Съгласен съм че втора станция в БП не е необходима, сегашната върши работа, а и няма толкова пътникопоток за Арена Младост и Holiday Inn. По-скоро трябва да се търси възможност М2 да стигне до Младост (а защо не и до Горубляне) вместо да се затваря в Студентски град без по-нататъшна перспектива. Това би позволило М2 частично да поеме потока от БП.
Овча купел има 4 станции поради слабото транспортно осигуряване. Поради същата причина след Сердика приоритетът беше станция Обеля, а не СУ. Кюстендил все пак има достатъчно бързи транспортни връзки, както и ВА. Което пък не означава че трябва напълно да се откажем от тези станции. Най-веротяно са оставени "за по-добри времена".
Картата ти е добра, продължавай така, можеш да добавиш и имена. Добринова скала по-скоро ще стане Царица Йоанна, а след нея е планирана още една станция (за всеки случай - ако люлинското сити стане реалност). Трансферната станция преди Обеля най-добре да се кръсти на Панчо Владигеров, както и гарата. БП нека си остане БП, дори да се изгради станция на Технополис. За какво са ни сто станции с името Младост?