Author Topic: Тунели от Татово време чакат метрото  (Read 41217 times)

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Браво, хубава работа си свършил!

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3505
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
На мен ми е интересно кога са правени графитите които се виждат, дали скоро или преди години, респ. откъде се е влизало ако е било така
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4098
    • View Profile
    • Email
В подлеза на Моста на влюбените, около на мястото на Амор или Дабъл Вижън трябва да е аварийният изход, който е вързан с охранителната и евакуационна система.

Offline Vladislav

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 443
    • View Profile
    • Email
Авторът на видеото нещо не умее да се изразява добре, ама това вероятно се дължи на "сценична" треска. Иначе видеото показва доста интересни детайли и го поздравявам за положеното усилие.

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1635
    • View Profile
В сайта "Стара София" са качили две сателитни снимки на София (от Военния архив  :D) от 1940 и 1984 г.
Та на втората се вижда много добре строежа на първата част на станция "Св. Наум" :



Това, което виждате е от отвореното с помощта на Google Earth сателитно изображение.

Линк към качената цяла снимка В "Стара София" : ТУК
Линк към KMZ файла (който се отваря с Google Earth) : ТУК
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 14604
    • View Profile
    • Email
В сайта "Стара София" са качили две сателитни снимки на София (от Военния архив  :D) от 1940 и 1984 г.
Та на втората се вижда много добре строежа на първата част на станция "Св. Наум"
Почти съм сигурен, че работите по бул. Черни връх (тогава Георги Трайков) приключиха по-рано, не през 1984. Може Млк да каже, откога ТМ9 върви по титулярния си маршрут, а не през пл.Славейков.
Във всеки случай Генералната конференция на ЮНЕСКО, проведена в София, е през 1985, а на снимката няма и помен от малкото НДК (в момента бТВ), наречено Чичо М"Боувата колиба по името на патрона, който наложихме тогава за шеф на ЮНЕСКО


Offline Jorr

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 778
    • View Profile
мен ми се струва че си го има малкото ндк, с високата сграда на ксерокс където преди имаше и някакви посолства. Изобщо снимката изглежда доста нова. Аз съм роден 84та, а съм почти сигурен, че си спомням когато строиха пешеходния мост на България/Ч. връх.. Може и просто да са го ремонтирали де

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1635
    • View Profile
мен ми се струва че си го има малкото ндк, с високата сграда на ксерокс където преди имаше и някакви посолства.
Няма го още :


Честно казано и на мен ми се стори, че снимката е по-раншна от  1984 г. , но понеже по това време вече отсъствах, не бях съвсем сигурен и реших, че спомените ме лъжат.
« Last Edit: 26.07.2010, 23:19:18 by Tergo »
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4603
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Снимка от строителството на станция НДК от 1980 г.


Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
не че нещо се разбира ...
НЕ на хейтърството!

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16016
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Строителство на тунела южно от НДК. Каквото и да е, ретроснимка, каквито имам само още няколко и трябва да ценим.  ;) Иначе се виждат двата еднопътни тунела на място, при което се събират в някаква обща галерия.

Offline Chilio

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 550
    • View Profile
E, личи си, че тогава са копали котлован със скатове, в който са построили най-напред тунела като сграда, а след това са го зарили. За разлика от технологията при сегашното строителство на тунелите с шлицовите багери в самата земя.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16016
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Технологията с котловани се използва и при настоящото строителство на метрото- при Биллата в Младост и като цяло в полето, при РУМ-а в Лозенец...

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3505
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
...
 Иначе се виждат двата еднопътни тунела на място, при което се събират в някаква обща галерия.
Тази "галерия" вероятно е точно станцията, която още не е почната. Заради друго нещо не знам дали толкова биха се отдалечавали тунелите един от друг!
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1635
    • View Profile
Абсолютно прав си:
Това е бъдещата станция.
Защото още по на юг тунелите не стига че навлизат в крива, но и се доближават и след това вече са на практика двупътен тунел, по-късно по средата преграден.
Така че: това няма какво да е, освен южната стена на станцията. 8)
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline Metan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2726
    • View Profile