Author Topic: Обновяване на подвижния състав при покупка на нови возила  (Read 395807 times)

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Има логика - икарусите са по-силно остарели морално и от Чавдар 141 и от O305G/Heuliez - имат неудачна компоновка и съответно са шумни, смърдят на нафта и изгорели газове и задницата постоянно се лашка при завиване. Чавдарите и без това са малко изпокапаха поради конструкционни дефекти. O305G/Heuliez са вече твърде стари, но и икарусите не са никак здрави и подлежат на брак.  :rolleyes: Също така икарусите представляват опасност за пътниците с открития механизъм на съчленението - редно беше при някой от основните ремонти да се покрие механизма на съчленението с плат или гума.  :rolleyes: При Чавдар 141 и O305G/Heuliez съчленението е адекватно закрито и не представлява опасност.  :)
« Last Edit: 29.09.2014, 14:10:33 by V.Peichev »

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Реда на бракуване трябва да е Чавдар 141/дружбенски О305Г и икаруси с ръчни скорости - едва след това може да се започне и с О305Г в Земляне, Малашевци и автоматичните Икаруси.
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Реда на бракуване трябва да е Чавдар 141/дружбенски О305Г и икаруси с ръчни скорости - едва след това може да се започне и с О305Г в Земляне, Малашевци и автоматичните Икаруси.
Напълно подкрепям!  :fan:

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Също така високият под на Икарусите е непосилен дори за алпинисти от калибъра на Едмънд Хилари  :( А непоносимите центробежни сили в задницата създават усещането, че си в лунапарк  :( И освен непокритото съчленение, което застрашава живота на ежедневно падащите в него пътници, при ремонтите не съумяха да монтират обратнодействаща спирачка с пружинен механизъм  :( :(
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
ОК, а какво правим с 1373, 1631, 359, 1637, 375 и 365?
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Също така високият под на Икарусите е непосилен дори за алпинисти от калибъра на Едмънд Хилари  :( А непоносимите центробежни сили в задницата създават усещането, че си в лунапарк  :( И освен непокритото съчленение, което застрашава живота на ежедневно падащите в него пътници, при ремонтите не съумяха да монтират обратнодействаща спирачка с пружинен механизъм  :( :(

Икарусът има обратно действаща спирачка на средния мост въпреки, че не е съвсем надеждна - работи с въздух от резервоар и може при утечка да изпусне.  :)

Offline Stierlitz

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 991
    • View Profile
Quote
ОК, а какво правим с 1373, 1631, 359, 1637, 375 и 365?
:D Тези (и много други) баракуди отпаднаха от експлоатация по естествен начин .... , все пак, в интерес на истината трябва да отбележим и значимата косвена причина за това свързана с редица "качествени" "основни" ремонти из разни АРЗ-та.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11378
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Има ли някой информация кога ще се доставят останалите 80 броя модерни автобуси с удачна компоновка и съответно тихи, не смърдящи на нафта и изгорели газове, имащи стабилна задница която не се лашка при завиване, не представляват опасност за пътниците заради закрития механизъм на съчленението, което спасява живота на ежедневно падащите в него пътници, липса на непоносимите центробежни сили в задницата и съответно липса на усещането, че си в лунапарк, естествено и не на последно място - наличието на надеждна обратнодействаща спирачка :)
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Следващите доставки ще са през януари и март 2015г., така беше казала Фандъкова.

Мен повече ме вълнува кога ще нарежат 3551, 3568, 3654, 3663, 3668, 3675 и подобните дружбенски изчадия :help:

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Те някои от тях се саморазпаднаха, но в Дружба имат добър технически екип и предполагам ще ги пуснат налиния :)
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
При доставени нови съчленени автобуси в гараж Дружба и пускане на МД1 до Младост 4 спокойно ще може O305G/Heuliez да се нарежат най-много да останат няколко бройки от по-запазените като оперативен резерв. Новите автобуси заедно с O345G ще покрият 76, 88, 213, ако се закрие силно дублиращия 213 113 ще останат известен брой съчленени коли и за 305, 413 евентуално и за 604.  :) Докато не се изпълнят тези условия ще е трудно да се нарежат O305G/Heuliez независимо от състоянието им. :)

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Следващите доставки ще са през януари и март 2015г., така беше казала Фандъкова.

Според последното изречение от линка по-долу, нова доставка може да имаме още тази година:  :fan:

... http://dnes.dir.bg/news/sofia-avtobusi-17694427?nt=4


Quote
... Щетите ще бъдат покрити от застраховката, а на мястото новите автобуси ще бъдат пуснати стари, докато бъде завършен ремонтът на возилата.

До края на годината се очаква Столична община да получи още 20 нови автобуса.

Offline cyberdude

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 704
    • View Profile
    • Email
Ето последното известно развитие по темата с доставката на новите 110 единични автобуса:


http://sofiabus.nit.bg/obshhestveni-porchki/dostavka-na-novi-avtobusi-i-oborudvane/protokoli-i-dokladi.html


Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11378
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Леле. Дано не се класират турските и китайските.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Това е формалният старт на всяка тръжна процедура. На живо е още по-тегаво - разнасят се разни камари със страници за подпис от представителите на участниците.
Интересното е, когато комисията разгледа и точкува отделните оферти (на неотпадналите кандидати, разбира се).

Offline cyberdude

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 704
    • View Profile
    • Email
Интересно е и това, че за разлика от АПИ например, СКГТ позволява на участниците да отстранят пропуските в офертите си в срок. За липса на декларации или на преведени документи, АПИ директно дисквалифицира. Но пък тук ако трябваше да останат само тези без никакви пропуски, щеше да остане само Соларис...

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Мерцедес пак ги няма никакви  :neznam:

Offline ivan3275

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1246
    • View Profile
    • Email
Дано спечелят MAN или SOLARIS аз съм за тях.

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Похвално е, че Соларис са били изрядни с всички документации. :clap:

Offline kristian40t097

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 988
    • View Profile
    • Email
Дано спечелят MAN или SOLARIS аз съм за тях.
На мен возията на Соларис ми се струва твърда при тролеите, а от автобусите съм се возил в Урбино 12 в Бургас и също ми се стори доста твърда. Така че съм за Ман, а пък си имаме съчленени Манове, защо пък не и късият им вариант?
За трамвайния транспорт!!!!!