Author Topic: Обновяване на подвижния състав при покупка на нови возила  (Read 182654 times)

Offline wiNt

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 771
  • !<9060>!
    • View Profile
Новатроник са производителите на таблата по спирките, нали? По-добре направо да я закриват тая поръчка...

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3208
    • View Profile
Старите автобуси бяха от реномирани марки. След по-малко от 5 години табелите им започнаха да се повреждат. Тези на BMC изкараха най-много, но марката Mercedes се оказа доста добра за софийската инфраструктура и техническото обслужване на самите автобусни възли и агрегати.
Новите технологии, с които се правят табелите предполагат по-голяма надеждност. За справка Mercedes Conecto LF (18** 90**).
« Last Edit: 10.08.2018, 00:38:05 by tm0 »
████████████████████████ Епилог

Offline mgt

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 267
    • View Profile
Поръчката за 10те втора ръка автобуси.
Срок за подаване на документи 18.09.
Доставка до 45 дни след подписване на договор

Все още не е качена документацията, за да се видят техническите изисквания.
http://rop3-app1.aop.bg:7778/portal/page?_pageid=93,812251&_dad=portal&_schema=PORTAL&url=687474703A2F2F7777772E616F702E62672F63617365322E7068703F6D6F64653D73686F775F6361736526636173655F69643D333630323435

Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1843
    • View Profile
Не, че 45 дни са малко за превозни средства, които са вече произведени, но този кратък срок е сигурен знак, че автобусите вече са намерени и спазарени.

Offline mgt

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 267
    • View Profile
Качиха и техническите изисквания.
На пръв поглед, междуградски автобуси, бели, с две врати и климатик.Това е. Даже няма изискване да са поне частично нископодови.

На стр.52 има странен въпрос ;)
« Last Edit: 14.08.2018, 11:24:29 by mgt »

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12163
    • View Profile
    • Email
Според мен са заложили доста добри изисквания. 2 неща обаче не ми се връзват. Искат минимум 60 седащи места, едновременно с това 2 оси. Обаче туристически автобус с толкова седящи места май няма 2-осен а само 3 -осни. И второто, искат хем климатик, хем отваряеми стъкла. Това също е безсмислено и много рядко го има при такъв тип автобуси.

С 10 коли няма да успеят да покрият и двете линии до Златните и Алеко и пак ще трябва да има 1-2 О 302-ки за резерв но това да е проблема.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3016
  • Mercedes O305 1969-∞
    • View Profile
С 10 коли няма да успеят да покрият и двете линии до Златните и Алеко и пак ще трябва да има 1-2 О 302-ки за резерв но това да е проблема.

63 - 4 коли
66 - 4 коли
163 - 2 коли

Общо 10. Сигурно ще запазят 4-5 СЛ232. За да имат за резерв и тн.
ГИОРТ - Група Идиоти Отговорна за Разрушаванто на Транспорта

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12163
    • View Profile
    • Email
Да, все ще има някой за някакво обслужване или ремонт, освен това при хубаво време пускат на 66 5-та и 6-та кола понякога. Според мен 6-те коли до Златните трябва да станат отделна линия, да видим каква организация ще измислят като дойдат. Интересно и цената на превоза дали ще е същата или ще са на друга тарифа.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2808
    • View Profile
Според мен са заложили доста добри изисквания. 2 неща обаче не ми се връзват. Искат минимум 60 седащи места, едновременно с това 2 оси. Обаче туристически автобус с толкова седящи места май няма 2-осен а само 3 -осни.
55 места е максимума за двуосен,но трябва да е испански.

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4521
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Четете хубаво: Седящи и правостоящи (ако има) – мин. 60 (шестдесет). Не става въпрос за брой на седящите места само, а и на правостоящите.
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2808
    • View Profile
Забранено е в междуградски/туристически автобус,да има правостоящи.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7646
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
До 30 км е позволено.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4582
    • View Profile
Но трябва и автобусът да е приспособен за правостоящи - да има подходящи ръкохватки и т.н. Туристическите обикновено нямат. :rolleyes:

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2808
    • View Profile
SETRA HD 315 GT има ръкохватки.

