Author Topic: Обновяване на подвижния състав при покупка на нови возила  (Read 189783 times)

Online Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3896
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Вероятно за да си ползват шофьорите зарядните на телефоните за кола. Но по-вероятна е хипотезата на Икар.
Зарядните за запалка работят и на 12 и на 24В.

Online bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1906
    • View Profile
Ето го новия MAN Lion's City CNG. Много време има докато започне доставката на 60-те, където е избран Ман. Да видим дали ще са такива, или ще са от стария модел  :rolleyes:

Offline 2513

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3219
    • Skype Me™!
    • View Profile
Едвали ще е от този модел.

Online bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1906
    • View Profile
И аз до последно не вярвах, че новите Солариси за Варна ще са от новия модел. На сайта на Ман стандартните 12 и 18 метрови версии от стария модел вече ги няма.

Offline Whatnow14

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 535
    • View Profile
Лично аз се надявам да дойдат с врати, отварящи се навън, с копче върху вратата или поне такива с копче и от двете страни на вратата, но това по-скоро зависи от изискванията към производителя.

Offline Kingpin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 773
    • View Profile
Ето списък с моделите https://www.bus.man.eu/bg/bg/city_buses_1/modelluebersicht_2/bus_modelluebersicht_1.html
Съчлененият CNG се предлага само от стария модел, до колкото разбирам. 
Към днешна дата само дизелите им са от новия модел.

Online bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1906
    • View Profile
Ето списък с моделите https://www.bus.man.eu/bg/bg/city_buses_1/modelluebersicht_2/bus_modelluebersicht_1.html
Съчлененият CNG се предлага само от стария модел, до колкото разбирам. 
Към днешна дата само дизелите им са от новия модел.

Да, защото този и електрическия вариант ще бъдат представени на IAA изложението за товарни автомобили, и сигурно веднага след това ще заменят стария модел изцяло.

Offline Stierlitz

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 836
    • View Profile
Има информация, може и лъжлива, че електрическите ще бъдат в Земляне, на мястото на паркинга на Еридантранс.

Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3065
  • Mercedes O305 1969-∞
    • View Profile
И направо да взимат 260та линия и да се приключва с Еридан.
ГИОРТ - Група Идиоти Отговорна за Разрушаванто на Транспорта

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7839
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
То и с електрическите ще се приключи ако поемат 260.

Offline mgt

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 280
    • View Profile
Има информация, може и лъжлива, че електрическите ще бъдат в Земляне, на мястото на паркинга на Еридантранс.
Има обявена поръчка за изграждане на кабелни линии за захранване на зарядни станции за електробуси в Малашевци и Дружба.
Земляне не присъства в поръчката
Което най-вероятно означава, че електробусите ще бъдат само в двата гаража

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12314
    • View Profile
    • Email
А защо всички автобуси се поръчват с едно и също оборудване, скорости? Защо не поръчат например, виждам че предлагат крайградски модел LE U с 46 места, с туристически седалки, колани, нископодов, който ще е идеален за 3-ката например, за 98, 69, 70, дори за Витошките линии. Има го във вариант със 6 степенен автоматик. Това би било много удобен автобус за такива линии, вместо с 30 пластмасови седалки и половината да пътуват прави.

Не е ли логично да се поръчват в различно оборудване, брой места, скорости, а не всички бройки да са еднакви? Все пак едно трябва и е подходящо за 204, съвсем друго за 3-ката например.

И попринцип не е ли по-добре да се поръчват със 6 степенната скоростна кутия, всеки модел се предлага и с нея. Новите им модели изглеждат страхотно, някой си е поиграл добре с дизайна.
« Last Edit: 12.09.2018, 21:09:48 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Online bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1906
    • View Profile
Защото нямат толкова акъл.

Online bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1906
    • View Profile
Вече един месец мина, от както се появиха снимки на двата Ютонга, някой чул ли е нещо като например дали са произведени и още автобуси, тръгнали ли са към България и т.н?

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4671
    • View Profile
Ако по 69 се пуснат автобуси с 46 седящи места, то те ще се заемат още в Железница и Бистрица и в Малинова Долина и вилните зони много пътници няма да успеят да се качат заради малкото пространство за правостоящи. Аналогично в 98 в Симеоново и Драгалевци както и в Кръстова Вада качването ще е силно затруднено до почти невъзможно дори при евентуално сгъстяване. :rolleyes: За Горубляне и Панчарево редовният 1 може да поеме основния пътникопоток особено при сгъстяване, но пак може да остават хора по спирките за 3. :rolleyes: 122 и 123 са прекалено редки за да обслужват Малинова Долина и вилните зони пълноценно, 4 е прекалено рядък за да е основен автобус за Горубляне. :rolleyes: 6 степенната скоростна кутия не е добро решение за градски линии - неизбежно води до по-рязко тръгване с осезаеми присецвания, в градски условия почти не се развиват скорости над 50-60 km/h. :rolleyes:
« Last Edit: 01.10.2018, 15:25:09 by V.Peichev »

Offline mgt

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 280
    • View Profile
Само един участник е подал документи за доставката на 10 употребявани автобуси - Бускар ЕООД. Документите са подадени в последният ден и час, точно преди да изтече крайният срок.
Тая поръчка смърди отдалече.
А ето тук същата фирма и със скандал, макар и отпреди 9 години:
https://btvnovinite.bg/134685-Kak_se_pechelyat_obshtinski_porachki_v_Kardzhaliysko.html

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12314
    • View Profile
    • Email
Като стана въпрос за Конекто на 66, ето какви Конекта и О 345 се движат по излетните линии около Пловдив-това е до хижа Здравец. Крайградско изпълнение с ръчни скорости(може би роботизирани) подобни на тези като на 3278. Вътре с 2 реда удобни седалки и достатъчно на брой, някои от тях с климатик даже. Може би ще е добре да се намерят такива отнякъде 10-20 броя. Хем ще е по-лесно и за поддръжка, заради стандартните части с другите Конекта и О 345 вместо да стават 100 различни модела. Очевидно стават за големи баири. Такива Конекта и О 345 съм виждал и другаде из Родопите, например по пътя който върви успоредно на теснолинейката, щом ги ползват из Родопите трябва да стават.

През седмицата могат да се ползват за линиите до Пасарел, Железница, Банкя и др. Имат дръжки вътре и ако види зор може и правостоящи да се возят, но не да става тъпканица.
« Last Edit: 09.10.2018, 22:16:48 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline georgi_L

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 70
  • Изработвам модели на ГТ.
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Изтекоха снимки на новите БМЦ за Столичен Автотранспорт. Същите са като тези от новата доставка на МТК.

Offline Kingpin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 773
    • View Profile
Изтекоха снимки на новите БМЦ за Столичен Автотранспорт. Същите са като тези от новата доставка на МТК.




Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9878
  • Триъгълник 36
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Побиха ме тръпки.  :D
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Любителски страници и информация за обществения транспорт в София
Все още не сме професионалисти, но големите неща започват с една малка крачка