Author Topic: Обновяване на подвижния състав при покупка на нови возила  (Read 395827 times)

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Съвсем нормални съвременни нископодови автобуси изобщо не могат да се сравняват с бучащите и вмирисани на нафта икаруси с убийствени стъпала. Имат достатъчно седящи места - 36 по спецификация, ретардер, ABS достатъчно е да изкарат 10-12 години няма нужда да се таралянкат 30. ЛАЗ извращението имаше конструктивни дефекти, а и заводът  ЛАЗ не е в състояние да осигури адекватен гаранционен сервиз камо ли извънгаранционен. :rolleyes:

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Да да, поредните таралясници за много пари. То в тоя случай по-добре да държим някои стари автобуси, те поне имат шанса да изкарат повече години от тези "новите". Като се замисля доставените МАН-ове бяха лъч надежда, а това е ... казан с катран за София. Дано нещо да се обжалва и да се изберат нови кандидати, които по възможност да не са турци и китайци съответно с техните "прекрасни" модели и марки.

Offline cyberdude

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 704
    • View Profile
    • Email
Съвсем нормални съвременни нископодови автобуси изобщо не могат да се сравняват с бучащите и вмирисани на нафта икаруси с убийствени стъпала. Имат достатъчно седящи места - 36 по спецификация, ретардер, ABS достатъчно е да изкарат 10-12 години няма нужда да се таралянкат 30. ЛАЗ извращението имаше конструктивни дефекти, а и заводът  ЛАЗ не е в състояние да осигури адекватен гаранционен сервиз камо ли извънгаранционен. :rolleyes:

Китайски автобуси има само в Скопие - проучи там колко изкарват. Иначе за тез пари 100 пъти по-добре да си бяхме взели (например) втора употреба Цитаро или Ивеко - щяха да са поне 200 и в пъти по-добри от ДжунДжан УйТуй :crazy:

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Добрата новина е, че ще имаме разнообразие в градския ни транспорт :)
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Скопие експлоатира подобни автобуси от 2009г и освен забележки, че са тесни досега няма особени оплаквания.  :) Наистина са изкарали само 6 години досега. :rolleyes:

Offline Magirus deutz

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3194
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Скопие експлоатира подобни автобуси от 2009г и освен забележки, че са тесни досега няма особени оплаквания.  :) Наистина са изкарали само 6 години досега. :rolleyes:
Автобусите там са от 2011г..
Иначе ми се струва, че софийският  конкурс е  нагласен, за да може китайците да стъпят по - здраво на европейския пазар. В противен случай как може да се обясни избирането на този производител вместо Ман,  Ивеко или Соларис.
« Last Edit: 04.07.2015, 08:29:23 by Magirus deutz »

Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3599
    • View Profile
Това е ужасен избор от марки...  :help:

Offline kristian40t097

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 988
    • View Profile
    • Email
Надявах се на МАН, Соларис или Ивеко, а тя каква стана...... но да не губим надежда!!!!!  :/ :/ :/
За трамвайния транспорт!!!!!

Offline Kingpin

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1069
    • View Profile
На мене YUTONG на дизайн ми изглеждат супер. Салонът е сносен. Ще са с климатик. Много съм далеч от мисълта, че наличните О305, О302Т или дори ВМС са по-добра алтернатива....

Offline wolf_rusi

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1398
    • View Profile
Ето една снимка на въпросния модел:

Малко параметри:
- Максимална скорост: 85км/ч
- Размери в мм. 12040 * 2550 * 3025
- Тегло: 18т.
- Спирачна система: Двойно-верижна пневматична спирачка, съхранение на енергия , ABS, ретардер
- Гума: 295 / 80R22.5
- Резервоар: 255л.
- Седалки: 36 + 2 сгъваеми + 1 за водача
- Интериор: Лампа за четене, пердета, изходящ въздух, климатик
- Отопление: Независимо водно отопление
- Още: DVD плейъри, Електронен часовник, Кутия с лекарства, Чистачки, заключване с дистанционно управление

Още снимки: тук

Лично на мен, този модел ми прилича на 1701. Два "проблема", които засега виждам са: 1) не обособена кабина и 2) няма "първа" седалка (вижте снимката по-долу). На мен също този модел не ми харесва, но не виждам какво можем да променим  :/ .
« Last Edit: 03.07.2015, 18:52:39 by wolf_rusi »

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
На мен пък изобщо не ми харесват и изобщо не смятам, че такива автобуси подхождат на европейски град, пък било то и на треторазредна страна като България.
« Last Edit: 03.07.2015, 19:09:34 by Kaiser Kar »
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline hristian

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 10
    • View Profile
На мен пък ми харесват на фона на някои последни разработки най-вече на Мерцедес. ;)
Поне тези имат класически линии.
Всъщност който е да е по-добре от Мерцедес, ако автобусите им ще изглеждат по начина по който последните им модели. :D
« Last Edit: 03.07.2015, 19:00:30 by hristian »

Offline wolf_rusi

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1398
    • View Profile
Както казах по-горе, този модел има доста прилики с 1701
Открийте разликите  :arrow:

Offline Kingpin

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1069
    • View Profile
Този на снимката е различен от този, който е в официалния сайт.

Offline bahner

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 952
    • View Profile
Ето класирането по точки:  :neznam: :help: :help:

1. "Джънджоу Юйтун Бус Ко.Лимитед", Китай - 35.09 точки + 59.21 т. = 94.30  :help: :help:
 
2. "Карсан Отомотив Санайи Ве Тиджарет" А.Ш - 32.85 точки + 60.00 т. = 92.85  :help:  :help:

3. "Ивеко Чешка Република" АД - 39.54 точки + 49.46 т. = 89.00

4. "Темса Глобал Санаи Ве Тиджарет" А.Ш - 34.84 точки + 53.50 т. = 88.34  :help:

5. "Соларис Бъс енд Коуч" С.А, Полша - 35.43 точки + 52.14 т. = 87.57

6. "МАН Трак енд Бъс" АГ, Германия - доставя автобуси в София - 34.82 точки + 47.99 т. = 82.81

Кой е източникът на тази информация и откъде се добавят тези допълнителни точки?

Галерия за градски транспорт - https://www.flickr.com/gp/127247218@N05/qB017P

Offline mediar

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1011
    • View Profile
    • Mediar's Site
Още снимки: тук

Интериорът е 1:1 с този на BMC и смятам, че качеството му не е на много по-високо ниво... :/ А пък шофьорското табло е като на автобус от 1995-та година.

Още снимки от същия ( предполагам ) модел, направени в Чехия - http://www.fotodoprava.com/bus_rarity_foto5.htm
« Last Edit: 03.07.2015, 21:19:47 by mediar »

Offline viktor_bdz

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1332
    • View Profile
И китайските, и турските автобуси са ужасни...

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6228
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
И китайските, и турските автобуси са ужасни...

Ужасно е когато комисионните по сделката са малко...................
Спрете си просташките мнения !

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2700
    • View Profile
    • Email
бучащите и вмирисани на нафта икаруси с убийствени стъпала.
Tова докога смяташ да го повтаряш, разбрахме ти мнението както знаем перфектно мнението ти за спирачките на българските трамваи. Иначе по темата, то по-добре да си произведем някой Чавдар, вместо това.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3771
  • TM 303
    • View Profile
Ужасно е когато комисионните по сделката са малко...

Мдааа, то това е единственото, което реално има значение, оттам нататък София и столичани да си правят каквото си искат...
А всъщност София можеше да бъде един прекрасен град, ако имаше друго управление и ако 70 процента от населението му беше друго...