Offline IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2116
    • View Profile
    • Email
Общо взето, класификацията на ДАЙ е следната:

Клас А - автобуси с капацитет до 22 места, предназначени за превоз на седящи и предимно правостоящи пътници, или с други думи - марашутки и малки рейсчета в градско изпълнение.
Клас B - автобуси с капацитет до 22 места, предназначени за превоз само на седящи пътници - тоест междуградски маршрутки и малки рейсчета в междуградско изпълнение, само със седящи места.
Клас I - автобуси с капацитет над 22 места, предназначени за превоз на седящи и правостоящи пътници - това са градските автобуси.
Клас II - автобуси с капацитет над 22 места, предназначени за превоз предимно на седящи пътници, но могат да имат и места за правостоящи - разпределени в пътеката в салона или на отделна площадка, която не може да заема площ повече от две двойни седалки. Задължително имат багажно помещение с достъп отвън. Или с други думи, това са автобусите в крайградско изпълнение - такива, каквито сега и трябват на общината за излетните линии.
Клас III - междуградски и туристически автобуси с капацитет над 22 места, предназначени за превоз само на седящи пътници. Също задължително имат багажници с достъп отвън.

Относно това кои линии с какви автобуси следва да се покриват:
Градски и крайградска зона с еднопосочна дължина на курса до 30 километра - примерно София-Елин Пелин, София - Сливница, София - Петърч, София-Перник - с всички видове/класове автобуси, вкл. градски, като се допуска превоз на правостоящи пътници, при наличие на правостоящи места в автобуса по талон.
Междуселищни с еднопосочна дължина на курса над 30 километра - с автобуси от класовете B, II и III, като не се разрешава превоз на правостоящи.
Допълнителни (маршрутки) - с класове А и B, като клас A e разрешен само при линии до 30 километра еднопосочно, като в този случай също се разрешава превоз на правостоящи при наличие на такива места по талон. Всъщност основната разлика между "основни" и допълнителни линии е, че по основните на шофьорите им е забранено да спират извън регламентираните в разписанието спирки, докато допълнителните задължително се обслужват с автобус до 22 места, но се допуска спиране навсякъде при спазване на условията по безопасност на движението.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline ooleg

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2270
    • View Profile
Може ли информация, кои от всички модели автобуси, които се движат в София са купени НОВИ, както и къде са произведени. Само за тези, които са първа употреба :)

Изпратено от моят XT1700 с помощта на Tapatalk


Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3004
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Mercedes - абсолютно всичките им модели и версии, внасяни нови в София (0302 T, 0345, 0345 Conecto, 0345 G, 0345 G Conecto, Conecto LF, Conecto LF G) са произведени в Турция, единствено за шестте Citaro на Карат С (9010-9015, от които 9010 изгоря, а от останалите към момента не знам колко се движат) не съм на 100 процента убеден къде са произведени;
MAN Lion`s City - Полша;
MAN SG 262, 232 - Турция;
BMC Procity CNG, Belde 220 и 250 - само и единствено Турция;
Yutong - Китай;
Tedom С12G - Чехия;
« Last Edit: 16.08.2018, 10:05:10 by The Freshmaker »
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline ooleg

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2270
    • View Profile
Мерси. Не бях запознат с обобщената информация и поради тази причина имах грешна представа.

А доколко търси Mercedes е турски и до колко е немски?
Какво имам предвид? Iphone например се произвежда в Китай, ако не се лъжа от foxconn, но не се приема за китайски продукт.

Изпратено от моят XT1700 с помощта на Tapatalk
« Last Edit: 16.08.2018, 09:36:25 by ooleg »

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15666
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Ситаротата са произведени във Франция...

Не разбирам необходимостта от с аналогията с буклучивия продукт, проектиран в Купертино, сглобен в Китай... Това са си маркетингови трикове за пред наивната публика. Чудно, покрай търговските войни и забраната на китайски устройства, как още не са забранили айфоните в САЩ, защото са от Китай...  :crazy:

Offline ooleg

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2270
    • View Profile
Ами аз точно това се опитвам да разбера, кое какво е всъщност?!