на трамваи-метро в тази част на София се получава добре.
Аха - изток-запад - нормалнорелсово, пък север-юг - теснорелсово. Но както се казва, трай, бабо, за хубост. Тогава в Дианабад можем да се простим и с А94, и с А88.

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2357
  • Sofia Hardcore
    • View Profile
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #136 on: 14.02.2008, 16:15:25 »
Дано ги видим новите трамвайни трасета в обозримо бъдеще!
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2357
  • Sofia Hardcore
    • View Profile
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #137 on: 06.03.2008, 15:29:10 »
Абе не знам дали сме го коментирали, но според мен трябва да има пробив в най-скоро време като продължение на 202-ра до Хаджи Димитър. Пак варианта 3*3, но разбира се да не се затриват ЖП-линиите в района, а напротив, да се изградят нормални прелези и спирки с пътнически платформи за Градската Железница. Също належащ пробив според мен е и бул. Универсиада поне  до Цариградско барабар с трамвайното трасе, чието колело да е от южната страна на Цариградско. Също така и подлез при ул. Димитър Пешев.

 Също ако се разшири Самоковско Шосе и се продължи трамвайното трасе до църквата обособено ще бъде също един много добър вариант, тъй като ще се разкарат гадните автокъщи и ще може да се направи някоя друга кооперацийка и всички ще са доволни
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1316
    • View Profile
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #138 on: 06.03.2008, 15:51:42 »
Quote from: NiGhtPiSH
Абе не знам дали сме го коментирали, но според мен трябва да има пробив в най-скоро време като продължение на 202-ра до Хаджи Димитър. Пак варианта 3*3, но разбира се да не се затриват ЖП-линиите в района, а напротив, да се изградят нормални прелези и спирки с пътнически платформи за Градската Железница. Също належащ пробив според мен е и бул. Универсиада поне  до Цариградско барабар с трамвайното трасе, чието колело да е от южната страна на Цариградско. Също така и подлез при ул. Димитър Пешев.

 Също ако се разшири Самоковско Шосе и се продължи трамвайното трасе до църквата обособено ще бъде също един много добър вариант, тъй като ще се разкарат гадните автокъщи и ще може да се направи някоя друга кооперацийка и всички ще са доволни
Имам идея за въстановяване на трасето на 2 до дървеница и оползотворяване на южната околовръстна линия.Тм2 се прокарва по трасето си южно от трасето на метрото и моста на кат и се слива с околовръстната линия, а при гара пионер през гората достига до пресечката със семинарията.Колкото до околовръстната линия може да се ползва за нормалнорелсов трамвай вместо да се прави такъв по ГМ Димитров.Ще свързва Дружба,Исток,Изгрев, през гората до Хладилника и после по Т.Каблешков до авт.Запад и О.Купел.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #139 on: 18.05.2009, 14:54:32 »
То не е проблем, даже е хубаво-днес като минавах покрай изоставеното трамвйно трасе в Дървеница с 88 ми се стори, че са започнали да го ремонтират. Всмисъл, че режеха дърветата и треволяците, обрасли около трасето, надвисналите клони и др. около самото трасе имаше навсякъде натрупани отрязани клони. Но по самото трасе все още има останали много треволяци. Видях старата пожарна, която е на някое от депата, както и една аварийна. Означава ли това, че най-после е започнал ремонта на това трасе, и свързването му с другата част при Семинарията?
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР