Author Topic: Обновяване на подвижния състав при покупка на нови возила  (Read 395815 times)

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Quote from: difian
Аз мисля,че вече натрупахме достатъчно опит с правенето на нископодови тролеи Икарус.Иде ред на автобусите!

Да бе, чудни са направо... Хайде стига сме наливали пари в глупости.

Offline JloKyM

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1020
    • View Profile
    • http://skyscrapercity.com
Quote
СОФИЯ. Старите, близо 30-годишни рейсове, отиват за скрап. Модерни автобуси ще сменят раздрънканите икаруси, които в момента возят столичани.
Досега общината е сменила 200 икаруса с "Мерцедес" и МАН, остават още около 100. Срокът за пълната им подмяна изтича до 3 години.
Новите автобуси ще бъдат купени от спестяванията на София. Те са лихви по заеми, обясни зам.-кметът Минко Герджиков. Това стана възможно, след като кредитният рейтинг на София беше вдигнат на ВВ+. Имаме предложение от Европейската банка за възстановяване и развитие и от още два трезора да ни се намалят лихвите под средния процент за ЕС, допълни Герджиков. Освен с ЕБВР общината е сключила договори за заем с Японската банка за международно сътрудничество за метрото. Кредитите от Райфайзенбанк и "Биохим" пък са за изграждане и ремонт на пътища, а по заем от Банката за развитие на Съвета на Европа се строят ромски жилища. Плащанията по кредити тази година са 28 млн. лв., съобщи Герджиков. На фона на бюджет от 614 млн. за 2007 г. вноските няма да създадат проблеми на общината, смята зам.-кметът.
21 млн. лв. отиват тази година за ремонт и нов асфалт на пътища, сочи общинският бюджет. За пръв път се отделят 1,5 млн. лева и за почистване на междублоковите пространства, макар това да е задължение на собствениците.
Сияна Севова

в-к Стандарт  

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
тук е поредната глупост на журналята, 30 годишните автобуси не са Икарусите а О305Г и Хюлиез, Икарусите са на по 20 години ама кой да се позаинтересува. Иначе да видим откъде ще дойдат тия спестявания  

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Даааа, и понеже ще пращат за скрап старите рейсове, та затова днес 3105 и 3364 заминаха на ОР в Дупница...
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Quote from: emo
Даааа, и понеже ще пращат за скрап старите рейсове, та затова днес 3105 и 3364 заминаха на ОР в Дупница...
3105 не беше ли бракуван?

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline x3m

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1653
    • ICQ Messenger - 319415660
    • View Profile
    • Спирка.org
    • Email
днес говорих със Стоилов /нали така му беше фамилията, да не бъркам?/ и ми обеща, че до 2 месеца максимум ще пратят и 2226 на ремонт (в момента е в техн. паркинг на Мала`ата), най-вероятно в АРЗ Искър.

ха да ний е честито и още един ремонтиран Икарус

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Quote from: x3m
днес говорих със Стоилов /нали така му беше фамилията, да не бъркам?/ и ми обеща, че до 2 месеца максимум ще пратят и 2226 на ремонт (в момента е в техн. паркинг на Мала`ата), най-вероятно в АРЗ Искър.

ха да ний е честито и още един ремонтиран Икарус
АРЗ Искър не е собственост на СО И СКТГ от три години . Закупено   е от частник и предмета на дейност е ремонт и търговия на пътностроителна техника.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Quote from: x3m
днес говорих със Стоилов /нали така му беше фамилията, да не бъркам?/ и ми обеща, че до 2 месеца максимум ще пратят и 2226 на ремонт (в момента е в техн. паркинг на Мала`ата), най-вероятно в АРЗ Искър.

ха да ний е честито и още един ремонтиран Икарус


е ТОВА ВЕЧЕ СИ Е МАЙТАП ДЕ. Знаете на какво мяза 2226.
Но това, което ви написах за 3105 и 3364 е истина, колкото и да не ми се иска.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline x3m

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1653
    • ICQ Messenger - 319415660
    • View Profile
    • Спирка.org
    • Email
абсолютно сериозен съм, пак ще си го върнат - ще спрат договора на Омуртаг, т.к. пробега до там бил много голям и се губели пари за гориво, не можело да се упражнява ефективен контрол и разни подобно. за това ще възобновят Искър и ще прехвърлят там част от ОР.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
За 2222 може но 2226 отдавна е разпарчетосан и от него освен тигани и лейки друго няма да стане.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
И за 2222 не става, защото е в Омуртаг.
Само 2117 и 2205, както и 2033 останаха неремонтирани Икаруси в Малашевци.

А на нас ни говорят, че щяли да махат икарусите. Дрън, дрън...
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2357
  • Sofia Hardcore
    • View Profile
Аз викам всички съчленени 305 и Юлиета за брак. Да се ремонтират няколко, но единичните 305 може да си останат, защото определено са в по-добро състояние от съчленените, които провисват, тракат. Един 305Г вчера нямаше душа да тръгне. Не му запомних номера, но беше по 76.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Quote from: NiGhtPiSH
Аз викам всички съчленени 305 и Юлиета за брак. Да се ремонтират няколко, но единичните 305 може да си останат, защото определено са в по-добро състояние от съчленените, които провисват, тракат. Един 305Г вчера нямаше душа да тръгне. Не му запомних номера, но беше по 76.


Тука съм много съгласен, тях даже преди Икарусите трябва да ги резнат. И без това 0305Г/HLZ са по-стари от Икарусите, а и са по-гадни. При следваща доставка направо към Перник да ги карат групово.
« Last Edit: 08.03.2007, 10:30:45 by etnies »

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
хайде малко по сериозно, Мерцедесите са много по достъпни от Икарусите, автоматици са и т.н.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Quote from: Repcho
хайде малко по сериозно, Мерцедесите са много по достъпни от Икарусите, автоматици са и т.н.


... да ще сравняваме Мерцедес с икарус...
Нямам думи.
Обаче ремонтът на Икарусите е по-евтин, така, че е по-вероятно те да останат още поне 5 год.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Quote from: Repcho
хайде малко по сериозно, Мерцедесите са много по достъпни от Икарусите, автоматици са и т.н.
Така си е, има много добри запазени 0305г/Хюлиези  3656, 3675 и 3569 са ми от любимите.

Offline Heuliez

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 784
    • ICQ Messenger - 484886265
    • AOL Instant Messenger - Skype+-+tedo_13
    • View Profile
    • Email
Да  бе  да   Hlz    са  си  много  по  добре  от  Икарусите!Са   като  ги   пратят  на   ремонт  ще  са  супер.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Вижте сега ако сравним най-новите модели на Икарус и Мерцедес и аз бих се затруднил в избора между двете.Но спрямо наличните в София естествено е, че 305 и Юлие са по-добре въпреки, че в момента неремонтираните са доста по-зле от Икарус в техническо отношение.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я